reklama - zainteresowany?

Java Pierwsze Kroki - ćwiczenia - Helion

Java Pierwsze Kroki - ćwiczenia
ebook
Autor: Michał Makaruk, Marek Sowa
ISBN: 978-83-953222-0-4
stron: 188, Format: ebook
Data wydania: 2019-04-16
Księgarnia: Helion

Cena książki: 20,49 zł

Dodaj do koszyka Java Pierwsze Kroki - ćwiczenia

Tagi: Inne - Programowanie | Java - Programowanie

“Java Pierwsze Kroki – ćwiczenia” to książka przeznaczona dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z programowaniem. Omówione tu zostały podstawowe zagadnienia – począwszy od zmiennych, przez instrukcje warunkowe, po kolekcje. Jednak to nie jest książka,
w której na pierwszy plan wybijają się definicje i teoretyczne podejście do tematu. 

Książka “Java Pierwsze kroki - ćwiczenia” powstała w odpowiedzi na spływające do Michała Makaruka prośby o wskazanie ciekawych ćwiczeń z podstaw programowania. To pokazało nam, jak bardzo potrzebna jest publikacja, z którą “można pracować”. Taka, która umożliwiłaby praktyczną naukę kodowania.

Większość zadań zawartych w tej publikacji, przerabiamy podczas pierwszych dni szkolenia Java Bootcamp.  

Uzupełnieniem książki jest kurs video dostępny pod adresem:
www.akademiakodu.pl/pierwszekroki

znajdziecie tu omówienie wszystkich ćwiczeń z książki w formie video.

Zauważyliśmy też, że największą bolączką większości planów nauczania programowania – począwszy od szkoły podstawowej, aż do szkoły wyższej – jest niewystarczająca liczba zadań praktycznych. Zwłaszcza na początkowym etapie nauki. A przecież, aby nauczyć się programowania, trzeba pisać jak najwięcej kodu programistycznego! Pływać też nie nauczymy się z książki! 

I właśnie dlatego przerabianie zadań na każdym etapie nauki jest tak istotne. Dzięki temu łatwiej Wam będzie zrozumieć omawiane zagadnienia z Javy.

Dodaj do koszyka Java Pierwsze Kroki - ćwiczenia

 

Osoby które kupowały "Java Pierwsze Kroki - ćwiczenia", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta
  • F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV
  • Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie
  • GameMaker. Kurs video. Kompleksowy przewodnik tworzenia gier platformowych

Dodaj do koszyka Java Pierwsze Kroki - ćwiczenia

Spis treści

Java Pierwsze Kroki - ćwiczenia eBook -- spis treści

Spis treści

Autorzy 

Wstęp 

Wskazówki 

Q & A 

 

Zmienne w Javie

1. Typy danych 

1.1. Typy liczbowe 

1.2. Typ znakowy i typ String

1.3. Typ logiczny 

1.4. Typ złożony 

2. Zmienne a stałe 

3. Operacje na zmiennych 

4. Operatory skrócone 

4.1. Inkrementacja i dekrementacja 

5. Konkatenacja 

6. Operatory logiczne 

7. Konwersja typu 

8. Zmienne — zadania 

 

String 

1. Operacje na Stringu 

2. String Builder czy String Buffer? 

3. Immutable 

4. String — zadania 

 

Instrukcje warunkowe 

1. Instrukcja warunkowa if 

2. Else 

3. Else if 

4. boolean 

5. Skrócony if 

6. Wielokrotny if 

7. Instrukcje warunkowe — zadania 

 

Pętle  

1. Pętla while 

2. Pętla do while 

3. Pętla for 

4. Continue oraz Break 

5. Pętle — zadania 

 

Metody 

1. Wprowadzenie 

2. Rekurencja 

3. Void 

4. Metody argumentowe 

5. Overloading — przeciążenie metod 

6. Wywoływanie metod 

7 Metody — zadania

 

Tablice 

1. Tablice jednowymiarowe 

2. Tablice wielowymiarowe 

3. Tablice — zadania 

Kolekcje 

1. Listy (java.util.List) 

2. Set (java.util.Set) 

3. Kolejki (java.util.Queue) 

4. Mapy (java.util.Map) 

5. Iteracja po mapie     

6. HashMap, TreeMap czy LinkedHashMap? 

7. Kolekcje — zadania 

Dodaj do koszyka Java Pierwsze Kroki - ćwiczenia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.