reklama - zainteresowany?

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie - Helion

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie
ebook
Autor: David Parmenter
Tytuł oryginału: Key Performance Indicators: Developing, Implementing, and Using Winning KPIs, 3rd Edition
Tłumaczenie: Leszek Sielicki
ISBN: 978-83-283-8524-5
stron: 368, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-10
Księgarnia: Helion

Cena książki: 43,45 zł (poprzednio: 77,59 zł)
Oszczędzasz: 44% (-34,14 zł)

Dodaj do koszyka Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie

Tagi: Start-up

Dodaj do koszyka Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie

 

Osoby które kupowały "Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie", wybierały także:

  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Stw
  • Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narz
  • Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
  • Droga Startupu. Metoda sukcesu

Dodaj do koszyka Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie

Spis treści

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie eBook -- spis treści


O autorze 9

Przedmowa 11

Podziękowania 25

CZĘŚĆ I. OBRAZ SYTUACJI

Rozdział 1. Wielkie nieporozumienie związane z KPI 29

  • Kluczowe wskaźniki rezultatu 30
  • Wskaźniki rezultatu 31
  • Wskaźniki efektywności 32
  • Kluczowe wskaźniki efektywności 33
  • Siedem cech KPI 37
  • Różnice pomiędzy KRI, KPI, RI oraz PI 40
  • Problem z wyprzedzeniem i opóźnieniem 40
  • Liczba wymaganych miar - zasada 10/80/10 44
  • Znaczenie aktualnych pomiarów 46
  • Na jakim etapie jest Twoja podróż do krainy miar efektywności? 47
  • Przypisy 48

Rozdział 2. Mity dotyczące pomiaru efektywności 49

  • Mit 1: większość miar prowadzi do lepszej efektywności 50
  • Mit 2: wszystkie miary działają skutecznie w każdej organizacji i w każdym czasie 50
  • Mit 3: wszystkie miary efektywności to KPI 51
  • Mit 4: dzięki powiązaniu KPI z wynagrodzeniem zwiększymy efektywność 51
  • Mit 5: możemy wyznaczyć odpowiednie cele na koniec roku 52
  • Mit 6: mierzenie efektywności jest stosunkowo proste, a właściwe miary są oczywiste 53
  • Mit 7: KPI są wskaźnikami finansowymi i niefinansowymi 54
  • Mit 8: projekt pomiaru efektywności można przekazać firmie konsultingowej 55
  • Mity otaczające zrównoważoną kartę wyników 55
  • Przypisy 63

Rozdział 3. Niezamierzone skutki: ciemna strona miar 65

  • Przykład: kolej miejska 65
  • Przykład: szpitalny oddział ratunkowy 66
  • Przykłady z książki Deana Spitzera 67
  • Wynagrodzenie uzależnione od wyników 67
  • Lista kontrolna dysfunkcyjnych miar efektywności 69
  • Przypisy 69

Rozdział 4. Rewitalizacja efektywności 71

  • Pięć kamieni węgielnych 73
  • Wiele aspektów zarządzania efektywnością 87
  • Przypisy 97

Rozdział 5. Strategia i jej znaczenie dla miar efektywności 99

  • Określenie misji, wizji, wartości i zasad szczupłego zarządzania organizacji 100
  • Tworzenie strategii zrozumiałej dla pracowników 102
  • Upewnij się, że Twoja strategia jest zrównoważona 103
  • Monitorowanie wdrażania strategii 104
  • Budowanie przyszłości 107
  • Przypisy 107

CZĘŚĆ II. METODOLOGIA ZWYCIĘSKICH KPI

Rozdział 6. Tło metodologii zwycięskich KPI i jej migracja 111

  • Pierwotny proces 12 kroków 111
  • Nowy proces sześcioetapowy 113
  • Metodologia zwycięskich KPI i jej migracja 113
  • Przegląd sześciu etapów 115

Rozdział 7. Kamienie węgielne procesu wdrażania kluczowych wskaźników efektywności 117

  • Kamień węgielny "partnerstwo z pracownikami, związkami zawodowymi i podmiotami zewnętrznymi" 118
  • Kamień węgielny "transfer uprawnień na pierwszą linię" 119
  • Kamień węgielny "pomiar i raportowanie tylko tego, co jest istotne" 121
  • Kamień węgielny "wyodrębnianie KPI z krytycznych czynników sukcesu" 122
  • Kamień węgielny "rezygnacja z procesów, które nie przynoszą efektów" 123
  • Kamień węgielny "powołanie wywodzącego się z organizacji dyrektora ds. pomiarów" 124
  • Kamień węgielny "zrozumienie definicji zwycięskich KPI w całej organizacji" 126
  • Przypisy 126

Rozdział 8. Skłonienie prezesa i wyższej kadry kierowniczej do zaangażowania się w zmiany (etap 1) 127

  • Pozyskanie wyższej kadry kierowniczej 127
  • Uzgodnienie harmonogramu, zasobów oraz metody 132
  • Korzyści wynikające z tego etapu 135
  • Przypisy 136

Rozdział 9 . Podniesienie kwalifikacji zasobów wewnętrznych, aby umożliwić zarządzanie projektem KPI (etap 2) 137

  • Stworzenie zespołu zwycięskich KPI pracującego nad projektem w pełnym wymiarze czasu 138
  • Ustanowienie kultury i procesu "po prostu to zróbmy" 143
  • Korzyści wynikające z tego etapu 147
  • Przypisy 147

