reklama - zainteresowany?

Język C#. Programowanie. Wydanie III. Microsoft .NET Development Series - Helion

Język C#. Programowanie. Wydanie III. Microsoft .NET Development Series
Autor: Anders Hejlsberg, Mads Torgersen, Scott Wiltamuth, Peter Golde
Tytuł oryginału: The C# Programming
Tłumaczenie: Łukasz Suma
ISBN: 978-83-246-2195-8
stron: 784, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2010-02-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 99,00 zł

Dodaj do koszyka Język C#. Programowanie. Wydanie III. Microsoft .NET Development Series

Tagi: C# - Programowanie

Poznaj możliwości języka C# i twórz wysoko wydajne aplikacje

  • Jak używać instrukcji wyrażeń?
  • Jak korzystać z typów wyliczeniowych?
  • Jak definiować i stosować atrybuty?

Nowoczesny i bezpieczny język programowania C# posiada kilka cech, które ułatwiają opracowywanie solidnych i wydajnych aplikacji -- na przykład obsługę wyjątków, wymuszanie bezpieczeństwa typów lub mechanizm odzyskiwania pamięci, czyli automatyczne odzyskiwanie pamięci operacyjnej zajmowanej przez nieużywane obiekty. C# 3.0 oferuje możliwość programowania funkcjonalnego oraz technologię LINQ (zapytań zintegrowanych z językiem), co znacząco poprawia wydajność pracy programisty.

Książka "Język C#. Programowanie. Wydanie III. Microsoft .NET Development Series" zawiera pełną specyfikację techniczną języka programowania C#, opatrzoną najnowszymi zaktualizowanymi informacjami, m.in. na temat inicjalizatorów obiektów i kolekcji, typów anonimowych czy wyrażeń lambda. Dzięki licznym komentarzom i praktycznym poradom, które uzupełniają główną treść podręcznika, szybko nauczysz się posługiwać zmiennymi, przeprowadzać konwersje funkcji i wyznaczać przeładowania. Dowiesz się, jak optymalnie i z fascynującym efektem końcowym wykorzystywać ten nowoczesny język programowania.

  • Typy i zmienne
  • Klasy i obiekty
  • Struktura leksykalna
  • Deklaracje struktur
  • Składowe
  • Konwersje i wyrażenia
  • Instrukcje i operatory
  • Tablice
  • Interfejsy
  • Kod nienadzorowany
  • Wskaźniki w wyrażeniach
  • Bufory o ustalonym rozmiarze
  • Dynamiczne alokowanie pamięci

Wykorzystaj wiedzę i doświadczenie najlepszych specjalistów, aby sprawnie posługiwać się językiem C#

Dodaj do koszyka Język C#. Programowanie. Wydanie III. Microsoft .NET Development Series

 

Osoby które kupowały "Język C#. Programowanie. Wydanie III. Microsoft .NET Development Series", wybierały także:

  • Domain-Driven Design dla .NET Core. Jak rozwiązywać złożone problemy podczas projektowania architektury aplikacji
  • Gray Hat C#. Język C# w kontroli i łamaniu zabezpieczeń
  • Platforma Xamarin. Kurs video. Poziom drugi. Zaawansowane techniki tworzenia aplikacji cross-platform
  • Wzorce projektowe dla programistów C#. Kurs video
  • WPF. Kurs video. Om

Dodaj do koszyka Język C#. Programowanie. Wydanie III. Microsoft .NET Development Series

Spis treści

Język C#. Programowanie. Wydanie III. Microsoft .NET Development Series -- spis treści

Słowo wstępne (11)

Przedmowa (13)

O autorach (15)

O komentatorach (17)

1. Wprowadzenie (19)

  • 1.1. Witaj, świecie (20)
  • 1.2. Struktura programu (22)
  • 1.3. Typy i zmienne (24)
  • 1.4. Wyrażenia (29)
  • 1.5. Instrukcje (32)
  • 1.6. Klasy i obiekty (36)
  • 1.7. Struktury (59)
  • 1.8. Tablice (62)
  • 1.9. Interfejsy (64)
  • 1.10. Typy wyliczeniowe (66)
  • 1.11. Delegacje (68)
  • 1.12. Atrybuty (72)

