reklama - zainteresowany?

Przechytrzyć social media - Helion

Przechytrzyć social media
Autor: Evan Bailyn
Tytuł oryginału: Outsmarting Social Media: Profiting in the Age of Friendship Marketing
TÅ‚umaczenie: Marta Najman
ISBN: 978-83-246-5530-4
stron: 192, Format: 158x235 , okładka: miękka
Data wydania: 2013-02-18
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Przechytrzyć social media

Tagi: E-biznes | Social Media

Lektura obowiązkowa dla pasjonatów serwisów społecznościowych!

Media społecznościowe, z Facebookiem na czele, generują ogromną większość ruchu w Internecie. Dokonywane przez nas wybory internetowe mogą okazać się niezwykle ważne, służą bowiem do zdobywania informacji na temat naszych zainteresowań, osiągnięć, celów i kontaktów. Z tego właśnie źródła wyłania się cyfrowy obraz każdego użytkownika sieci. Gdy na ten obraz nałożymy informacje na temat haseł wrzucanych do najpopularniejszej wyszukiwarki internetowej, obraz nabiera kolorów, staje się niezwykle wyraźny. Zacząłeś już zastanawiać się nad tym, jak wykorzystać te dane?

Nie jesteÅ› sam. Nad tymi samymi zagadnieniami gÅ‚owiÄ… siÄ™ dzisiaj wszyscy. DziÄ™ki tej książce bÄ™dziesz o krok przed innymi. W trakcie lektury poznasz historiÄ™ pojedynku miÄ™dzy potentatami rynku – Google i Facebookiem - oraz zdobÄ™dziesz kluczowe informacje na temat poprawienia swojej pozycji w wynikach wyszukiwania lokalnego. Kolejne rozdziaÅ‚y pozwolÄ… Ci zdobyć wiedzÄ™ o czerpaniu zysków z mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych - perfekcyjne opanowanie tych kanałów sprzedaży zdecydowanie zwiÄ™kszy Twoje szanse na sukces. Książka ta peÅ‚na jest opisów przypadków dotyczÄ…cych najwiÄ™kszych klientów Bailyna, a ponadto oferuje kompleksowe prognozy, uważne analizy i - co najważniejsze - praktyczne porady. Przeczytaj jÄ…, przygotuj siÄ™ na przyszÅ‚ość i zacznij zbierać nagrody!

Zdobądź wiedzę na temat:

  • reklam spoÅ‚ecznoÅ›ciowych,
  • wyszukiwania w czasie rzeczywistym,
  • czerpania zysków z mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych,
  • możliwoÅ›ci portalu YouTube.

Sprawdź, jak odnieść sukces w mediach społecznościowych!

Dodaj do koszyka Przechytrzyć social media

 

Osoby które kupowały "Przechytrzyć social media", wybierały także:

  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Przechytrzyć social media

Spis treści

Przechytrzyć social media -- spis treści

O autorze (11)

Wprowadzenie (13)

1. Starcie internetowych gigantów (21)

  • Rozwój Facebooka (22)
  • Problem Google (27)
  • Artyleria Google (30)
  • NadchodzÄ…ce rozstrzygniÄ™cie (31)

2. Nowe wpływy w wyszukiwaniu i social media (35)

  • Ewolucja algorytmu spoÅ‚ecznoÅ›ciowego (36)
  • Twórcy trendów na Facebooku (37)
  • Jak zostać twórcÄ… trendów na Facebooku (40)
    • Stwórz bazÄ™ fanów (41)
    • Zabawiaj ludzi, aby zwiÄ™kszać widoczność aktualizacji statusu (44)
    • Reklamy na Facebooku (47)
  • PogoÅ„ Google za twórcami trendów (52)
  • Wzrost napiÄ™cia wokóÅ‚ danych od twórców trendów (55)

3. Odkrycia społecznościowe i kontekstowe (57)

  • Odkrycia spoÅ‚ecznoÅ›ciowe (58)
  • W jaki sposób Facebook uwzglÄ™dni nowe rodzaje reklam spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (60)
    • Bogatsze opisywanie znacznikami (61)
    • Nowe, zwiÄ…zane z zakupami aktualnoÅ›ci na tablicy (63)
    • Lepsze informacje dotyczÄ…ce znajomych i ich aktywnoÅ›ci (64)
    • Bardziej spersonalizowane oferty (64)
    • Propozycje prezentów urodzinowych (64)
  • Odkrycia kontekstowe (65)
  • Wykorzystanie odkryć kontekstowych (68)

4. Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym i kultura aktualizowania statusu (71)

