reklama - zainteresowany?

Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C# - Helion

Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C#
ebook
Autor: Dawid Farbaniec
ISBN: 978-83-246-8232-4
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2013-08-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)

Dodaj do koszyka Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C#

Tagi: C# - Programowanie | programowanie-kupon | Visual Studio - Programowanie

Visual Studio i język C# - potężny duet w rękach programisty!

  • Opanuj Visual Studio 2012 i platformÄ™ .NET - narzÄ™dzia do tworzenia nowej aplikacji
  • Odkryj niezwykÅ‚e możliwoÅ›ci obiektowego jÄ™zyka programowania C#
  • Poznaj zaawansowane zagadnienia programowania obiektowego, podstawy obsÅ‚ugi sieci oraz Asembler IL

O fantastycznych właściwościach Visual Studio 2012 z pewnością słyszał już każdy, kto choć odrobinę interesuje się tematem programowania. To środowisko programistyczne zapewnia użytkownikom komfort działania, jakiego próżno szukać gdziekolwiek indziej. Jego wygoda oraz łatwość obsługi pozwalają programiście skupić się na tym, co rzeczywiście chce osiągnąć, bez irytującego rozpraszania się na tysiące drobiazgów, o których kiedyś musiał pamiętać. Jeśli w dodatku ten programista poprawnie używa wydajnego, elastycznego języka C#, może stworzyć naprawdę świetną aplikację. Czy nie powinieneś w końcu się tego nauczyć?

Ta książka pomoże Ci wejść w świat programowania w C# z użyciem najnowszej wersji Visual Studio. Znajdziesz tu dokładny opis działania środowiska oraz szczegółowe informacje na temat posługiwania się językiem C# - od najprostszych operatorów i tablic, przez zachowania klas i obiektów, aż po tworzenie bibliotek i obsługę błędów. Dowiesz się, jak wykorzystać Asembler IL i na czym polega programowanie sieciowe. Odkryjesz, jak należy budować aplikację w stylu Metro dla systemu Windows 8, a na dokładkę dostaniesz listę słów kluczowych C# i zestaw instrukcji Asemblera IL. Co Ty na to?

Dzięki tej książce dowiesz się więcej o:

  • jÄ™zyku C# i platformie .NET
  • Microsoft Visual Studio 2012
  • podstawach programowania obiektowego i innych zagadnieniach w C#
  • tworzeniu interfejsu graficznego aplikacji
  • podstawach programowania sieciowego
  • obsÅ‚udze Asemblera IL
  • podstawach tworzenia aplikacji w stylu Metro dla Windows 8
  • sÅ‚owach kluczowych jÄ™zyka C#

Programuj w C# - koniecznie z Visual Studio 2012!

Dodaj do koszyka Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C#

 

Osoby które kupowały "Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C#", wybierały także:

  • Domain-Driven Design dla .NET Core. Jak rozwiÄ…zywać zÅ‚ożone problemy podczas projektowania architektury aplikacji
  • Gray Hat C#. JÄ™zyk C# w kontroli i Å‚amaniu zabezpieczeÅ„
  • Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform
  • Wzorce projektowe dla programistów C#. Kurs video
  • WPF. Kurs video. Om

Dodaj do koszyka Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C#

Spis treści

Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C# eBook -- spis treści

Rozdział 1. Wstęp (9)

  • 1.1. O jÄ™zyku C# i platformie .NET (9)
  • 1.2. Podstawowe pojÄ™cia (9)
  • 1.3. Potrzebne narzÄ™dzia (10)

Rozdział 2. Microsoft Visual Studio 2012 (11)

  • 2.1. Co nowego? (12)
  • 2.2. Instalacja (12)
  • 2.3. Konfiguracja (14)
    • Pasek obsÅ‚ugi odpluskwiania (14)
    • Numerowanie wierszy (14)
  • 2.4. Tworzenie nowego projektu (15)
  • 2.5. Kompilacja i uruchamianie (15)
  • 2.6. Odpluskwianie (ang. Debugging) (15)
    • BÅ‚Ä™dy procesu kompilacji (15)
    • BÅ‚Ä™dy pokompilacyjne (16)
  • 2.7. Okna, menu i paski narzÄ™dzi (16)
    • Okna (16)
    • Górne menu (16)
    • Paski narzÄ™dzi (17)
  • 2.8. SkÅ‚adniki pakietu (17)
  • 2.9. Projektowanie diagramów UML (18)

