Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone - Helion
ISBN: 978-83-283-4246-0
stron: 240, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2018-09-06
Księgarnia: Helion
Cena książki: 25,93 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 35% (-13,96 zł)
Google'owa skrzynka narzędziowa
Google - wyszukiwarka, która rzÄ…dzi Å›wiatem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeÅ›li prowadzisz dziaÅ‚alność online. Czasy, kiedy wystarczyÅ‚o uruchomić stronÄ™ WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na niÄ… trafiÄ… po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. DziÅ› konkurencja w sieci jest ogromna, wiÄ™c e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego wÅ‚aÅ›ciciela profesjonalizacji i poÅ›wiÄ™cenia sporej iloÅ›ci czasu. OczywiÅ›cie pewne sprawy można sobie uproÅ›cić, zautomatyzować, ale nadal - bez Å›wiadomoÅ›ci narzÄ™dzi, które niejako w pakiecie z wszechobecnÄ… wyszukiwarkÄ… oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online.
Bez umiejÄ™tnoÅ›ci obsÅ‚ugi Google Analytics trudno siÄ™ zorientować, skÄ…d na naszÄ… stronÄ™ docierajÄ… klienci oraz na jakim etapie wiÄ™kszość z nich porzuca koszyk zakupowy. WÅ‚aÅ›ciciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rzÄ…dzÄ…cych kampaniami w Google Adwords, bÄ™dzie już zawsze skazany na przepalanie pieniÄ™dzy, które powinny być inwestycjÄ… w skutecznÄ… reklamÄ™. UnowoczeÅ›nianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemnoÅ›ci do tarczy, podczas gdy wÅ‚Ä…cznik Å›wiatÅ‚a jest pod rÄ™kÄ…. Nieznajomość narzÄ™dzia Google Search Console docelowo skutkować bÄ™dzie spadkiem widocznoÅ›ci e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie siÄ™ tak raczej prÄ™dzej niż później, najwyższy czas doposażyć swojÄ… stronÄ™ WWW w kilka niezbÄ™dnych narzÄ™dzi od wujka Google!
Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleÅ„ i artykuÅ‚ów z tej tematyki, wykÅ‚adowca Uniwersytetu JagielloÅ„skiego oraz Wyższej SzkoÅ‚y Europejskiej im. Józefa Tischnera. WspóÅ‚wÅ‚aÅ›ciciel agencji DevaGroup. PracowaÅ‚ dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje siÄ™ w strategiach wykorzystujÄ…cych analitykÄ™ do optymalizacji kampanii SEM.
Osoby które kupowały "Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,33 zł, (14,00 zł -85%)
- Prawa ludzkiej natury 73,68 zł, (14,00 zł -81%)
- 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
Spis treści
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone -- spis treści
Wstęp (7)
1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google (9)
- Od czego zacząć? (9)
- Jakie środki przeznaczyć na promocję? (11)
- Jaki sklep wybrać? (12)
- Idea Å‚Ä…czenia kont Google (14)
2. Google Search Console (15)
- Weryfikacja witryny (15)
- Panel (18)
- Wiadomości (18)
- WyglÄ…d w wyszukiwarce: Dane uporzÄ…dkowane i Marker danych (19)
- WyglÄ…d w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML (21)
- Ruch zwiÄ…zany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania (24)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne (26)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania (28)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe (31)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych (32)
- Indeks Google (35)
- Indeksowanie (36)
- Problemy dotyczące bezpieczeństwa (42)
- Web Tools/Inne zasoby (43)
- Nowa wersja Google Search Console (45)
- Podsumowanie (47)
3. Google Moja Firma (49)
- Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania? (49)
- Uruchomienie wizytówki (50)
- Weryfikacja wizytówki (52)
- Edycja i ulepszanie wizytówki (53)
- Dostęp i import (55)
- Optymalizacja pod kÄ…tem wysokich pozycji (57)
- Statystyki (58)
4. Optymalizacja sklepu (61)
- Audyt SEO (62)
- Narzędzia (63)
- Domena (66)
- Skanowanie strony - crawler (68)
- Skanowanie strony - WebSite Auditor (78)
- Profil linków (84)
- Dodatkowe ulepszenia (91)
- Testowanie silnika sklepu pod SEO (93)
5. Tworzenie bazy sÅ‚ów kluczowych pod content marketing (97)
- Strategie wyszukiwania sÅ‚ów kluczowych (98)
- Analiza sÅ‚ów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console (102)
- Planer sÅ‚ów kluczowych (103)
- Zmiany trendów sÅ‚ów kluczowych (110)
- Trendy mobilne (113)
- Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io (114)
- Analiza konkurencji (118)
- Wdrożenie bazy (123)
6. AdWords (127)
- Strategia działań w AdWords (129)
- AdWords a pozycjonowanie (130)
- Pierwsza kampania w wyszukiwarce (132)
- Grupa reklam (142)
- SÅ‚owa kluczowe i dopasowania (143)
- Reklamy i rozszerzenia reklam (147)
- Analiza kampanii (155)
- Google Merchant Center - zakładanie konta (158)
- Google Merchant Center - plik danych o produktach (161)
- Google Merchant Center - nawigacja i zarzÄ…dzanie (164)
- Kampania produktowa - Shopping Ads i Zakupy Google (166)
- Remarketing (170)
- Reklama w sieci reklamowej Google (175)
- Inne możliwości AdWords (178)
- Dlaczego warto używać AdWords (188)
7. Google Analytics (191)
- Raporty w Google Analytics (191)
- Jak działa Google Analytics? (192)
- Zakładanie konta GA (193)
- Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics (195)
- Wdrożenie konwersji (201)
- WyciÄ…ganie wniosków - podstawy (204)
- WyciÄ…ganie wniosków dla Å›rednio zaawansowanych (207)
- Analiza danych dla zaawansowanych (213)
- Pułapki przy wdrażaniu (214)
Zakończenie (217)
A. Lista blogów (219)
B. Minisłowniczek (221)
C. Google Data Studio (223)
- Przykładowy raport (226)
D. Google Optimize (229)