reklama - zainteresowany?

O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać - Helion

O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać
Autor: Paweł Borek , Anna Koronowicz, Ula Lachowicz, Jan Makulec, Wojciech Petriczek, Karol Zielinski
ISBN: 978-83-246-7119-9
stron: 240, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2013-05-17
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać

Tagi: E-biznes

Jak z powodzeniem prowadzić e-biznes i nie zgubić się w możliwościach, które daje internet?

Coraz więcej kupujemy i sprzedajemy przez internet - polski rynek e-commerce wyceniany jest już na ok. 21,5 mld złotych*. Jednak na co dzień nie zastanawiamy się, jak to wszystko działa ani jak jest regulowane przez prawo. Dopiero gdy chcemy stworzyć własny startup czy sprzedawać coś w internecie, pojawiają się pierwsze pytania. Na część z nich odpowiemy sobie już na etapie planowania biznesu, ale część zaskoczy nas dopiero wtedy, gdy rozpoczniemy działalność. Dlatego warto jak najwcześniej poznać specyfikę i reguły prowadzenia e-biznesu.

Niniejsza książka w praktyczny sposób opisuje różne aspekty działalności w internecie. Autorzy przyglądają się zarówno startupom, jak i e-biznesowi w ogóle. Wspólnie z Czytelnikami zastanawiają się nad promowaniem firmy w sieci oraz płynącymi z tego korzyściami. Omawiają też specyfikę sprzedaży i obsługi klienta w świecie wirtualnym. Poruszają tematy, o których często zapominamy lub wręcz nie uświadamiamy sobie ich istnienia, a przecież kwestie prawne oraz bezpieczeństwo i przepływ pieniędzy są kluczowe dla każdego e-biznesu. Krótkie teksty w formie pytań i odpowiedzi omawiają wszystkie kluczowe obszary, szczególnie interesujące dla osób chcących prowadzić działalność w internecie. Odpowiedzi na pytania, których do tej pory nie mieliście komu zadać!

* dane na 2012 rok według szacunków SMB, Kelkoo, Forrester Research

Dodaj do koszyka O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać

 

Osoby które kupowały "O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać", wybierały także:

  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać

Spis treści

O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać -- spis treści

Rozdział 1. Startup - tworzenie nowego biznesu (9)

  • Jak budować startup - najpierw Polska czy od razu caÅ‚y Å›wiat? (11)
  • Czy to prawda, że biznes internetowy szybko zaczyna przynosić zyski? (15)
  • Czy potrzeba dużych nakÅ‚adów finansowych, aby osiÄ…gnąć sukces w e-biznesie? (18)
  • Czy to prawda, że Å‚atwiej i przyjemniej prowadzić wÅ‚asny biznes, niż pracować na etacie? (20)
  • Czy polskie startupy odnoszÄ… sukcesy na Å›wiecie? (22)
  • Czy pomysÅ‚ rzeczywiÅ›cie jest najważniejszy i trzeba być pierwszym, by osiÄ…gnąć sukces? (24)
  • JeÅ›li mój biznes doskonale funkcjonuje offline, to czy opÅ‚aca siÄ™ inwestować w sprzedaż online? (28)
  • Czy można zainteresować zagranicznego inwestora polskim startupem? (32)
  • Czy to prawda, że prowadzenie sklepu internetowego wymaga stosunkowo niewiele pracy i nakÅ‚adów finansowych? (34)
  • JakÄ… opiniÄ™ ma e-commerce, czy w ogóle jest postrzegany jako poważna dziaÅ‚alność? (36)

Rozdział 2. Prowadzenie e-biznesu (39)

