reklama - zainteresowany?

Profesjonalne wytwarzanie oprogramowania z zastosowaniem Scruma i us - Helion

Profesjonalne wytwarzanie oprogramowania z zastosowaniem Scruma i us
ebook
Autor: Richard Hundhausen
ISBN: 978-83-7541-455-4
stron: 500, Format: ebook
Data wydania: 2021-10-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 80,99 zł (poprzednio: 89,99 zł)
Oszczędzasz: 10% (-9,00 zł)

Dodaj do koszyka Profesjonalne wytwarzanie oprogramowania z zastosowaniem Scruma i us

Tagi: IT w ekonomii | Novell | Zarz

Opanowanie sprawdzonych procesów poprawiaj

Dodaj do koszyka Profesjonalne wytwarzanie oprogramowania z zastosowaniem Scruma i us

 

Osoby które kupowały "Profesjonalne wytwarzanie oprogramowania z zastosowaniem Scruma i us", wybierały także:

  • Scrum. O zwinnym zarz
  • Lean dla bystrzak
  • Zakamarki marki. Rzeczy, o kt
  • Lean management po polsku. O dobrych i z
  • Psychologia Sprzeda

Dodaj do koszyka Profesjonalne wytwarzanie oprogramowania z zastosowaniem Scruma i us

Spis treści

Profesjonalne wytwarzanie oprogramowania z zastosowaniem Scruma i usług Azure DevOps eBook -- spis treści

