reklama - zainteresowany?

MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II - Helion

MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II
Autor: Sergiusz Flanczewski, Bartosz Gajda, Maria Sokół, Aleksandra Tomaszewska-Adamarek, Roland Zimek
ISBN: 83-246-0545-2
stron: 1272, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-11-13
Księgarnia: Helion

Cena książki: 197,00 zł

Dodaj do koszyka MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II

Tagi: MS Office

Poznaj możliwości zastosowania pakietu MS Office

Pakiet Microsoft Office to jedno z podstawowych narzędzi informatycznych wykorzystywanych we współczesnych firmach. Znany i rozwijany od lat zestaw aplikacji biurowych zyskał ogromne grono użytkowników. Chyba trudno dziś wyobrazić sobie działanie biura bez możliwości przygotowania pisma w Wordzie, zestawienia wydatków w Excelu czy też prezentacji produktów w programie Power Point. Jednak MS Office oferuje znacznie więcej, niż tylko możliwość tworzenia zwykłych dokumentów tekstowych i prezentacji oraz przeprowadzania prostych obliczeń.

Dzięki książce "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I" poznasz jedną z aplikacji wchodzących w skład pakietu -- arkusz kalkulacyjny Excel. Dowiesz się, jak za pomocą Excela przygotować faktury VAT, oferty, dowody sprzedaży i inne dokumenty przydatne w przedsiębiorstwie. Nauczysz się korzystać z funkcji i formuł oraz przeprowadzać obliczenia matematyczne. Przeczytasz o narzędziach, za pomocą których można wykonywać analizy statystyczne, tworzyć wykresy i zabezpieczać elementy arkusza przed przypadkowymi zmianami.

  • Oferty cenowe i dowody sprzedaży
  • Rachunki i faktury VAT
  • Obliczanie odsetek
  • Tworzenie kalendarzy
  • Analiza danych za pomocÄ… moduÅ‚u Solver
  • Rejestrowanie i uruchamianie makropoleceÅ„
  • Tabele przestawne i wykresy przestawne
  • Prognozowanie
  • Ochrona danych

Czytając książkę "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom II" nauczysz się wykorzystywać aplikacje wchodzące w skład tego pakietu do wykonywania różnych zadań związanych z Twoją pracą. Dowiesz się, jak profesjonalnie przygotować oferty, umowy i korespondencję seryjną, tworzyć prezentacje multimedialne i gromadzić dane w bazie Access a także, jak stworzyć profesjonalną wizytówkę, która pomoże Ci zaistnieć w świecie biznesu. Poznasz sposoby zarządzania pocztą elektroniczną, kontaktami i zadaniami za pomocą MS Outlook oraz dowiesz się, jak wykorzystać zaawansowane możliwości pakietu MS Office do zautomatyzowania najczęściej powtarzanych czynności.

  • Projektowanie dokumentów przeznaczonych do druku
  • Korespondencja seryjna
  • System dokumentacji kadrowej
  • Tworzenie prezentacji
  • Wstawianie elementów graficznych i dźwiÄ™kowych do slajdów
  • ObsÅ‚uga poczty elektronicznej
  • ZarzÄ…dzanie zadaniami i planowanie spotkaÅ„ za pomocÄ… MS Outlook
  • Wyszukiwanie i edycja danych w bazie

Usprawnij swojÄ… pracÄ™ wykorzystujÄ…c do tego
nowoczesne narzędzia informatyczne.

Dodaj do koszyka MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II

 

Osoby które kupowały "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II", wybierały także:

  • VBA dla Microsoft Office 365 i Office 2019
  • Excel - tabele przestawne. Kurs video. Raporty i analiza danych
  • ABC komputera. Wydanie XII
  • Excel 2016 PL. Ćwiczenia zaawansowane
  • ABC MS Office 2016 PL

Dodaj do koszyka MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II

Spis treści

MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II -- spis tre

Dodaj do koszyka MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.