reklama - zainteresowany?

Po prostu Flash 5. Techniki zaawansowane - Helion

Po prostu Flash 5. Techniki zaawansowane
Autor: Russell Chun
Tytuł oryginału: Flash 5 Advanced for Windows and Macintosh Visual QuickStart
Tłumaczenie: Łukasz Oberlan
ISBN: 83-7197-458-2
stron: 448, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2001-06-29
Księgarnia: Helion

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka Po prostu Flash 5. Techniki zaawansowane

Tagi: Flash/ActionScript

Jeśli chciałbyś podnieść swoje umiejętności w posługiwaniu się Flashem, zapraszamy do lektury najnowszej książki wydawnictwa Helion poświęconej jednemu z najlepszych programów do tworzenia animacji sieciowych. Wizualny, stworzony na podstawie ćwiczeń przewodnik po zaawansowanych technikach, pokazujący praktyczny sposób wykorzystania tego, czego się uczysz -- to najlepsza inwestycja dla początkującego grafika. Forma encyklopedyczna książki pomaga w poszukiwaniach rozwiązań -- szukasz interesującego Cię zagadnienia i od razu zabierasz się do pracy. Precyzyjne objaśnienia bez zbędnych słów -- najszybszy sposób na opanowanie kolejnych zagadnień przez zaawansowanego użytkownika.

Autor, Russel Chun, pracuje jako redaktor Działu rozwoju mediów wydawnictwa Addison-Wesley Longman, gdzie zajmuje się przygotowywaniem animacji i ilustracji na potrzeby publikacji drukowanych i multimedialnych. Oprócz tego jest instruktorem Flasha w Centrum Sztuki Elektronicznej w San Francisco, a także programistą i konsultantem technologii Flash.

CD-ROM zawiera:

  • pliki źródłowe i opublikowane, uzupełniające przykłady w książce;
  • wersje demonstracyjne programu Flash 5 dla Windows wraz z dokumentacją;
  • odtwarzacz Flasha przeznaczony dla przeglądarki internetowej;
  • łącza do witryn internetowych poświęconych Flashowi.

Dodaj do koszyka Po prostu Flash 5. Techniki zaawansowane

 

Osoby które kupowały "Po prostu Flash 5. Techniki zaawansowane", wybierały także:

  • Tablice informatyczne. Flash MX 2004 ActionScript
  • Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5
  • Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
  • Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia
  • ActionScript 3.0. Biblia

Dodaj do koszyka Po prostu Flash 5. Techniki zaawansowane

Spis treści

Po prostu Flash 5. Techniki zaawansowane -- spis treści

Wstęp (9)

  • Dla kogo jest przeznaczona ta książka (10)
  • Korzyści z przeczytania książki (10)
  • Co nowego we Flashu 5 (13)

Część 1. Zaawansowane techniki animacji (15)

Rozdział 1. Złożone projekty (17)

  • Wykorzystanie automatycznego tworzenia animacji ruchu (18)
  • Wykorzystanie automatycznego tworzenia animacji kształtu (28)
  • Animowanie masek (34)

Rozdział 2. Praca z wideo i grafiką 3D (45)

  • Integracja Flasha i QuickTime (46)
  • Rotoskopia (54)
  • Symulowanie wideo (57)
  • Symulowanie grafiki 3D (63)

Część 2. Zrozumieć ActionScript (67)

Rozdział 3. Posługiwanie się językiem ActionScript (69)

  • Obiekty i klasy (70)
  • Metody i właściwości (71)
  • Pisanie według reguł składni (72)
  • Więcej o interpunkcji (74)
  • Paleta akcji (75)
  • Używanie obiektów (82)
  • Stosowanie komentarzy (87)

Część 3. Zarządzanie czasem i informacją (89)

Rozdział 4. (przyciski ) i interakcja z użytkownikiem (91)

  • Niewidzialne przyciski (92)
  • Animowane przyciski (95)
  • Animowane przyciski i symbol klipu filmowego (97)
  • Złożone przyciski (101)
  • Manipulatory zdarzeń (105)
  • Sposoby funkcjonowania przycisków (108)
  • Informacje wprowadzane z klawiatury (111)
  • Obiekt Key (114)

Rozdział 5. Zarządzanie zasobami Flasha (117)

  • Nawigowanie po listwach czasowych klipów filmowych (118)
  • Nazywanie klonów (119)
  • Ścieżki dostępu (121)
  • Względne i bezwzględne ścieżki dostępu (125)
  • Używanie akcji with w tworzeniu ścieżek dostępu (131)
  • Ukośnik zamiast kropki i akcja Tell Target (133)
  • Klipy filmowe jako pojemniki (135)
  • Manipulatory zdarzeń klipów filmowych (138)
  • Animacje wstępne (142)

Rozdział 6. Zarządzanie zasobami zewnętrznymi (149)

