reklama - zainteresowany?

Praca głęboka - Helion

Praca głęboka
ebook
Autor: Cal Newport
Tłumaczenie: Władysław Jeżewski
ISBN: 978-83-65068-77-4
stron: 236, Format: ebook
Data wydania: 2020-02-06
Księgarnia: Helion

Cena książki: 25,70 zł (poprzednio: 33,82 zł)
Oszczędzasz: 24% (-8,12 zł)

Dodaj do koszyka Praca głęboka

Tagi: Kariera | Kompetencje osobiste

Skoro automatyzacja i outsourcing zmieniają zasadniczo warunki naszej pracy, jakiej jeszcze umiejętności potrzebujemy? Umiejętności pracy głębokiej. Nowa, fascynująca książka Cala Newporta pokazuje, jak dzięki intensywnej koncentracji i uwolnieniu się od rzeczy rozpraszających uwagę można szybko się uczyć i tworzyć wartościowe rzeczy. Traktuj pracę głęboką jak gimnastykę umysłu i już dziś rozpocznij program ćwiczeń.

Daniel H. Pink, autor Drive i To Sell Is Human


Autor "Pracy gÅ‚Ä™bokiej" przekonujÄ…co dowodzi, że należy rozwijać zdolność wytężonego skupiania uwagi, i proponuje natychmiastowe dziaÅ‚ania, dziÄ™ki którym częściej bÄ™dziemy wykorzystywać tÄ™ zdolność w naszym życiu.

Adam M. Grant, autor Give and Take


Cal Newport, Å‚Ä…czÄ…cy naukÄ™ z pasjÄ…, jest jak czysty, donoÅ›ny gÅ‚os w ogólnym zgieÅ‚ku. Nie potrzebujemy już klikania, emotikonów i sÅ‚odkich kociaków. Potrzeba nam lepszej pracy, która możliwa jest tylko wtedy, gdy siÄ™ nie rozpraszamy.

Seth Godin, autor What to Do When It’s Your Turn


Praca gÅ‚Ä™boka to umiejÄ™tność koncentracji na trudnym poznawczo zadaniu bez rozpraszania uwagi. UmiejÄ™tność ta pozwala na szybsze przyswajanie specjalistycznej wiedzy i osiÄ…ganie korzystniejszych wyników w krótszym czasie. DziÄ™ki pracy gÅ‚Ä™bokiej staniesz siÄ™ lepszy w tym, co robisz, przez co poczujesz prawdziwe speÅ‚nienie, które daje fachowo wykonane zadanie. SÅ‚owem, praca gÅ‚Ä™boka to rodzaj superumiejÄ™tnoÅ›ci w coraz bardziej konkurencyjnej gospodarce XXI wieku. Tymczasem wiÄ™kszość ludzi zatraciÅ‚a zdolność koncentracji i trwoni czas na gorÄ…czkowym e-mailowaniu i udzielaniu siÄ™ w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych – nie wiedzÄ…c nawet, że istnieje lepsza alternatywa.

W Pracy gÅ‚Ä™bokiej ceniony autor i znany profesor informatyki Cal Newport mierzy siÄ™ z rzeczywistoÅ›ciÄ… wspóÅ‚czesnej epoki Å‚Ä…cznoÅ›ci. Zamiast dowodzić, że rozpraszanie uwagi jest zÅ‚e, podnosi zalety jego przeciwieÅ„stwa – koncentracji. Książka jest podzielona na dwie części. W pierwszej autor argumentuje, że w prawie każdej branży praca gÅ‚Ä™boka przynosi ogromne korzyÅ›ci. W drugiej przedstawia program systematycznych ćwiczeÅ„, który opiera siÄ™ na czterech zasadach i ma pomóc przestawić twój umysÅ‚ i nawyki, abyÅ› mógÅ‚ opanować tÄ™ umiejÄ™tność.

W Pracy gÅ‚Ä™bokiej, Å‚Ä…czÄ…cej krytykÄ™ wspóÅ‚czesnej kultury z praktycznym doradztwem, czytelnik znajdzie zapadajÄ…ce w pamięć opowieÅ›ci – od kamiennej wieży w lesie, w której Carl Gustav Jung szukaÅ‚ skupienia, do podróży lotniczej do Tokio i z powrotem, dziÄ™ki której pionier mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych mógÅ‚ skoncentrować siÄ™ na pisaniu książki. Autor udziela też wielu rozsÄ…dnych rad, na przykÅ‚ad takich, że wiÄ™kszość profesjonalistów powinna zrezygnować z mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i że trzeba nauczyć siÄ™ nudzić.

Praca gÅ‚Ä™boka to niezbÄ™dny podrÄ™cznik dla każdego, kto pragnie odnieść sukces w Å›wiecie, w którym ciÄ…gle coÅ› rozprasza naszÄ… uwagÄ™.

Dodaj do koszyka Praca głęboka

 

Osoby które kupowały "Praca głęboka", wybierały także:

  • Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepiej
  • Stw
  • Angielski dla specjalist
  • Internet a prawo - jak si
  • LinkedIn na start. Kurs video. Zbuduj mark

Dodaj do koszyka Praca głęboka

Spis treści

Praca głęboka eBook -- spis treści

Wstęp

Część 1: Koncepcja
Rozdział 1: Praca głęboka jest wartościowa
Rozdział 2: Praca głęboka to rzadkość
Rozdział 3: Praca głęboka nadaje sens życiu

Część 2: Zasady
Zasada 1: Zajmuj się pracą głęboką
Zasada 2: Nie broń się przed nudą
Zasada 3: Zrezygnuj z mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych
Zasada 4: Pozbądź się płytkich zajęć

Zakończenie
Przypisy

 

Dodaj do koszyka Praca głęboka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.