reklama - zainteresowany?

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 - Helion

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012
ebook
Autor: Eryk Mistewicz
ISBN: 9788376807287
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2012-11-05
Księgarnia: Helion

Cena książki: 17,03 zł

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012

Tagi: E-biznes | Marketing | Social Media

Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa.

Na rynku prasowym ukazuje się drugie wydanie kwartalnika Nowe Media. To specjalistyczne pismo poświecone komunikacji społecznej, zmianom na rynku mediów, technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji. Wydanie papierowe drugiego wydania Nowych Mediów liczy 224 strony. Poza wersją papierową zostały także przygotowane wersje we wszystkich formatach publikacji elektronicznych, także na Kindle i tablety.

W drugim wydaniu "Nowych Mediów" m.in.: Steve Jobs, Michał Kleiber, Eryk Mistewicz, Piotr Legutko, Piotr Gabryel, Marek Magierowski, Michał Kobosko, Jan Cieński, Howard Owens, Juliusz Braun, Wojciech Pawlak, Anna Kalczyńska, Piotr Kraśko, Michał Pol, Kataryna, Piotr VaGla Waglowski, Jean-Paul Oury, Edi Pyrek, Seth Godin, Piotr Wereśniak, Paweł Nowacki, Karolina Woźniacka, Ralph Talmont, Justyna Łukasik, Dawid Piaskowski, Michał Boni, Wayne Visser, Tomasz Białek, Jean-Marie Bockel.


Sprawdź również pierwsze wydanie Nowych Mediów>>



Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d’Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki.

www.marketingnarracyjny.pl

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012

 

Osoby które kupowały "NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Internet a prawo - jak si

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012

Spis treści

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 eBook -- spis treści

  • Credo, Steve JOBS
  • Wyzwanie cywilizacyjne: wyzwalanie kreatywności, prof. Michał KLEIBER
  • Czas Informacyjnych Siri, Eryk MISTEWICZ
  • W wojnie moherów z lemingami zginęło dziennikarstwo, Piotr LEGUTKO
  • Media już nie są czwartą władzą, Piotr
  • Obiektywne dziennikarstwo to mit, Marek MAGIEROWSKI
  • Tygodniki nie są informacyjnym fast foodem, Michał KOBOSKO
  • Ile warte są informacje prasowe, Jan CIEŃSKI
  • Gdy gazety chronią się za Paywallem – wejdźcie na ich miejsce, Howard OWENS
  • TVP: Dla kogo? Dlaczego?, Juliusz BRAUN
  • Telewizja jutra – coraz bliżej, Wojciech PAWLAK
  • Gazeta papierowa – marzenie młodych ludzi, Paweł NOWACKI
  • Twitter? Więcej plusów niż minusów, Anna KALCZYŃSKA
  • 28 milionów lajków, Piotr KRAŚKO
  • Londyn 2012: Socjalympics, Michał
  • Kontrola polityków, bez dziennikarzy, Piotr VaGla WAGLOWSKI
  • Anonimowość – wartość czy przekleństwo sieci?, Jean-Paul OURY
  • Budowanie społeczności, TEDx i soft power, Ralph TALMONT
  • Aby nie chodzić w kółko, Seth GODIN
  • PINTEREST – sztuka przypinania uwagi, Justyna ŁUKASIK
  • BookLikes: społeczność nałogowych czytelników, Dawid PIASKOWSKI
  • Strategia 4.0, Edi PYREK
  • Pochwała narracji, Piotr WEREŚNIAK
  • Debata: Jak komunikować najtrudniejsze reformy?, Michał BONI, Julio Salazar MORENO, Jelena WENDUTA
  • Dziesięć trendów Web 2.0, Wayne VISSER
  • Cyberterroryzm: gra o duszę, Tomasz BIAŁEK
  • Cyberobrona – priorytet Europy, Jean-Marie BOCKEL
  • Warto przeczytać:
    • Le nouvel art du Temps, Jean-Louis SERVAN-SCHREIBER
    • Trust me, I'm lying, Ryan HOLIDAY
    • Social TV. How marketers can reach and engage audiences by connecting television to the web, social media and mobile, Mike PROULX, Stacey SHEPATIN
    • Zastosowania YouTube: kompetencje cyfrowe a wzrost wiedzy, John HARTLEY

Dodaj do koszyka NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.