reklama - zainteresowany?

Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone - Helion

Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
Autor: Krzysztof Marzec
ISBN: 978-83-283-4246-0
stron: 240, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2018-09-06
Księgarnia: Helion

Cena książki: 25,93 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 35% (-13,96 zł)

Dodaj do koszyka Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone

Tagi: E-biznes | Marketing | Pozycjonowanie (SEO/SEM)

Google'owa skrzynka narzędziowa

Google - wyszukiwarka, która rzÄ…dzi Å›wiatem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeÅ›li prowadzisz dziaÅ‚alność online. Czasy, kiedy wystarczyÅ‚o uruchomić stronÄ™ WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na niÄ… trafiÄ… po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. DziÅ› konkurencja w sieci jest ogromna, wiÄ™c e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego wÅ‚aÅ›ciciela profesjonalizacji i poÅ›wiÄ™cenia sporej iloÅ›ci czasu. OczywiÅ›cie pewne sprawy można sobie uproÅ›cić, zautomatyzować, ale nadal - bez Å›wiadomoÅ›ci narzÄ™dzi, które niejako w pakiecie z wszechobecnÄ… wyszukiwarkÄ… oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online.

Bez umiejÄ™tnoÅ›ci obsÅ‚ugi Google Analytics trudno siÄ™ zorientować, skÄ…d na naszÄ… stronÄ™ docierajÄ… klienci oraz na jakim etapie wiÄ™kszość z nich porzuca koszyk zakupowy. WÅ‚aÅ›ciciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rzÄ…dzÄ…cych kampaniami w Google Adwords, bÄ™dzie już zawsze skazany na przepalanie pieniÄ™dzy, które powinny być inwestycjÄ… w skutecznÄ… reklamÄ™. UnowoczeÅ›nianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemnoÅ›ci do tarczy, podczas gdy wÅ‚Ä…cznik Å›wiatÅ‚a jest pod rÄ™kÄ…. Nieznajomość narzÄ™dzia Google Search Console docelowo skutkować bÄ™dzie spadkiem widocznoÅ›ci e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie siÄ™ tak raczej prÄ™dzej niż później, najwyższy czas doposażyć swojÄ… stronÄ™ WWW w kilka niezbÄ™dnych narzÄ™dzi od wujka Google!


Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleÅ„ i artykuÅ‚ów z tej tematyki, wykÅ‚adowca Uniwersytetu JagielloÅ„skiego oraz Wyższej SzkoÅ‚y Europejskiej im. Józefa Tischnera. WspóÅ‚wÅ‚aÅ›ciciel agencji DevaGroup. PracowaÅ‚ dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje siÄ™ w strategiach wykorzystujÄ…cych analitykÄ™ do optymalizacji kampanii SEM.

Dodaj do koszyka Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone

 

Osoby które kupowały "Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Internet mo
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

Dodaj do koszyka Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone

Spis treści

Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone -- spis treści

Wstęp (7)

1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google (9)

  • Od czego zacząć? (9)
  • Jakie Å›rodki przeznaczyć na promocjÄ™? (11)
  • Jaki sklep wybrać? (12)
  • Idea Å‚Ä…czenia kont Google (14)

2. Google Search Console (15)

  • Weryfikacja witryny (15)
  • Panel (18)
  • WiadomoÅ›ci (18)
  • WyglÄ…d w wyszukiwarce: Dane uporzÄ…dkowane i Marker danych (19)
  • WyglÄ…d w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML (21)
  • Ruch zwiÄ…zany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania (24)
  • Ruch zwiÄ…zany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnÄ™trzne (26)
  • Ruch zwiÄ…zany z wyszukiwaniem: RÄ™czne dziaÅ‚ania (28)
  • Ruch zwiÄ…zany z wyszukiwaniem: Kierowanie miÄ™dzynarodowe (31)
  • Ruch zwiÄ…zany z wyszukiwaniem: ObsÅ‚uga na urzÄ…dzeniach mobilnych (32)
  • Indeks Google (35)
  • Indeksowanie (36)
  • Problemy dotyczÄ…ce bezpieczeÅ„stwa (42)
  • Web Tools/Inne zasoby (43)
  • Nowa wersja Google Search Console (45)
  • Podsumowanie (47)

3. Google Moja Firma (49)

  • Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania? (49)
  • Uruchomienie wizytówki (50)
  • Weryfikacja wizytówki (52)
  • Edycja i ulepszanie wizytówki (53)
  • DostÄ™p i import (55)
  • Optymalizacja pod kÄ…tem wysokich pozycji (57)
  • Statystyki (58)

4. Optymalizacja sklepu (61)

  • Audyt SEO (62)
  • NarzÄ™dzia (63)
  • Domena (66)
  • Skanowanie strony - crawler (68)
  • Skanowanie strony - WebSite Auditor (78)
  • Profil linków (84)
  • Dodatkowe ulepszenia (91)
  • Testowanie silnika sklepu pod SEO (93)

5. Tworzenie bazy sÅ‚ów kluczowych pod content marketing (97)

  • Strategie wyszukiwania sÅ‚ów kluczowych (98)
  • Analiza sÅ‚ów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console (102)
  • Planer sÅ‚ów kluczowych (103)
  • Zmiany trendów sÅ‚ów kluczowych (110)
  • Trendy mobilne (113)
  • Mechanizm autouzupeÅ‚niania Google - keywordtool.io (114)
  • Analiza konkurencji (118)
  • Wdrożenie bazy (123)

6. AdWords (127)

  • Strategia dziaÅ‚aÅ„ w AdWords (129)
  • AdWords a pozycjonowanie (130)
  • Pierwsza kampania w wyszukiwarce (132)
  • Grupa reklam (142)
  • SÅ‚owa kluczowe i dopasowania (143)
  • Reklamy i rozszerzenia reklam (147)
  • Analiza kampanii (155)
  • Google Merchant Center - zakÅ‚adanie konta (158)
  • Google Merchant Center - plik danych o produktach (161)
  • Google Merchant Center - nawigacja i zarzÄ…dzanie (164)
  • Kampania produktowa - Shopping Ads i Zakupy Google (166)
  • Remarketing (170)
  • Reklama w sieci reklamowej Google (175)
  • Inne możliwoÅ›ci AdWords (178)
  • Dlaczego warto używać AdWords (188)

7. Google Analytics (191)

  • Raporty w Google Analytics (191)
  • Jak dziaÅ‚a Google Analytics? (192)
  • ZakÅ‚adanie konta GA (193)
  • PojÄ™cia konieczne do pracy z Google Analytics (195)
  • Wdrożenie konwersji (201)
  • WyciÄ…ganie wniosków - podstawy (204)
  • WyciÄ…ganie wniosków dla Å›rednio zaawansowanych (207)
  • Analiza danych dla zaawansowanych (213)
  • PuÅ‚apki przy wdrażaniu (214)

Zakończenie (217)

A. Lista blogów (219)

B. Minisłowniczek (221)

C. Google Data Studio (223)

  • PrzykÅ‚adowy raport (226)

D. Google Optimize (229)

Dodaj do koszyka Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.