  • Korzenie wyszukiwarek czasu rzeczywistego (73)
  • Czerpanie zysków z wyszukiwarki czasu rzeczywistego: metody wyszukiwania i sprzedaży (76)
    • WymyÅ›l sprytnÄ… frazÄ™, która wyÅ›wietli aktualizacje statusu potencjalnych klientów (77)
    • Zidentyfikuj nicki wybranych klientów (78)
    • PoÅ›więć czas na skontaktowanie siÄ™ z nimi (79)
  • Wyszukiwarka czasu rzeczywistego jako Å›rodek reklamowy (82)
  • Oczekiwanie na wyszukiwarkÄ™ czasu rzeczywistego 2.0 (83)
  • Czerpanie korzyÅ›ci z wyszukiwarki czasu rzeczywistego 2.0 (85)
  • ZwyciÄ™zca wÅ›ród wyszukiwarek czasu rzeczywistego (87)

5. Aspekt społecznościowy a aspekt lokalny (89)

  • Jak znaleźć siÄ™ wysoko na liÅ›cie wyników wyszukiwania lokalnego w Google (91)
    • Miejsce w katalogu (93)
    • Linki (94)
    • OdlegÅ‚ość od szukajÄ…cego (94)
    • Nazwa firmy (95)
    • Dodawanie odpowiedniej kategorii i znaczników (96)
    • Recenzje (97)
    • Interakcje spoÅ‚ecznoÅ›ciowe (97)
  • Meldowanie siÄ™ i wspóÅ‚dzielenie lokalizacji (97)
  • Odkrycia kontekstowe na poziomie lokalnym (102)
  • Dane spoÅ‚ecznoÅ›ciowe a spotkania lokalne (104)

6. Czerpanie zysków z mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (107)

  • Jak stać siÄ™ wartoÅ›ciowym (108)
  • Zasady sprzedaży poprzez media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe (111)
    • Zasada 1.: Wykorzystaj krótkie okresy uwagi (112)
    • Zasada 2.: Poznaj swoje medium (113)
    • Zasada 3.: Namierz gÅ‚ówne zainteresowania ludzi (115)
    • Zasada 4.: Proponuj sprzedaż (121)
    • Zasada 5.: Inwestuj maÅ‚e kwoty w wiele metod, a potem inwestuj wszystko w to, co dziaÅ‚a (123)
  • Zarabianie w każdym medium (124)

7. Możliwości danych społecznościowych (131)

  • "Ludzka Pandora" (133)
  • Dane spoÅ‚ecznoÅ›ciowe ratujÄ… życie (136)
  • Jak dziaÅ‚ajÄ… "ludzie podobni do Ciebie" (138)
  • Wykorzystanie danych spoÅ‚ecznoÅ›ciowych przez korporacje i rzÄ…d (140)
  • Facebook a przyszÅ‚ość danych spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (143)

8. Zdominowanie reklam na Facebooku (145)

  • Facebook kontra Google: bitwa o Twoje zakupy (146)
  • Jak myÅ›leć o reklamach na Facebooku (148)
  • Dziesięć przykazaÅ„ dotyczÄ…cych efektywnych reklam na Facebooku (153)
    • Dobierz pasujÄ…cÄ… grafikÄ™ (154)
    • Jasno nawoÅ‚uj do dziaÅ‚ania (154)
    • Szanuj dodatkowe zainteresowania fanów (154)
    • Nie zanudzaj użytkowników (155)
    • Używaj emocjonalnego jÄ™zyka (155)
    • BÄ…dź pozytywny (156)
    • Uprość jÄ™zyk (156)
    • Nie pożądaj seksownych grafik (156)
    • Testuj swoje reklamy w różnych grupach demograficznych (157)
    • Nagradzaj swoich fanów (157)
  • Dobre i zÅ‚e reklamy (157)
    • Dobre reklamy (157)
    • ZÅ‚e reklamy (160)
  • Zamienianie LubiÄ™ to na Facebooku w sprzedaż (162)
  • Wykorzystywanie aktualizacji statusu do angażowania fanów i zamieniania ich w klientów (166)

9. Przechytrzyć wszystko inne (169)

  • PrzyciÄ…ganie uwagi na YouTubie (170)
  • Wykorzystanie LinkedIn do rozwoju biznesu (174)
  • Przemawiać do sukcesu (176)
    • Zbuduj swojÄ… biografiÄ™ (176)
    • Przemawiaj, gdzie siÄ™ da (178)
    • Zaprzyjaźnij siÄ™ z organizatorami konferencji (179)
    • ZgÅ‚aszaj udziaÅ‚ w wielu konferencjach (179)
    • Twórz kreatywne prezentacje (179)
  • ZarzÄ…dzanie swojÄ… reputacjÄ… w internecie (181)
  • Kilka sÅ‚ów koÅ„cowych (182)

Skorowidz (183)

Dodaj do koszyka Przechytrzyć social media

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.