  • Czy jeÅ›li moja firma ma stronÄ™ WWW, to znaczy, że jest e-biznesem? (41)
  • Mówi siÄ™, że wiele biznesów internetowych prowadzÄ… studenci, nierzadko w domach czy akademikach. Czy to prawda? (46)
  • Czy bez znajomoÅ›ci w internetowych Å›rodowiskach biznesowych można coÅ› osiÄ…gnąć w e-biznesie? (48)
  • Czy mogÄ™ kusić klientów czymÅ› poza cenÄ…? (51)
  • Jak ważny jest interfejs sklepu internetowego? (56)
  • Co bardziej siÄ™ opÅ‚aca - wspóÅ‚praca i dzielenie siÄ™ sukcesem czy samodzielne budowanie marki? (60)
  • Czy koniecznie trzeba stworzyć nowÄ… potrzebÄ™ na rynku (i zaspokoić jÄ…), by osiÄ…gnąć sukces? (64)
  • Jak dużych nakÅ‚adów wymaga prowadzenie biznesu online? (66)
  • Czy uzależnienie swojego biznesu od innego produktu jest bÅ‚Ä™dem? (69)
  • Co mogÄ… nam powiedzieć statystyki odwiedzin strony? (72)
  • Jak badać zachowania użytkowników na stronie, czyli testy A/B (74)
  • Co należy umieszczać na landing page? (77)
  • Na co zwrócić uwagÄ™ przy projektowaniu kluczowego elementu strony - wyszukiwarki? (80)
  • Na co warto zwrócić uwagÄ™ przy tworzeniu zdjęć produktowych? (83)

Rozdział 3. Promocja (87)

  • Ile trzeba zainwestować w reklamÄ™, żeby wypromować swój biznes w internecie? (89)
  • Nawet dobry produkt sam siÄ™ nie sprzeda - jak pomóc mu zaistnieć? (93)
  • Czy warto bywać na branżowych eventach, czy lepiej skupić siÄ™ na prowadzeniu firmy? (97)
  • Jak istotne jest pierwsze miejsce w Google'u? To konieczność czy mit? (99)
  • Jak być obecnym w social mediach i czy jest to trudne? (101)
  • Czy prowadzÄ…c stronÄ™ lub bloga, można dobrze zarabiać na reklamach? (104)
  • Czy przeceny sÄ… skutecznym Å›rodkiem do rozreklamowania sklepu lub marki? (107)
  • Czy promocja może odbywać siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie w internecie? (111)
  • Czy dziaÅ‚alność w social mediach ma sens, jeÅ›li prowadzi siÄ™ firmÄ™ w modelu B2B? (115)
  • Media raz wynoszÄ… na piedestaÅ‚, a innym razem szukajÄ… sensacji - czy to oznacza, że bardziej opÅ‚aca siÄ™ ich unikać? (118)
  • Co zrobić, jeÅ›li nie mam zbyt wielkich funduszy na poszczególne zlecenia (grafikÄ™, wykonanie strony itp.)? (122)
  • Czy opÅ‚acenie wypozycjonowania strony jest dobrym i bezpiecznym sposobem na SEO? (125)
  • Czy dziaÅ‚ania na Facebooku sÄ… jedynie wizerunkowe, czy mogÄ… też realnie wpÅ‚ywać na sprzedaż? (129)
  • Na co warto zwrócić uwagÄ™ przy dziaÅ‚aniach SEM? (133)
  • Jakie sÄ… korzyÅ›ci z używania systemów monitorujÄ…cych media, dziaÅ‚ania SEO, SEM? (136)

Rozdział 4. Sprzedaż i obsługa klienta (141)

  • Co oferujÄ… branżowe media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe i czy warto ich używać? (143)
  • Czy warto korzystać z systemów do zarzÄ…dzania relacjami z klientami? (146)
  • Czy rezygnacja z "tradycyjnego" supportu i przeniesienie obsÅ‚ugi na social media może siÄ™ sprawdzić? (148)
  • Czy warto inwestować w support wielojÄ™zyczny i native speakerów? (150)
  • Czy opÅ‚aca siÄ™ tworzyć program partnerski? (153)
  • Czy zasada "klient ma zawsze racjÄ™" obowiÄ…zuje w każdym przypadku? (156)
  • Czy warto zatrudnić sprzedawców w firmie internetowej? (158)

Rozdział 5. Płatności elektroniczne (161)

