reklama - zainteresowany?

Prawa autorskie i licencje w IT - Helion

Prawa autorskie i licencje w IT
ebook
Autor: Jakub Gosz, Paweł Gutowski, Katarzyna Kaczanowska, Szymon Karpierz, Justyna Plechowska-Łukowska, Marcin Sarna, Marcin Szeliga
ISBN: 978-83-269-2922-9
stron: 44, Format: ebook
Data wydania: 2014-02-11
Księgarnia: Helion

Cena książki: 50,37 zł

Dodaj do koszyka Prawa autorskie i licencje w IT

Tagi: E-biznes

Tworząc zarobkowo oprogramowanie, warto kierować się jasną wizją sposobu rozliczania jego sprzedaży. Oznacza to konieczność wybrania spośród wielu różnych modeli licencjonowania. E-book podpowiada, który sposób będzie najbardziej opłacalny w danej sytuacji i dlaczego. Zawiera również cenne informacje z zakresu licencjonowania oprogramowania oraz praw autorskich. Twórca oprogramowania dowie się, czy można wykorzystywać kod źródłowych w komercyjnych produktach, jakie prawa autorskie przysługują do aplikacji tworzonych w ramach etatu oraz czy jest legalna sprzedaż używanego oprogramowania.

Dodaj do koszyka Prawa autorskie i licencje w IT

 

Osoby które kupowały "Prawa autorskie i licencje w IT", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie

Dodaj do koszyka Prawa autorskie i licencje w IT

Spis treści

Prawa autorskie i licencje w IT eBook -- spis treści

  1. Używanie nielegalnego oprogramowania zagrożone zajęciem nośników danych, komputerów lub serwerów
  2. Sprzedaż używanego oprogramowania jest dozwolona, jeśli zostało ono zakupione na czas nieokreślony
  3. Wirusowa licencja, czyli otwarty kod źródłowy w komercyjnych produktach
  4. Licencji GNU GPL nie można wypowiedzieć, ale można na niej zarabiać
  5. Jak zabezpieczyć interesy dewelopera – przeniesienie majątkowych praw autorskich lub udzielenie licencji
  6. Program komputerowy można opatentować pod warunkiem, że wchodzi w interakcje ze sprzętem
  7. Standardowa umowa o pracę automatycznie przenosi na pracodawcę majątkowe prawa do utworu
  8. Klauzule CPU są dopuszczalne, jeśli nie faworyzują nadmiernie jednej ze strony umowy licencyjnej
  9. Dekompilacja bez zgody autora możliwa wyłącznie w celu zapewnienia kompatybilności
  10. Maszyna wirtualna nie jest tożsama z komputerem
  11. Opłaty za dostęp do oprogramowania jako usługi można na bieżąco wrzucać w koszty
  12. Zawarcie umowy licencyjnej na czas nieoznaczony nie jest korzystne dla użytkownika oprogramowania
  13. Pomysł na grę komputerową nie jest objęty ochroną prawną, więc nie należy go ujawniać przedwcześnie
  14. Wykorzystanie treści chronionych prawami autorskimi wymaga zgody właściciela

Dodaj do koszyka Prawa autorskie i licencje w IT

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.