reklama - zainteresowany?

Lean management po polsku. Wydanie II - Helion

Lean management po polsku. Wydanie II
Autor: Tomasz Król
ISBN: 978-83-283-7028-9
stron: 200, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2020-11-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 14,90 zł (poprzednio: 39,21 zł)
Oszczędzasz: 62% (-24,31 zł)

Dodaj do koszyka Lean management po polsku. Wydanie II

Tagi: E-biznes | ZarzÄ…dzanie projektami IT

SzczupÅ‚e zarzÄ…dzanie, które dziaÅ‚a

Lean management, czyli koncepcja zarzÄ…dzania zakÅ‚adajÄ…ca „wyszczuplanie” firmy, u jednych wywoÅ‚uje gwaÅ‚towny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: „Musimy dziaÅ‚ać bardziej lean!” bywa odbierane jako komunikat: „BÄ™dziemy zwalniać”. Szeregowi pracownicy, ale również kierownicy niższego szczebla, a czasem i menedżerowie, zamiast doceniać zalety wysmuklonego zarzÄ…dzania, serdecznie go nienawidzÄ… i w efekcie, Å›wiadomie lub podÅ›wiadomie, je sabotujÄ….

Czy czyniÄ… tak z czystej zÅ‚oÅ›liwoÅ›ci? Raczej nie. PrÄ™dzej dlatego, że nie rozumiejÄ… koncepcji albo nie widzÄ… dla niej zastosowania we wÅ‚asnej zawodowej codziennoÅ›ci. Lean management jawi im siÄ™ raczej jako dodatkowy problem, a nie rozwiÄ…zanie wielu kwestii, z którymi zmagajÄ… siÄ™ w pracy. Skoro tak jest, to znaczy ni mniej, ni wiÄ™cej, tylko tyle, że szczupÅ‚e zarzÄ…dzanie jest wprowadzane w firmie nieskutecznie. Jak zrobić to efektywnie, tak by nie tylko uniknąć bÅ‚Ä™dów i speÅ‚nić pokÅ‚adane w tej koncepcji nadzieje, ale też by spotkaÅ‚a siÄ™ ona z peÅ‚nym zrozumieniem i akceptacjÄ… zaÅ‚ogi? Tego dowiesz siÄ™ z książki Tomasza Króla.

Dodaj do koszyka Lean management po polsku. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Lean management po polsku. Wydanie II", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Internet a prawo - jak si

Dodaj do koszyka Lean management po polsku. Wydanie II

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Lean management po polsku. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.