reklama - zainteresowany?

Google Website Optimizer. Przewodnik - Helion

Google Website Optimizer. Przewodnik
ebook
Autor: Bryan Eisenberg, John Quarto-vonTivadar, Brett Crosby, Lisa T. David
Tytuł oryginału: Always Be Testing: The Complete Guide to Google Website Optimizer
Tłumaczenie: Mikołaj Szczepaniak
ISBN: 978-83-246-7755-9
stron: 416, Format: ebook
Data wydania: 2013-06-12
Księgarnia: Helion

Cena książki: 44,25 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-14,75 zł)

Dodaj do koszyka Google Website Optimizer. Przewodnik

Tagi: E-biznes | Funkcjonalność stron i UX | Pozycjonowanie (SEO/SEM) | Web Design

Sprawdź, czy Twoja witryna nie może być jeszcze lepsza!

  • Jak przeprowadzić pierwszy test w dziesięć minut?
  • Jak definiować cele i parametry testów?
  • Jakie błędy możesz popełnić?

Google Website Optimizer jest darmowym narzędziem, które pozwoli Ci zwiększyć dochody z Twojej strony WWW. Dzięki odpowiednim testom oraz obszernym, lecz zarazem przejrzystym raportom dopracujesz Twoją witrynę tak, aby spełniała ona oczekiwania odwiedzających ją użytkowników, a Tobie przynosiła satysfakcję i — co ważne — korzyści finansowe!

Książka ta jest długo oczekiwanym kompendium na temat prowadzenia dochodowej witryny w Internecie. Dowiesz się z niej, dlaczego warto testować stronę oraz jak wyciągać odpowiednie wnioski z raportów dostarczanych przez Google Website Optimizer. Poznasz cykl życia optymalizacji oraz metody formułowania celów i parametrów testów, a także zrozumiesz, co tak naprawdę należy testować. Ponadto książka ta obfituje w inspirujące, praktyczne przykłady oraz liczne studia przypadków. Jeżeli prowadzisz witrynę WWW, jest to obowiązkowa pozycja dla Ciebie!

  • Szybki start z Google Website Optimizer
  • Zastosowanie testu A/B
  • Możliwości dostępnych testów
  • Korzystanie z raportów
  • Optymalizacja witryny i cykl życia optymalizacji
  • Rozwijanie szkieletu testowego
  • Zasady formułowania celów i parametrów testów
  • Wybór przedmiotu testów i ich prowadzenie
  • Szczegółowa analiza dla zaawansowanych
  • Sposób działania skryptów Website Optimizer
  • Metody śledzenia istotnych zdarzeń
  • Najczęściej popełniane błędy

Zwiększ oglądalność i rentowność swojej strony WWW!

Dodaj do koszyka Google Website Optimizer. Przewodnik

 

Osoby które kupowały "Google Website Optimizer. Przewodnik", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Internet a prawo - jak si

Dodaj do koszyka Google Website Optimizer. Przewodnik

Spis treści

Google Website Optimizer. Przewodnik eBook -- spis treści

Podziękowania (29)

O autorach (31)

Przedmowa (33)

Wprowadzenie (37)

Część I: Testowanie z perspektywy marketingowca - potęga optymalizacji (41)

Rozdział 1. Zawsze testować? (42)

  • System do kończenia spraw (42)
  • Reklama według Hopkinsa (48)
  • Jedyna instancja rozstrzygająca (54)
  • Wykształcanie kultury ustawicznego testowania (55)
  • Dlaczego promujemy (i stosujemy) platformę Website Optimizer (62)
  • Co sprawia, że ta książka jest "kompletnym" przewodnikiem? (64)

Rozdział 2. Korzystanie z optymalizatora witryny (Website Optimizer) (65)

  • Testowanie w dziesięć minut (66)
  • Strategie dobierania nagłówków (77)
  • Chcesz wykonać jeszcze kilka testów? (79)
  • Testowanie wielowymiarowe - sekcje, warianty i kombinacje (82)
  • Więcej testów Website Optimizera (86)
  • Unikaj zalewu danych (93)

