Przechytrzyć social media - Helion
Tytuł oryginału: Outsmarting Social Media: Profiting in the Age of Friendship Marketing
TÅ‚umaczenie: Marta Najman
ISBN: 978-83-246-5531-1
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2013-03-11
Księgarnia: Helion
Cena książki: 29,92 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-9,97 zł)
Lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych!
Media społecznościowe, z Facebookiem na czele, generują ogromną większość ruchu w Internecie. Dokonywane przez nas wybory internetowe mogą okazać się niezwykle ważne, służą bowiem do zdobywania informacji na temat naszych zainteresowań, osiągnięć, celów i kontaktów. Z tego właśnie źródła wyłania się cyfrowy obraz każdego użytkownika sieci. Gdy na ten obraz nałożymy informacje na temat haseł wrzucanych do najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, obraz nabiera kolorów, staje się niezwykle wyraźny. Zacząłeś już zastanawiać się nad tym, jak wykorzystać te dane?
Nie jesteÅ› sam. Nad tymi samymi zagadnieniami gÅ‚owiÄ… siÄ™ dzisiaj wszyscy. DziÄ™ki tej książce bÄ™dziesz o krok przed innymi. W trakcie lektury poznasz historiÄ™ pojedynku miÄ™dzy potentatami rynku – Google i Facebookiem - oraz zdobÄ™dziesz kluczowe informacje na temat poprawienia swojej pozycji w wynikach wyszukiwania lokalnego. Kolejne rozdziaÅ‚y pozwolÄ… Ci zdobyć wiedzÄ™ o czerpaniu zysków z mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych - perfekcyjne opanowanie tych kanałów sprzedaży zdecydowanie zwiÄ™kszy Twoje szanse na sukces. Książka ta peÅ‚na jest opisów przypadków dotyczÄ…cych najwiÄ™kszych klientów Bailyna, a ponadto oferuje kompleksowe prognozy, uważne analizy i - co najważniejsze - praktyczne porady. Przeczytaj jÄ…, przygotuj siÄ™ na przyszÅ‚ość i zacznij zbierać nagrody!
Zdobądź wiedzę na temat:
- reklam społecznościowych,
- wyszukiwania w czasie rzeczywistym,
- czerpania zysków z mediów społecznościowych,
- możliwości portalu YouTube.
Sprawdź, jak odnieść sukces w mediach społecznościowych!
Osoby które kupowały "Przechytrzyć social media", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,33 zł, (14,00 zł -85%)
- Prawa ludzkiej natury 73,68 zł, (14,00 zł -81%)
- 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
Spis treści
Przechytrzyć social media eBook -- spis treści
O autorze (11)
Wprowadzenie (13)
1. Starcie internetowych gigantów (21)
- Rozwój Facebooka (22)
- Problem Google (27)
- Artyleria Google (30)
- Nadchodzące rozstrzygnięcie (31)
2. Nowe wpływy w wyszukiwaniu i social media (35)
- Ewolucja algorytmu społecznościowego (36)
- Twórcy trendów na Facebooku (37)
- Jak zostać twórcÄ… trendów na Facebooku (40)
- Stwórz bazÄ™ fanów (41)
- Zabawiaj ludzi, aby zwiększać widoczność aktualizacji statusu (44)
- Reklamy na Facebooku (47)
- PogoÅ„ Google za twórcami trendów (52)
- Wzrost napiÄ™cia wokóÅ‚ danych od twórców trendów (55)
3. Odkrycia społecznościowe i kontekstowe (57)
- Odkrycia społecznościowe (58)
- W jaki sposób Facebook uwzglÄ™dni nowe rodzaje reklam spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (60)
- Bogatsze opisywanie znacznikami (61)
- Nowe, związane z zakupami aktualności na tablicy (63)
- Lepsze informacje dotyczące znajomych i ich aktywności (64)
- Bardziej spersonalizowane oferty (64)
