reklama - zainteresowany?

Rewolucja social media - Helion

Rewolucja social media
mp3
Autor: Michał Sadowski
ISBN: 978-83-246-7230-1
stron: 216, Format: mp3
Data wydania: 2013-03-05
Księgarnia: Helion

Cena książki: 11,96 zł (poprzednio: 29,90 zł)
Oszczędzasz: 60% (-17,94 zł)

Dodaj do koszyka Rewolucja social media

Tagi: E-biznes | Social Media | ÅšwiÄ…teczne prezenty!

Michał Sadowski został laureatem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2013 w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie". Klik!


Rewolucja, która sprzyja przystosowanym

Krajobraz po zmianie, jaka dokonaÅ‚a siÄ™ za sprawÄ… mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, prezentuje siÄ™ obiecujÄ…co i niepokojÄ…co zarazem. Social media skupiajÄ… już wokóÅ‚ siebie ponad miliard ludzi na caÅ‚ym Å›wiecie. Co trzeci z nich dzieli siÄ™ wrażeniami dotyczÄ…cymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzÄ™dzi i kanaÅ‚ów dotarcia do klienta. Modyfikacji ulegÅ‚ też wzór utrzymywania relacji. PojawiÅ‚y siÄ™ nowe sposoby mierzenia efektywnoÅ›ci przekazu reklamowego, a dialog z klientem online staÅ‚ siÄ™ ważniejszy niż kiedykolwiek wczeÅ›niej. Wszystkim rzÄ…dzi wszechwÅ‚adny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i maÅ‚ych marek czy produktów.

  • Monitoring marki
  • Social Media ROI
  • ObsÅ‚uga klienta online
  • Wsparcie sprzedaży. Social Business
  • Ochrona reputacji

 


 

MichaÅ‚ Sadowski - ZaÅ‚ożyciel i Prezes ZarzÄ…du Brand24 S.A., firmy zajmujÄ…cej siÄ™ monitoringiem internetu. WspóÅ‚twórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiÄ…ca przez miliony polskich internautów. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk zwiÄ…zanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na najwiÄ™kszych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012, konkursu na najlepszÄ… nowÄ… spóÅ‚kÄ™ technologicznÄ… centralnej Europy.

Dodaj do koszyka Rewolucja social media

 

Osoby które kupowały "Rewolucja social media", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Internet mo
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

Dodaj do koszyka Rewolucja social media

Spis treści

Rewolucja social media Audiobook -- spis treści

Wstęp (9)

Rewolucja social media (13)

  • Marketing siÄ™ zmienia (18)
  • Marketer to researcher (18)
  • Zmiana narzÄ™dzi (18)
  • Biznes jako otwarta książka (19)
  • Transformacja dziaÅ‚u marketingu (20)
  • Konsument ewoluuje (20)
  • Era technologii (20)
  • Zmiana psychiki (21)
  • Inicjatywy spoÅ‚eczne (21)
  • Social Business Intelligence (22)
  • ZmieniajÄ…ca siÄ™ rola strategów social media (22)
  • Siedem kluczowych trendów w social media (23)
  • Podsumowanie (26)

Monitoring internetu (31)

  • Sześć ważnych cech aplikacji monitoringu sieci, na które warto zwrócić uwagÄ™ (34)
  • Kluczowe zastosowania narzÄ™dzi monitoringu internetu (37)
  • NarzÄ™dzia monitoringu internetu (42)
  • PrzyszÅ‚ość monitoringu internetu (48)
  • Czy monitoring internetu może przewidzieć przyszÅ‚ość? (50)
  • Monitoring social media dla e-commerce (51)
  • Pięć porad dotyczÄ…cych social media dla e-commerce (53)
  • Platformy social commerce (56)
  • Podsumowanie (59)

Ochrona reputacji (61)

  • Nie ignoruj negatywów (64)
  • Nie trać czasu (64)
  • Nie odpowiadaj atakiem (65)
  • Nie zrzucaj winy na kogoÅ› innego (65)
  • Zbuduj spoÅ‚eczność ambasadorów marki (66)
  • Ludzka twarz (66)
  • UmiejÄ™tnie prowadź zakulisowÄ… dyskusjÄ™ (66)
  • Dowiedz siÄ™ jak najwiÄ™cej o kliencie (67)
  • Spójność komunikacji (67)
  • Niewiedza lepsza od wygadywania gÅ‚upot (67)
  • Pięć wskazówek dotyczÄ…cych zarzÄ…dzania reputacjÄ… w sieci (68)
  • ZarzÄ…dzanie reputacjÄ… w sieci. Stadium przypadku (71)
  • Podsumowanie (74)

