reklama - zainteresowany?

Programowanie gier przy użyciu Unity i C# - Helion

Programowanie gier przy użyciu Unity i C#
ebook
Autor: Casey Hardman
ISBN: 9788375414363
stron: 612, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-27
Księgarnia: Helion

Cena książki: 78,96 zł (poprzednio: 98,70 zł)
Oszczędzasz: 20% (-19,74 zł)

Dodaj do koszyka Programowanie gier przy użyciu Unity i C#

Tagi: C# - Programowanie

Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też dokładnie demonstrowane. Zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się wiele o scenach, elementach GameObject, prefabrykatach, składnikach i stosowaniu różnych okien do interakcji z tym silnikiem gier. Następnie zagłębimy się w podstawy programowania, zajmując się regułami składni, formatowaniem, metodami, zmiennymi, obiektami i typami, klasami oraz dziedziczeniem podczas samodzielnego pisania i testowania kodu. Później wyjaśnimy, jak udostępniać dane skryptów w oknie Inspector oraz podstawy systemu serializacji w Unity. Następnie książka poprowadzi nas przez proces planowania i rozwijania projektów prostych gier opracowanych w taki sposób, aby ćwiczyć pojęcia związane z programowaniem, a odkładać na bok mniej istotne sprawy, co pozwoli skupić się przede wszystkim na implementowaniu mechanizmów gier. W przykładowych projektach nauczymy się obsługi urządzeń wejściowych, używania w grze sztywnych obiektów podlegających prawom fizyki, kolizji między obiektami, wykorzystania kamer, tworzenia obiektów z prefabrykatów, ładowania scen, projektowania i kodowania interfejsu użytkownika itd. Na koniec uzyskamy solidne podstawy programowania, które utorują drogę do zrozumienia podstawowej składni C# i podstaw programowania zorientowanego obiektowo, żeby wiedzieć nie tylko co pisać, ale dlaczego i jak to naprawdę działa. Programowanie gier przy użyciu Unity i C# pomoże nam dobrze poznać silnik gier Unity i jego dokumentację oraz pokaże, jak niezależnie szukać dalszych informacji na temat nieporuszonych tutaj pojęć i wyzwań. Dzięki tej książce będziemy mogli: Zrozumieć podstawy programowania zorientowanego obiektowo, w tym zagadnienia szczególnie związane z grami. Wykorzystać podstawowe i średnio zaawansowane możliwości języka programowania C# i jego składni. Zapoznać się ze wszystkimi głównymi typami składników silnika gier Unity: kolizjami i sztywnymi obiektami, światłami, kamerami, skryptami, itd. Wykorzystać podstawową znajomość silnika gier Unity i jego funkcji do równoważenia mechanizmów rozgrywki, aby zapewniać ciekawe wrażenia w grach.

Dodaj do koszyka Programowanie gier przy użyciu Unity i C#

 

Osoby które kupowały "Programowanie gier przy użyciu Unity i C#", wybierały także:

  • Domain-Driven Design dla .NET Core. Jak rozwiÄ…zywać zÅ‚ożone problemy podczas projektowania architektury aplikacji
  • Gray Hat C#. JÄ™zyk C# w kontroli i Å‚amaniu zabezpieczeÅ„
  • Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform
  • Wzorce projektowe dla programistów C#. Kurs video
  • WPF. Kurs video. Om

Dodaj do koszyka Programowanie gier przy użyciu Unity i C#

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Programowanie gier przy użyciu Unity i C#

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.