reklama - zainteresowany?

Jak za - Helion

Jak za
Autor: Krzysztof Bartnik
ISBN: 978-83-63635-06-0
stron: 172, Format: 210 x 297, okładka: mi
Data wydania: 2016-06-30
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Jak za

Tagi: E-biznes

Zbuduj swój wymarzony sklep internetowy w oparciu o wiedz

Dodaj do koszyka Jak za

 

Osoby które kupowały "Jak za", wybierały także:

  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Jak za

Spis treści

Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu -- spis treści

Książka składa się z dwudziestu trzech rozdziałów wypełnionych wiedzą i praktycznym podejściem do zagadnień związanych z zakładaniem e-sklepu.

  • Wstęp Zacznij dobrze zarabiać na swoim sklepie internetowym
  • Rozdział 1 Szczęście sprzyja przygotowanym, czyli inspirujące wskazówki na udany start w e-biznesie
  • Rozdział 2 Wybieramy system sklepowy: open source, licencja, SaaS czy rozwiązanie dedykowane?
  • Rozdział 3 Podstawy negocjacji i zawierania umów B2B
  • Rozdział 4 Zawieranie umów z dostawcami i przewoźnikami
  • Rozdział 5 Umowa najmu, umowa kredytu i wypowiadanie umów
  • Rozdział 6 Nowe prawo konsumenckie: regulamin, polityka prywatności, formularze i wszystko, co musisz wiedzieć i wprowadzić w swoim sklepie
  • Rozdział 7 Klauzule niedozwolone z 2015 roku – przykłady i wyjaśnienia
  • Rozdział 8 Teksty informacyjne w e-commerce mają wpływ na konwersje. Na co zwrócić uwagę? (+ przykłady)
  • Rozdział 9 Modele logistyczne charakterystyczne dla e-handlu
  • Rozdział 10 Jak dobrze wybrać firmę spedycyjną dla swojego sklepu internetowego?
  • Rozdział 11 Dlaczego potrzebujesz więcej, niż jednego przewoźnika do obsługi logistyki w sklepie internetowym?
  • Rozdział 12 Zaufanie to klucz do skutecznej sprzedaży w Internecie
  • Rozdział 13 Śledzenie e-commerce w Google Analytcs – podstawa prowadzenia biznesu w sieci
  • Rozdział 14 Zalety i wady systemów płatności internetowych
  • Rozdział 15 Co powinna zawierać idealna karta produktu w sklepie internetowym?
  • Rozdział 16 Testowanie = niedoceniana przewaga nad konkurencją
  • Rozdział 17 To fotografa sprzedaje produkt
  • Rozdział 18 Dostawa towaru w sklepie internetowym: zabezpieczenie produktu i promocja marki
  • Rozdział 19 Case study: YoYo.com, czyli jak skutecznie startować z nowym sklepem internetowym?
  • Rozdział 20 Case study: ŚwieżoPalona.pl – od pomysłu na sklep do jego skutecznej realizacji
  • Rozdział 21 Ku przestrodze, czyli historia sklepu Praktyczna.pl, który mi nie wyszedł…
  • Rozdział 22 Case study: od zera do działającego sklepu, czyli jak (i za ile) powstał sklep 4gif.pl?
  • Rozdział 23 Sztuka stawiania małych kroków w biznesie internetowym

Dodaj do koszyka Jak za

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.