2. Struktura leksykalna (75)

  • 2.1. Programy (75)
  • 2.2. Gramatyka (75)
  • 2.3. Analiza leksykalna (77)
  • 2.4. Tokeny (81)
  • 2.5. Dyrektywy preprocesora (94)

3. Podstawowe pojęcia (107)

  • 3.1. Uruchomienie aplikacji (107)
  • 3.2. Zakończenie aplikacji (108)
  • 3.3. Deklaracje (109)
  • 3.4. Składowe (113)
  • 3.5. Dostęp do składowych (115)
  • 3.6. Sygnatury i przeładowywanie (124)
  • 3.7. Zakresy (126)
  • 3.8. Przestrzeń nazw i nazwy typów (133)
  • 3.9. Automatyczne zarządzanie pamięcią (138)
  • 3.10. Kolejność wykonania (143)

4. Typy (145)

  • 4.1. Typy wartościowe (146)
  • 4.2. Typy referencyjne (157)
  • 4.3. Pakowanie i rozpakowywanie (160)
  • 4.4. Typy skonstruowane (164)
  • 4.5. Parametry typu (168)
  • 4.6. Typy drzew wyrażeń (169)

5. Zmienne (171)

  • 5.1. Kategorie zmiennych (171)
  • 5.2. Wartości domyślne (177)
  • 5.3. Ustalenie niewątpliwe (177)
  • 5.4. Referencje zmiennych (194)
  • 5.5. Niepodzielność referencji zmiennych (194)

6. Konwersje (195)

  • 6.1. Konwersje niejawne (196)
  • 6.2. Konwersje jawne (202)
  • 6.3. Konwersje standardowe (210)
  • 6.4. Konwersje definiowane przez użytkownika (211)
  • 6.5. Konwersje funkcji anonimowych (216)
  • 6.6. Konwersje grup metod (223)

7. Wyrażenia (227)

  • 7.1. Klasyfikacje wyrażeń (227)
  • 7.2. Operatory (230)
  • 7.3. Odnajdywanie składowych (239)
  • 7.4. Funkcje składowe (242)
  • 7.5. Wyrażenia podstawowe (262)
  • 7.6. Operatory jednoargumentowe (306)
  • 7.7. Operatory arytmetyczne (311)
  • 7.8. Operatory przesunięcia (320)
  • 7.9. Operatory relacyjne i testowania typu (322)
  • 7.10. Operatory logiczne (332)
  • 7.11. Logiczne operatory warunkowe (334)
  • 7.12. Operator łączenia pustego (337)
  • 7.13. Operator warunkowy (339)
  • 7.14. Wyrażenia funkcji anonimowych (340)
  • 7.15. Wyrażenia zapytań (350)
  • 7.16. Operatory przypisań (363)
  • 7.17. Wyrażenia (369)
  • 7.18. Wyrażenia stałe (369)
  • 7.19. Wyrażenia boole'owskie (371)

8. Instrukcje (373)

  • 8.1. Punkty końcowe i osiągalność (374)
  • 8.2. Bloki (375)
  • 8.3. Instrukcja pusta (377)
  • 8.4. Instrukcje oznaczone (378)
  • 8.5. Instrukcje deklaracji (379)
  • 8.6. Instrukcje wyrażeń (383)
  • 8.7. Instrukcje wyboru (383)
  • 8.8. Instrukcje iteracji (390)
  • 8.9. Instrukcje skoku (398)
  • 8.10. Instrukcja try (405)
  • 8.11. Instrukcje checked i unchecked (409)
  • 8.12. Instrukcja lock (410)
  • 8.13. Instrukcja using (412)
  • 8.14. Instrukcja yield (414)

9. Przestrzenie nazw (419)

  • 9.1. Jednostki kompilacji (419)
  • 9.2. Deklaracje przestrzeni nazw (420)
  • 9.3. Synonimy zewnętrzne (421)
  • 9.4. Dyrektywy używania (422)
  • 9.5. Składowe przestrzeni nazw (429)
  • 9.6. Deklaracje typów (429)
  • 9.7. Kwalifikatory synonimów przestrzeni nazw (430)