  • Czy do pÅ‚atnoÅ›ci w internecie potrzebna jest karta kredytowa? (163)
  • Czy jest możliwe, by ktoÅ› poznaÅ‚ login i hasÅ‚o do mojego konta bankowego, gdy bÄ™dÄ™ pÅ‚acić przez internet? (165)
  • Czy prawdÄ… jest, że jeÅ›li chcÄ™ zapÅ‚acić kartÄ… w internecie, musi to być karta kredytowa? (168)
  • Czy przelew internetowy natychmiast dociera do odbiorcy? (170)
  • Czy sklep internetowy przechowuje dane mojej karty kredytowej? (172)
  • Czy to prawda, że pÅ‚atnoÅ›ci przelewami sÄ… szybsze i wygodniejsze od pÅ‚atnoÅ›ci kartami? (173)
  • Czy konto agregowane jest legalne? (175)
  • Czy to prawda, że przyjmowanie pÅ‚atnoÅ›ci na swojej stronie internetowej jest nielegalne? (178)
  • Czy w Polsce można przyjmować pÅ‚atnoÅ›ci jednym klikniÄ™ciem? (181)
  • Czy to prawda, że pÅ‚atnoÅ›ci cykliczne nie dziaÅ‚ajÄ… w Polsce? (183)
  • Czy istotnie w Polsce mamy wyższe ceny i marże (np. za usÅ‚ugi pÅ‚atnicze) niż na Zachodzie? (185)

Rozdział 6. Bezpieczeństwo (187)

  • Czy pÅ‚atność za pobraniem jest najbezpieczniejsza? (189)
  • Czy kradzież karty kredytowej oznacza, że konto może zostać wyczyszczone? (190)
  • Czy odzyskanie pieniÄ™dzy jest zawsze tak samo kÅ‚opotliwe, niezależnie od sposobu pÅ‚atnoÅ›ci? (193)
  • Czy podawanie danych karty przez telefon jest niebezpieczne? (195)
  • Jak ważny jest certyfikat SSL? (198)
  • Po co analizować swoje transakcje i kiedy umieÅ›cić je na blackliÅ›cie? (200)
  • Czy zabezpieczenie 3-D Secure nie jest zbyt problematyczne? (202)

Rozdział 7. Urządzenia mobilne (205)

  • Czy warto dopasować stronÄ™ sklepu do urzÄ…dzeÅ„ mobilnych? (207)
  • Czy aplikacja napisana na Androida/iOS bÄ™dzie dziaÅ‚aÅ‚a na wszystkich urzÄ…dzeniach mobilnych? (210)
  • W jaki sposób przenieść swój e-biznes do mobile business - aplikacja czy strona mobilna? (212)
  • Jak można przyjmować pÅ‚atnoÅ›ci w aplikacjach mobilnych? (215)
  • Czy to prawda, że przyjmowanie pÅ‚atnoÅ›ci przelewem jest niemożliwe na urzÄ…dzeniach mobilnych? (217)

Rozdział 8. Prawo (219)

  • Czy mogÄ™ wykorzystać na swojej stronie zdjÄ™cie znalezione w internecie? (221)
  • Co to jest znak towarowy i w jaki sposób go zarejestrować? (224)
  • Co muszÄ™ zrobić, aby prowadzić sprzedaż na Allegro? (226)
  • Czy zaÅ‚ożenie firmy w tzw. raju podatkowym może pomóc obejść prawo? (229)
  • Czy firmy zarejestrowane w rajach podatkowych powinny budzić podejrzliwość? (231)
  • Co należy zrobić, aby zorganizować loteriÄ™ promocyjnÄ…? (233)
  • Czy można sprzedawać okreÅ›lony towar w poszczególnych krajach? Jakie prawo wtedy obowiÄ…zuje? (235)
  • Co i kiedy powinien zrobić klient - podpisać umowÄ™ czy zaakceptować regulamin? (237)
  • W jakich sytuacjach dziaÅ‚alność może być ograniczona przez ochronÄ™ patentowÄ…? (239)

Dodaj do koszyka O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.