Rozdział 3. Język C#. Podstawy (19)

  • 3.1. Struktura kodu źródÅ‚owego (19)
  • 3.2. Komentarze (20)
    • Komentarz blokowy (20)
    • Komentarz liniowy (20)
    • Komentarz XML (20)
  • 3.3. Program "Witaj, Å›wiecie!" (21)
  • 3.4. Typy danych (21)
    • Typy proste (21)
    • Typy referencyjne (22)
    • Typ strukturalny (24)
    • Typ wyliczeniowy (24)
    • Rzutowanie i konwersja typów (24)
  • 3.5. Proste operacje wejÅ›cia/wyjÅ›cia (25)
    • WyÅ›wietlanie danych (25)
    • Pobieranie danych (26)
  • 3.6. Preprocesor (26)
    • Dyrektywa #if (26)
    • Dyrektywa #else (27)
    • Dyrektywa #elif (27)
    • Dyrektywa #endif (27)
    • Dyrektywa #define (27)
    • Dyrektywa #undef (28)
    • Dyrektywa #warning (28)
    • Dyrektywa #error (28)
    • Dyrektywa #line (28)
    • Dyrektywa #region (29)
    • Dyrektywa #endregion (29)
    • Dyrektywa #pragma warning (29)
  • 3.7. Zmienne i staÅ‚e (30)
  • 3.8. Stos i sterta (31)
    • Wydajność (31)
  • 3.9. Instrukcja warunkowa if (32)
  • 3.10. Instrukcja wyboru switch (34)
  • 3.11. Operatory (35)
    • Podstawowe (36)
    • Jednoargumentowe (38)
    • Mnożenie, dzielenie i modulo (40)
    • PrzesuniÄ™cia (40)
    • Relacje i sprawdzanie typów (41)
    • Równość i różność (42)
    • Koniunkcja logiczna (42)
    • Alternatywa wykluczajÄ…ca logiczna (42)
    • Alternatywa logiczna (42)
    • Koniunkcja warunkowa (43)
    • Alternatywa warunkowa (43)
    • Operator warunkowy (43)
    • Przypisania (43)
  • 3.12. PÄ™tle (45)
    • PÄ™tla do-while (45)
    • PÄ™tla for (45)
    • PÄ™tla foreach (48)
    • PÄ™tla while (49)
    • Kontrola przepÅ‚ywu (49)
  • 3.13. Argumenty wiersza poleceÅ„ (52)
  • 3.14. Metody (53)
    • Deklaracja metod (53)
    • Przekazywanie przez referencjÄ™ lub przez wartość (54)
  • 3.15. Tablice (55)
    • Przekazywanie tablic jako argumentów metod (56)
    • Klasa System.Array (57)
  • 3.16. Wskaźniki (60)
    • Kod nienadzorowany (ang. unsafe code) (60)
    • Typy wskaźnikowe (61)

Rozdział 4. Język C#. Programowanie obiektowe (63)