10. Klasy (433)

  • 10.1. Deklaracje klas (433)
  • 10.2. Typy częściowe (446)
  • 10.3. Składowe klas (455)
  • 10.4. Stałe (469)
  • 10.5. Pola (471)
  • 10.6. Metody (481)
  • 10.7. Właściwości (503)
  • 10.8. Zdarzenia (516)
  • 10.9. Indeksatory (524)
  • 10.10. Operatory (528)
  • 10.11. Konstruktory instancji (535)
  • 10.12. Konstruktory statyczne (543)
  • 10.13. Destruktory (545)
  • 10.14. Iteratory (547)

11. Struktury (563)

  • 11.1. Deklaracje struktur (563)
  • 11.2. Składowe struktury (565)
  • 11.3. Różnice między klasą a strukturą (565)
  • 11.4. Przykłady struktur (574)

12. Tablice (579)

  • 12.1. Typy tablicowe (579)
  • 12.2. Tworzenie tablic (581)
  • 12.3. Dostęp do elementów tablic (582)
  • 12.4. Składowe tablic (582)
  • 12.5. Kowariancja tablic (582)
  • 12.6. Inicjalizatory tablic (583)

13. Interfejsy (587)

  • 13.1. Deklaracje interfejsów (587)
  • 13.2. Składowe interfejsu (590)
  • 13.3. W pełni kwalifikowane nazwy składowych interfejsu (595)
  • 13.4. Implementacje interfejsów (596)

14. Typy wyliczeniowe (611)

  • 14.1. Deklaracje typów wyliczeniowych (611)
  • 14.2. Modyfikatory typów wyliczeniowych (612)
  • 14.3. Składowe typów wyliczeniowych (612)
  • 14.4. Typ System.Enum (615)
  • 14.5. Wartości typów wyliczeniowych i związane z nimi operacje (616)

15. Delegacje (617)

  • 15.1. Deklaracje delegacji (618)
  • 15.2. Zgodność delegacji (621)
  • 15.3. Realizacja delegacji (621)
  • 15.4. Wywołanie delegacji (622)

16. Wyjątki (625)

  • 16.1. Przyczyny wyjątków (625)
  • 16.2. Klasa System.Exception (626)
  • 16.3. Sposób obsługi wyjątków (626)
  • 16.4. Najczęściej spotykane klasy wyjątków (627)

17. Atrybuty (629)

  • 17.1. Klasy atrybutów (629)
  • 17.2. Specyfikacja atrybutu (633)
  • 17.3. Instancje atrybutów (639)
  • 17.4. Atrybuty zarezerwowane (641)
  • 17.5. Atrybuty umożliwiające współdziałanie (646)

18. Kod nienadzorowany (649)

  • 18.1. Konteksty nienadzorowane (650)
  • 18.2. Typy wskaźnikowe (653)
  • 18.3. Zmienne utrwalone i ruchome (656)
  • 18.4. Konwersje wskaźników (657)
  • 18.5. Wskaźniki w wyrażeniach (660)
  • 18.6. Instrukcja fixed (667)
  • 18.7. Bufory o ustalonym rozmiarze (672)
  • 18.8. Alokacja na stosie (675)
  • 18.9. Dynamiczne alokowanie pamięci (677)

A. Komentarze dokumentacji (679)

  • A.1. Wprowadzenie (679)
  • A.2. Zalecane znaczniki (681)
  • A.3. Przetwarzanie pliku dokumentacji (691)
  • A.4. Przykład (697)

B. Gramatyka (703)

  • B.1. Gramatyka leksykalna (703)
  • B.2. Gramatyka składniowa (712)
  • B.3. Rozszerzenia gramatyczne związane z kodem nienadzorowanym (742)

C. Źródła informacji uzupełniających (747)

Skorowidz (749)

Dodaj do koszyka Język C#. Programowanie. Wydanie III. Microsoft .NET Development Series

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.