reklama - zainteresowany?

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy - Helion

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
ebook
Autor: Paweł Cengiel
ISBN: 978-83-283-7581-9
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2020-10-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 29,40 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,60 zł)

Dodaj do koszyka SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Tagi: E-biznes | Pozycjonowanie (SEO/SEM)

Poznaj sposoby na skutecznÄ… kampaniÄ™ SEO w Twojej firmie!

Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija siÄ™ coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w rÄ™ku. RosnÄ…ce wymagania klientów sprawiÅ‚y, że dziÅ› każdy, kto myÅ›li o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien dziaÅ‚ać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniajÄ…ca siÄ™ konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyÅ›lania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciÄ…gnÄ… nowych klientów.

WÅ‚aÅ›nie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiÅ‚y pretekst do napisania tej książki. PodkreÅ›la ona istotÄ™ prowadzenia kampanii SEO jako nieodÅ‚Ä…cznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty zwiÄ…zane z pozycjonowaniem. SiÄ™gajÄ…c po niÄ… dowiesz siÄ™, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie okreÅ›lonych przez Ciebie sÅ‚ów kluczowych, zwiÄ™kszajÄ…cych popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. W efekcie uzyskasz wiÄ™kszÄ… konwersjÄ™ i osiÄ…gniesz cele biznesowe, które wyznaczyÅ‚eÅ› swojej firmie lub których musisz dowieść jako pracownik dziaÅ‚u zwiÄ…zanego z marketingiem internetowym. Ponadto nauczysz siÄ™ analizować aspekty techniczne istotne przy dostosowywaniu strony lub sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione bÅ‚Ä™dy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartoÅ›ciowych treÅ›ci, a także dowiesz siÄ™, jak istotne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiÄ™kszenia widocznoÅ›ci Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.

  • Poznaj narzÄ™dzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera
  • Znajdź sÅ‚owa kluczowe, które pozyskajÄ… nowych klientów z wyszukiwarki Google
  • Przeanalizuj swój serwis dziÄ™ki audytowi SEO
  • Zoptymalizuj swojÄ… witrynÄ™ pod kÄ…tem wymagaÅ„ algorytmów Google
  • Pozyskaj wartoÅ›ciowe linki pozycjonujÄ…ce do swojego serwisu
  • Opublikuj wartoÅ›ciowy content, który zwiÄ™kszy widoczność Twojego serwisu w Google
  • Przeanalizuj dane dotyczÄ…ce Twoich użytkowników
  • Przygotuj raporty z wynikami skutecznoÅ›ci Twoich dziaÅ‚aÅ„ SEO

Na koniec poznasz najpopularniejsze narzÄ™dzia, które wykorzystujÄ™ podczas prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. RolÄ… tych rozwiÄ…zaÅ„ jest uÅ‚atwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynÄ™ pod kÄ…tem wystÄ™powania bÅ‚Ä™dów zwiÄ…zanych z treÅ›ciÄ… i ze sÅ‚owami kluczowymi, z linkowaniem wewnÄ™trznym i zewnÄ™trznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów prezentujÄ…cych wyniki pozycjonowania.

Dodaj do koszyka SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

 

Osoby które kupowały "SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Praktyczne zastosowanie narzÄ™dzi SEO w Twojej firmie

Dodaj do koszyka SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Spis treści

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy eBook -- spis treści

 

Podziękowania 9

 

Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO 11

  • Podstawowe pojÄ™cia dotyczÄ…ce pozycjonowania 11
  • W jaki sposób zwiÄ™kszyć widoczność firmy w internecie? 14
  • Wskazówki, które pomogÄ… okreÅ›lić idealny profil Twojego klienta 22
  • Dlaczego warto wykorzystać usÅ‚ugÄ™ pozycjonowania? 23
  • Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć? 25

RozdziaÅ‚ 2. Zacznij od sÅ‚ów kluczowych - analiza fraz 29

  • W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej? 29
  • W jaki sposób wybrać odpowiednie sÅ‚owa kluczowe? 34
  • SÅ‚owa kluczowe z dÅ‚ugim ogonem 39

Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO 43

  • Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić? 43
  • Elementy, które należy wziąć pod uwagÄ™ podczas audytu 44

RozdziaÅ‚ 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO 55

  • Najważniejsze elementy na stronie internetowej 55
  • Jak powinno wyglÄ…dać odpowiednie linkowanie wewnÄ™trzne? 60
  • Responsywność, czyli zadbaj o urzÄ…dzenia mobilne 63
  • W jaki sposób zoptymalizować kartÄ™ produktu w sklepie? 66
  • Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać? 71
  • Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne 74
  • Optymalizacja strony typu one-page 79

Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building 83

  • Na czym polega usÅ‚uga link buildingu? 83
  • Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujÄ…cych 84
  • Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujÄ…cych 90

Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing 97

  • Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujÄ…cych? 97
  • O czym pamiÄ™tać podczas tworzenia treÅ›ci? 99
  • Czy posiadanie bloga jest konieczne? 105
  • W jaki sposób aktualizować treÅ›ci na stronie internetowej? 107
  • W jaki sposób przygotować treÅ›ci do umieszczenia w sklepie internetowym? 109

Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych 117

  • Google Search Console 117
  • Google Analytics 131

Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy 143

  • Wizytówka w "Google Moja Firma" 143
  • Google Tag Manager 145
  • Google Data Studio 148
  • Google Trends 149
  • Google Keyword Planner 150
  • AnswerThePublic 151
  • Ubersuggest 152
  • Keyword Tool 153
  • Senuto 154
  • Semstorm 155
  • SurferSEO 157
  • SEMrush 158
  • Ahrefs 159
  • MajesticSEO 161
  • Yandex.Metrica 162
  • Screaming Frog SEO Spider 165
  • Sitebulb 166
  • SEO SpyGlass 167
  • Clusteric Auditor 168
  • SEOptimer 169
  • Stat4Seo 170
  • WebPozycja 171
  • SeoStation 171
  • OnCrawl 173
  • DeepCrawl 174
  • Copyscape 175
  • Brand24 177
  • SentiOne 178

Dodaj do koszyka SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.