Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II - Helion
Tytuł oryginału: How to Make Money with Social Media: An Insider's Guide to Using New and Emerging Media to Grow Your Business (2nd Edition)
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-283-0822-0
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2015-06-16
Księgarnia: Helion
Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)
PodrÄ™cznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady!
Podstawowe zasady i konkretne działania- Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk.
- W maksymalnym stopniu wykorzystaj dostÄ™pne zasoby :: odnoÅ› sukcesy nawet przy maÅ‚ym budżecie i krótkich terminach.
- Przejdź od kontaktu do transakcji :: domknij pętlę dzięki marketingowi e-mailowemu i narzędziom do automatyzacji marketingu.
- Nie ograniczaj siÄ™ do Facebooka, Twittera, YouTube’a i LinkedIn :: odkryj nowe możliwoÅ›ci zwiÄ…zane z Instagramem, Pinterest, SlideShare, Yelpem i innymi serwisami.
Już nie musisz. Trzymasz w rÄ™kach poradnik, który wprowadzi CiÄ™ w ten Å›wiat. SiÄ™gnij po niego i poznaj serwisy warte uwagi (media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe to nie tylko Facebook czy Twitter!) oraz jÄ™zyk, który pozwoli Ci dotrzeć do ich użytkowników. W kolejnych rozdziaÅ‚ach zobaczysz, jak inteligentnie przekazać Twój komunikat za poÅ›rednictwem wiadomoÅ›ci e-mail, oraz poznasz platformy mogÄ…ce zwiÄ™kszyć Twój przychód ze sprzedaży. Ponadto przekonasz siÄ™, jakÄ… rolÄ™ w tym Å›wiecie odgrywajÄ… urzÄ…dzenia mobilne, oraz nauczysz siÄ™ badać skuteczność Twoich kampanii. Ta książka jest doskonaÅ‚Ä… lekturÄ… dla osób, które chcÄ… odnieść sukces biznesowy z pomocÄ… mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych!
Dzięki tej książce:
- maksymalnie wykorzystasz dostępne zasoby
- poznasz serwisy społecznościowe warte uwagi
- zwiększysz ROI
- przeanalizujesz swoje kampanie
- zdobÄ™dziesz nowych klientów
Jamie Turner i dr Reshma Shah pomogli już setkom firm w osiÄ…ganiu zysków z aktywnoÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i marketingu mobilnego. W tej książce zawarli swoje najcenniejsze przemyÅ›lenia i na tej podstawie utworzyli kompleksowÄ… mapÄ™ drogowÄ…, którÄ… bÄ™dziesz mógÅ‚ bezzwÅ‚ocznie wykorzystać z praktyce.
Osoby które kupowały "Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,33 zł, (14,00 zł -85%)
- Prawa ludzkiej natury 73,68 zł, (14,00 zł -81%)
- 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
Spis treści
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II eBook -- spis treści
Wprowadzenie (17)
Rozdział 1. Początki (21)
- Przypisy (30)
Rozdział 2. Ewolucja marketingu (31)
- Historia marketingu (35)
- Media społecznościowe dojrzewają (37)
- Przypisy (40)
Rozdział 3. Strategiczne myślenie o mediach społecznościowych (41)
- Ćwiczenie, które naszym zdaniem powinieneÅ› wykonać (44)
- Media społecznościowe - czym to się je (45)
- Najważniejsze serwisy społecznościowe (45)
- Inne platformy mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, o których warto wiedzieć (47)
- Modele social media stosowane przez firmy z listy Fortune 500 (49)
- Przypisy (50)
RozdziaÅ‚ 4. JÄ™zyk mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (51)
- SÅ‚ownictwo charakterystyczne dla mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (51)
- Cykl życia w mediach społecznościowych (52)
- Uruchamianie kampanii w social media (53)
- Klient na całe życie (56)
Rozdział 5. Podwaliny sukcesu (59)
- Pomiary tego, co ważne (60)
- Zagrożenia związane z kampanią w social media (63)
- Media społecznościowe - nic za darmo (65)
Rozdział 6. Dlaczego Twoja pierwsza kampania w social media się nie powiodła? (67)
- Przypisy (72)
Rozdział 7. Kierowanie rozmową (73)
- Aktywny udział w rozmowie (75)
- Wykorzystanie systemu i-Cubed do zarzÄ…dzania rozmowami w sieci (78)
- Przypisy (80)
Rozdział 8. Social media to nie tylko Facebook, LinkedIn, Google+ czy Twitter (81)
