Rewolucja social media - Helion
ISBN: 978-83-246-6992-9
stron: 216, Format: ebook
Data wydania: 2012-12-10
Księgarnia: Helion
Cena książki: 19,50 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,50 zł)
Michał Sadowski został laureatem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2013 w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie". Klik!
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym
Krajobraz po zmianie, jaka dokonaÅ‚a siÄ™ za sprawÄ… mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, prezentuje siÄ™ obiecujÄ…co i niepokojÄ…co zarazem. Social media skupiajÄ… już wokóÅ‚ siebie ponad miliard ludzi na caÅ‚ym Å›wiecie. Co trzeci z nich dzieli siÄ™ wrażeniami dotyczÄ…cymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzÄ™dzi i kanaÅ‚ów dotarcia do klienta. Modyfikacji ulegÅ‚ też wzór utrzymywania relacji. PojawiÅ‚y siÄ™ nowe sposoby mierzenia efektywnoÅ›ci przekazu reklamowego, a dialog z klientem online staÅ‚ siÄ™ ważniejszy niż kiedykolwiek wczeÅ›niej. Wszystkim rzÄ…dzi wszechwÅ‚adny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i maÅ‚ych marek czy produktów.
- Monitoring marki
- Social Media ROI
- Obsługa klienta online
- Wsparcie sprzedaży. Social Business
- Ochrona reputacji
MichaÅ‚ Sadowski - ZaÅ‚ożyciel i Prezes ZarzÄ…du Brand24 S.A., firmy zajmujÄ…cej siÄ™ monitoringiem internetu. WspóÅ‚twórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiÄ…ca przez miliony polskich internautów. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk zwiÄ…zanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na najwiÄ™kszych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012, konkursu na najlepszÄ… nowÄ… spóÅ‚kÄ™ technologicznÄ… centralnej Europy.
Osoby które kupowały "Rewolucja social media", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,33 zł, (14,00 zł -85%)
- Prawa ludzkiej natury 73,68 zł, (14,00 zł -81%)
- 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
Spis treści
Rewolucja social media eBook -- spis treści
Wstęp (9)
Rewolucja social media (13)
- Marketing siÄ™ zmienia (18)
- Marketer to researcher (18)
- Zmiana narzędzi (18)
- Biznes jako otwarta książka (19)
- Transformacja działu marketingu (20)
- Konsument ewoluuje (20)
- Era technologii (20)
- Zmiana psychiki (21)
- Inicjatywy społeczne (21)
- Social Business Intelligence (22)
- ZmieniajÄ…ca siÄ™ rola strategów social media (22)
- Siedem kluczowych trendów w social media (23)
- Podsumowanie (26)
Monitoring internetu (31)
- Sześć ważnych cech aplikacji monitoringu sieci, na które warto zwrócić uwagÄ™ (34)
- Kluczowe zastosowania narzędzi monitoringu internetu (37)
- Narzędzia monitoringu internetu (42)
- Przyszłość monitoringu internetu (48)
- Czy monitoring internetu może przewidzieć przyszłość? (50)
- Monitoring social media dla e-commerce (51)
- Pięć porad dotyczących social media dla e-commerce (53)
- Platformy social commerce (56)
- Podsumowanie (59)
Ochrona reputacji (61)
- Nie ignoruj negatywów (64)
- Nie trać czasu (64)
- Nie odpowiadaj atakiem (65)
- Nie zrzucaj winy na kogoÅ› innego (65)
- Zbuduj spoÅ‚eczność ambasadorów marki (66)
- Ludzka twarz (66)
- Umiejętnie prowadź zakulisową dyskusję (66)
- Dowiedz się jak najwięcej o kliencie (67)
- Spójność komunikacji (67)
