Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu - Helion

ISBN: 978-8-3946-0311-3
stron: 128, Format: ebook
Data wydania: 2017-07-21
Księgarnia: Helion
Cena książki: 25,18 zł
Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób.
Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym nasyceniu informacji me-rytorycznych czyta się równie chętnie jak powieść fabularną. Czytając publikację kilkukrotnie, za każdym kolejnym razem odkryjesz jak wiele informacji zawartych jest miedzy wersami, które uzupełniają to, co zostało napisane wprost. Dowiesz się m.in. dlaczego marketing jest jak dobra pierwsza randka, a także czy rozsądnie jest wybrać serce, rozum, czy cycki. We wszystko wplączą się blogerki modowe oraz zagadnienie poszukiwania followersów. Jed-nocześnie, autor udowodnił, że marketing jest potężniejszy niż człowiek, a baner na księżycu jest dla naiwnych. Przekonasz się, że można kupować za darmo, pod warunkiem, że nie używasz zwrotu „i co jeszcze”, które budzi grozę w praskiej cukierni. Dowiesz się, że marketingoinformatyk nie istnieje, a także jaki jest sen marketingowca odpowiedzialnego społecznie.
Osoby które kupowały "Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 73,16 zł, (13,90 zł -81%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,92 zł, (13,90 zł -76%)
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 57,92 zł, (13,90 zł -76%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,92 zł, (13,90 zł -76%)
- Regu 57,92 zł, (13,90 zł -76%)
Spis treści
Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu eBook -- spis treści
1 MĄDRY MARKETING jest jak dobra pierwsza randka
2 SERCE, ROZUM czy cycki?
3 ŚWIATEM rządzą kobiety
4 „NIE”KONTROLOWANY szał zakupów, a customer experience
5 KREOWANIE MARKI w oparciu o USP
6 MARKETING może być potężniejszy niż człowiek
7 DOBIERZ SOCIAL MEDIA do własnych potrzeb i celów
8 HUMAN_2_HUMAN
9 „I CO JESZCZE?”, CZYLI jak zepsuć relację poprzez obsługę klienta
10 KUPUJ ZA DARMO
11 CONTENT MARKETING, a wiarygodność blogosfery
12 ŚWIECĄCY BANER na Księżycu dla naiwnych
13 NOWE PRODUKTY – co można zepsuć, pracując nad nimi
14 STWÓRZ własną historię
15 MARKETING produktów luksusowych
16 ZATRUDNIĆ czy zlecić?
17 MARKETINGOINFORMATYK nie istnieje
18 SZUKAM followersów
19 KLIENT, PERSONA czy statystyka segmentu rynkowego?
20 TRZY OSTATNIE ZDANIA są najważniejsze
21 SEN MARKETINGOWCA