reklama - zainteresowany?

OpenAI API w aplikacjach C# - Helion

OpenAI API w aplikacjach C#
ebook
Autor: Jacek Ross
ISBN: 978-83-289-3477-1
stron: 128, Format: ebook
Księgarnia: Helion

Cena książki: 69,00 zł

Książka będzie dostępna od września 2025

Tagi: C# - Programowanie

Nowy najlepszy przyjaciel programisty C# nazywa si

Spis treści

OpenAI API w aplikacjach C# eBook -- spis treści

Rozdział 1. Po co nam AI? Korzyści z użycia systemów AI w aplikacjach oraz w codziennej pracy programisty

  • Czy AI to zagrożenie?
  • Wpływ AI na naszą produktywność
  • Kto na tym wszystkim zyska, a kto straci?
  • Nie zatrzymasz postępu. Dołącz do niego
    • Rozszerzenie doznań gracza
    • Realistyczne postacie NPC
    • Lepsza i wydajniejsza generacja zawartości proceduralnej
    • Balans poziomu trudności i rozgrywki
    • Obniżenie kosztów produkcji
    • Lepsza eksploracja danych
    • Co jeszcze? Przyszłe możliwości
    • Zagrożenia i wady
    • Metody zapobiegania problemom z AI
  • Dla kogo jest ta książka?
  • Ostrzeżenie - książka zawiera treści wygenerowane przez AI

Rozdział 2. Wprowadzenie do OpenAI API oraz panel zarządzania OpenAI

  • OpenAI a ChatGPT
  • Cechy OpenAI API
  • Strona główna OpenAI
  • Podstawowe funkcje zarządzania kontem w OpenAI
  • Strona Piaskownica OpenAI API
  • Panel zarządzania - funkcje zaawansowane

Rozdział 3. Wykorzystanie interfejsu programistycznego OpenAI API

  • Co chcemy osiągnąć?
  • Architektura aplikacji
  • Aplikacja SzybkiAgentAI_1 - pierwsze podejście. Proste zapytanie i odpowiedź z API
  • Aplikacja SzybkiAgentAI_2 - drugie podejście. Modyfikujemy styl odpowiedzi AI
  • Aplikacja SzybkiAgentAI_3 - trzecie podejście. Dodajemy historię konwersacji
  • Aplikacja SzybkiAgentAI_4 - czwarte podejście. Więcej niż jedna odpowiedź. Format obiektu JSON

Rozdział 4. Praktyczne wykorzystanie OpenAI API - gra Egzamin czarodzieja

  • Co chcemy osiągnąć?
  • Generacja poziomów gry za pomocą OpenAI
    • Definicja zadania
    • Struktura poziomu oraz testy poziomu
    • Walidacja poziomu
    • Generator poziomu
    • Stworzenie grafiki do gry
    • Więcej poziomów
    • Scena startowa, przygotowanie listy poziomów
    • Scena główna, ładowanie wybranego poziomu
    • Rozgrywka

Rozdział 5. Przetwarzanie dużej liczby zapytań w trybie wsadowym (batch)

  • Co chcemy osiągnąć?
  • Przetwarzanie wsadowe w OpenAI
  • Architektura aplikacji
    • Projekt programu GeneratorDanych
    • Projekt programu OpiszSpolke
  • Kod programu GeneratorDanych
    • Obsługa plików lokalnych
    • Klasa ObslugaOpenAIAPI
    • Główna część programu
  • Kod programu OpiszSpolke
    • Odczyt i interpretacja pliku Dane.dat
    • Główna część programu
    • Uruchomienie programów
    • Do samodzielnego wykonania

Rozdział 6. Użycie skryptów po stronie serwera i OpenAI API

  • Co chcemy osiągnąć?
  • Instalacja usługi PlayFab w projekcie Unity3D
  • Konfiguracja konta w PlayFab
  • Obsługa PlayFab w kodzie gry (projekt EgzaminCzarodzieja)
  • Konfiguracja aplikacji funkcji w chmurze Azure
  • Kod źródłowy funkcji Azure KontrolaOpenAI
  • Instalacja (deployment) funkcji na serwerze Azure
  • Konfiguracja ustawień PlayFab dla funkcji Azure
  • Dalsza część kodu obsługującego funkcję serwerową w projekcie EgzaminCzarodzieja (Unity)

Rozdział 7. Tworzenie grafiki za pomocą OpenAI API

  • Co chcemy osiągnąć?
  • Szkielet aplikacji
  • Scena główna
  • Scena galerii
  • Scena tworzenia obrazów

Rozdział 8. Przyszłość AI i OpenAI API

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.