Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów - Helion

ISBN: 978-8-3264-3960-5
stron: 320, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie.
Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka:
- omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych,
- podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów obu płci,
- zwraca uwagę na nowe tendencje na rynku, które mogą stanowić szanse lub zagrożenia dla sklepów internetowych,
- dostarcza przeglądu najważniejszych statystyk dotyczących rynku e-commerce,
- podpowiada, jak przeprowadzić analizę SWOT czy badanie wizerunku własnego sklepu internetowego,
- przywołuje przykłady rozwiązań stosowanych przez krajowe i zagraniczne e-sklepy odnoszące sukcesy na rynku.
Osoby które kupowały "Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
- Internet mo 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 48,39 zł, (15,00 zł -69%)
- Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych 86,77 zł, (26,90 zł -69%)