Jak za - Helion

Autor: Krzysztof Bartnik
ISBN: 978-83-63635-06-0
stron: 172, Format: 210 x 297, okładka: mi
Data wydania: 2016-06-30
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,90 zł
ISBN: 978-83-63635-06-0
stron: 172, Format: 210 x 297, okładka: mi
Data wydania: 2016-06-30
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,90 zł
Tagi: E-biznes
Osoby które kupowały "Jak za", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 92,14 zł, (12,90 zł -86%)
- Prawa ludzkiej natury 75,88 zł, (12,90 zł -83%)
- 67,89 zł, (12,90 zł -81%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,89 zł, (12,90 zł -81%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
Spis treści
Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu -- spis treści
Książka składa się z dwudziestu trzech rozdziałów wypełnionych wiedzą i praktycznym podejściem do zagadnień związanych z zakładaniem e-sklepu.
- Wstęp Zacznij dobrze zarabiać na swoim sklepie internetowym
- Rozdział 1 Szczęście sprzyja przygotowanym, czyli inspirujące wskazówki na udany start w e-biznesie
- Rozdział 2 Wybieramy system sklepowy: open source, licencja, SaaS czy rozwiązanie dedykowane?
- Rozdział 3 Podstawy negocjacji i zawierania umów B2B
- Rozdział 4 Zawieranie umów z dostawcami i przewoźnikami
- Rozdział 5 Umowa najmu, umowa kredytu i wypowiadanie umów
- Rozdział 6 Nowe prawo konsumenckie: regulamin, polityka prywatności, formularze i wszystko, co musisz wiedzieć i wprowadzić w swoim sklepie
- Rozdział 7 Klauzule niedozwolone z 2015 roku – przykłady i wyjaśnienia
- Rozdział 8 Teksty informacyjne w e-commerce mają wpływ na konwersje. Na co zwrócić uwagę? (+ przykłady)
- Rozdział 9 Modele logistyczne charakterystyczne dla e-handlu
- Rozdział 10 Jak dobrze wybrać firmę spedycyjną dla swojego sklepu internetowego?
- Rozdział 11 Dlaczego potrzebujesz więcej, niż jednego przewoźnika do obsługi logistyki w sklepie internetowym?
- Rozdział 12 Zaufanie to klucz do skutecznej sprzedaży w Internecie
- Rozdział 13 Śledzenie e-commerce w Google Analytcs – podstawa prowadzenia biznesu w sieci
- Rozdział 14 Zalety i wady systemów płatności internetowych
- Rozdział 15 Co powinna zawierać idealna karta produktu w sklepie internetowym?
- Rozdział 16 Testowanie = niedoceniana przewaga nad konkurencją
- Rozdział 17 To fotografa sprzedaje produkt
- Rozdział 18 Dostawa towaru w sklepie internetowym: zabezpieczenie produktu i promocja marki
- Rozdział 19 Case study: YoYo.com, czyli jak skutecznie startować z nowym sklepem internetowym?
- Rozdział 20 Case study: ŚwieżoPalona.pl – od pomysłu na sklep do jego skutecznej realizacji
- Rozdział 21 Ku przestrodze, czyli historia sklepu Praktyczna.pl, który mi nie wyszedł…
- Rozdział 22 Case study: od zera do działającego sklepu, czyli jak (i za ile) powstał sklep 4gif.pl?
- Rozdział 23 Sztuka stawiania małych kroków w biznesie internetowym