reklama - zainteresowany?

Metoda Lean Product. eb - Helion

Metoda Lean Product. eb
ebook
Autor: Dan Olsen
Tytuł oryginału: The Lean Product Playbook: How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback
TÅ‚umaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-3691-9
stron: 328, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 36,75 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-12,25 zł)

Dodaj do koszyka Metoda Lean Product. eb

Tagi: Start-up

Stwórz produkt, który pokochają klienci

Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji. W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product.

Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku. Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu.

Najważniejsze zagadnienia:
- zasady dopasowania produktu do rynku
- kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku
- MVP — projektowanie i testowanie z udziaÅ‚em klientów
- kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika
- optymalizacja za pomocą testów A/B

„Przewodnik Dana jest oczekiwanÄ… z wytÄ™sknieniem instrukcjÄ… wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpujÄ…ca, bezpoÅ›rednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produkt”.
— Sean Ellis, prezes Qualaroo i GrowthHackers.com


„Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nowÄ… jakość! Ta książka jest rzeczywiÅ›cie skierowana do wszystkich — od projektantów po inżynierów i przedsiÄ™biorców”.
— Kaaren Hanson, dyrektor ds. projektowych Medallia i byÅ‚a dyrektor ds. innowacji projektowych w Intuit


„Dan Olsen jest poważanym w Dolinie Krzemowej znawcÄ… metody Lean Product. Jego książka ukazuje zespoÅ‚om produkcyjnym prosty i bezpoÅ›redni sposób na okreÅ›lenie punktu dopasowania produktu do rynku, przygotowanie MVP i dalsze udoskonalanie go z biegiem czasu”.
— Ken Fine, dyrektor ds. klientów Medallia


Dan Olsen jest przedsiębiorcą, konsultantem i ekspertem metody Lean Product. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Facebook, Box, YouSendIt (obecnie Hightail), Microsoft, Epocrates, Financial Engines czy One Medical Group. Kilka lat temu pracował w Intuit, gdzie kierował zespołem produkcyjnym Quicken, zapewniając rekordowe wyniki sprzedaży. Obecnie Olsen pracuje w Dolinie Krzemowej, gdzie prowadzi comiesięczne spotkania Lean Product Meetup. Lubi dzielić się swoimi pomysłami z szerokim gronem odbiorców. Często organizuje prezentacje i warsztaty.

Dodaj do koszyka Metoda Lean Product. eb

 

Osoby które kupowały "Metoda Lean Product. eb", wybierały także:

  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Stw
  • Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narz
  • Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
  • Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzÄ™dzia i stwórz firmÄ™, która zdobÄ™dzie rynek

Dodaj do koszyka Metoda Lean Product. eb

Spis treści

Metoda Lean Product. Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientów eBook -- spis treści

Wprowadzenie: SkÄ…d siÄ™ biorÄ… nieudane produkty i kiedy metoda Lean wchodzi do gry (17)

CZĘŚĆ I. PODSTAWOWE ZAGADNIENIA

Rozdział 1. Dopasowanie produktu do rynku w ramach metody Lean Product (27)

  • Czym jest dopasowanie produkt - rynek? (27)
  • Piramida dopasowania produkt - rynek (28)
  • Quicken: z 47. miejsca na podium (32)
  • Metoda Lean Product (33)

RozdziaÅ‚ 2. Przestrzenie problemów i rozwiÄ…zaÅ„ (37)

  • Kosmiczny dÅ‚ugopis (37)
  • Problem definiuje rynek (39)
  • Co i jak (40)
  • Rozwój produktu od zewnÄ…trz (40)
  • Czy warto sÅ‚uchać klientów? (41)
  • Historia dwóch funkcji (42)
  • Wykorzystanie przestrzeni rozwiÄ…zaÅ„ do znalezienia przestrzeni problemów (44)

CZĘŚĆ II. METODA LEAN PRODUCT

Rozdział 3. Wskaż odbiorcę docelowego (krok 1.) (49)

  • Poszukiwanie klientów (49)
  • Segmentacja rynku docelowego (50)
  • Użytkownicy a nabywcy (52)
  • Cykl przyjmowania nowych technologii (53)
  • Persony (54)

RozdziaÅ‚ 4. Zidentyfikuj zaniedbane potrzeby odbiorców (krok 2.) (61)

  • Potrzeby odbiorcy (61)
  • PrzykÅ‚ad potrzeby klienta: TurboTax (62)
  • Odkrywanie klienta (64)
  • Drabiny korzyÅ›ci (66)
  • Hierarchie potrzeb (67)
  • Istotność a zadowolenie (69)
  • PowiÄ…zane techniki analityczne (80)
  • Wizualizacja wartoÅ›ci dodanej (83)
  • Model Kano (88)
  • Zastosowanie modeli poznawczych (90)

Rozdział 5. Zdefiniuj propozycję wartości (krok 3.) (91)

  • Strategia - mówić "nie" (92)
  • Propozycje wartoÅ›ci wyszukiwarek (93)
  • Katastrofa Cuil (95)
  • Tworzenie propozycji wartoÅ›ci produktu (97)
  • Podjeżdżanie tam, gdzie bÄ™dzie krążek (99)
  • Kamera Flip (100)
  • Przewidywanie przyszÅ‚oÅ›ci w propozycjach wartoÅ›ci (100)

