Lean management po polsku. Wydanie II - Helion

ISBN: 978-83-283-7028-9
stron: 200, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2020-11-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 14,90 zł (poprzednio: 39,21 zł)
Oszczędzasz: 62% (-24,31 zł)
Szczupłe zarządzanie, które działa
Lean management, czyli koncepcja zarządzania zakładająca „wyszczuplanie” firmy, u jednych wywołuje gwałtowny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: „Musimy działać bardziej lean!” bywa odbierane jako komunikat: „Będziemy zwalniać”. Szeregowi pracownicy, ale również kierownicy niższego szczebla, a czasem i menedżerowie, zamiast doceniać zalety wysmuklonego zarządzania, serdecznie go nienawidzą i w efekcie, świadomie lub podświadomie, je sabotują.
Czy czynią tak z czystej złośliwości? Raczej nie. Prędzej dlatego, że nie rozumieją koncepcji albo nie widzą dla niej zastosowania we własnej zawodowej codzienności. Lean management jawi im się raczej jako dodatkowy problem, a nie rozwiązanie wielu kwestii, z którymi zmagają się w pracy. Skoro tak jest, to znaczy ni mniej, ni więcej, tylko tyle, że szczupłe zarządzanie jest wprowadzane w firmie nieskutecznie. Jak zrobić to efektywnie, tak by nie tylko uniknąć błędów i spełnić pokładane w tej koncepcji nadzieje, ale też by spotkała się ona z pełnym zrozumieniem i akceptacją załogi? Tego dowiesz się z książki Tomasza Króla.
Osoby które kupowały "Lean management po polsku. Wydanie II", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 92,14 zł, (12,90 zł -86%)
- Prawa ludzkiej natury 75,88 zł, (12,90 zł -83%)
- 67,89 zł, (12,90 zł -81%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,89 zł, (12,90 zł -81%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 58,64 zł, (12,90 zł -78%)