  • Spis treści
    • Uwagi do wydania polskiego
    • O autorze
    • Przedmowa
    • Wprowadzenie
  • Podstawy Scruma
    • Professional Scrum
      • Przewodnik po Scrumie
        • Filary Scruma
        • Scrum w działaniu
        • Role w Scrumie
        • Interesariusze
        • Wydarzenia Scruma
        • Artefakty Scruma
        • Definicja Ukończenia
      • Wartości Scruma
      • Professional Scrum
        • Professional Scrum Developer
      • Retrospektywa rozdziału
    • Azure DevOps
      • Krótka historia
      • Ciągłe dostarczanie wartości
      • Azure DevOps Services
        • Azure Boards
        • Azure Repos
        • Azure Pipelines
        • Azure Test Plans
        • Azure Artifacts
      • Azure DevOps Server
        • Migracja do usług Azure DevOps Services
      • Visual Studio
        • Subskrypcje Visual Studio
      • Poziomy dostępu do Azure DevOps
        • Poziom dostępu Stakeholder (interesariusz)
      • GitHub i przyszłość
      • Retrospektywa rozdziału
    • Azure Boards
      • Wybieranie procesu
        • Typy elementów roboczych
      • Proces Scrum
        • Typy elementów roboczych w procesie Scrum
        • Zapytania o elementy robocze
        • Zmiany w Przewodniku po Scrumie
      • Dostosowywanie procesu
        • Proces Professional Scrum
        • Inne dostosowania
      • Retrospektywa rozdziału
  • Professional Scrum w praktyce
    • Gra wstępna
      • Przygotowywanie środowiska programistycznego
        • Tworzenie organizacji w Azure DevOps
        • Zapewnianie dostępu do organizacji
        • Inne konfiguracje organizacji
        • Rozszerzenia Azure DevOps
      • Konfigurowanie rozwoju produktu
        • Tworzenie projektu
        • Dodawanie członków projektu
        • Inne konfiguracje projektu
        • Ustanowienie nadajników informacyjnych
      • Lista kontrolna gry wstępnej
      • Retrospektywa rozdziału
    • Product Backlog
      • Tworzenie Product Backlog
        • Tworzenie Product Backlogu w usłudze Azure Boards
        • Dodawanie elementów Product Backlogu
        • Importowanie elementów Product Backlogu
        • Usuwanie elementu z Product Backlogu
        • Skuteczne tworzenie Product Backlogu
      • Raportowanie błędu
        • Jak wygląda dobre zgłoszenie błędu?
        • Skąd się biorą błędy?
        • Błędy w Sprincie i poza Sprintem
        • Reaktywacje błędów
      • Udoskonalanie Product Backlogu
        • Określanie kryteriów akceptacyjnych
        • Ustalanie rozmiarów elementów Product Backlogu
        • Dzielenie elementów Product Backlogu
        • Definicja gotowości
        • Zmienianie kolejności elementów w Product Backlogu
      • Planowanie wydania
      • Mapowanie historii
        • SpecMap
      • Lista kontrolna Product Backlogu
      • Retrospektywa rozdziału
    • Sprint
      • Sprint Planning
      • Obsługa Sprintów w Azure Boards
      • Tworzenie Sprint Backlogu
        • Tworzenie prognozy
        • Określanie Celu Sprintu
        • Tworzenie planu
      • Działania podczas Sprintu
        • Daily Scrum
        • Rozkładanie zadań
        • Taskboard
        • Zamykanie Sprintu
      • Lista kontrolna Sprint Planningu
      • Retrospektywa rozdziału
    • Planowanie testów
      • Azure Test Plans
        • Organizowanie testów
        • Przypadki testowe
      • Badanie postępów
      • Programowanie sterowane testami akceptacyjnymi
        • Programowanie sterowane testami
      • Zautomatyzowane testowanie akceptacyjne
      • Akceptacja != testowanie akceptacyjne
      • Ponowne wykorzystywanie testów
        • Testy regresji
      • Lista kontrolna testów akceptacyjnych
      • Retrospektywa rozdziału
    • Skuteczna współpraca
      • Osoby i interakcje
        • Wspólna przestrzeń
        • Organizacja pomieszczenia zespołu
        • Efektywne spotkania
        • Aktywne słuchanie
        • Wydajna współpraca
        • Bycie w kształcie litery T
        • Ciągłe informacje zwrotne
      • Praktyki współpracy przy rozwijaniu oprogramowania
        • Wspólna własność kodu
        • Komentarze w kodzie
        • Wiązanie zatwierdzeń z elementami roboczymi
        • Praca w parach, grupach i tłumie
        • Rozgałęzianie
      • Retrospektywa rozdziału
  • Doskonalenie
    • Poprawianie przepływu
      • Wizualizowanie przepływu
      • Tablica Kanban
      • Zarządzanie przepływem
      • Limity pracy w toku
      • Zarządzanie pracą w toku
      • Inspekcja i adaptacja przepływu zadań
        • Miary przepływu
        • Obliczanie miar przepływu
      • Wydarzenia Scruma oparte na przepływie
        • Sprint
        • Sprint Planning oparty na przepływie
        • Daily Scrum oparty na przepływie
        • Sprint Review oparty na przepływie
        • Sprint Retrospective oparty na przepływie
      • Retrospektywa rozdziału
    • Ciągłe usprawnianie
      • Typowe wyzwania
        • Przeszkody
        • Szacowanie
        • Ocenianie postępów
        • Renegocjowanie zakresu
        • Nieukończona praca
        • Dodatkowe prace
        • Scrum, a umowy z ustaloną ceną
      • Typowe dysfunkcje
        • Nieukończona praca
        • Wiotki Scrum
        • Brak inspekcji, brak adaptacji
        • Wyzwania Developerów
        • Praca z wymagającym Product Ownerem
        • Praca z wymagającymi interesariuszami
        • Praca z wymagającym Scrum Masterem
        • Zmienianie Scruma
      • Stawanie się profesjonalnym Scrum Teamem
        • Zatrudnienie trenera
        • Budowanie zespołu wielofunkcyjnego
        • Samozarządzanie
        • Zwiększanie przejrzystości
        • Szkolenia Professional Scrum Developer
        • Ocena swoje wiedzy
        • Stawanie się wysokowydajnym Scrum Teamem
      • Retrospektywa rozdziału
    • Skalowany Professional Scrum
      • Platforma Nexus
        • Przepływ procesu Nexus
        • Nexus Integration Team
        • Wydarzenia Nexusa
        • Artefakty Nexusa
        • Zintegrowany Increment
      • Wsparcie dla platformy Nexus w usługach Azure DevOps
        • Konfigurowanie dodatkowych zespołów
        • Zarządzanie Product Backlogiem
      • Retrospektywa rozdziału

Dodaj do koszyka Profesjonalne wytwarzanie oprogramowania z zastosowaniem Scruma i us

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.