reklama - zainteresowany?

Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących - Helion

Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących
ebook
Autor: Casey Hardman
ISBN: 978-83-7541-436-3
stron: 612, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-27
Księgarnia: Helion

Cena książki: 88,83 zł (poprzednio: 98,70 zł)
Oszczędzasz: 10% (-9,87 zł)

Dodaj do koszyka Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących

Tagi: C# - Programowanie | Programowanie gier | Unity

Książka jest przeznaczona dla poczÄ…tkujÄ…cych bez żadnej wiedzy ani doÅ›wiadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, jÄ™zyka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojÄ™cia sÄ… nie tylko wyjaÅ›niane, ale też dokÅ‚adnie demonstrowane.

ZaczynajÄ…c od wprowadzenia do Unity, dowiemy siÄ™ wiele o scenach, elementach GameObject, prefabrykatach, skÅ‚adnikach i stosowaniu różnych okien do interakcji z tym silnikiem gier. NastÄ™pnie zagÅ‚Ä™bimy siÄ™ w podstawy programowania, zajmujÄ…c siÄ™ reguÅ‚ami skÅ‚adni, formatowaniem, metodami, zmiennymi, obiektami i typami, klasami oraz dziedziczeniem podczas samodzielnego pisania i testowania kodu. Później wyjaÅ›nimy, jak udostÄ™pniać dane skryptów w oknie Inspector oraz podstawy systemu serializacji w Unity.

NastÄ™pnie książka poprowadzi nas przez proces planowania i rozwijania projektów prostych gier opracowanych w taki sposób, aby ćwiczyć pojÄ™cia zwiÄ…zane z programowaniem, a odkÅ‚adać na bok mniej istotne sprawy, co pozwoli skupić siÄ™ przede wszystkim na implementowaniu mechanizmów gier. W przykÅ‚adowych projektach nauczymy siÄ™ obsÅ‚ugi urzÄ…dzeÅ„ wejÅ›ciowych, używania w grze sztywnych obiektów podlegajÄ…cych prawom fizyki, kolizji miÄ™dzy obiektami, wykorzystania kamer, tworzenia obiektów z prefabrykatów, Å‚adowania scen, projektowania i kodowania interfejsu użytkownika itd.

Na koniec uzyskamy solidne podstawy programowania, które utorujÄ… drogÄ™ do zrozumienia podstawowej skÅ‚adni C# i podstaw programowania zorientowanego obiektowo, żeby wiedzieć nie tylko co pisać, ale dlaczego i jak to naprawdÄ™ dziaÅ‚a. Programowanie gier przy użyciu Unity i C# pomoże nam dobrze poznać silnik gier Unity i jego dokumentacjÄ™ oraz pokaże, jak niezależnie szukać dalszych informacji na temat nieporuszonych tutaj pojęć i wyzwaÅ„.

Dzięki tej książce będziemy mogli:

•  Zrozumieć podstawy programowania zorientowanego obiektowo, w tym zagadnienia szczególnie zwiÄ…zane z grami.

•  Wykorzystać podstawowe i Å›rednio zaawansowane możliwoÅ›ci jÄ™zyka programowania C# i jego skÅ‚adni.

•  Zapoznać siÄ™ ze wszystkimi gÅ‚ównymi typami skÅ‚adników silnika gier Unity: kolizjami i sztywnymi obiektami, Å›wiatÅ‚ami, kamerami, skryptami, itd.

•  Wykorzystać podstawowÄ… znajomość silnika gier Unity i jego funkcji do równoważenia mechanizmów rozgrywki, aby zapewniać ciekawe wrażenia w grach.

Dodaj do koszyka Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących

 

Osoby które kupowały "Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących", wybierały także:

  • C# 9.0 w piguÅ‚ce
  • Gray Hat C#. JÄ™zyk C# w kontroli i Å‚amaniu zabezpieczeÅ„
  • ASP.NET Core 6. Kurs video. Rozwijaj aplikacje webowe z Entity Framework Core
  • Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform
  • Testowanie automatyczne w .NET. Kurs video. Zastosowania frameworka nUnit

Dodaj do koszyka Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących

Spis treści

Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.