Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów - Helion
ISBN: 978-83-283-6818-7
stron: 208, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2020-10-13
Księgarnia: Helion
Cena książki: 34,30 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 30% (-14,70 zł)
Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...
... oraz innych mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Promowanie swojej biznesowej aktywnoÅ›ci w sieci wyglÄ…da dziÅ› zupeÅ‚nie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglÄ…dać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowaÅ‚y wielkie portale horyzontalne piszÄ…ce o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawaÅ‚y majÄ…tki na graficzne banery reklamowe, za których wyÅ›wietlanie pÅ‚aciÅ‚o siÄ™ wÅ‚aÅ›cicielom owych portali. Potem modne staÅ‚o siÄ™ prowadzenie wÅ‚asnych blogów, reklamowanie w sieci Google Adwords, wymienianie siÄ™ linkami i zbieranie leadów sprzedażowych za pomocÄ… landing page'y.
Te wszystkie narzędzia nadal działają, jednak...
... to nie wystarczy. JeÅ›li chcesz prowadzić skuteczny marketing online w roku 2020 i w kolejnych latach, musisz szybko zaprzyjaźnić siÄ™ z mediami spoÅ‚ecznymi oraz zaznajomić z formami reklam, jakie te media oferujÄ…. Z nich wszystkich najważniejszy jest Facebook i jego mÅ‚odszy brat - Instagram. To w ich towarzystwie coraz częściej spÄ™dzamy wolny czas, to za ich poÅ›rednictwem dowiadujemy siÄ™, co sÅ‚ychać u naszych znajomych, to dziÄ™ki nim coraz częściej zapoznajemy siÄ™ z ofertÄ… ulubionych, albo nowych dla nas marek. JeÅ›li ktoÅ› Ci kiedyÅ› powiedziaÅ‚, że "Facebook nie sprzedaje", wÅ‚óż tÄ™ wypowiedź miÄ™dzy bajki - może kiedyÅ› nie, dziÅ› jednak Facebook sprzedaje bardzo skutecznie. O ile oczywiÅ›cie potrafi siÄ™ skorzystać z jego prosprzedażowych mocy. Autorzy tej książki potrafiÄ… to robić, a swoja wiedzÄ… i umiejÄ™tnoÅ›ciami chÄ™tnie siÄ™ z TobÄ… podzielÄ….
Osoby które kupowały "Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
- Internet mo 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 48,39 zł, (15,00 zł -69%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
Spis treści
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów -- spis treści
Od autora (5)
- KsiÄ™ga Adsów (5)
- KsiÄ™ga Adsów i KsiÄ™ga Adsów 2.0 (8)
- Baza Wiedzy (9)
Rozdział 1. Czym jest reklama na Facebooku? Struktura materiału (11)
- 1.1. Struktura kursu i struktura kampanii (12)
- 1.2. Reklama na Facebooku dla żóÅ‚todziobów (13)
RozdziaÅ‚ 2. Kontekst social mediów 2019/2020 (19)
- 2.1. Gdzie być w social mediach? Ciemne strony SM i dobór kanaÅ‚u (19)
- 2.2. Zły wpływ psychologiczny na ludzi (22)
- 2.3. Silne i słabe strony Facebooka. Czego i jak szybko możemy oczekiwać od tego medium (25)
- 2.4. Czas i pieniÄ…dze - dwie waluty Facebooka (31)
- 2.5. Przyszłość Facebooka i branży SM - perspektywa od roku do trzech lat (34)
Rozdział 3. Planowanie i strategia (41)
- 3.1. Strategia - komu to potrzebne (41)
- 3.2. Określenie typu odbiorcy - stworzenie persony (43)
- 3.3. Określenie grupy docelowej z wykorzystaniem narzędzi Facebooka (60)
- 3.4. Co i jak komunikować? Mapowanie drogi konsumenta (68)
- 3.5. Praca na harmonogramie treści (72)
- 3.6. Stworzenie strategii komunikacji (81)
Rozdział 4. Cel i struktura kampanii (99)
- 4.1. Od klasyków marketingu do wyboru celu reklamowego (99)
- 4.2. 59 pomysÅ‚ów na cele reklamowe (108)
- 4.3. Wyznaczanie KPI (114)
- 4.4. Na jakiej podstawie Facebook segmentuje grupy odbiorców (119)
- 4.5. Struktura kampanii i CBO (123)
Rozdział 5. Zestaw reklam (129)
- 5.1. Targetowanie: geolokalizacja, wiek, płeć, język (+ kampanie międzynarodowe) (129)
- 5.2. Targetowanie: zainteresowania, dane demograficzne, zachowania (135)
- 5.3. Targetowanie: niestandardowe grupy odbiorców + remarketing (143)
- 5.4. Targetowanie: podobne grupy odbiorców (145)
- 5.5. Targetowanie: zawężanie i wykluczanie, połączenia (147)
- 5.6. Potencjalny zasięg i szerokość targetowania (151)
- 5.7. Dobór umiejscowienia (159)
- 5.8. Budżet i harmonogram (164)
- 5.9. Ręczne ustawianie ofert, przyspieszone wyświetlanie, optymalizacje i opcje dodatkowe (168)
Rozdział 6. Reklama (kreacja) (173)
- 6.1. Psychologia newsfeedu a działanie algorytmu (173)
- 6.2. Zatrzymanie uwagi - zasady projektowania grafiki SM (176)
- 6.3. Podtrzymanie uwagi - techniki copywriterskie (181)
- 6.4. Wywołanie akcji - projektowanie CTA (185)
- 6.5. ABC copywritingu. Jak zwiększyć zaangażowanie i obniżyć CPC (190)
Rozdział 7. Bonusy (203)
- 7.1. Business Manager. Jak ogarnąć konta reklamowe i pÅ‚atnoÅ›ci klientów (203)
- 7.2. Rozliczenia i metody płatności (205)