reklama - zainteresowany?

Lean management po polsku. Wydanie II - Helion

Lean management po polsku. Wydanie II
mp3
Autor: Tomasz Król
ISBN: 978-83-283-8140-7
stron: 200, Format: mp3
Data wydania: 2021-04-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 39,09 zł)
Oszczędzasz: 67% (-26,19 zł)

Dodaj do koszyka Lean management po polsku. Wydanie II

Tagi: E-biznes | ZarzÄ…dzanie projektami IT

SzczupÅ‚e zarzÄ…dzanie, które dziaÅ‚a

Lean management, czyli koncepcja zarzÄ…dzania zakÅ‚adajÄ…ca "wyszczuplanie" firmy, u jednych wywoÅ‚uje gwaÅ‚towny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: "Musimy dziaÅ‚ać bardziej lean!" bywa odbierane jako komunikat: "BÄ™dziemy zwalniać". Szeregowi pracownicy, ale również kierownicy niższego szczebla, a czasem i menedżerowie, zamiast doceniać zalety wysmuklonego zarzÄ…dzania, serdecznie go nienawidzÄ… i w efekcie, Å›wiadomie lub podÅ›wiadomie, je sabotujÄ….

Czy czyniÄ… tak z czystej zÅ‚oÅ›liwoÅ›ci? Raczej nie. PrÄ™dzej dlatego, że nie rozumiejÄ… koncepcji albo nie widzÄ… dla niej zastosowania we wÅ‚asnej zawodowej codziennoÅ›ci. Lean management jawi im siÄ™ raczej jako dodatkowy problem, a nie rozwiÄ…zanie wielu kwestii, z którymi zmagajÄ… siÄ™ w pracy. Skoro tak jest, to znaczy ni mniej, ni wiÄ™cej, tylko tyle, że szczupÅ‚e zarzÄ…dzanie jest wprowadzane w firmie nieskutecznie. Jak zrobić to efektywnie, tak by nie tylko uniknąć bÅ‚Ä™dów i speÅ‚nić pokÅ‚adane w tej koncepcji nadzieje, ale też by spotkaÅ‚a siÄ™ ona z peÅ‚nym zrozumieniem i akceptacjÄ… zaÅ‚ogi? Tego dowiesz siÄ™ z książki Tomasza Króla.

Dodaj do koszyka Lean management po polsku. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Lean management po polsku. Wydanie II", wybierały także:

  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Lean management po polsku. Wydanie II

Spis treści

Lean management po polsku. Wydanie II Audiobook -- spis treści

 

Od autora 7

 

Wstęp 9

Powód 1. Brak zrozumienia 15

  • Przypadek 1- 21
  • Przypadek 1+ 24

Powód 2. Specyfika firmy 27

  • PrzykÅ‚ad 2- 32
  • PrzykÅ‚ad 2+ 35

Powód 3. Cele, mierniki i wskaźniki 39

  • Przypadek 3- 45
  • Przypadek 3+ 48

Powód 4. Koncentracja na narzÄ™dziach 51

  • PrzykÅ‚ad 4- 56
  • PrzykÅ‚ad 4+ 59

Powód 5. Natychmiastowy efekt 63

  • PrzykÅ‚ad 5- 68
  • PrzykÅ‚ad 5+ 71

Powód 6. Przypadkowy lider 75

  • Przypadek 6- 80
  • Przypadek 6+ 83

Powód 7. Pospolite ruszenie 87

  • Przypadek 7- 92
  • Przypadek 7+ 95

Powód 8. Wygodne status quo 99

  • Przypadek 8- 104
  • Przypadek 8+ 107

Powód 9. Sztywny plan 111

  • Przypadek 9- 116
  • Przypadek 9+ 119

Powód 10. My - oni 123

  • Przypadek 10- 128
  • Przypadek 10+ 131

Powód 11. Zaangażowanie 135

  • PrzykÅ‚ad 11- 140
  • PrzykÅ‚ad 11+ 143

Powód 11,5. Konsekwencja 147

  • PrzykÅ‚ad 11,5- 152
  • PrzykÅ‚ad 11,5+ 155

Jak to zrobić, żeby wyszło? 160

  • 1. PrzeglÄ…d 164
  • 2. ZespóÅ‚ 167
  • 3. Usprawnienie 170
  • 4. Wzmocnienie 174

Zakończenie 179

Historii ciÄ…g dalszy 185

Podziękowania 199

Dodaj do koszyka Lean management po polsku. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.