Rozdział 3. Zrozumieć raporty Website Optimizera (95)

  • Raport kombinacji (96)
  • Raport sekcji na stronie (100)

Rozdział 4. Optymalizacja naprawdę działa - przykłady pozyskiwania klientów i sprzedaży (103)

  • Poszukiwanie własnej ścieżki (105)
  • Zrywanie więzi przez Geico (106)
  • Wycofywanie zmian na witrynie Doctor FootCare (109)
  • Volvo odkrywa sposoby pozyskiwania klientów (112)
  • Danica wraca na stronę domową Go Daddy (112)
  • Wybory Della (114)
  • Jak pokazano produkty Max Effect (115)
  • Testowanie jest dla każdego (117)

Rozdział 5. Cykl życia optymalizacji (119)

  • Miguel i Denise potrzebują nowej usługi telewizji kablowej (120)
  • Zderzenie z murem optymalizacji? (123)
  • Nawigacja pomiędzy fazami cyklu życia optymalizacji (127)
  • Wyzwania marketingowe (130)

Rozdział 6. Ustawiczne testowanie w akcji - studium przypadku Acceller (135)

Rozdział 7. Proste pojęcia związane z testowaniem (140)

  • Zmienne i warianty (141)
  • Hipoteza (142)
  • Projektowanie testu (146)
  • Rodzaje testów (147)

Rozdział 8. Rozwijanie frameworku testowego (161)

  • Czynniki decydujące o sukcesie witryny internetowej - równanie efektywności w sieci (162)
  • Marketing internetowy - lekcja pierwsza (164)
  • Poznaj swojego klienta (169)

Rozdział 9. Formułowanie celów i parametrów testów (183)

  • Trzy kroki do sformułowania celów i parametrów (183)
  • Właściwy początek testu (188)

Rozdział 10. Studium przypadku firmy Jigsaw (197)

  • Faza 1.: planowanie (197)
  • Faza 2.: testowanie (198)
  • Faza 3.: ocena wyników (199)
  • Wnioski - czego firma Jigsaw dowiedziała się o swoich klientach (199)

Część II: Co należy testować (203)

Rozdział 11. Jak wybrać przedmiot testów (204)

  • Wybierz możliwie jednoznaczną nazwę (205)
  • Zdefiniuj swój cel (205)
  • Wybierz drogę dochodzenia do swojego celu (207)
  • Zdefiniuj kontrolną parę zmienna - wariant (207)
  • Sformułuj hipotezę (208)
  • Niech test zweryfikuje te założenia (208)
  • Zmierz i przeanalizuj otrzymane wyniki (208)
  • Skromny przycisk (210)
  • Wyniki finansowe (212)

Rozdział 12. JTMZZM - jaki to ma związek ze mną? (214)

  • Współzawodniczący (asertywni) (215)
  • Spontaniczni (sympatyczni) (216)
  • Humanistyczni (wyrażający emocje) (217)
  • Metodyczni (analityczni) (218)
  • Jedna strona, wiele potrzeb (219)
  • Pytania, które warto sobie zadać (221)
  • Ćwiczenie (221)
  • Co testować (222)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (223)

Rozdział 13. Unikatowa propozycja wartości (propozycja kampanii) (224)

  • Pytania, które warto sobie zadać (227)
  • Ćwiczenia (228)
  • Co testować (228)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (229)

Rozdział 14. Decyzja o zakupie (231)

  • Złożoność sprzedaży (231)
  • Trop wabika (234)
  • Komunikowanie punktów działania i budowanie zaufania (234)
  • Pytania, które warto sobie zadać (236)
  • Ćwiczenie (237)
  • Co testować (237)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (238)

Rozdział 15. Kategoryzacja (240)

  • Pytania, które warto sobie zadać (241)
  • Ćwiczenia (242)
  • Co testować (243)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (244)

Rozdział 16. Użyteczność (245)

  • Pytania, które warto sobie zadać (245)
  • Ćwiczenie (246)
  • Co testować (247)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas rac nad własną witryną (248)

