OpenAI API w aplikacjach C# - Helion

ebook
Autor: Jacek RossISBN: 978-83-289-3477-1
stron: 128, Format: ebook
Księgarnia: Helion
Cena książki: 69,00 zł
Książka będzie dostępna od września 2025
Tagi: C# - Programowanie
Nowy najlepszy przyjaciel programisty C# nazywa si
Zobacz także:
- Gray Hat C#. Język C# w kontroli i łamaniu zabezpieczeń 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform 99,00 zł, (39,60 zł -60%)
- Język C# w praktyce. Kurs video. Przetwarzanie danych zewnętrznych 99,00 zł, (44,55 zł -55%)
- Programowanie asynchroniczne i równoległe w C#. Kurs video. Poziom podstawowy 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
- Programowanie w C#. Poziom drugi. Kurs video. Zaawansowane techniki 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
Spis treści
OpenAI API w aplikacjach C# eBook -- spis treści
Rozdział 1. Po co nam AI? Korzyści z użycia systemów AI w aplikacjach oraz w codziennej pracy programisty
- Czy AI to zagrożenie?
- Wpływ AI na naszą produktywność
- Kto na tym wszystkim zyska, a kto straci?
- Nie zatrzymasz postępu. Dołącz do niego
- Rozszerzenie doznań gracza
- Realistyczne postacie NPC
- Lepsza i wydajniejsza generacja zawartości proceduralnej
- Balans poziomu trudności i rozgrywki
- Obniżenie kosztów produkcji
- Lepsza eksploracja danych
- Co jeszcze? Przyszłe możliwości
- Zagrożenia i wady
- Metody zapobiegania problemom z AI
- Dla kogo jest ta książka?
- Ostrzeżenie - książka zawiera treści wygenerowane przez AI
Rozdział 2. Wprowadzenie do OpenAI API oraz panel zarządzania OpenAI
- OpenAI a ChatGPT
- Cechy OpenAI API
- Strona główna OpenAI
- Podstawowe funkcje zarządzania kontem w OpenAI
- Strona Piaskownica OpenAI API
- Panel zarządzania - funkcje zaawansowane
Rozdział 3. Wykorzystanie interfejsu programistycznego OpenAI API
- Co chcemy osiągnąć?
- Architektura aplikacji
- Aplikacja SzybkiAgentAI_1 - pierwsze podejście. Proste zapytanie i odpowiedź z API
- Aplikacja SzybkiAgentAI_2 - drugie podejście. Modyfikujemy styl odpowiedzi AI
- Aplikacja SzybkiAgentAI_3 - trzecie podejście. Dodajemy historię konwersacji
- Aplikacja SzybkiAgentAI_4 - czwarte podejście. Więcej niż jedna odpowiedź. Format obiektu JSON
Rozdział 4. Praktyczne wykorzystanie OpenAI API - gra Egzamin czarodzieja
- Co chcemy osiągnąć?
- Generacja poziomów gry za pomocą OpenAI
- Definicja zadania
- Struktura poziomu oraz testy poziomu
- Walidacja poziomu
- Generator poziomu
- Stworzenie grafiki do gry
- Więcej poziomów
- Scena startowa, przygotowanie listy poziomów
- Scena główna, ładowanie wybranego poziomu
- Rozgrywka
Rozdział 5. Przetwarzanie dużej liczby zapytań w trybie wsadowym (batch)
- Co chcemy osiągnąć?
- Przetwarzanie wsadowe w OpenAI
- Architektura aplikacji
- Projekt programu GeneratorDanych
- Projekt programu OpiszSpolke
- Kod programu GeneratorDanych
- Obsługa plików lokalnych
- Klasa ObslugaOpenAIAPI
- Główna część programu
- Kod programu OpiszSpolke
- Odczyt i interpretacja pliku Dane.dat
- Główna część programu
- Uruchomienie programów
- Do samodzielnego wykonania
Rozdział 6. Użycie skryptów po stronie serwera i OpenAI API
- Co chcemy osiągnąć?
- Instalacja usługi PlayFab w projekcie Unity3D
- Konfiguracja konta w PlayFab
- Obsługa PlayFab w kodzie gry (projekt EgzaminCzarodzieja)
- Konfiguracja aplikacji funkcji w chmurze Azure
- Kod źródłowy funkcji Azure KontrolaOpenAI
- Instalacja (deployment) funkcji na serwerze Azure
- Konfiguracja ustawień PlayFab dla funkcji Azure
- Dalsza część kodu obsługującego funkcję serwerową w projekcie EgzaminCzarodzieja (Unity)
Rozdział 7. Tworzenie grafiki za pomocą OpenAI API
- Co chcemy osiągnąć?
- Szkielet aplikacji
- Scena główna
- Scena galerii
- Scena tworzenia obrazów
Rozdział 8. Przyszłość AI i OpenAI API