- Niewiedza lepsza od wygadywania głupot (67)
- Pięć wskazówek dotyczÄ…cych zarzÄ…dzania reputacjÄ… w sieci (68)
- ZarzÄ…dzanie reputacjÄ… w sieci. Stadium przypadku (71)
- Podsumowanie (74)
Social Business (75)
- Osiem dobrych praktyk budowy społecznościowego biznesu (79)
- Podsumowanie (86)
Dobre praktyki budowy marki w Social Media (87)
- Lepsze zrozumienie odbioru marki (89)
- Wyjdź ze swojego biura (90)
- Opuść swoją bezpieczną strefę (90)
- Trzy wskazówki jak uczÅ‚owieczyć markÄ™ za pomocÄ… wideo (91)
- Pięć porad dla marek na Pinterest (93)
- Trzy sposoby promowania marek przez Instagram (102)
- Podsumowanie (105)
Consumer insights (107)
- Styl życia powiązany z marką (109)
- Trwałe wartości firmy (110)
- Sześć dobrych praktyk zwiÄ…zanych z pozyskiwaniem insightów konsumenckich (112)
- Podsumowanie (116)
Analiza i pomiar skuteczności działań w social media (119)
- Wstęp do analizy i pomiaru (122)
- 30 przykÅ‚adów ROI w social media (134)
- Podsumowanie (148)
Obsługa klienta w social media (149)
- Luki w klasycznej obsłudze klienta (152)
- Konsument online (153)
- Zmiana kultury pracy (154)
- Elementy w realizacji zmiany kultury pracy (155)
- Netykieta (158)
- Jak radzić sobie w "trudnych sytuacjach", czyli co z trollami i spamerami? (163)
- Wpływowi autorzy (164)
- Pięć typów influencerów w social media (165)
- Siedem dobrych praktyk budowania zaangażowania influencerów (165)
- Dotarcie do influencerów dla wybranej marki lub tematu (167)
- ROI obsługi klienta w social media (170)
- Podsumowanie (176)
Wsparcie sprzedaży (179)
- Krok 1: dołącz do społeczności i zbuduj wizerunek (182)
- Krok 2: okreÅ›l najlepszy sposób na kontakt z potencjalnymi nabywcami (182)
- Krok 3: Å‚Ä…cz siÄ™ (183)
- Krok 4: buduj zwiÄ…zek (184)
- Krok 5: włącz się do rozmowy (184)
- Cztery porady związane ze sprzedażą w social media (185)
- Osiem przypadków wykorzystania kuponów w social media (188)
- Podsumowanie (192)
Przyszłość social media (193)
- Biznes skonsoliduje aktywności w mediach społecznościowych (195)
- ZwiÄ™kszy siÄ™ popularność spoÅ‚ecznoÅ›ciowych serwisów ze zdjÄ™ciami i wideo (196)
- Marki zaadaptujÄ… realtime marketing (196)
- Rozwój strategii social media (197)
- Zaawansowana analityka dostępna dla mas (197)
- Regularne wytwarzanie unikalnych treści (198)
- Nowe możliwości marketingowe na Facebooku (198)
- YouTube jako portal społecznościowy (198)
- Marketingowcy zaadaptują wszechstronne narzędzia social media (199)
- Pojawią się nowe metody odbioru treści (199)
- Intensyfikacja wszystkiego co zwiÄ…zane z social media (200)
- Pojawi się więcej "markowych" aplikacji na Facebooka (200)
- Marketingowcy wykorzystajÄ… urzÄ…dzenia mobilne (201)
- PostÄ™pujÄ…ca integracja poczty e-mail i mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (201)
- Powszechność wykorzystania mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych przez maÅ‚e i Å›rednie przedsiÄ™biorstwa (202)
- Marketingowcy nauczÄ… siÄ™ tworzyć wiadomoÅ›ci, które przebijÄ… siÄ™ przez szum (202)
- Wzrośnie przepaść pomiędzy biznesami działającymi w social media (203)
- Biznesy zainwestują w treści o wysokiej jakości (203)
- WzroÅ›nie znaczenie specjalistów ds. marketingu (204)
- Podsumowanie (205)
Polecane źródÅ‚a informacji (207)