  • 4.1. Klasy i obiekty (63)
    • SÅ‚owo kluczowe this (65)
  • 4.2. Konstruktor i destruktor (66)
  • 4.3. Dziedziczenie (67)
    • Klasy zagnieżdżone (68)
  • 4.4. Modyfikatory dostÄ™pu (69)
    • SÅ‚owo kluczowe readonly (70)
    • Pola powinny być prywatne (70)
  • 4.5. Wczesne i późne wiÄ…zanie (71)
    • Wczesne wiÄ…zanie vs późne wiÄ…zanie (71)
    • Opakowywanie zmiennych (72)
  • 4.6. Przeciążanie metod (72)
  • 4.7. Przeciążanie operatorów (73)
    • SÅ‚owa kluczowe implicit i explicit (75)
  • 4.8. Statyczne metody i pola (76)
  • 4.9. Klasy abstrakcyjne i zapieczÄ™towane (77)
  • 4.10. Serializacja (78)
    • Użyteczność serializacji (79)
    • Zapis obiektu do pliku XML (79)
    • Odczyt obiektu z pliku XML (79)
  • 4.11. Przestrzenie nazw (80)
  • 4.12. WÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci (82)
  • 4.13. Interfejsy (83)
    • PÅ‚ytka i gÅ‚Ä™boka kopia obiektu (84)
  • 4.14. Indeksery (86)
  • 4.15. Polimorfizm (88)
    • SkÅ‚adowe wirtualne (91)
    • Ukrywanie skÅ‚adowych klasy bazowej (92)
    • Zapobieganie przesÅ‚anianiu wirtualnych skÅ‚adowych klasy pochodnej (92)
    • DostÄ™p do wirtualnych skÅ‚adowych klasy bazowej z klas pochodnych (93)
    • PrzesÅ‚anianie metody ToString() (94)
  • 4.16. Delegaty (94)
    • Metody anonimowe (95)
    • Wyrażenia lambda (96)
    • Delegat Func (97)
  • 4.17. Zdarzenia (98)
  • 4.18. Metody rozszerzajÄ…ce (98)
  • 4.19. Kolekcje (99)
    • Wybieranie klasy kolekcji (100)
    • Klasa Queue (101)
    • Klasa Stack (102)
    • Klasa ArrayList (103)
    • Klasa StringCollection (103)
    • Klasa Hashtable (104)
    • Klasa SortedList (105)
    • Klasa ListDictionary (105)
    • Klasa StringDictionary (106)
    • Klasa NameObjectCollectionBase (107)
    • Klasa NameValueCollection (110)
  • 4.20. Typy generyczne (111)
    • Klasa generyczna Queue (112)
    • Klasa generyczna Stack (113)
    • Klasa generyczna LinkedList (114)
    • Klasa generyczna List (115)
    • Klasa generyczna Dictionary (116)
    • Klasa generyczna SortedDictionary (118)
    • Klasa generyczna KeyedCollection (120)
    • Klasa generyczna SortedList (123)
  • 4.21. Kontra i kowariancja (125)

Rozdział 5. Język C#. Pozostałe zagadnienia (127)

  • 5.1. WywoÅ‚ywanie funkcji przez PInvoke (127)
  • 5.2. Napisy (ang. Strings) (129)
    • Deklaracja i inicjalizacja (129)
    • Niezmienność obiektów String (130)
    • Znaki specjalne (130)
    • Formatowanie napisów (130)
    • Napisy częściowe (131)
    • DostÄ™p do pojedynczych znaków (132)
    • Najważniejsze metody klasy String (132)
  • 5.3. Arytmetyka dużych liczb (132)
  • 5.4. Arytmetyka liczb zespolonych (134)
  • 5.5. System plików i rejestr (134)
    • Pliki i katalogi (135)
    • Strumienie (137)
    • Czytelnicy i pisarze (138)
    • Asynchroniczne operacje wejÅ›cia/wyjÅ›cia (139)
    • Kompresja (139)
    • Rejestr (140)
  • 5.6. Tworzenie bibliotek (141)
  • 5.7. Procesy i wÄ…tki (142)
    • Procesy (142)
    • WÄ…tki (143)
  • 5.8. ObsÅ‚uga bÅ‚Ä™dów (146)
    • Podsumowanie (147)

Rozdział 6. Tworzenie interfejsu graficznego aplikacji (149)

  • 6.1. Projektowanie interfejsu graficznego (149)
  • 6.2. WejÅ›cie klawiatury (150)
  • 6.3. WejÅ›cie myszy (151)
  • 6.4. Symulowanie klawiatury i myszy (151)
    • Symulowanie klawiatury (152)
    • Symulowanie myszy (152)
  • 6.5. PrzeciÄ…gnij i upuść (153)
  • 6.6. PrzeglÄ…d wybranych kontrolek (153)
  • 6.7. WstÄ™p do Windows Presentation Foundation (155)
    • Tworzenie projektu WPF (155)
    • PrzykÅ‚ad: "Witaj, Å›wiecie WPF!" (156)

