SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy - Helion
ISBN: 978-83-283-7581-9
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2020-10-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 29,40 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,60 zł)
Poznaj sposoby na skutecznÄ… kampaniÄ™ SEO w Twojej firmie!
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija siÄ™ coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w rÄ™ku. RosnÄ…ce wymagania klientów sprawiÅ‚y, że dziÅ› każdy, kto myÅ›li o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien dziaÅ‚ać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniajÄ…ca siÄ™ konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyÅ›lania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciÄ…gnÄ… nowych klientów.
WÅ‚aÅ›nie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiÅ‚y pretekst do napisania tej książki. PodkreÅ›la ona istotÄ™ prowadzenia kampanii SEO jako nieodÅ‚Ä…cznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty zwiÄ…zane z pozycjonowaniem. SiÄ™gajÄ…c po niÄ… dowiesz siÄ™, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie okreÅ›lonych przez Ciebie sÅ‚ów kluczowych, zwiÄ™kszajÄ…cych popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz wiÄ™kszÄ… konwersjÄ™ i osiÄ…gniesz cele biznesowe, które wyznaczyÅ‚eÅ› swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik dziaÅ‚u zwiÄ…zanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz siÄ™ analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione bÅ‚Ä™dy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartoÅ›ciowych treÅ›ci, a także dowiesz siÄ™, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiÄ™kszenia widocznoÅ›ci Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.
- Poznaj narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera
- Znajdź sÅ‚owa kluczowe, które pozyskajÄ… nowych klientów z wyszukiwarki Google
- Przeanalizuj swój serwis dziÄ™ki audytowi SEO
- Zoptymalizuj swojÄ… witrynÄ™ pod kÄ…tem wymagaÅ„ algorytmów Google
- Pozyskaj wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu
- Opublikuj wartoÅ›ciowy content, który zwiÄ™kszy widoczność Twojego serwisu w Google
- Przeanalizuj dane dotyczÄ…ce Twoich użytkowników
- Przygotuj raporty z wynikami skuteczności Twoich działań SEO
Na koniec poznasz najpopularniejsze narzÄ™dzia, które wykorzystujÄ™ podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. RolÄ… tych rozwiÄ…zaÅ„ jest uÅ‚atwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynÄ™ pod kÄ…tem wystÄ™powania bÅ‚Ä™dów zwiÄ…zanych z treÅ›ciÄ… i ze sÅ‚owami kluczowymi, z linkowaniem wewnÄ™trznym i zewnÄ™trznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujÄ…cych wyniki pozycjonowania.
Osoby które kupowały "SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- 69,00 zł, (20,70 zł -70%)
- Internet a prawo - jak si 47,00 zł, (14,10 zł -70%)
Spis treści
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy eBook -- spis treści
Podziękowania 9
Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO 11
- Podstawowe pojęcia dotyczące pozycjonowania 11
- W jaki sposób zwiÄ™kszyć widoczność firmy w internecie? 14
- Wskazówki, które pomogÄ… okreÅ›lić idealny profil Twojego klienta 22
- Dlaczego warto wykorzystać usługę pozycjonowania? 23
- Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć? 25
RozdziaÅ‚ 2. Zacznij od sÅ‚ów kluczowych - analiza fraz 29
- W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej? 29
- W jaki sposób wybrać odpowiednie sÅ‚owa kluczowe? 34
- Słowa kluczowe z długim ogonem 39
Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO 43
- Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić? 43
- Elementy, które należy wziąć pod uwagÄ™ podczas audytu 44
RozdziaÅ‚ 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO 55
- Najważniejsze elementy na stronie internetowej 55
- Jak powinno wyglądać odpowiednie linkowanie wewnętrzne? 60
- Responsywność, czyli zadbaj o urządzenia mobilne 63
- W jaki sposób zoptymalizować kartÄ™ produktu w sklepie? 66
- Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać? 71
- Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne 74
- Optymalizacja strony typu one-page 79
Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building 83
- Na czym polega usługa link buildingu? 83
- Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujÄ…cych 84
- Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujÄ…cych 90
Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing 97
- Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujÄ…cych? 97
- O czym pamiętać podczas tworzenia treści? 99
- Czy posiadanie bloga jest konieczne? 105
- W jaki sposób aktualizować treÅ›ci na stronie internetowej? 107
- W jaki sposób przygotować treÅ›ci do umieszczenia w sklepie internetowym? 109
Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych 117
- Google Search Console 117
- Google Analytics 131
Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy 143
- Wizytówka w "Google Moja Firma" 143
- Google Tag Manager 145
- Google Data Studio 148
- Google Trends 149
- Google Keyword Planner 150
- AnswerThePublic 151
- Ubersuggest 152
- Keyword Tool 153
- Senuto 154
- Semstorm 155
- SurferSEO 157
- SEMrush 158
- Ahrefs 159
- MajesticSEO 161
- Yandex.Metrica 162
- Screaming Frog SEO Spider 165
- Sitebulb 166
- SEO SpyGlass 167
- Clusteric Auditor 168
- SEOptimer 169
- Stat4Seo 170
- WebPozycja 171
- SeoStation 171
- OnCrawl 173
- DeepCrawl 174
- Copyscape 175
- Brand24 177
- SentiOne 178