reklama - zainteresowany?

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie - Helion

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie
ebook
Autor: David Parmenter
Tytuł oryginału: Key Performance Indicators: Developing, Implementing, and Using Winning KPIs, 3rd Edition
TÅ‚umaczenie: Leszek Sielicki
ISBN: 978-83-283-8524-5
stron: 368, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-10
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,50 zł (poprzednio: 79,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-39,50 zł)

Dodaj do koszyka Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie

Tagi: Start-up

Dodaj do koszyka Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie

 

Osoby które kupowały "Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie", wybierały także:

  • Stw
  • Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
  • PodrÄ™cznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Droga Startupu. Metoda sukcesu
  • Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narz

Dodaj do koszyka Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie

Spis treści

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie eBook -- spis treści


O autorze 9

Przedmowa 11

Podziękowania 25

CZĘŚĆ I. OBRAZ SYTUACJI

Rozdział 1. Wielkie nieporozumienie związane z KPI 29

  • Kluczowe wskaźniki rezultatu 30
  • Wskaźniki rezultatu 31
  • Wskaźniki efektywnoÅ›ci 32
  • Kluczowe wskaźniki efektywnoÅ›ci 33
  • Siedem cech KPI 37
  • Różnice pomiÄ™dzy KRI, KPI, RI oraz PI 40
  • Problem z wyprzedzeniem i opóźnieniem 40
  • Liczba wymaganych miar - zasada 10/80/10 44
  • Znaczenie aktualnych pomiarów 46
  • Na jakim etapie jest Twoja podróż do krainy miar efektywnoÅ›ci? 47
  • Przypisy 48

Rozdział 2. Mity dotyczące pomiaru efektywności 49

  • Mit 1: wiÄ™kszość miar prowadzi do lepszej efektywnoÅ›ci 50
  • Mit 2: wszystkie miary dziaÅ‚ajÄ… skutecznie w każdej organizacji i w każdym czasie 50
  • Mit 3: wszystkie miary efektywnoÅ›ci to KPI 51
  • Mit 4: dziÄ™ki powiÄ…zaniu KPI z wynagrodzeniem zwiÄ™kszymy efektywność 51
  • Mit 5: możemy wyznaczyć odpowiednie cele na koniec roku 52
  • Mit 6: mierzenie efektywnoÅ›ci jest stosunkowo proste, a wÅ‚aÅ›ciwe miary sÄ… oczywiste 53
  • Mit 7: KPI sÄ… wskaźnikami finansowymi i niefinansowymi 54
  • Mit 8: projekt pomiaru efektywnoÅ›ci można przekazać firmie konsultingowej 55
  • Mity otaczajÄ…ce zrównoważonÄ… kartÄ™ wyników 55
  • Przypisy 63

Rozdział 3. Niezamierzone skutki: ciemna strona miar 65

  • PrzykÅ‚ad: kolej miejska 65
  • PrzykÅ‚ad: szpitalny oddziaÅ‚ ratunkowy 66
  • PrzykÅ‚ady z książki Deana Spitzera 67
  • Wynagrodzenie uzależnione od wyników 67
  • Lista kontrolna dysfunkcyjnych miar efektywnoÅ›ci 69
  • Przypisy 69

Rozdział 4. Rewitalizacja efektywności 71

  • Pięć kamieni wÄ™gielnych 73
  • Wiele aspektów zarzÄ…dzania efektywnoÅ›ciÄ… 87
  • Przypisy 97

Rozdział 5. Strategia i jej znaczenie dla miar efektywności 99

  • OkreÅ›lenie misji, wizji, wartoÅ›ci i zasad szczupÅ‚ego zarzÄ…dzania organizacji 100
  • Tworzenie strategii zrozumiaÅ‚ej dla pracowników 102
  • Upewnij siÄ™, że Twoja strategia jest zrównoważona 103
  • Monitorowanie wdrażania strategii 104
  • Budowanie przyszÅ‚oÅ›ci 107
  • Przypisy 107

CZĘŚĆ II. METODOLOGIA ZWYCIĘSKICH KPI

Rozdział 6. Tło metodologii zwycięskich KPI i jej migracja 111

  • Pierwotny proces 12 kroków 111
  • Nowy proces szeÅ›cioetapowy 113
  • Metodologia zwyciÄ™skich KPI i jej migracja 113
  • PrzeglÄ…d szeÅ›ciu etapów 115

