reklama - zainteresowany?

Getting Things Programmed. Droga do efektywności - Helion

Getting Things Programmed. Droga do efektywności
mp3
Autor: Michał Bartyzel
ISBN: 978-83-283-6885-9
stron: 184, Format: mp3
Data wydania: 2020-04-07
Księgarnia: Helion

Cena książki: 13,95 zł (poprzednio: 34,88 zł)
Oszczędzasz: 60% (-20,93 zł)

Dodaj do koszyka Getting Things Programmed. Droga do efektywności

Tagi: Inne - Programowanie | Kompetencje osobiste | ZarzÄ…dzanie projektami IT

Na pracÄ™ programisty skÅ‚ada siÄ™ bardzo wiele zadaÅ„. Nawet jeżeli 90% czasu spÄ™dzamy na "klepaniu w klawiaturÄ™", to w trakcie tych dziaÅ‚aÅ„ wykonujemy caÅ‚Ä… gamÄ™ najróżniejszych czynnoÅ›ci.

Sprawne sterowanie swojÄ… uwagÄ…, planowanie zadaÅ„ czy umiejÄ™tność ich oszacowania to wiedza, której brakuje wiÄ™kszoÅ›ci programistów. CzÄ™sto nie zdajemy sobie nawet sprawy z istnienia problemów spowalniajÄ…cych naszÄ… pracÄ™.

W niniejszej książce Autor przedstawia bogaty wachlarz wyzwań stojących przed świadomym programistą. Nie poprzestaje na tym: wysuwa propozycje samodoskonalenia. Opisuje sprawdzone recepty pomagające zrozumieć codzienne problemy, rozbija je na czynniki pierwsze i przygotowuje do walki o lepszą organizację czasu.

Maciej Aniserowicz, Programista i szkoleniowiec, twórca bloga devstyle.pl oraz podcasta devtalk.pl

Dodaj do koszyka Getting Things Programmed. Droga do efektywności

 

Osoby które kupowały "Getting Things Programmed. Droga do efektywności", wybierały także:

  • Java 9: Building Robust Modular Applications
  • Jira 8 Essentials
  • Practical Discrete Mathematics
  • Learn Grafana 7.0
  • Windows Presentation Foundation Development Cookbook

Dodaj do koszyka Getting Things Programmed. Droga do efektywności

Spis treści

Getting Things Programmed. Droga do efektywności Audiobook -- spis treści

Zakończenie (zamiast wstępu) (13)

Rozdział 1. Podstawy (15)

  • O przeznaczeniu tej książki i motywacji (15)
  • Produktywność, skuteczność czy efektywność? (17)
  • Istota efektywnoÅ›ci programisty (18)
  • Wielozadaniowość (19)
  • Podstawowe zaÅ‚ożenia (21)
  • UpÅ‚yw czasu jest subiektywny (24)
  • Jednominutowy kurs asertywnoÅ›ci dla programistów (24)
  • Podsumowanie (26)
  • Zrób to teraz! (26)

RozdziaÅ‚ 2. Zbieranie tematów (29)

  • SkÄ…d pochodzÄ… Twoje zadania? (29)
  • Rejestr - źródÅ‚o Twoich zadaÅ„ (30)
  • Inne postacie rejestru (40)
  • Przetwarzanie tematów (41)
  • KÅ‚opoty z wdrażaniem rejestru (49)
  • SÅ‚owo o narzÄ™dziach (50)
  • Podsumowanie (50)
  • Zrób to teraz! (51)

RozdziaÅ‚ 3. Burze mózgu (53)

  • Nie wiem, od czego zacząć (53)
  • Najpierw zwizualizuj swoje pomysÅ‚y (55)
  • Zapisz 30 pomysÅ‚ów (56)
  • Narysuj mapÄ™ swoich myÅ›li (57)
  • ZespoÅ‚owa burza mózgów (62)
  • Podsumowanie (66)
  • Zrób to teraz! (66)

Rozdział 4. Wyodrębnianie zadań (69)

  • Cel jako uczucie (69)
  • Zadania możliwe do wykonania (70)
  • Dekomponowanie zÅ‚ożonych zadaÅ„ (82)
  • Podsumowanie (97)
  • Zrób to! (97)

Rozdział 5. Szacowanie zadań programistycznych (101)

  • Ile szacowania jest w szacowaniu? (102)
  • Stożek niepewnoÅ›ci (107)
  • Co wÅ‚aÅ›ciwie szacujemy? (109)
  • Szacowanie wzglÄ™dne (110)
  • Metoda PERT (119)
  • Buduj kulturÄ™ szacowania (128)
  • Podsumowanie (130)
  • Zrób to teraz! (131)

Rozdział 6. Planowanie pracy (133)

  • Czym zajmujesz siÄ™ w ciÄ…gu dnia? (133)
  • O pilnoÅ›ci, ważnoÅ›ci i macierzy Eisenhowera (134)
  • Twój dzieÅ„ pracy (140)
  • Harmonogram pracy programisty (144)
  • Podsumowanie (149)
  • Zrób to teraz! (150)

Rozdział 7. Wykonywanie zadań (153)

  • Skupienie (153)
  • Rozpraszacze (157)
  • Tu i teraz (164)
  • Podsumowanie (168)
  • Zrób to teraz! (169)

Rozdział 8. Indywidualna retrospektywa (171)

  • Fakty nam uciekajÄ… (171)
  • Retrospektywa zmienia Twoje dziaÅ‚anie (173)
  • Retrospektywa CiÄ™ zmienia (173)
  • Jak zacząć robienie retrospektyw? (174)
  • Dlaczego w formie pisemnej? (175)
  • Ćwicz retrospektywÄ™ codziennie (176)
  • Przecież ja nie mam na to czasu! (176)
  • Podsumowanie (177)
  • Zrób to teraz! (177)

Polecane lektury (179)

Dodaj do koszyka Getting Things Programmed. Droga do efektywności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.