- Propozycje prezentów urodzinowych (64)
- Odkrycia kontekstowe (65)
- Wykorzystanie odkryć kontekstowych (68)
4. Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym i kultura aktualizowania statusu (71)
- Korzenie wyszukiwarek czasu rzeczywistego (73)
- Czerpanie zysków z wyszukiwarki czasu rzeczywistego: metody wyszukiwania i sprzedaży (76)
- WymyÅ›l sprytnÄ… frazÄ™, która wyÅ›wietli aktualizacje statusu potencjalnych klientów (77)
- Zidentyfikuj nicki wybranych klientów (78)
- Poświęć czas na skontaktowanie się z nimi (79)
- Wyszukiwarka czasu rzeczywistego jako środek reklamowy (82)
- Oczekiwanie na wyszukiwarkÄ™ czasu rzeczywistego 2.0 (83)
- Czerpanie korzyści z wyszukiwarki czasu rzeczywistego 2.0 (85)
- ZwyciÄ™zca wÅ›ród wyszukiwarek czasu rzeczywistego (87)
5. Aspekt społecznościowy a aspekt lokalny (89)
- Jak znaleźć siÄ™ wysoko na liÅ›cie wyników wyszukiwania lokalnego w Google (91)
- Miejsce w katalogu (93)
- Linki (94)
- Odległość od szukającego (94)
- Nazwa firmy (95)
- Dodawanie odpowiedniej kategorii i znaczników (96)
- Recenzje (97)
- Interakcje społecznościowe (97)
- Meldowanie siÄ™ i wspóÅ‚dzielenie lokalizacji (97)
- Odkrycia kontekstowe na poziomie lokalnym (102)
- Dane społecznościowe a spotkania lokalne (104)
6. Czerpanie zysków z mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (107)
- Jak stać się wartościowym (108)
- Zasady sprzedaży poprzez media społecznościowe (111)
- Zasada 1.: Wykorzystaj krótkie okresy uwagi (112)
- Zasada 2.: Poznaj swoje medium (113)
- Zasada 3.: Namierz gÅ‚ówne zainteresowania ludzi (115)
- Zasada 4.: Proponuj sprzedaż (121)
- Zasada 5.: Inwestuj małe kwoty w wiele metod, a potem inwestuj wszystko w to, co działa (123)
- Zarabianie w każdym medium (124)
7. Możliwości danych społecznościowych (131)
- "Ludzka Pandora" (133)
- Dane społecznościowe ratują życie (136)
- Jak działają "ludzie podobni do Ciebie" (138)
- Wykorzystanie danych społecznościowych przez korporacje i rząd (140)
- Facebook a przyszłość danych społecznościowych (143)
8. Zdominowanie reklam na Facebooku (145)
- Facebook kontra Google: bitwa o Twoje zakupy (146)
- Jak myśleć o reklamach na Facebooku (148)
- Dziesięć przykazań dotyczących efektywnych reklam na Facebooku (153)
- Dobierz pasujÄ…cÄ… grafikÄ™ (154)
- Jasno nawołuj do działania (154)
- Szanuj dodatkowe zainteresowania fanów (154)
- Nie zanudzaj użytkowników (155)
- Używaj emocjonalnego języka (155)
- Bądź pozytywny (156)
- Uprość język (156)
- Nie pożądaj seksownych grafik (156)
- Testuj swoje reklamy w różnych grupach demograficznych (157)
- Nagradzaj swoich fanów (157)
- Dobre i złe reklamy (157)
- Dobre reklamy (157)
- ZÅ‚e reklamy (160)
- Zamienianie Lubię to na Facebooku w sprzedaż (162)
- Wykorzystywanie aktualizacji statusu do angażowania fanów i zamieniania ich w klientów (166)
9. Przechytrzyć wszystko inne (169)
- PrzyciÄ…ganie uwagi na YouTubie (170)
- Wykorzystanie LinkedIn do rozwoju biznesu (174)
- Przemawiać do sukcesu (176)
- Zbuduj swojÄ… biografiÄ™ (176)
- Przemawiaj, gdzie siÄ™ da (178)
- Zaprzyjaźnij się z organizatorami konferencji (179)
- Zgłaszaj udział w wielu konferencjach (179)
- Twórz kreatywne prezentacje (179)
- ZarzÄ…dzanie swojÄ… reputacjÄ… w internecie (181)
- Kilka sÅ‚ów koÅ„cowych (182)
Skorowidz (183)