reklama - zainteresowany?

Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu - Helion

Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu
ebook
Autor: Michał Rusek
ISBN: 978-8-3946-0311-3
stron: 128, Format: ebook
Data wydania: 2017-07-21
Księgarnia: Helion

Cena książki: 25,18 zł

Dodaj do koszyka Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu

Tagi: Marketing

Ten poradnik marketingowy jest wyjÄ…tkowy, ponieważ autor zabierze ciÄ™ w podróż peÅ‚nÄ… zabawnych porównaÅ„, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziaÅ‚em przedstawia Å›wiat i zachowania konsumenckie w Å›wietle swoich wÅ‚asnych doÅ›wiadczeÅ„, od czasu do czasu uwypuklajÄ…c pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób.

Lekkie pióro sprawia, że książkÄ™ eksperckÄ… o dużym nasyceniu informacji me-rytorycznych czyta siÄ™ równie chÄ™tnie jak powieść fabularnÄ…. CzytajÄ…c publikacjÄ™ kilkukrotnie, za każdym kolejnym razem odkryjesz jak wiele informacji zawartych jest miedzy wersami, które uzupeÅ‚niajÄ… to, co zostaÅ‚o napisane wprost. Dowiesz siÄ™ m.in. dlaczego marketing jest jak dobra pierwsza randka, a także czy rozsÄ…dnie jest wybrać serce, rozum, czy cycki. We wszystko wplÄ…czÄ… siÄ™ blogerki modowe oraz zagadnienie poszukiwania followersów. Jed-noczeÅ›nie, autor udowodniÅ‚, że marketing jest potężniejszy niż czÅ‚owiek, a baner na księżycu jest dla naiwnych. Przekonasz siÄ™, że można kupować za darmo, pod warunkiem, że nie używasz zwrotu „i co jeszcze”, które budzi grozÄ™ w praskiej cukierni. Dowiesz siÄ™, że marketingoinformatyk nie istnieje, a także jaki jest sen marketingowca odpowiedzialnego spoÅ‚ecznie.

Dodaj do koszyka Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu

 

Osoby które kupowały "Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu", wybierały także:

  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Content marketing. Od strategii do efektów
  • Praktyczne zastosowanie narzÄ™dzi SEO w Twojej firmie
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Skuteczna reklama na LinkedInie

Dodaj do koszyka Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu

Spis treści

Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu eBook -- spis treści

1 MÄ„DRY MARKETING jest jak dobra pierwsza randka
2 SERCE, ROZUM czy cycki?
3 ÅšWIATEM rzÄ…dzÄ… kobiety
4 „NIE”KONTROLOWANY szaÅ‚ zakupów, a customer experience
5 KREOWANIE MARKI w oparciu o USP
6 MARKETING może być potężniejszy niż człowiek
7 DOBIERZ SOCIAL MEDIA do wÅ‚asnych potrzeb i celów  
8 HUMAN_2_HUMAN
9 „I CO JESZCZE?”, CZYLI jak zepsuć relacjÄ™ poprzez obsÅ‚ugÄ™ klienta
10 KUPUJ ZA DARMO
11 CONTENT MARKETING, a wiarygodność blogosfery
12 ŚWIECĄCY BANER na Księżycu dla naiwnych
13 NOWE PRODUKTY – co można zepsuć, pracujÄ…c nad nimi
14 STWÓRZ wÅ‚asnÄ… historiÄ™
15 MARKETING produktów luksusowych
16 ZATRUDNIĆ czy zlecić?
17 MARKETINGOINFORMATYK nie istnieje
18 SZUKAM followersów
19 KLIENT, PERSONA czy statystyka segmentu rynkowego?
20 TRZY OSTATNIE ZDANIA są najważniejsze
21 SEN MARKETINGOWCA

Dodaj do koszyka Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.