Jak za - Helion
Autor: Krzysztof Bartnik
ISBN: 978-83-63635-06-0
stron: 172, Format: 210 x 297, okładka: mi
Data wydania: 2016-06-30
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,90 zł
ISBN: 978-83-63635-06-0
stron: 172, Format: 210 x 297, okładka: mi
Data wydania: 2016-06-30
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,90 zł
Tagi: E-biznes
Osoby które kupowały "Jak za", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- 69,00 zł, (20,70 zł -70%)
- Internet a prawo - jak si 47,00 zł, (14,10 zł -70%)
Spis treści
Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu -- spis treści
Książka skÅ‚ada siÄ™ z dwudziestu trzech rozdziaÅ‚ów wypeÅ‚nionych wiedzÄ… i praktycznym podejÅ›ciem do zagadnieÅ„ zwiÄ…zanych z zakÅ‚adaniem e-sklepu.
- Wstęp Zacznij dobrze zarabiać na swoim sklepie internetowym
- RozdziaÅ‚ 1 Szczęście sprzyja przygotowanym, czyli inspirujÄ…ce wskazówki na udany start w e-biznesie
- Rozdział 2 Wybieramy system sklepowy: open source, licencja, SaaS czy rozwiązanie dedykowane?
- RozdziaÅ‚ 3 Podstawy negocjacji i zawierania umów B2B
- RozdziaÅ‚ 4 Zawieranie umów z dostawcami i przewoźnikami
- RozdziaÅ‚ 5 Umowa najmu, umowa kredytu i wypowiadanie umów
- Rozdział 6 Nowe prawo konsumenckie: regulamin, polityka prywatności, formularze i wszystko, co musisz wiedzieć i wprowadzić w swoim sklepie
- RozdziaÅ‚ 7 Klauzule niedozwolone z 2015 roku – przykÅ‚ady i wyjaÅ›nienia
- RozdziaÅ‚ 8 Teksty informacyjne w e-commerce majÄ… wpÅ‚yw na konwersje. Na co zwrócić uwagÄ™? (+ przykÅ‚ady)
- Rozdział 9 Modele logistyczne charakterystyczne dla e-handlu
- Rozdział 10 Jak dobrze wybrać firmę spedycyjną dla swojego sklepu internetowego?
- Rozdział 11 Dlaczego potrzebujesz więcej, niż jednego przewoźnika do obsługi logistyki w sklepie internetowym?
- Rozdział 12 Zaufanie to klucz do skutecznej sprzedaży w Internecie
- RozdziaÅ‚ 13 Åšledzenie e-commerce w Google Analytcs – podstawa prowadzenia biznesu w sieci
- RozdziaÅ‚ 14 Zalety i wady systemów pÅ‚atnoÅ›ci internetowych
- Rozdział 15 Co powinna zawierać idealna karta produktu w sklepie internetowym?
- Rozdział 16 Testowanie = niedoceniana przewaga nad konkurencją
- Rozdział 17 To fotografa sprzedaje produkt
- Rozdział 18 Dostawa towaru w sklepie internetowym: zabezpieczenie produktu i promocja marki
- Rozdział 19 Case study: YoYo.com, czyli jak skutecznie startować z nowym sklepem internetowym?
- RozdziaÅ‚ 20 Case study: ÅšwieżoPalona.pl – od pomysÅ‚u na sklep do jego skutecznej realizacji
- RozdziaÅ‚ 21 Ku przestrodze, czyli historia sklepu Praktyczna.pl, który mi nie wyszedÅ‚…
- Rozdział 22 Case study: od zera do działającego sklepu, czyli jak (i za ile) powstał sklep 4gif.pl?
- RozdziaÅ‚ 23 Sztuka stawiania maÅ‚ych kroków w biznesie internetowym