reklama - zainteresowany?

Narzędzia Google dla e-commerce - Helion

Narzędzia Google dla e-commerce
Autor: Krzysztof Marzec
ISBN: 978-83-283-2523-4
stron: 208, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2016-09-30
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Narzędzia Google dla e-commerce

Tagi: E-biznes | Pozycjonowanie (SEO/SEM)

E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!

Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej okoÅ‚o 97% internautów. WÅ‚aÅ›ciwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w okreÅ›lonej kolejnoÅ›ci. E-przedsiÄ™biorcom oferuje natomiast narzÄ™dzia pozwalajÄ…ce skuteczniej docierać z ofertÄ… do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycjÄ™ firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejÄ™tnoÅ›ci posÅ‚ugiwania siÄ™ tymi narzÄ™dziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online.

Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzÄ™dzia, na których skupia siÄ™ autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystÄ™pny sposób opisaÅ‚ sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania wiÄ™kszego ruchu z bezpÅ‚atnych wyników wyszukiwania w Google’u. Co wiÄ™cej, widać tu praktyczne podejÅ›cie do optymalizacji strony sklepu. Ta książka przyda siÄ™ zarówno poczÄ…tkujÄ…cym e-przedsiÄ™biorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi bÄ™dÄ… mogli dziÄ™ki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntujÄ… swojÄ… wiedzÄ™ i opanujÄ… nowe techniki reklamy.
Krzysztof Marzec — absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleÅ„ i artykułów z tej tematyki, wykÅ‚adowca Uniwersytetu JagielloÅ„skiego oraz Wyższej SzkoÅ‚y Europejskiej im. Józefa Tischnera. WspółwÅ‚aÅ›ciciel agencji DevaGroup. PracowaÅ‚ dla takich marek, jak: Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje siÄ™ w strategiach wykorzystujÄ…cych optymalizacjÄ™ dziaÅ‚aÅ„ w kontekÅ›cie zaawansowanej analityki wyników.

Dodaj do koszyka Narzędzia Google dla e-commerce

 

Osoby które kupowały "Narzędzia Google dla e-commerce", wybierały także:

  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Narzędzia Google dla e-commerce

Spis treści

Narzędzia Google dla e-commerce -- spis treści

Wstęp (7)

1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google (9)

  • Od czego zacząć? (9)
  • Jakie Å›rodki przeznaczyć na promocjÄ™? (11)
  • Jaki sklep wybrać? (12)
  • Idea Å‚Ä…czenia kont Google (14)

2. Google Search Console (15)

  • Weryfikacja witryny (15)
  • Panel (18)
  • WiadomoÅ›ci (18)
  • Stan w wyszukiwarce: Dane strukturalne i Marker danych (19)
  • Stan w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML (21)
  • Stan w wyszukiwarce: Linki do podstron (23)
  • Stan w wyszukiwarce: Przyspieszone strony mobilne AMP (23)
  • Ruch zwiÄ…zany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania (24)
  • Ruch zwiÄ…zany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnÄ™trzne (27)
  • Ruch zwiÄ…zany z wyszukiwaniem: RÄ™czne dziaÅ‚ania (28)
  • Ruch zwiÄ…zany z wyszukiwaniem: Kierowanie miÄ™dzynarodowe (30)
  • Ruch zwiÄ…zany z wyszukiwaniem: ObsÅ‚uga na urzÄ…dzeniach mobilnych (32)
  • Indeks Google (34)
  • Indeksowanie (36)
  • Problemy dotyczÄ…ce bezpieczeÅ„stwa (41)
  • Inne zasoby (42)
  • Podsumowanie (43)

3. Google Moja Firma (45)

  • Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania? (45)
  • Uruchomienie wizytówki (46)
  • Weryfikacja wizytówki (48)
  • Edycja i ulepszanie wizytówki (49)
  • DostÄ™p i import (51)
  • Optymalizacja pod kÄ…tem wysokich pozycji (52)
  • Statystyki (54)

4. Optymalizacja sklepu (55)

  • Audyt SEO (56)
  • NarzÄ™dzia (57)
  • Domena (59)
  • Skanowanie strony - crawler (62)
  • Skanowanie strony - WebSite Auditor (71)
  • Profil linków (78)
  • Dodatkowe ulepszenia (82)
  • Testowanie silnika sklepu pod SEO (84)

5. Tworzenie bazy sÅ‚ów kluczowych pod content marketing (87)

  • Strategie wyszukiwania sÅ‚ów kluczowych (88)
  • Analiza sÅ‚ów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console (91)
  • Planer sÅ‚ów kluczowych (92)
  • Zmiany trendów sÅ‚ów kluczowych (98)
  • Trendy mobilne (101)
  • Mechanizm autouzupeÅ‚niania Google - keywordtool.io (103)
  • Analiza konkurencji (106)
  • Wdrożenie bazy (110)

6. AdWords (113)

  • Strategia dziaÅ‚aÅ„ w AdWords (115)
  • AdWords a pozycjonowanie (116)
  • Pierwsza kampania w wyszukiwarce (118)
  • Grupa reklam (127)
  • SÅ‚owa kluczowe i dopasowania (128)
  • Reklamy i rozszerzenia reklam (132)
  • Analiza kampanii (139)
  • Google Merchant Center - zakÅ‚adanie konta (142)
  • Google Merchant Center - plik danych o produktach (145)
  • Google Merchant Center - nawigacja i zarzÄ…dzanie (148)
  • Kampania produktowa - PLA (151)
  • Remarketing (155)
  • Reklama w sieci reklamowej Google (159)
  • Inne możliwoÅ›ci AdWords (163)
  • Dlaczego warto używać AdWords (172)

7. Google Analytics (173)

  • Raporty w Google Analytics (173)
  • Jak dziaÅ‚a Google Analytics? (174)
  • ZakÅ‚adanie konta GA (175)
  • PojÄ™cia konieczne do pracy z Google Analytics (177)
  • Wdrożenie konwersji (183)
  • WyciÄ…ganie wniosków - podstawy (185)
  • WyciÄ…ganie wniosków dla Å›rednio zaawansowanych (188)
  • Analiza danych dla zaawansowanych (194)
  • PuÅ‚apki przy wdrażaniu (196)

Zakończenie (197)

A. Lista blogów (199)

B. Minisłowniczek (201)

Dodaj do koszyka Narzędzia Google dla e-commerce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.