- Narzędzia społecznościowe pomocne w networkingu, promowaniu i udostępnianiu (83)
- Z czego i kiedy korzystać (85)
Rozdział 9. E-mail i automatyzacja marketingu - koło się zamyka (89)
- Ostatnia prosta (90)
- Marketing e-mailowy i automatyzacja marketingu jako narzędzia domykania pętli (94)
- Przypisy (98)
RozdziaÅ‚ 10. Zastosowanie platform networkingowych do zwiÄ™kszania przychodów ze sprzedaży (99)
- Kto korzysta z social media? (100)
- Do dzieła! (102)
- Przypisy (105)
RozdziaÅ‚ 11. Zastosowanie platform uÅ‚atwiajÄ…cych promocjÄ™ do zwiÄ™kszania przychodów ze sprzedaży (107)
RozdziaÅ‚ 12. Zastosowanie platform umożliwiajÄ…cych udostÄ™pnianie treÅ›ci do zwiÄ™kszania przychodów ze sprzedaży (115)
- Wskazówki rozruchowe dla platform umożliwiajÄ…cych udostÄ™pnianie treÅ›ci (120)
Rozdział 13. Społecznościowo czy mobilnie? Nie. Społecznościowo i mobilnie (123)
- Przypisy (133)
RozdziaÅ‚ 14. Integrowanie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych z ogólnym planem marketingowym (135)
- Nastanie zintegrowanej komunikacji marketingowej (137)
- Nowy świat marketingu (139)
- Integracja kompanii prowadzonej w social media (141)
Rozdział 15. Analiza konkurencyjna w praktyce (143)
- Analiza konkurencyjna na potrzeby własnej firmy (143)
- Analiza konkurencyjna w social media (145)
Rozdział 16. Analiza sytuacji wewnętrznej (151)
- Analiza sytuacji wewnętrznej w praktyce (152)
- Analiza SWOT (153)
- DokÄ…d dalej? (155)
- Przypisy (156)
Rozdział 17. Znajomość procesu myślowego klienta (157)
- Proces podejmowania decyzji przez klientów (158)
- Podejmowanie decyzji wtedy, gdy jest to naprawdę ważne (160)
- OddziaÅ‚ywanie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych na podejmowane decyzje (162)
- Przypisy (165)
RozdziaÅ‚ 18. Wyznaczanie najważniejszych celów i podstawowych strategii (167)
- Nie ograniczaj się do wywoływania działania - wywołaj reakcję łańcuchową (168)
- Jak wyznaczać cele, które przeÅ‚ożą siÄ™ na wyniki (169)
- Sprzedać produkt (170)
- Oddziaływanie na zachowania ludzi (171)
- Opracowywanie własnej strategii obecności w mediach społecznościowych (173)
- Przypisy (175)
Rozdział 19. Uzgadnianie strategii obecności w mediach społecznościowych z istotą marki (177)
- Istota istoty marki (178)
- Uzgadnianie podejmowanych działań z marką (180)
- Dobry, zły i brzydki (181)
- Przypisy (183)
Rozdział 20. Pomiary efektywności kampanii w mediach społecznościowych (185)
- Wyznaczanie celów kampanii (186)
- Siedem grzechów gÅ‚ównych pomiarów w social media (187)
- Segmentacja pomiarów w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych na kategorie (189)
Rozdział 21. Pomiary danych ilościowych (193)
- Pomiary ruchu generowanego na własnej stronie internetowej (193)
- Pomiar ruchu generowanego na stronach konkurentów (195)
- Pomiary ruchu generowanego we własnych kanałach społecznościowych (196)
- Pomiary wzmianek na różnych platformach (197)
- Inne wskaźniki ilościowe (198)
- Przypisy (200)
Rozdział 22. Pomiary danych jakościowych (201)
- Tworzenie własnej ankiety (203)
- Przysłuchiwanie się rozmowom prowadzonym w sieci (204)
- BÅ‚Ä™dy zwiÄ…zane z pomiarami jakoÅ›ciowymi, których warto unikać (207)
Rozdział 23. W social media wszystkie drogi powinny prowadzić do ROI (209)
- Wykorzystanie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w celu zatrzymywania klientów (210)
- Znajdowanie potencjalnych klientów w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (212)
- Konwertowanie potencjalnych klientów (214)
- Monitorowanie zwrotu z inwestycji w media społecznościowe (214)
- Wnioski (216)
Rozdział 24. Gwarantowanie bezproblemowego przebiegu kampanii w social media (219)
- Pięć podstawowych wartości w zachowaniu w mediach społecznościowych (220)
- 17 zasad postępowania w mediach społecznościowych dla przedsiębiorstw (221)
- Im szybciej ustalisz te reguły, tym lepiej (223)
RozdziaÅ‚ 25. SzczegóÅ‚owy plan dziaÅ‚ania w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (225)
- Jak zarabiać w mediach społecznościowych (230)