reklama - zainteresowany?

Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących - Helion

Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących
ebook
Autor: Casey Hardman
ISBN: 978-83-7541-436-3
stron: 612, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-27
Księgarnia: Helion

Cena książki: 88,83 zł (poprzednio: 98,70 zł)
Oszczędzasz: 10% (-9,87 zł)

Dodaj do koszyka Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących

Tagi: C# - Programowanie | Programowanie gier | Unity

Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też dokładnie demonstrowane.

Zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się wiele o scenach, elementach GameObject, prefabrykatach, składnikach i stosowaniu różnych okien do interakcji z tym silnikiem gier. Następnie zagłębimy się w podstawy programowania, zajmując się regułami składni, formatowaniem, metodami, zmiennymi, obiektami i typami, klasami oraz dziedziczeniem podczas samodzielnego pisania i testowania kodu. Później wyjaśnimy, jak udostępniać dane skryptów w oknie Inspector oraz podstawy systemu serializacji w Unity.

Następnie książka poprowadzi nas przez proces planowania i rozwijania projektów prostych gier opracowanych w taki sposób, aby ćwiczyć pojęcia związane z programowaniem, a odkładać na bok mniej istotne sprawy, co pozwoli skupić się przede wszystkim na implementowaniu mechanizmów gier. W przykładowych projektach nauczymy się obsługi urządzeń wejściowych, używania w grze sztywnych obiektów podlegających prawom fizyki, kolizji między obiektami, wykorzystania kamer, tworzenia obiektów z prefabrykatów, ładowania scen, projektowania i kodowania interfejsu użytkownika itd.

Na koniec uzyskamy solidne podstawy programowania, które utorują drogę do zrozumienia podstawowej składni C# i podstaw programowania zorientowanego obiektowo, żeby wiedzieć nie tylko co pisać, ale dlaczego i jak to naprawdę działa. Programowanie gier przy użyciu Unity i C# pomoże nam dobrze poznać silnik gier Unity i jego dokumentację oraz pokaże, jak niezależnie szukać dalszych informacji na temat nieporuszonych tutaj pojęć i wyzwań.

Dzięki tej książce będziemy mogli:

•  Zrozumieć podstawy programowania zorientowanego obiektowo, w tym zagadnienia szczególnie związane z grami.

•  Wykorzystać podstawowe i średnio zaawansowane możliwości języka programowania C# i jego składni.

•  Zapoznać się ze wszystkimi głównymi typami składników silnika gier Unity: kolizjami i sztywnymi obiektami, światłami, kamerami, skryptami, itd.

•  Wykorzystać podstawową znajomość silnika gier Unity i jego funkcji do równoważenia mechanizmów rozgrywki, aby zapewniać ciekawe wrażenia w grach.

Dodaj do koszyka Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących

 

Osoby które kupowały "Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących", wybierały także:

  • C# 9.0 w pigułce
  • Gray Hat C#. Język C# w kontroli i łamaniu zabezpieczeń
  • Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform
  • Język C# w praktyce. Kurs video. Przetwarzanie danych zewnętrznych
  • Programowanie asynchroniczne i równoległe w C#. Kurs video. Poziom podstawowy

Dodaj do koszyka Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących

Spis treści

Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Programowanie gier przy użyciu Unity i C#. Podręcznik dla całkiem początkujących

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.