reklama - zainteresowany?

J - Helion

J
ebook
Autor: Feliks Kurp
ISBN: 978-83-289-2104-7
stron: 136, Format: ebook
Data wydania: 2024-10-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 22,45 zł (poprzednio: 44,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-22,45 zł)

Dodaj do koszyka J

Tagi: Inne - Programowanie | JavaScript - Programowanie | Python - Programowanie | Sztuczna inteligencja

Czym w rzeczywisto

Dodaj do koszyka J

 

Osoby które kupowały "J", wybierały także:

  • Zosta
  • Metoda dziel i zwyci
  • Matematyka. Kurs video. Teoria dla programisty i data science
  • Design Thinking. Kurs video. My
  • Konwolucyjne sieci neuronowe. Kurs video. Tensorflow i Keras w rozpoznawaniu obraz

Dodaj do koszyka J

Spis treści

Języki i paradygmaty programowania. Teoria i praktyka eBook -- spis treści

Wstęp

Rozdział 1. Paradygmaty programowania

  • 1.1. Programowanie strukturalne
  • 1.2. Programowanie obiektowe
  • 1.3. Programowanie deklaratywne
  • 1.4. Pozostałe paradygmaty programowania
    • 1.4.1. Paradygmat programowania dynamicznego
    • 1.4.2. Paradygmat programowania uogólnionego (generycznego)
    • 1.4.3. Języki kompilowane, interpretowane i beztypowe

Rozdział 2. Programowanie w języku Python

  • 2.1. Środowisko uruchomieniowe języka Python
  • 2.2. Przykłady pracy w interpreterze
    • 2.2.1. Obsługa typów prostych
    • 2.2.2. Obsługa typów złożonych
  • 2.3. Instrukcje blokowe
  • 2.4. Instrukcja warunkowa
  • 2.5. Praca z modułami
  • 2.6. Instrukcje pętli
    • 2.6.1. Instrukcja pętli while
    • 2.6.2. Instrukcja pętli for
  • 2.7. Podstawowe wbudowane moduły biblioteczne Pythona
  • 2.8. Formatowanie napisów (podstawy)
  • 2.9. Generowanie liczb losowych i losowych wartości

Rozdział 3. Programowanie obiektowe w języku Java SE

  • 3.1. Język Java SE i jego środowiska uruchomieniowe
  • 3.2. Definicja klasy
  • 3.3. Przykładowy projekt konta internetowego
  • 3.4. Hermetyzacja
  • 3.5. Klasa a obiekt
  • 3.6. Typy wartościowe i referencyjne. Tworzenie obiektów
  • 3.7. Część wykonawcza programu obiektowego
  • 3.8. Klasa Object. Metoda String toString()
  • 3.9. Klasy abstrakcyjne. Dziedziczenie
  • 3.10. Dziedziczenie. Konstrukcja super()
  • 3.11. Klasy zbiorcze (agregujące)
  • 3.12. Przesłanianie metod w warunkach dziedziczenia
  • 3.13. Polimorfizm
  • 3.14. Zmienne statyczne i metody statyczne klas
  • 3.15. Zmienne i obiekty finalne
  • 3.16. Klasy interfejsowe (interfejsy) i ich rola

Rozdział 4. Programowanie funkcyjne w języku JavaScript

  • 4.1. Języki czysto funkcyjne i języki funkcyjne mieszane
  • 4.2. Elementy składni języka JavaScript
    • 4.2.1. Zmienne
    • 4.2.2. Słowa kluczowe
    • 4.2.3. Typy danych liczbowych
    • 4.2.4. Łańcuchy znaków
    • 4.2.5. Definicja i własności funkcji pierwszoklasowych w JS
    • 4.2.6. Stos dla zmiennych programu
    • 4.2.7. Wyrażenia funkcyjne
    • 4.2.8. Domyślne wartości parametrów funkcji
    • 4.2.9. Własności i programowanie z wykorzystaniem funkcji czystych
    • 4.2.10. Tablice w języku JavaScript. Elementarne własności
    • 4.2.11. Programowanie z wykorzystaniem obiektów. Wprowadzenie
    • 4.2.12. Funkcje strzałkowe (wyrażenia lambda)
    • 4.2.13. Tablice w języku JS - krok drugi. Funkcje wyższych rzędów
    • 4.2.14. Funkcje zagnieżdżone i wielokrotnie zagnieżdżone. Domknięcia leksykalne
    • 4.2.15. Tablice asocjacyjne (słowniki)
    • 4.2.16. Tworzenie słowników z wykorzystaniem obiektu Map

Rozdział 5. Programowania w logice. Prolog

  • 5.1. Własności języka Prolog
  • 5.2. Platforma programistyczna SWI-Prolog
    • 5.2.1. Instalacja środowiska SWI-Prolog
    • 5.2.2. Praca w środowisku SWI-Prolog

Rozwiązania zadań do samodzielnego wykonania

Bibliografia

Dodaj do koszyka J

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.