Narzędzia Google dla e-commerce - Helion
ebook
Autor: Krzysztof MarzecISBN: 978-83-283-3269-0
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2016-09-30
Księgarnia: Helion
Cena książki: 29,92 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-9,97 zł)
E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!
Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej okoÅ‚o 97% internautów. WÅ‚aÅ›ciwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w okreÅ›lonej kolejnoÅ›ci. E-przedsiÄ™biorcom oferuje natomiast narzÄ™dzia pozwalajÄ…ce skuteczniej docierać z ofertÄ… do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycjÄ™ firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejÄ™tnoÅ›ci posÅ‚ugiwania siÄ™ tymi narzÄ™dziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online.Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzÄ™dzia, na których skupia siÄ™ autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystÄ™pny sposób opisaÅ‚ sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania wiÄ™kszego ruchu z bezpÅ‚atnych wyników wyszukiwania w Google’u. Co wiÄ™cej, widać tu praktyczne podejÅ›cie do optymalizacji strony sklepu. Ta książka przyda siÄ™ zarówno poczÄ…tkujÄ…cym e-przedsiÄ™biorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi bÄ™dÄ… mogli dziÄ™ki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntujÄ… swojÄ… wiedzÄ™ i opanujÄ… nowe techniki reklamy.
Krzysztof Marzec — absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleÅ„ i artykułów z tej tematyki, wykÅ‚adowca Uniwersytetu JagielloÅ„skiego oraz Wyższej SzkoÅ‚y Europejskiej im. Józefa Tischnera. WspółwÅ‚aÅ›ciciel agencji DevaGroup. PracowaÅ‚ dla takich marek, jak: Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje siÄ™ w strategiach wykorzystujÄ…cych optymalizacjÄ™ dziaÅ‚aÅ„ w kontekÅ›cie zaawansowanej analityki wyników.
Osoby które kupowały "Narzędzia Google dla e-commerce", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,33 zł, (14,00 zł -85%)
- Prawa ludzkiej natury 73,68 zł, (14,00 zł -81%)
- 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
Spis treści
Narzędzia Google dla e-commerce eBook -- spis treści
Wstęp (7)
1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google (9)
- Od czego zacząć? (9)
- Jakie środki przeznaczyć na promocję? (11)
- Jaki sklep wybrać? (12)
- Idea Å‚Ä…czenia kont Google (14)
2. Google Search Console (15)
- Weryfikacja witryny (15)
- Panel (18)
- Wiadomości (18)
- Stan w wyszukiwarce: Dane strukturalne i Marker danych (19)
- Stan w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML (21)
- Stan w wyszukiwarce: Linki do podstron (23)
- Stan w wyszukiwarce: Przyspieszone strony mobilne AMP (23)
- Ruch zwiÄ…zany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania (24)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne (27)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania (28)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe (30)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych (32)
- Indeks Google (34)
- Indeksowanie (36)
- Problemy dotyczące bezpieczeństwa (41)
- Inne zasoby (42)
- Podsumowanie (43)
3. Google Moja Firma (45)
- Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania? (45)
- Uruchomienie wizytówki (46)
- Weryfikacja wizytówki (48)
- Edycja i ulepszanie wizytówki (49)
- Dostęp i import (51)
- Optymalizacja pod kÄ…tem wysokich pozycji (52)
- Statystyki (54)
4. Optymalizacja sklepu (55)
- Audyt SEO (56)
- Narzędzia (57)
- Domena (59)
- Skanowanie strony - crawler (62)
- Skanowanie strony - WebSite Auditor (71)
- Profil linków (78)
- Dodatkowe ulepszenia (82)
- Testowanie silnika sklepu pod SEO (84)
5. Tworzenie bazy sÅ‚ów kluczowych pod content marketing (87)
- Strategie wyszukiwania sÅ‚ów kluczowych (88)
- Analiza sÅ‚ów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console (91)
- Planer sÅ‚ów kluczowych (92)
- Zmiany trendów sÅ‚ów kluczowych (98)
- Trendy mobilne (101)
- Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io (103)
- Analiza konkurencji (106)
- Wdrożenie bazy (110)
6. AdWords (113)
- Strategia działań w AdWords (115)
- AdWords a pozycjonowanie (116)
- Pierwsza kampania w wyszukiwarce (118)
- Grupa reklam (127)
- SÅ‚owa kluczowe i dopasowania (128)
- Reklamy i rozszerzenia reklam (132)
- Analiza kampanii (139)
- Google Merchant Center - zakładanie konta (142)
- Google Merchant Center - plik danych o produktach (145)
- Google Merchant Center - nawigacja i zarzÄ…dzanie (148)
- Kampania produktowa - PLA (151)
- Remarketing (155)
- Reklama w sieci reklamowej Google (159)
- Inne możliwości AdWords (163)
- Dlaczego warto używać AdWords (172)
7. Google Analytics (173)
- Raporty w Google Analytics (173)
- Jak działa Google Analytics? (174)
- Zakładanie konta GA (175)
- Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics (177)
- Wdrożenie konwersji (183)
- WyciÄ…ganie wniosków - podstawy (185)
- WyciÄ…ganie wniosków dla Å›rednio zaawansowanych (188)
- Analiza danych dla zaawansowanych (194)
- Pułapki przy wdrażaniu (196)
Zakończenie (197)
A. Lista blogów (199)
B. Minisłowniczek (201)