Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta - Helion

ISBN: 9788381426510
okładka: miękka
Data wydania: 2019-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)
Wyzwania ostatnich lat – digitalizacja, wirtualizacja, wzrost znaczenia portali społecznościowych, komunikacja w czasie rzeczywistym – powodują, że sposoby kreowania wartości dla klienta przez przedsiębiorców ulegają wyraźnym zmianom, które wyrażają się w nowych działaniach logistycznomarketingowych i wykorzystaniu nowatorskich narzędzi zarządzania.
Autorka monografii koncentruje się na problematyce kreowania wartości dla klienta w handlu elektronicznym. Jej rozważania oscylują wokół tezy, iż aspekty logistyczne funkcjonowania handlu elektronicznego tworzą wartości dla klienta, które wpływają na regularne decyzje zakupowe.
Celem książki jest identyfikacja czynników logistycznych tworzących wartość dla klienta detalicznego w handlu elektronicznym. Postawienie diagnozy dotyczącej obecnego stanu rynku e-commerce wymagało przeprowadzenia przez autorkę badań obejmujących zarówno stronę popytową, jak i podażową rynku, dzięki czemu możliwe było określenie luki wartości – oczekiwanej i dostarczanej.
Publikacja jest adresowana przede wszystkim do studentów logistyki, marketingu oraz zarządzania, a także do praktyków i teoretyków zajmujących się obsługą logistyczną handlu elektronicznego.
Osoby które kupowały "Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym. Wartość dla klienta", wybierały także:
- Efekt piaskownicy. Jak szefować żeby roboty nie zabrały ci roboty 59,50 zł, (11,90 zł -80%)
- Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Wieczne opóźnienie. Zarządzanie projektami IT 57,31 zł, (14,90 zł -74%)