Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu - Helion
ISBN: 978-8-3946-0311-3
stron: 128, Format: ebook
Data wydania: 2017-07-21
Księgarnia: Helion
Cena książki: 25,18 zł
Ten poradnik marketingowy jest wyjÄ…tkowy, ponieważ autor zabierze ciÄ™ w podróż peÅ‚nÄ… zabawnych porównaÅ„, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziaÅ‚em przedstawia Å›wiat i zachowania konsumenckie w Å›wietle swoich wÅ‚asnych doÅ›wiadczeÅ„, od czasu do czasu uwypuklajÄ…c pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób.
Lekkie pióro sprawia, że książkÄ™ eksperckÄ… o dużym nasyceniu informacji me-rytorycznych czyta siÄ™ równie chÄ™tnie jak powieść fabularnÄ…. CzytajÄ…c publikacjÄ™ kilkukrotnie, za każdym kolejnym razem odkryjesz jak wiele informacji zawartych jest miedzy wersami, które uzupeÅ‚niajÄ… to, co zostaÅ‚o napisane wprost. Dowiesz siÄ™ m.in. dlaczego marketing jest jak dobra pierwsza randka, a także czy rozsÄ…dnie jest wybrać serce, rozum, czy cycki. We wszystko wplÄ…czÄ… siÄ™ blogerki modowe oraz zagadnienie poszukiwania followersów. Jed-noczeÅ›nie, autor udowodniÅ‚, że marketing jest potężniejszy niż czÅ‚owiek, a baner na księżycu jest dla naiwnych. Przekonasz siÄ™, że można kupować za darmo, pod warunkiem, że nie używasz zwrotu „i co jeszcze”, które budzi grozÄ™ w praskiej cukierni. Dowiesz siÄ™, że marketingoinformatyk nie istnieje, a także jaki jest sen marketingowca odpowiedzialnego spoÅ‚ecznie.
Osoby które kupowały "Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu", wybierały także:
- Twoja firma w social mediach. Podr 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwa 49,90 zł, (14,97 zł -70%)
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- Z listów Bezosa. 14 żelaznych reguł rozwoju biznesu, dzięki którym wzrastał Amazon 49,00 zł, (14,70 zł -70%)
Spis treści
Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu eBook -- spis treści
1 MÄ„DRY MARKETING jest jak dobra pierwsza randka
2 SERCE, ROZUM czy cycki?
3 ÅšWIATEM rzÄ…dzÄ… kobiety
4 „NIE”KONTROLOWANY szaÅ‚ zakupów, a customer experience
5 KREOWANIE MARKI w oparciu o USP
6 MARKETING może być potężniejszy niż człowiek
7 DOBIERZ SOCIAL MEDIA do wÅ‚asnych potrzeb i celów
8 HUMAN_2_HUMAN
9 „I CO JESZCZE?”, CZYLI jak zepsuć relacjÄ™ poprzez obsÅ‚ugÄ™ klienta
10 KUPUJ ZA DARMO
11 CONTENT MARKETING, a wiarygodność blogosfery
12 ŚWIECĄCY BANER na Księżycu dla naiwnych
13 NOWE PRODUKTY – co można zepsuć, pracujÄ…c nad nimi
14 STWÓRZ wÅ‚asnÄ… historiÄ™
15 MARKETING produktów luksusowych
16 ZATRUDNIĆ czy zlecić?
17 MARKETINGOINFORMATYK nie istnieje
18 SZUKAM followersów
19 KLIENT, PERSONA czy statystyka segmentu rynkowego?
20 TRZY OSTATNIE ZDANIA są najważniejsze
21 SEN MARKETINGOWCA