Rozdział 17. Wygląd i sposób działania (249)

  • Pytania, które warto sobie zadać (249)
  • Ćwiczenie (249)
  • Co testować (250)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (250)

Rozdział 18. Możliwość przeszukiwania (251)

  • Pytania, które warto sobie zadać (251)
  • Ćwiczenie (252)
  • Co testować (252)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (253)

Rozdział 19. Układ stron, czytelność elementów wizualnych i śledzenie zainteresowań odwiedzających (254)

  • Pytania, które warto sobie zadać (260)
  • Ćwiczenie (261)
  • Co testować (261)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (262)

Rozdział 20. Kupowanie (263)

  • Pytania, które warto sobie zadać (263)
  • Ćwiczenie (264)
  • Co testować (265)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (266)

Rozdział 21. Narzędzia (267)

  • Pytania, które warto sobie zadać (268)
  • Ćwiczenie (269)
  • Co testować (269)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (270)

Rozdział 22. Zapobieganie błędom (271)

  • Pytania, które warto sobie zadać (271)
  • Ćwiczenie (272)
  • Co testować (273)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (273)

Rozdział 23. Zgodność z przeglądarkami internetowymi (274)

  • Pytania, które warto sobie zadać (274)
  • Ćwiczenie (275)
  • Co testować (276)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (277)

Rozdział 24. Prezentowanie produktów (278)

  • Pytania, które warto sobie zadać (278)
  • Ćwiczenie (279)
  • Co testować (280)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (281)

Rozdział 25. Czas ładowania (282)

  • Pytania, które warto sobie zadać (282)
  • Ćwiczenie (283)
  • Co testować (283)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (285)

Rozdział 26. AIDAS - uwaga, zainteresowanie, pragnienie, działanie, satysfakcja (286)

  • Pytania, które warto sobie zadać (286)
  • Ćwiczenie (288)
  • Co testować (288)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (289)

Rozdział 27. Bezpieczeństwo i prywatność (290)

  • Pytania, które warto sobie zadać (290)
  • Ćwiczenie (291)
  • Co testować (292)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (292)

Rozdział 28. Zaufanie i wiarygodność (293)

  • Pytania, które warto sobie zadać (293)
  • Ćwiczenie (294)
  • Co testować (294)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (295)

Rozdział 29. Selekcja, podział na kategorie i wyniki przeszukiwania produktów (296)

  • W internecie oczekiwania kupujących są inne (298)
  • Zaplanuj, jak pomóc odwiedzającym w odnajdywaniu właściwych produktów (300)
  • Pytania, które warto sobie zadać (300)
  • Co testować (301)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (302)

Rozdział 30. Nawigacja i stosowanie łączy (303)

  • Pytania, które warto sobie zadać (305)
  • Ćwiczenia (305)
  • Co testować (306)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (306)

Rozdział 31. Sprzedaż rozszerzona i sprzedaż wiązana (307)

  • Pytania, które warto sobie zadać (309)
  • Ćwiczenie (309)
  • Co testować (310)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (310)

Rozdział 32. Nawoływanie do działania (311)

  • Pytania, które warto sobie zadać (312)
  • Ćwiczenie (313)
  • Co testować (313)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (314)

Rozdział 33. Zapewnienia towarzyszące wezwaniom do działania (315)

  • Pytania, które warto sobie zadać (316)
  • Ćwiczenie (317)
  • Co testować (317)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (318)

Rozdział 34. Sporządzanie perswazyjnych materiałów marketingowych (319)

  • Stosuj stronę czynną (319)
  • Unikaj żargonu (320)
  • Bądź konkretny (320)
  • Zwracaj się do czterech grup kupujących, używając różnych reguł (321)
  • Korzyści kontra cechy (321)
  • Szukaj okazji do prezentowania perswazyjnego przekazu (322)
  • Pytania, które warto sobie zadać (323)
  • Ćwiczenia (324)
  • Co testować (324)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (326)

Rozdział 35. Treść (327)

  • Pytania, które warto sobie zadać (328)
  • Ćwiczenie (328)
  • Co testować (329)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (329)