Rozdział 6. Określ zestaw funkcji MVP (krok 4.) (103)

  • Historyjki użytkownika: funkcje i korzyÅ›ci (104)
  • RozkÅ‚ad funkcji na części (105)
  • Mniejsze serie sÄ… Å‚atwiejsze w obsÅ‚udze (106)
  • OkreÅ›lanie zakresów punktami (106)
  • Priorytetyzowanie na podstawie ROI (107)
  • Wybór propozycji MVP (111)

RozdziaÅ‚ 7. Stwórz prototyp MVP (krok 5.) (115)

  • Czym (nie) jest MVP? (115)
  • Testy MVP (117)
  • Matryca testów MVP (119)
  • JakoÅ›ciowe testy marketingu (119)
  • IloÅ›ciowe testy marketingu (120)
  • JakoÅ›ciowe testy produktu (126)
  • IloÅ›ciowe testy produktu (134)

Rozdział 8. Zasady dobrego projektowania UX (137)

  • Czym jest dobry UX? (138)
  • Góra lodowa projektowania UX (142)
  • Projekt koncepcyjny (143)
  • Architektura informacji (146)
  • Projektowanie interakcji (149)
  • Projekt graficzny (156)
  • Zasady projektowania (162)
  • Tekst jako ważny aspekt UX (167)
  • Drużyna A (168)
  • Decyduje użytkownik (169)

RozdziaÅ‚ 9. Przetestuj MVP z udziaÅ‚em klientów (krok 6.) (171)

  • Z iloma klientami należy prowadzić testy? (172)
  • Testowanie na żywo, zdalnie i bez moderacji (174)
  • Jak rekrutować klientów z rynku docelowego (176)
  • Testy użytkowników Intuit (182)
  • Testowanie Ramen (183)
  • Jak ustrukturyzować sesjÄ™ badawczÄ… (184)
  • Jak zadawać dobre pytania (186)
  • Pytania otwarte i zamkniÄ™te (187)
  • Empatia i jej brak (189)
  • Podsumowanie testu (190)
  • Jak analizować informacje zwrotne (191)
  • Użyteczność a dopasowanie produktu do rynku (193)

Rozdział 10. Iteracje i zwroty zwiększające dopasowanie produktu do rynku (197)

  • PÄ™tla tworzenie-pomiary-uczenie siÄ™ (197)
  • PÄ™tla hipotetyzowanie-projektowanie-testowanie-uczenie siÄ™ (198)
  • Iteracyjne testy użytkowników (201)
  • Wierność czy zmiana? (206)

Rozdział 11. Kompleksowa analiza zastosowania metody Lean Product (211)

  • MarketingReport.com (211)
  • Krok 1. Wskazanie odbiorców docelowych (212)
  • Krok 2. Zidentyfikowanie zaniedbanych potrzeb (213)
  • Krok 3. Zdefiniowanie propozycji wartoÅ›ci (214)
  • Krok 4. OkreÅ›lenie zestawu funkcji MVP (215)
  • Krok 5. Stworzenie prototypu MVP (218)
  • Krok 6. Przetestowanie MVP z udziaÅ‚em klientów (219)
  • ZwiÄ™kszenie dopasowania produktu do rynku poprzez iteracjÄ™ i zwrot (224)
  • PrzemyÅ›lenia (229)

CZĘŚĆ III. BUDOWANIE I OPTYMALIZACJA PRODUKTU

Rozdział 12. Tworzenie produktu zgodnie z metodologią Agile (233)

  • Metodologia Agile (234)
  • Scrum (237)
  • Kanban (244)
  • Wybór odpowiedniej metodologii Agile (249)
  • Sukces z Agile (251)
  • Kontrola jakoÅ›ci (256)
  • Programowanie sterowane testami (259)
  • CiÄ…gÅ‚a integracja (259)
  • CiÄ…gÅ‚e wdrażanie (261)

RozdziaÅ‚ 13. Monitorowanie najważniejszych wskaźników (263)

  • Analityka a inne metody poznawcze (263)
  • Oprah kontra Spock (265)
  • Wywiady z użytkownikami (265)
  • Testy użytecznoÅ›ci (266)
  • Ankiety (266)
  • Analityka i testy A/B (269)
  • Modele analityczne (271)
  • OkreÅ›lenie najważniejszego wskaźnika (275)
  • Wskaźnik retencji (277)
  • Równanie dziaÅ‚alnoÅ›ci biznesowej (283)
  • OsiÄ…gniÄ™cie rentownoÅ›ci (290)

Rozdział 14. Optymalizacja produktu i działalności biznesowej na podstawie danych analitycznych (295)

  • Proces analityczny metody Lean Product (295)
  • Studium przypadku: Friendster (300)
  • Optymalizacja z wykorzystaniem testów A/B (308)

Rozdział 15. Zakończenie (313)

Podziękowania (319)

Bibliografia (323)

Materiały (325)

O autorze (328)

Dodaj do koszyka Metoda Lean Product. eb

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.