  • Komunikacja za pośrednictwem przeglądarki internetowej (150)
  • Dołączanie filmów z zewnątrz (168)
  • Współpraca z narzędziem Generator (179)
  • Projektory i akcja FSCommand (181)
  • Komunikacja z drukarką (185)

Część 4. Przekształcanie grafiki i dźwięku (191)

Rozdział 7. Kontrolowanie klipów filmowych (193)

  • Przeciąganie klipu filmowego (194)
  • Ustawianie właściwości klipu filmowego (199)
  • Zmiana koloru klipu filmowego (204)
  • Zmiana kolejności ułożenia klipów filmowych (209)
  • Wykrywanie upuszczonych klipów filmowych (212)
  • Detekcja kolizji klipów filmowych (216)
  • Wyznaczanie krawędzi obszarów klipów filmowych (219)
  • Powielanie i usuwanie klipów filmowych (221)
  • Przyłączanie klipów filmowych (225)
  • Zmiana wyglądu wskaźnika myszy (229)
  • Tworzenie animacji za pomocą języka ActionScript (232)

Rozdział 8. Kontrolowanie dźwięku (235)

  • Obiekt dźwiękowy (236)
  • Przyłączanie dźwięków (238)
  • Odtwarzanie dźwięków (240)
  • Modyfikowanie dźwięków (243)
  • Modyfikowanie niezależnych dźwięków (246)
  • Transformowanie dźwięków (249)
  • Tworzenie systemu dynamicznej kontroli dźwięku (252)
  • Używanie dźwięków jako plików zewnętrznych (257)

Część 5. Przetwarzanie informacji (259)

Rozdział 9. Kontrolowanie przepływu informacji (261)

  • Deklarowanie danych (262)
  • Posługiwanie się zmiennymi i wyrażeniami (268)
  • Wczytywanie zmiennych z zewnątrz (273)
  • Modyfikowanie zmiennych (276)
  • Wiązanie zmiennych i funkcja eval (279)
  • Sprawdzanie informacji za pomocą wyrażeń warunkowych (282)
  • Wprowadzanie alternatywy do wyrażeń warunkowych (285)
  • Rozgałęzianie wyrażeń warunkowych (288)
  • Łączenie (warunkowych ) za pomocą operatorów logicznych (291)
  • Zapętlanie wyrażeń (293)

Rozdział 10. Kontrolowanie tekstu (297)

  • Tekst pobierany (298)
  • Tekst dynamiczny (302)
  • Wiązanie tekstu (304)
  • Wyświetlanie tekstu HTML (307)
  • Animowanie dynamicznego tekstu (310)
  • Kontrolowanie przewijania bloku tekstowego (313)
  • Manipulowanie łańcuchami znakowymi (317)
  • Obiekt selekcji (318)
  • Kontrolowanie selekcji wewnątrz bloków tekstowych (319)
  • Ogniskowanie bloków tekstowych (322)
  • Obiekt łańcucha znakowego (326)
  • Analizowanie łańcuchów znakowych za pomocą obiektu łańcucha znakowego (327)
  • Przegrupowywanie łańcuchów znakowych za pomocą obiektu łańcucha znakowego (332)
  • Modyfikowanie łańcuchów znakowych za pomocą obiektu łańcucha znakowego (337)

Rozdział 11. Manipulowanie danymi (339)

  • Wykonywanie obliczeń za pomocą obiektu matematycznego (340)
  • Obliczanie wartości kątowych za pomocą obiektu matematycznego (342)
  • Używanie funkcji sinus i cosinus do wyznaczania ruchu ukierunkowanego (349)
  • Obliczanie odległości za pomocą obiektu matematycznego (353)
  • Generowanie liczb losowych (356)
  • Porządkowanie informacji za pomocą tablic (359)
  • Wprowadzanie wskazań daty i pomiaru czasu (366)
  • Tworzenie skryptów do wielokrotnego używania (374)
  • Tworzenie własnych klas za pomocą funkcji (379)

Rozdział 12. Zarządzanie zawartością i rozwiązywanie problemów (383)

  • Tworzenie współdzielonych bibliotek (384)
  • Współdzielenie czcionek (388)
  • Edytowanie skryptu (390)
  • Dołączanie zewnętrznych skryptów (393)
  • Posługiwanie się paletą Movie Explorer (395)
  • Wyświetlanie zmiennych i obiektów w oknie Output (399)
  • Śledzenie zmiennych w oknie Output (402)
  • Posługiwanie się paletą Debugger (405)
  • Optymalizowanie filmu (409)
  • Unikanie najczęstszych błędów (413)

Dodatek A Podsumowanie metod obiektów i właściwości (417)

Dodatek B Kody klawiszy (431)

Dodatek C Podsumowanie kategorii akcji (435)

Skorowidz (439)

Dodaj do koszyka Po prostu Flash 5. Techniki zaawansowane

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.