RozdziaÅ‚ 7. Kamienie wÄ™gielne procesu wdrażania kluczowych wskaźników efektywnoÅ›ci 117

  • KamieÅ„ wÄ™gielny "partnerstwo z pracownikami, zwiÄ…zkami zawodowymi i podmiotami zewnÄ™trznymi" 118
  • KamieÅ„ wÄ™gielny "transfer uprawnieÅ„ na pierwszÄ… liniÄ™" 119
  • KamieÅ„ wÄ™gielny "pomiar i raportowanie tylko tego, co jest istotne" 121
  • KamieÅ„ wÄ™gielny "wyodrÄ™bnianie KPI z krytycznych czynników sukcesu" 122
  • KamieÅ„ wÄ™gielny "rezygnacja z procesów, które nie przynoszÄ… efektów" 123
  • KamieÅ„ wÄ™gielny "powoÅ‚anie wywodzÄ…cego siÄ™ z organizacji dyrektora ds. pomiarów" 124
  • KamieÅ„ wÄ™gielny "zrozumienie definicji zwyciÄ™skich KPI w caÅ‚ej organizacji" 126
  • Przypisy 126

Rozdział 8. Skłonienie prezesa i wyższej kadry kierowniczej do zaangażowania się w zmiany (etap 1) 127

  • Pozyskanie wyższej kadry kierowniczej 127
  • Uzgodnienie harmonogramu, zasobów oraz metody 132
  • KorzyÅ›ci wynikajÄ…ce z tego etapu 135
  • Przypisy 136

RozdziaÅ‚ 9 . Podniesienie kwalifikacji zasobów wewnÄ™trznych, aby umożliwić zarzÄ…dzanie projektem KPI (etap 2) 137

  • Stworzenie zespoÅ‚u zwyciÄ™skich KPI pracujÄ…cego nad projektem w peÅ‚nym wymiarze czasu 138
  • Ustanowienie kultury i procesu "po prostu to zróbmy" 143
  • KorzyÅ›ci wynikajÄ…ce z tego etapu 147
  • Przypisy 147

Rozdział 10. Przewodzenie procesowi zmian i ich sprzedaż (etap 3) 149

  • Jak przeprowadzić transformacjÄ™ firmy Johna Kottera 149
  • Nauka sprzedaży z wykorzystaniem emocjonalnych bodźców wpÅ‚ywajÄ…cych na kupujÄ…cego 151
  • Triki sprzedażowe, którymi należy siÄ™ posÅ‚użyć, aby otrzymać zielone Å›wiatÅ‚o 152
  • Sprzedaż zwyciÄ™skich KPI pracownikom organizacji 158
  • KorzyÅ›ci wynikajÄ…ce z tego etapu 162
  • Przypisy 162

RozdziaÅ‚ 11 . Znajdowanie operacyjnych krytycznych czynników sukcesu organizacji (etap 4) 163

  • Operacyjne krytyczne czynniki sukcesu a skutki zewnÄ™trzne 164
  • Operacyjne krytyczne czynniki sukcesu - brakujÄ…ce ogniwo 166
  • Zasady ustalania operacyjnych krytycznych czynników sukcesu 166
  • Cechy krytycznych czynników sukcesu 170
  • Cztery zadania dla celów identyfikacji operacyjnych krytycznych czynników sukcesu 171
  • Metodologie alternatywne 183
  • KorzyÅ›ci wynikajÄ…ce z tego etapu 185
  • Przypisy 185

RozdziaÅ‚ 12. Ustalenie miar, które bÄ™dÄ… skuteczne w naszej organizacji (etap 5) 187

  • Jak należy ustalać miary - przeglÄ…d 187
  • Ustalanie miar efektywnoÅ›ci zespoÅ‚ów 188
  • Zapisywanie miar efektywnoÅ›ci w bazie danych 196
  • Oddzielanie ziarna od plew 198
  • Znalezienie KRI, które należy raportować zarzÄ…dowi 200
  • Znajdowanie zwyciÄ™skich KPI 201
  • Galeria miar 203
  • KorzyÅ›ci wynikajÄ…ce z tego etapu 204
  • Przypisy 204

