Profesjonalne wytwarzanie oprogramowania z zastosowaniem Scruma i us - Helion

ebook
Autor: Richard HundhausenISBN: 978-83-7541-455-4
stron: 500, Format: ebook
Data wydania: 2021-10-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 80,99 zł (poprzednio: 89,99 zł)
Oszczędzasz: 10% (-9,00 zł)
Osoby które kupowały "Profesjonalne wytwarzanie oprogramowania z zastosowaniem Scruma i us", wybierały także:
- Scrum. O zwinnym zarz 78,42 zł, (14,90 zł -81%)
- Lean dla bystrzak 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Zakamarki marki. Rzeczy, o kt 53,21 zł, (14,90 zł -72%)
- Lean management po polsku. O dobrych i z 49,67 zł, (14,90 zł -70%)
- Psychologia Sprzeda 39,21 zł, (14,90 zł -62%)
Spis treści
Profesjonalne wytwarzanie oprogramowania z zastosowaniem Scruma i usług Azure DevOps eBook -- spis treści
- Spis treści
- Uwagi do wydania polskiego
- O autorze
- Przedmowa
- Wprowadzenie
- Podstawy Scruma
- Professional Scrum
- Przewodnik po Scrumie
- Filary Scruma
- Scrum w działaniu
- Role w Scrumie
- Interesariusze
- Wydarzenia Scruma
- Artefakty Scruma
- Definicja Ukończenia
- Wartości Scruma
- Professional Scrum
- Professional Scrum Developer
- Retrospektywa rozdziału
- Przewodnik po Scrumie
- Azure DevOps
- Krótka historia
- Ciągłe dostarczanie wartości
- Azure DevOps Services
- Azure Boards
- Azure Repos
- Azure Pipelines
- Azure Test Plans
- Azure Artifacts
- Azure DevOps Server
- Migracja do usług Azure DevOps Services
- Visual Studio
- Subskrypcje Visual Studio
- Poziomy dostępu do Azure DevOps
- Poziom dostępu Stakeholder (interesariusz)
- GitHub i przyszłość
- Retrospektywa rozdziału
- Azure Boards
- Wybieranie procesu
- Typy elementów roboczych
- Proces Scrum
- Typy elementów roboczych w procesie Scrum
- Zapytania o elementy robocze
- Zmiany w Przewodniku po Scrumie
- Dostosowywanie procesu
- Proces Professional Scrum
- Inne dostosowania
- Retrospektywa rozdziału
- Wybieranie procesu
- Professional Scrum
- Professional Scrum w praktyce
- Gra wstępna
- Przygotowywanie środowiska programistycznego
- Tworzenie organizacji w Azure DevOps
- Zapewnianie dostępu do organizacji
- Inne konfiguracje organizacji
- Rozszerzenia Azure DevOps
- Konfigurowanie rozwoju produktu
- Tworzenie projektu
- Dodawanie członków projektu
- Inne konfiguracje projektu
- Ustanowienie nadajników informacyjnych
- Lista kontrolna gry wstępnej
- Retrospektywa rozdziału
- Przygotowywanie środowiska programistycznego
- Product Backlog
- Tworzenie Product Backlog
- Tworzenie Product Backlogu w usłudze Azure Boards
- Dodawanie elementów Product Backlogu
- Importowanie elementów Product Backlogu
- Usuwanie elementu z Product Backlogu
- Skuteczne tworzenie Product Backlogu
- Raportowanie błędu
- Jak wygląda dobre zgłoszenie błędu?
- Skąd się biorą błędy?
- Błędy w Sprincie i poza Sprintem
- Reaktywacje błędów
- Udoskonalanie Product Backlogu
- Określanie kryteriów akceptacyjnych
- Ustalanie rozmiarów elementów Product Backlogu
- Dzielenie elementów Product Backlogu
- Definicja gotowości
- Zmienianie kolejności elementów w Product Backlogu
- Planowanie wydania
- Mapowanie historii
- SpecMap
- Lista kontrolna Product Backlogu
- Retrospektywa rozdziału
- Tworzenie Product Backlog
- Sprint
- Sprint Planning
- Obsługa Sprintów w Azure Boards
- Tworzenie Sprint Backlogu
- Tworzenie prognozy
- Określanie Celu Sprintu
- Tworzenie planu
- Działania podczas Sprintu
- Daily Scrum
- Rozkładanie zadań
- Taskboard
- Zamykanie Sprintu
- Lista kontrolna Sprint Planningu
- Retrospektywa rozdziału
- Planowanie testów
- Azure Test Plans
- Organizowanie testów
- Przypadki testowe
- Badanie postępów
- Programowanie sterowane testami akceptacyjnymi
- Programowanie sterowane testami
- Zautomatyzowane testowanie akceptacyjne
- Akceptacja != testowanie akceptacyjne
- Ponowne wykorzystywanie testów
- Testy regresji
- Lista kontrolna testów akceptacyjnych
- Retrospektywa rozdziału
- Azure Test Plans
- Skuteczna współpraca
- Osoby i interakcje
- Wspólna przestrzeń
- Organizacja pomieszczenia zespołu
- Efektywne spotkania
- Aktywne słuchanie
- Wydajna współpraca
- Bycie w kształcie litery T
- Ciągłe informacje zwrotne
- Praktyki współpracy przy rozwijaniu oprogramowania
- Wspólna własność kodu
- Komentarze w kodzie
- Wiązanie zatwierdzeń z elementami roboczymi
- Praca w parach, grupach i tłumie
- Rozgałęzianie
- Retrospektywa rozdziału
- Osoby i interakcje
- Gra wstępna
- Doskonalenie
- Poprawianie przepływu
- Wizualizowanie przepływu
- Tablica Kanban
- Zarządzanie przepływem
- Limity pracy w toku
- Zarządzanie pracą w toku
- Inspekcja i adaptacja przepływu zadań
- Miary przepływu
- Obliczanie miar przepływu
- Wydarzenia Scruma oparte na przepływie
- Sprint
- Sprint Planning oparty na przepływie
- Daily Scrum oparty na przepływie
- Sprint Review oparty na przepływie
- Sprint Retrospective oparty na przepływie
- Retrospektywa rozdziału
- Ciągłe usprawnianie
- Typowe wyzwania
- Przeszkody
- Szacowanie
- Ocenianie postępów
- Renegocjowanie zakresu
- Nieukończona praca
- Dodatkowe prace
- Scrum, a umowy z ustaloną ceną
- Typowe dysfunkcje
- Nieukończona praca
- Wiotki Scrum
- Brak inspekcji, brak adaptacji
- Wyzwania Developerów
- Praca z wymagającym Product Ownerem
- Praca z wymagającymi interesariuszami
- Praca z wymagającym Scrum Masterem
- Zmienianie Scruma
- Stawanie się profesjonalnym Scrum Teamem
- Zatrudnienie trenera
- Budowanie zespołu wielofunkcyjnego
- Samozarządzanie
- Zwiększanie przejrzystości
- Szkolenia Professional Scrum Developer
- Ocena swoje wiedzy
- Stawanie się wysokowydajnym Scrum Teamem
- Retrospektywa rozdziału
- Typowe wyzwania
- Skalowany Professional Scrum
- Platforma Nexus
- Przepływ procesu Nexus
- Nexus Integration Team
- Wydarzenia Nexusa
- Artefakty Nexusa
- Zintegrowany Increment
- Wsparcie dla platformy Nexus w usługach Azure DevOps
- Konfigurowanie dodatkowych zespołów
- Zarządzanie Product Backlogiem
- Retrospektywa rozdziału
- Platforma Nexus
- Poprawianie przepływu