reklama - zainteresowany?

Photoshop. Twoje projekty krok po kroku - Helion

Photoshop. Twoje projekty krok po kroku
Autor: Tomasz GÄ…dek
ISBN: 978-83-283-0568-7
stron: 304, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2016-07-29
Księgarnia: Helion

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka Photoshop. Twoje projekty krok po kroku

Tagi: Photoshop

Czarodziejska różdżka Photoshopa — baw siÄ™ zdjÄ™ciami i twórz niezwykÅ‚e projekty!

  • W starym kinie, czyli jak osiÄ…gnąć niepowtarzalny efekt retro i zaskoczyć odbiorców
  • Słów ciÄ™cie-giÄ™cie, czyli jak idealnie dopasować treść napisów do ich wizualnej strony
  • Ciężkie klimaty, czyli jak wywoÅ‚ać dreszcz grozy i stworzyć nieziemski nastrój
W Photoshopie możesz zrobić ze zdjęciem dosłownie wszystko. Możesz je skręcić i zwinąć, zmienić mu kolory, nadać ostrość lub rozmyć, dokleić lub wyciąć dowolny kawałek. Możesz zmienić tło, fakturę i kontrast, wywołać wrażenie głębi lub spłaszczyć. Możesz nawet zmienić porę dnia. Pytanie tylko, czy potrafisz to
wszystko zrobić — i to zrobić tak, by efekt koÅ„cowy zachwycaÅ‚? JeÅ›li masz wÄ…tpliwoÅ›ci co do swoich umiejÄ™tnoÅ›ci i chcesz siÄ™ podszkolić albo wkurza CiÄ™, że nie wiesz, od czego zacząć korektÄ™ — lub szalonÄ… zmianÄ™ — Twoich fotografii, ta książka na pewno CiÄ™ uszczęśliwi.

Tomasz Gądek, znany eksperymentator i entuzjasta Photoshopa, zamieścił w niej mnóstwo ciekawych, odlotowych projektów i pokazał, jak nabierały one kształtów. Znajdziesz tu przepis na wizytówki, logo, plakaty i okładki. Zobaczysz, jak zwykłe zdjęcie może zmieniać charakter w zależności od Twoich działań. Tylko od Ciebie będzie zależało, czy stanie się pocztówką z wakacji, nostalgiczną fotografią sprzed lat czy kadrem z gotyckiego horroru. Odkryj, jak w praktyce używać tych wszystkich tajemniczych filtrów, przestrzeni kolorów, warstw, przycięć i faktur, a Twoje fotografie już nigdy nie będą nudne!
  • Wizytówki — zegarmistrz, sumo, korzenie i wojsko
  • Logo — Bear, Wood
  • W starym stylu — ludowa zakÅ‚adka, stare miasto, pin-up girl i okÅ‚adka książki
  • Komercyjne zastosowanie projektów — reklama, okÅ‚adka katalogu i pisma
  • Napisy — Gold, Steel, Guitar, Enemy i napisy na twarzy
  • TÅ‚o i faktura — tÅ‚o na pulpit, efekt stali i drewna
  • ZdjÄ™cia z wakacji — pocztówka i efekt zwiÄ™kszenia kontrastu
  • Plakaty — Unplugged, Fight For Freedom, styl vintage, reklama zegarka
  • W mrocznym stylu — projekty Ghost, Mexican Skull, efekt drewna w stylu Tima Burtona

Ujarzmij Photoshopa i wymknij siÄ™ szablonom!

Dodaj do koszyka Photoshop. Twoje projekty krok po kroku

Spis treści

Photoshop. Twoje projekty krok po kroku -- spis treści

  • PodziÄ™kowania (5)
  • Od autora (7)
  • WstÄ™p (11)
  • Najczęściej używane skróty (16)

1. Wizytówki (17)

  • 1.1. Zegarmistrz (19)
  • 1.2. Sumo (27)
  • 1.3. Roots (31)
  • 1.4. Army (35)

2. Logo (39)

  • 2.1. Bear (41)
  • 2.2. Wood (44)
  • 2.3. Logo T (54)

3. W starym stylu (63)

  • 3.1. ZakÅ‚adka do książki w stylu ludowym (65)
  • 3.2. Old City (71)
  • 3.3. Pin-up girl (77)
  • 3.4. OkÅ‚adka książki (86)

4. Komercyjne zastosowanie projektów (95)

  • 4.1. Baner - BH Hotel (97)
  • 4.2. Reklama Opticon (104)
  • 4.3. OkÅ‚adka katalogu (114)
  • 4.4. OkÅ‚adka pisma (121)

5. Napisy (133)

  • 5.1. Gold (135)
  • 5.2. Steel (146)
  • 5.3. Guitar (154)
  • 5.4. Enemy (163)
  • 5.5. Napisy na twarzy (171)

6. TÅ‚o/Faktura (179)

  • 6.1. TÅ‚o na pulpit (181)
  • 6.2. Efekt stali (186)
  • 6.3. Stal antypoÅ›lizgowa (189)
  • 6.4. Efekt drewna (193)

7. Jak wykorzystać zdjęcia z wakacji (199)

  • 7.1. Pocztówka (201)
  • 7.2. Holiday in Greece (206)
  • 7.3. Santorini (212)
  • 7.4. Efekt zwiÄ™kszenia kontrastu (216)

8. Plakaty (221)

  • 8.1. Unplugged (223)
  • 8.2. Fight For Freedom (238)
  • 8.3. Styl Vintage (252)
  • 8.4. Reklama zegarka (262)

9. W mrocznym stylu (273)

  • 9.1. Ghost (275)
  • 9.2. Mexican Skull (284)
  • 9.3. Efekt drewna w stylu Tima Burtona (294)
     
  • Skorowidz (301)

Dodaj do koszyka Photoshop. Twoje projekty krok po kroku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.