reklama - zainteresowany?

Mapy drogowe produktu — nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności - Helion

Mapy drogowe produktu — nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności
Autor: C. Todd Lombardo, Bruce McCarthy, Evan Ryan, Michael Connors
Tytuł oryginału: Product Roadmaps Relaunched: How to Set Direction while Embracing Uncertainty
TÅ‚umaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-6592-6
stron: 250, Format: 240x210, okładka: miękka
Data wydania: 2020-03-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 46,90 zł (poprzednio: 67,00 zł)
Oszczędzasz: 30% (-20,10 zł)

Dodaj do koszyka Mapy drogowe produktu — nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

Tagi: E-biznes | Inne

Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujÄ™ciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzaÅ‚ych funkcji. A przecież — jeÅ›li jest dobra — Å‚atwo staje siÄ™ cennym narzÄ™dziem: stanowi jeden z najbardziej wpÅ‚ywowych dokumentów, jakie organizacja może opracować, wydać i stale aktualizować. Ten jeden dokument może nadać wÅ‚aÅ›ciwy kierunek procesom realizacji strategii firmowej. Może być kluczem do harmonizowania wizji interesariuszy. Trzeba tylko popatrzeć na mapÄ™ drogowÄ… produktu z punktu widzenia wciąż zmieniajÄ…cego siÄ™ Å›wiata i traktować jÄ… jako ciÄ…gle aktualizowanÄ… pomoc komunikacyjnÄ…, którÄ… ma siÄ™ kierować zespóÅ‚.

Oto przystÄ™pny przewodnik prezentujÄ…cy odÅ›wieżonÄ… koncepcjÄ™ map drogowych, które majÄ… być nie tylko dokumentem strategicznym, ale także narzÄ™dziem przywództwa. Tworzenie map drogowych pokazano tu jako proces skÅ‚adajÄ…cy siÄ™ z różnych dziaÅ‚aÅ„, dziÄ™ki którym można okreÅ›lić sposób dostarczania klientowi jak najwiÄ™kszej wartoÅ›ci. Wymieniono kluczowe zasady budowy skutecznej mapy drogowej produktu, a nastÄ™pnie w kolejnych rozdziaÅ‚ach opisano sposoby realizacji poszczególnych dziaÅ‚aÅ„. ZnalazÅ‚y siÄ™ tu również liczne wskazówki i przykÅ‚ady. Książka zostaÅ‚a napisana w taki sposób, aby uwzglÄ™dnić szerokie spektrum potrzeb, branż i produktów, ma także uÅ‚atwić dostosowanie map drogowych do potrzeb i stopnia gotowoÅ›ci organizacji.

Książka wyjaśnia, jak:

  • inspirujÄ…co sformuÅ‚ować cele produktu
  • racjonalnie wyznaczać priorytety i zapewnić sobie przychylność interesariuszy
  • zapracować sobie na lojalność zespoÅ‚u i zachÄ™cić go do efektywnej pracy
  • wykrywać okazje biznesowe i zawsze zachowywać przewagÄ™
  • stworzyć kompletnÄ… mapÄ™ drogowÄ… bez skÅ‚adania nierealnych obietnic

Autorzy od lat zajmujÄ… siÄ™ rozwojem produktu i różnymi podejÅ›ciami do tego zagadnienia.

Czas na mapÄ™ drogowÄ…, dziÄ™ki której produkt przetrwa starcie z rzeczywistoÅ›ciÄ…!

Dodaj do koszyka Mapy drogowe produktu — nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

 

Osoby które kupowały "Mapy drogowe produktu — nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności", wybierały także:

  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Mapy drogowe produktu — nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

Spis treści

Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności -- spis treści

  • Przedmowa (vii)
  • WstÄ™p (x)

Rozdział 1. Mapy drogowe - restart (2)

  • Mapa drogowa powinna wykorzystywać zgromadzonÄ… wiedzÄ™ (14)

Rozdział 2. Komponenty mapy drogowej (28)

  • Informacje uzupeÅ‚niajÄ…ce (40)
  • Komponenty - kontekst (42)
  • Podsumowanie (50)

Rozdział 3. Zbieranie danych (52)

  • Podsumowanie (64)

Rozdział 4. Wizja produktu i strategia (66)

  • Misja okreÅ›la zamiary (67)
  • Wizja jest pożądanym rezultatem (68)
  • STUDIUM PRZYPADKU (82)
  • Podsumowanie (84)

RozdziaÅ‚ 5. Odkrywanie potrzeb klienta za pomocÄ… tematów (86)

  • Wyrażanie potrzeb klienta (87)
  • Tematy z życia wziÄ™te (103)
  • Tematy sÄ… potrzebami użytkownika (108)

Rozdział 6. Rozwijanie mapy drogowej (112)

  • Podsumowanie komponentów pomocniczych (123)
  • Podsumowanie (124)

Rozdział 7. Priorytetyzacja - podejście naukowe (126)

  • Dlaczego priorytetyzacja jest nieodzowna? (128)
  • Wzór na priorytetyzacjÄ™ (147)
  • Modele priorytetyzacji (152)

Rozdział 8. Harmonizacja i poparcie (156)

  • Oprogramowanie (168)

Rozdział 9. Prezentowanie i udostępnianie mapy drogowej (172)

  • STUDIUM PRZYPADKU (196)
  • Podsumowanie (200)

Rozdział 10. Aktualność mapy drogowej produktu (202)

  • Planowane zmiany (207)
  • Nieplanowane zmiany (208)
  • Podsumowanie (224)

Rozdział 11. Restart map drogowych w Twojej organizacji (226)

  • Jak zacząć? (228)
  • PosÅ‚owie (234)

Dodaj do koszyka Mapy drogowe produktu — nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.