Droga Startupu. Metoda sukcesu - Helion
Tytuł oryginału: The Startup Way
Tłumaczenie: Michał Lipa
ISBN: 978-83-283-4413-6
stron: 416, Format: mp3
Data wydania: 2018-03-14
Księgarnia: Helion
Cena książki: 14,00 zł (poprzednio: 38,89 zł)
Oszczędzasz: 64% (-24,89 zł)
Kiedyś ta książka będzie uważana za klasyczną pozycję. Zainspiruje tysiące firm do podjęcia bardzo potrzebnego wysiłku i przemyślenia od nowa swojej działalności.
// Seth Godin
---
Standardowe metody zarzÄ…dzania nie zawsze siÄ™ sprawdzajÄ…. W szczególnoÅ›ci dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiÄ™biorstw - tworzonych z myÅ›lÄ… o oferowaniu nowych produktów lub usÅ‚ug - które muszÄ… dziaÅ‚ać w warunkach skrajnej niepewnoÅ›ci. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarzÄ…dzania. W teorii wiÄ™kszość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myÅ›leć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespoÅ‚em pracowników konieczne jest dostrzeganie i wykorzystywanie ich naturalnych predyspozycji. W praktyce jednak okazuje siÄ™, że wdrożenie tych szczytnych idei stwarza sporo problemów!
Trzymasz w rÄ™ku książkÄ™, którÄ… napisano z myÅ›lÄ… o wypeÅ‚nieniu luki miÄ™dzy teoriÄ… strategicznego zarzÄ…dzania a praktykÄ…. SkorzystajÄ… z niej kierownicy we wszystkich organizacjach, które stawiajÄ… na innowacyjność. Przedstawiono tu sprawdzony schemat przeksztaÅ‚cenia organizacji w takÄ…, która bÄ™dzie odnajdywać nowe źródÅ‚a wzrostu w dÅ‚ugim okresie. Pokazano, jak budować struktury odpowiedzialnoÅ›ci motywujÄ…ce do tworzenia innowacji i organizować pracÄ™ tak, żeby staÅ‚a siÄ™ naprawdÄ™ satysfakcjonujÄ…ca. Książka skÅ‚ania do przemyÅ›lenia na nowo roli lidera - udowadnia, jak bardzo jest ważna ciÄ…gÅ‚a otwartość na poszukiwania. Zawarte tu wskazówki sÄ… bardzo praktyczne i cenne nie tylko dla kierownictwa typowych startupów.
Dowiedz siÄ™, jak:
- wdrażać metody zarządzania przedsiębiorczego
- tworzyć portfel startupów w organizacji i zarzÄ…dzać nim
- stosować metodologię Lean Startup
- uwalniać w organizacji pokłady kreatywności
- kreować warunki rozwoju utalentowanych pracowników
- wprowadzić organizację w stan ciągłej transformacji i ciągłego rozkwitu
Droga startupu - droga rozkwitu!
DROGA STARTUPU zostaÅ‚a napisana z myÅ›lÄ… o uÅ‚atwieniu menedżerom i przywódcom firm stawiania czoÅ‚a wyzwaniom XXI wieku. Jednak to, co do tej pory widzieliÅ›my, blednie w porównaniu z nadciÄ…gajÄ…cymi zmianami. Musimy siÄ™ przygotować na tÄ™ nowÄ…, niepewnÄ… przyszÅ‚ość. W niniejszej książce wielokrotnie staraÅ‚em siÄ™ podkreÅ›lać, że proponowana przeze mnie struktura organizacyjna nie jest ostatecznym osiÄ…gniÄ™ciem nauki o zarzÄ…dzaniu. Nie stanowi też fundamentu uniwersalnego, najlepszego systemu zarzÄ…dzania wszech czasów. Należy jÄ… raczej traktować jak pierwszÄ… z wielu zawierajÄ…cych ziarna wÅ‚asnej ewolucji.
// Eric Ries
Osoby które kupowały "Droga Startupu. Metoda sukcesu", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,33 zł, (14,00 zł -85%)
- Stw 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narz 56,00 zł, (14,00 zł -75%)
- Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone 48,28 zł, (14,00 zł -71%)
- Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
Spis treści
Droga Startupu. Metoda sukcesu Audiobook -- spis treści
Wprowadzenie (13)
CZĘŚĆ PIERWSZA: NOWOCZESNA FIRMA (29)
Rozdział 1. Szanuj przeszłość, kreuj przyszłość: tworzenie nowoczesnej firmy (33)
Rozdział 2. Przedsiębiorczość - brakująca funkcja (55)
Rozdział 3. Myślenie rodem ze startupu (77)
Rozdział 4. Podstawy metody Lean Startup (101)
Rozdział 5. System zarządzania innowacjami w dużej skali (135)
CZĘŚĆ DRUGA: DROGA DO TRANSFORMACJI (155)
Rozdział 6. Faza pierwsza: masa krytyczna (163)
Rozdział 7. Faza druga: skalowanie (205)
Rozdział 8. Faza trzecia: głębokie systemy (243)
Rozdział 9. Księgowość innowacyjna (285)
CZĘŚĆ TRZECIA: OGÓLNY OBRAZ (325)
RozdziaÅ‚ 10. Ogólna teoria przedsiÄ™biorczoÅ›ci (331)
Rozdział 11. W stronę polityki publicznej sprzyjającej przedsiębiorczości (343)
Epilog. Nowa religia obywatelska (373)
Dodatek A. Dodatkowe źródÅ‚a (379)
Dodatek B. Katalog MVP (387)
SÅ‚owo o metodach badawczych (395)
Pełna przejrzystość (397)
Podziękowania (399)
Przypisy (405)