Social Business (75)

  • Osiem dobrych praktyk budowy spoÅ‚ecznoÅ›ciowego biznesu (79)
  • Podsumowanie (86)

Dobre praktyki budowy marki w Social Media (87)

  • Lepsze zrozumienie odbioru marki (89)
  • Wyjdź ze swojego biura (90)
  • Opuść swojÄ… bezpiecznÄ… strefÄ™ (90)
  • Trzy wskazówki jak uczÅ‚owieczyć markÄ™ za pomocÄ… wideo (91)
  • Pięć porad dla marek na Pinterest (93)
  • Trzy sposoby promowania marek przez Instagram (102)
  • Podsumowanie (105)

Consumer insights (107)

  • Styl życia powiÄ…zany z markÄ… (109)
  • TrwaÅ‚e wartoÅ›ci firmy (110)
  • Sześć dobrych praktyk zwiÄ…zanych z pozyskiwaniem insightów konsumenckich (112)
  • Podsumowanie (116)

Analiza i pomiar skuteczności działań w social media (119)

  • WstÄ™p do analizy i pomiaru (122)
  • 30 przykÅ‚adów ROI w social media (134)
  • Podsumowanie (148)

Obsługa klienta w social media (149)

  • Luki w klasycznej obsÅ‚udze klienta (152)
  • Konsument online (153)
  • Zmiana kultury pracy (154)
  • Elementy w realizacji zmiany kultury pracy (155)
  • Netykieta (158)
  • Jak radzić sobie w "trudnych sytuacjach", czyli co z trollami i spamerami? (163)
  • WpÅ‚ywowi autorzy (164)
  • Pięć typów influencerów w social media (165)
  • Siedem dobrych praktyk budowania zaangażowania influencerów (165)
  • Dotarcie do influencerów dla wybranej marki lub tematu (167)
  • ROI obsÅ‚ugi klienta w social media (170)
  • Podsumowanie (176)

Wsparcie sprzedaży (179)

  • Krok 1: doÅ‚Ä…cz do spoÅ‚ecznoÅ›ci i zbuduj wizerunek (182)
  • Krok 2: okreÅ›l najlepszy sposób na kontakt z potencjalnymi nabywcami (182)
  • Krok 3: Å‚Ä…cz siÄ™ (183)
  • Krok 4: buduj zwiÄ…zek (184)
  • Krok 5: wÅ‚Ä…cz siÄ™ do rozmowy (184)
  • Cztery porady zwiÄ…zane ze sprzedażą w social media (185)
  • Osiem przypadków wykorzystania kuponów w social media (188)
  • Podsumowanie (192)

Przyszłość social media (193)

  • Biznes skonsoliduje aktywnoÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (195)
  • ZwiÄ™kszy siÄ™ popularność spoÅ‚ecznoÅ›ciowych serwisów ze zdjÄ™ciami i wideo (196)
  • Marki zaadaptujÄ… realtime marketing (196)
  • Rozwój strategii social media (197)
  • Zaawansowana analityka dostÄ™pna dla mas (197)
  • Regularne wytwarzanie unikalnych treÅ›ci (198)
  • Nowe możliwoÅ›ci marketingowe na Facebooku (198)
  • YouTube jako portal spoÅ‚ecznoÅ›ciowy (198)
  • Marketingowcy zaadaptujÄ… wszechstronne narzÄ™dzia social media (199)
  • PojawiÄ… siÄ™ nowe metody odbioru treÅ›ci (199)
  • Intensyfikacja wszystkiego co zwiÄ…zane z social media (200)
  • Pojawi siÄ™ wiÄ™cej "markowych" aplikacji na Facebooka (200)
  • Marketingowcy wykorzystajÄ… urzÄ…dzenia mobilne (201)
  • PostÄ™pujÄ…ca integracja poczty e-mail i mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (201)
  • Powszechność wykorzystania mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych przez maÅ‚e i Å›rednie przedsiÄ™biorstwa (202)
  • Marketingowcy nauczÄ… siÄ™ tworzyć wiadomoÅ›ci, które przebijÄ… siÄ™ przez szum (202)
  • WzroÅ›nie przepaść pomiÄ™dzy biznesami dziaÅ‚ajÄ…cymi w social media (203)
  • Biznesy zainwestujÄ… w treÅ›ci o wysokiej jakoÅ›ci (203)
  • WzroÅ›nie znaczenie specjalistów ds. marketingu (204)
  • Podsumowanie (205)

Polecane źródÅ‚a informacji (207)

Dodaj do koszyka Rewolucja social media

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.