Rozdział 13. Pozyskiwanie miar napędzających efektywność (etap 6) 205

  • Opracowanie platformy sprawozdawczej dla wszystkich szczebli organizacji 205
  • Umożliwienie stosowania zwyciÄ™skich KPI 209
  • Dopracowywanie KPI, aby utrzymać ich znaczenie 212
  • KorzyÅ›ci wynikajÄ…ce z tego etapu 214
  • Przypisy 214

Rozdział 14. Raportowanie miar efektywności 215

  • Prace Stephena Fewa w dziedzinie wizualizacji danych 215
  • Raportowanie KPI kierownictwu i pracownikom 216
  • Raportowanie miar efektywnoÅ›ci kierownictwu 219
  • Raportowanie miar efektywnoÅ›ci pracownikom 223
  • Raportowanie miar efektywnoÅ›ci zarzÄ…dowi 228
  • Raportowanie zespoÅ‚owych miar efektywnoÅ›ci 233
  • Wzajemne dopasowanie raportów miar efektywnoÅ›ci 235
  • Projektowanie raportów dostosowanych do obecnych technologii 236
  • Przypisy 237

CZĘŚĆ III. NIEZBĘDNIK DYREKTORA DS. POMIARÓW

RozdziaÅ‚ 15. Zasoby dla dyrektora ds. pomiarów 241

  • CMO potrzebuje klastra mentorów 241
  • Wytyczne dla zewnÄ™trznego facylitatora KPI 242
  • PamiÄ™taj o podstawach 245
  • Zasoby 245
  • Prowadzenie warsztatów 248
  • Wnioski z wdrożeÅ„ 250
  • Przypisy 260

RozdziaÅ‚ 16. Studia przypadków z warsztatów krytycznych czynników sukcesu 261

  • Pierwsze studium przypadku z sektora prywatnego: azjatycki koncern 261
  • Drugie studium przypadku z sektora prywatnego: firma medyczna 262
  • Trzecie studium przypadku z sektora prywatnego: zakÅ‚ad produkcji leÅ›nej 264
  • Czwarte studium przypadku z sektora prywatnego: firma produkujÄ…ca samochody 266
  • PiÄ…te studium przypadku z sektora prywatnego: firma handlujÄ…ca drewnem 266
  • Szóste studium przypadku z sektora prywatnego: bank inwestycyjny 266
  • Pierwsze studium przypadku organizacji non-profit: klub golfowy 268
  • Drugie studium przypadku organizacji non-profit: Surf Life Saving 270
  • Pierwsze studium przypadku organizacji sektora publicznego 274
  • Drugie studium przypadku organizacji sektora publicznego 275
  • Studium przypadku stowarzyszenia ksiÄ™gowych 276
  • Studium przypadku organizacji dobroczynnej 276

Rozdział 17. Popularne krytyczne czynniki sukcesu i odpowiadające im miary 279

RozdziaÅ‚ 18. Porównanie z innymi metodologiami 287

  • GÅ‚ówne różnice miÄ™dzy metodologiami zrównoważonej karty wyników i zwyciÄ™skich KPI 287
  • PuMP Stacey Barr 289
  • Zrównoważona karta wyników Paula Nivena 293
  • Przypisy 294

Rozdział 19. Niezbędnik prezesa 297

  • List do Ciebie, prezesie 297
  • Przywództwo w zakresie mierzenia efektywnoÅ›ci musi pochodzić od prezesa 300
  • Przypisy 302

Dodatek A. Fundamenty systemów wynagradzania opartych na wynikach 303

  • Miliardowe prezenty 303
  • Fundamenty 304
  • Przypisy 317

Dodatek B. Projekt zakresu obowiÄ…zków dyrektora ds. pomiarów 319

  • Zarys 319
  • ObowiÄ…zki dyrektora ds. pomiarów 320
  • UmiejÄ™tnoÅ›ci i doÅ›wiadczenie 321

Dodatek C. Prowadzenie skutecznych prezentacji 323

Dodatek D. Baza danych miar efektywności 329

Dodaj do koszyka Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.