reklama - zainteresowany?

SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) - Helion

SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
Autor: Piotr Kaleta
ISBN: 978-83-283-8833-8
Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2021-11-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)

Tagi: E-biznes | Pozycjonowanie (SEO/SEM)

Wyróżnij siÄ™ treÅ›ciÄ…. Internet to doceni!

Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, Å›wiat wirtualny (jednak) treÅ›ciami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypeÅ‚niony tekstami, które konkurujÄ… o uwagÄ™ odbiorców i wyszukiwarek. Z zaÅ‚ożenia każdy opis produktu, artykuÅ‚ na blogu i post w social mediach powinien być oryginalny, nieść cenne treÅ›ci, jakich nie znajdzie siÄ™ nigdzie indziej. W praktyce rzadko siÄ™ zdarza, by sÅ‚owa w sieci niosÅ‚y unikatowÄ… wartość. Zarówno w formie, jak i w przekazie treÅ›ci przybierajÄ… najczęściej postać kalki. „Kopiuj-wklej” z kosmetycznÄ… zaledwie korektÄ…, majÄ…cÄ… maskować oczywistÄ… „inspiracjÄ™”.

W książce SEOrigami autor pokazuje, że także w internecie można pisać i komunikować siÄ™ unikatowo, oryginalnie. Co wiÄ™cej, udowadnia, że nie jest to dziaÅ‚anie bezcelowe. Å»e pod wzglÄ™dem finansowym po prostu warto, wrÄ™cz należy tak wÅ‚aÅ›nie robić. Poradnik zostaÅ‚ podzielony na dwie części. Pierwsza skupia siÄ™ na tym, czym jest unikatowość („również dla Google”), dlaczego oryginalność treÅ›ci jest ważna, które marki szczególnie o niÄ… dbajÄ… i jak można jÄ… wykorzystać u siebie, w swoim sklepie. Część druga proponuje gotowe techniki i schematy, uÅ‚atwiajÄ…ce wdrażanie unikatowoÅ›ci w różnych sferach dziaÅ‚alnoÅ›ci.

Dodaj do koszyka SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)

 

Osoby które kupowały "SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Praktyczne zastosowanie narzÄ™dzi SEO w Twojej firmie

Dodaj do koszyka SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)

Spis treści

SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) -- spis treści

  • WstÄ™p
  • RozdziaÅ‚ 1. WÅ‚aÅ›ciwie po co mi opisy?
    • JakÄ… treść powinny wyrażać opisy?
    • Ale czy ja potrzebujÄ™ opisów unikatowych?
    • Po co unikatowość w opisach i treÅ›ciach?
    • Unikatowość a SEO
    • Czy tworzenie tekstów unikatowych jest trudne?
    • Czy unikatowość na dużą skalÄ™ jest w ogóle możliwa?
    • Które przestrzenie pozwalajÄ… pisać unikatowo?
      • Segment 1. Firma, czyli brand nadrzÄ™dny
      • Segment 2. Marka, czyli brand sprzedawany
      • Segment 3. Produkt, czyli rzecz kupowana
      • Segment 4. Użytkownik, czyli mocne targetowanie
  • RozdziaÅ‚ 2. Google propsuje unikatowość
    • Jak zdaniem Google wyglÄ…da unikatowy tekst?
    • JakÄ… wartość ma unikatowość?
    • Unikatowy content to darmowa promocja
    • Unikatowość wyrabia autorytet domeny
    • PuÅ‚apki duplicate content
    • Tekst unikatowy vs autorski. Czym siÄ™ one różniÄ…?
    • Dla robotów dÅ‚ugość tekstu ma znaczenie
    • Synonimy siÄ™ nie sprawdzajÄ…. Nie zawsze
  • RozdziaÅ‚ 3. Ludzka twarz opisu
    • Jakie opisy czÄ™sto publikujÄ… producenci?
    • Jak powinna wyglÄ…dać ludzka twarz opisu?
    • UkÅ‚ad i grupowanie contentu
      • Introduce, czyli krótka prezentacja
      • Odwrócona piramida ważnoÅ›ci
      • Grupowanie contentu dla wygody klienta
      • Optymalna dÅ‚ugość akapitów
      • TreÅ›ci dla gÅ‚owy
      • TreÅ›ci dla serca
      • TreÅ›ci dla rÄ…k
    • Boski schemat: Cecha Zaleta Korzyść
      • Wykorzystanie produktów w praktyce
      • Użytkowanie nieoczywiste
      • Triki i ciekawostki
    • Gdzie umieszczać treÅ›ci z ludzkÄ… twarzÄ…?
    • SkÄ…d czerpać inspiracje do tworzenia przyjaznych treÅ›ci?
  • RozdziaÅ‚ 4. A kiedy zabraknie weny
    • Tworzenie makiet krok po kroku
      • Dlaczego trzeba okreÅ›lić: czym jest?
      • Dlaczego trzeba okreÅ›lić: czym nie jest?
      • Dlaczego trzeba znać aspekty pozytywne?
      • Dlaczego trzeba znać aspekty negatywne?
    • Konwencja oczywista
    • Konwencja nieoczywista
    • Nieustannie zbieraj inspiracje
  • RozdziaÅ‚ 5. Jak nie pisać? Czego unikać?
    • KlÄ…twa wiedzy
    • Kult cargo
    • Wodolejstwo, czyli brak konkretów
    • Patos wzniosÅ‚e pisanie o prostych rzeczach
    • Zdania wielokrotnie zÅ‚ożone
    • Zdania bez logicznego ciÄ…gu
  • (Nie)ZakoÅ„czenie
  • PodziÄ™kowania

Dodaj do koszyka SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.