reklama - zainteresowany?

Produkty i marki w opinii e-konsumentów - Helion

Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Autor: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
ISBN: 978-83-246-3401-9
stron: 216, Format: 180x235, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-15
Księgarnia: Helion

Cena książki: 24,43 zł (poprzednio: 34,90 zł)
Oszczędzasz: 30% (-10,47 zł)

Dodaj do koszyka Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Tagi: E-biznes

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.

Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:

  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usÅ‚ug?
  • 2. SKÄ„D e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usÅ‚ug?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usÅ‚ug KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?

W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badaÅ„ bezpoÅ›rednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument — typologia, zachowania" (2008 – 2011). Badania o charakterze iloÅ›ciowym przeprowadzone wÅ›ród e-konsumentów technikÄ… ankiety online uzupeÅ‚niono wynikami badaÅ„ jakoÅ›ciowych (technikÄ… netnografii wirtualnej). Celem byÅ‚o rozpoznanie zachowaÅ„ nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególnoÅ›ci znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.

Autorzy publikacji sÄ… pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.



Partner wydania:

Dodaj do koszyka Produkty i marki w opinii e-konsumentów

 

Osoby które kupowały "Produkty i marki w opinii e-konsumentów", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Internet a prawo - jak si

Dodaj do koszyka Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Spis treści

Produkty i marki w opinii e-konsumentów -- spis treści

Wprowadzenie (5)

Rozdział 1. E-konsument jako nabywca produktów i marek (9)

  • 1.1. Konsument a e-konsument - podobieÅ„stwa i różnice (9)
  • 1.2. Proces nabywczy e-konsumenta (15)
  • 1.3. Znaczenie marki produktu w zakupach e-konsumenta (23)
  • 1.4. Uwarunkowania decyzji nabywczych w internecie (27)

Rozdział 2. Metody i techniki badań jakościowych w internecie (35)

  • 2.1. Badania jakoÅ›ciowe - zarys problematyki (36)
  • 2.2. Netnografia jako etnograficzna metoda badaÅ„ w internecie (44)
  • 2.3. Organizacja badaÅ„ netnograficznych - przykÅ‚ad zastosowania (48)
  • 2.4. Zakres przedmiotowy badaÅ„ bezpoÅ›rednich (54)

Rozdział 3. Źródła informacji o produktach wykorzystywane przez e-konsumentów (59)

  • 3.1. Pozyskiwanie informacji o dobrach konsumpcyjnych (59)
    • 3.1.1. SprzÄ™t elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (60)
    • 3.1.2. Å»ywność, artykuÅ‚y dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (65)
    • 3.1.3. ArtykuÅ‚y motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dzieciÄ™ce (71)
  • 3.2. Pozyskiwanie informacji o usÅ‚ugach finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych, edukacyjnych (75)

Rozdział 4. Postrzeganie produktów i marek przez e-konsumentów (81)

  • 4.1. Percepcja dóbr konsumpcyjnych (81)
    • 4.1.1. SprzÄ™t elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (82)
    • 4.1.2. Å»ywność, artykuÅ‚y dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (93)
    • 4.1.3. ArtykuÅ‚y motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dzieciÄ™ce (107)
  • 4.2. Percepcja usÅ‚ug finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych i edukacyjnych (114)

Rozdział 5. Marki kupowane przez e-konsumentów (125)

  • 5.1. Nabywanie dóbr konsumpcyjnych (126)
    • 5.1.1. SprzÄ™t elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (126)
    • 5.1.2. Å»ywność, artykuÅ‚y dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (145)
    • 5.1.3. ArtykuÅ‚y motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dzieciÄ™ce (171)
  • 5.2. Nabywanie usÅ‚ug finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych i edukacyjnych (181)

Rozdział 6. Podsumowanie i ranking marek (195)

Bibliografia (209)

ANEKS (212)

  • ZaÅ‚Ä…cznik 1. Lista obserwowanych forów internetowych (212)
  • ZaÅ‚Ä…cznik 2. Arkusz obserwacji uczestniczÄ…cej w internecie (215)

Dodaj do koszyka Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.