Rozdział 7. Podstawy programowania sieciowego (159)

  • 7.1. System DNS (159)
  • 7.2. WysyÅ‚anie wiadomoÅ›ci e-mail (160)
  • 7.3. ProtokóÅ‚ FTP (161)
    • PrzykÅ‚ad: Jak wysÅ‚ać plik na serwer FTP? (161)
  • 7.4. Gniazda (ang. Sockets) (161)

Rozdział 8. Asembler IL (165)

  • 8.1. Co to jest? (165)
  • 8.2. Program "Witaj, Å›wiecie!" (165)
  • 8.3. Kompilacja i uruchamianie (166)
  • 8.4. Zmienne lokalne (166)
  • 8.5. Metody (167)
  • 8.6. RozgaÅ‚Ä™zienia (169)
  • 8.7. PÄ™tle (170)
  • 8.8. PrzeglÄ…d wybranych instrukcji (171)
    • Instrukcje odkÅ‚adajÄ…ce wartość na stos (171)
    • Instrukcje zdejmujÄ…ce wartość ze stosu (172)
    • Instrukcje rozgaÅ‚Ä™zieÅ„ (172)
    • Instrukcje arytmetyczne (173)
    • PozostaÅ‚e instrukcje (173)

Rozdział 9. Podstawy tworzenia aplikacji w stylu Metro dla Windows 8 (175)

  • 9.1. Co to sÄ… aplikacje Metro? (175)
  • 9.2. Potrzebne narzÄ™dzia (176)
  • 9.3. Uzyskiwanie licencji dewelopera (176)
  • 9.4. Program "Witaj, Å›wiecie Metro!" (177)
    • Tworzenie nowego projektu (177)
    • Zmodyfikuj stronÄ™ startowÄ… (177)
    • Dodaj obsÅ‚ugÄ™ zdarzeÅ„ (178)
    • Uruchom aplikacjÄ™ (178)
  • 9.5. PrzeglÄ…d wybranych kontrolek (178)
    • App bar (178)
    • Button (178)
    • Check box (179)
    • Combo box (179)
    • Grid view (179)
    • Hyperlink (179)
    • List box (180)
    • List view (180)
    • Password box (181)
    • Progress bar (181)
    • Progress ring (181)
    • Radio button (181)
    • Slider (182)
    • Text block (182)
    • Text box (182)
    • Toggle switch (182)
    • Tooltip (183)

Dodatek A Słowa kluczowe języka C# (185)

Dodatek B Zestaw instrukcji Asemblera IL (187)

  • Operacje arytmetyczne (187)
    • Dodawanie (187)
    • Odejmowanie (187)
    • Mnożenie (187)
    • Dzielenie (188)
    • Modulo (188)
    • Wartość negatywna (188)
  • Operacje bitowe (188)
    • Koniunkcja (188)
    • Alternatywa (188)
    • Negacja (188)
    • Alternatywa wykluczajÄ…ca (188)
    • PrzesuniÄ™cie bitowe w prawo (188)
    • PrzesuniÄ™cie bitowe w lewo (188)
  • Operacje odkÅ‚adania na stos (189)
  • Operacje zdejmowania ze stosu i zapisywania (190)
  • Konwersje (191)
  • Porównywanie (191)
  • Skoki bezwarunkowe (192)
  • Skoki warunkowe (192)
  • WywoÅ‚ywanie metod i powrót (192)
  • Opakowywanie (192)
  • WyjÄ…tki (193)
  • Bloki pamiÄ™ci (193)
  • Wskaźniki (193)
  • PozostaÅ‚e (193)

Skorowidz (195)

Dodaj do koszyka Microsoft Visual Studio 2012. Programowanie w C#

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.