Rozdział 10. Przewodzenie procesowi zmian i ich sprzedaż (etap 3) 149

  • Jak przeprowadzić transformację firmy Johna Kottera 149
  • Nauka sprzedaży z wykorzystaniem emocjonalnych bodźców wpływających na kupującego 151
  • Triki sprzedażowe, którymi należy się posłużyć, aby otrzymać zielone światło 152
  • Sprzedaż zwycięskich KPI pracownikom organizacji 158
  • Korzyści wynikające z tego etapu 162
  • Przypisy 162

Rozdział 11 . Znajdowanie operacyjnych krytycznych czynników sukcesu organizacji (etap 4) 163

  • Operacyjne krytyczne czynniki sukcesu a skutki zewnętrzne 164
  • Operacyjne krytyczne czynniki sukcesu - brakujące ogniwo 166
  • Zasady ustalania operacyjnych krytycznych czynników sukcesu 166
  • Cechy krytycznych czynników sukcesu 170
  • Cztery zadania dla celów identyfikacji operacyjnych krytycznych czynników sukcesu 171
  • Metodologie alternatywne 183
  • Korzyści wynikające z tego etapu 185
  • Przypisy 185

Rozdział 12. Ustalenie miar, które będą skuteczne w naszej organizacji (etap 5) 187

  • Jak należy ustalać miary - przegląd 187
  • Ustalanie miar efektywności zespołów 188
  • Zapisywanie miar efektywności w bazie danych 196
  • Oddzielanie ziarna od plew 198
  • Znalezienie KRI, które należy raportować zarządowi 200
  • Znajdowanie zwycięskich KPI 201
  • Galeria miar 203
  • Korzyści wynikające z tego etapu 204
  • Przypisy 204

Rozdział 13. Pozyskiwanie miar napędzających efektywność (etap 6) 205

  • Opracowanie platformy sprawozdawczej dla wszystkich szczebli organizacji 205
  • Umożliwienie stosowania zwycięskich KPI 209
  • Dopracowywanie KPI, aby utrzymać ich znaczenie 212
  • Korzyści wynikające z tego etapu 214
  • Przypisy 214

Rozdział 14. Raportowanie miar efektywności 215

  • Prace Stephena Fewa w dziedzinie wizualizacji danych 215
  • Raportowanie KPI kierownictwu i pracownikom 216
  • Raportowanie miar efektywności kierownictwu 219
  • Raportowanie miar efektywności pracownikom 223
  • Raportowanie miar efektywności zarządowi 228
  • Raportowanie zespołowych miar efektywności 233
  • Wzajemne dopasowanie raportów miar efektywności 235
  • Projektowanie raportów dostosowanych do obecnych technologii 236
  • Przypisy 237

CZĘŚĆ III. NIEZBĘDNIK DYREKTORA DS. POMIARÓW

Rozdział 15. Zasoby dla dyrektora ds. pomiarów 241

  • CMO potrzebuje klastra mentorów 241
  • Wytyczne dla zewnętrznego facylitatora KPI 242
  • Pamiętaj o podstawach 245
  • Zasoby 245
  • Prowadzenie warsztatów 248
  • Wnioski z wdrożeń 250
  • Przypisy 260

Rozdział 16. Studia przypadków z warsztatów krytycznych czynników sukcesu 261

  • Pierwsze studium przypadku z sektora prywatnego: azjatycki koncern 261
  • Drugie studium przypadku z sektora prywatnego: firma medyczna 262
  • Trzecie studium przypadku z sektora prywatnego: zakład produkcji leśnej 264
  • Czwarte studium przypadku z sektora prywatnego: firma produkująca samochody 266
  • Piąte studium przypadku z sektora prywatnego: firma handlująca drewnem 266
  • Szóste studium przypadku z sektora prywatnego: bank inwestycyjny 266
  • Pierwsze studium przypadku organizacji non-profit: klub golfowy 268
  • Drugie studium przypadku organizacji non-profit: Surf Life Saving 270
  • Pierwsze studium przypadku organizacji sektora publicznego 274
  • Drugie studium przypadku organizacji sektora publicznego 275
  • Studium przypadku stowarzyszenia księgowych 276
  • Studium przypadku organizacji dobroczynnej 276

Rozdział 17. Popularne krytyczne czynniki sukcesu i odpowiadające im miary 279

Rozdział 18. Porównanie z innymi metodologiami 287

  • Główne różnice między metodologiami zrównoważonej karty wyników i zwycięskich KPI 287
  • PuMP Stacey Barr 289
  • Zrównoważona karta wyników Paula Nivena 293
  • Przypisy 294

Rozdział 19. Niezbędnik prezesa 297

  • List do Ciebie, prezesie 297
  • Przywództwo w zakresie mierzenia efektywności musi pochodzić od prezesa 300
  • Przypisy 302

Dodatek A. Fundamenty systemów wynagradzania opartych na wynikach 303

  • Miliardowe prezenty 303
  • Fundamenty 304
  • Przypisy 317

Dodatek B. Projekt zakresu obowiązków dyrektora ds. pomiarów 319

  • Zarys 319
  • Obowiązki dyrektora ds. pomiarów 320
  • Umiejętności i doświadczenie 321

Dodatek C. Prowadzenie skutecznych prezentacji 323

Dodatek D. Baza danych miar efektywności 329

Dodaj do koszyka Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.