Rozdział 36. Nagłówki (330)

  • Pytania, które warto sobie zadać (331)
  • Ćwiczenie (331)
  • Co testować (331)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (332)

Rozdział 37. Czytelność (333)

  • Badanie wzrokiem i przerzucanie (334)
  • Pytania, które warto sobie zadać (336)
  • Ćwiczenie (337)
  • Co testować (337)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (338)

Rozdział 38. Stosowanie kolorów i obrazów (339)

  • Pytania, które warto sobie zadać (340)
  • Ćwiczenie (340)
  • Co testować (341)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (341)

Rozdział 39. Terminologia i żargon (342)

  • Pytania, które warto sobie zadać (344)
  • Ćwiczenie (344)
  • Co testować (344)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (344)

Rozdział 40. "My, my, my" - język skoncentrowany na potrzebach klienta (346)

  • Pytania, które warto sobie zadać (348)
  • Ćwiczenie (348)
  • Co testować (348)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (348)

Rozdział 41. Stosowanie recenzji (350)

  • Pytania, które warto sobie zadać (353)
  • Ćwiczenie (353)
  • Co testować (353)
  • Wykorzystaj tę wiedzę podczas prac nad własną witryną (354)

Część III: Bardziej szczegółowa analiza dla czytelników dysponujących wiedzą techniczną (355)

Rozdział 42. Matematyka, błędne postrzeganie zjawisk i dezinformacja (356)

  • Poszukiwanie równowagi (356)
  • Rozkład Twoich danych (357)
  • Istotność statystyczna i dobór próby (359)
  • Maksimum lokalne kontra maksimum globalne (360)
  • Problem dwurękiego bandyty (363)
  • Stopnie swobody (365)
  • Ortogonalność (366)

Rozdział 43. Jak działają skrypty Website Optimizera (369)

  • Trzy najważniejsze funkcje skryptów (369)
  • Ciasteczko Marco Polo (372)
  • Wiele testów, jedna strona konwersji (373)
  • Wiele testów realizowanych na tej samej witrynie (374)

Rozdział 44. Stosowanie Website Optimizera na witrynach statycznych i dynamicznych (376)

  • Czym jest witryna statyczna? (376)
  • Czym jest witryna dynamiczna? (377)
  • Witryny mieszane, statyczne i dynamiczne (378)
  • Stosowanie Website Optimizera dla witryny statycznej (379)
  • Stosowanie Website Optimizera dla witryny dynamicznej (380)
  • Wybierz model właściwy dla swojej witryny (382)

Rozdział 45. Śledzenie najważniejszych zdarzeń i inne zaawansowane zagadnienia (383)

  • Testowanie podzbiorów żądań trafiających na Twoją witrynę (383)
  • Testowanie nie wszystkich żądań trafiających na Twoją witrynę (384)
  • Ile czasu powinien trwać test? (385)
  • Modyfikowanie wag poszczególnych kombinacji w ramach próby testowej (386)
  • Testowanie pod kątem najważniejszych zdarzeń generowanych przez użytkowników (kliknięć i zatwierdzeń formularzy) (387)
  • Stosowanie licznika czasowego do błyskawicznego zaliczania konwersji (388)
  • Testowanie zdarzeń związanych z animacjami Flash (388)
  • Łączenie wielu zdarzeń (389)
  • Odkrywanie własnych, innowacyjnych rozwiązań (dla naprawdę odważnych) (389)
  • Nic nie zastąpi planowania (390)

Rozdział 46. Moduł rozszerzenia Website Optimizera dla systemu WordPress (391)

  • Czy to zadziała z Twoim blogiem w systemie WordPress? (391)
  • Instalacja modułu rozszerzenia (392)
  • Co należy zrobić przed zastosowaniem modułu rozszerzenia (392)
  • Szczegółowy opis procedury konfiguracji Website Optimizera (393)
  • Tworzenie dodatkowych eksperymentów (400)

Dodatek. Przydatne materiały dodatkowe (401)

  • Analiza i testy (401)
  • Blogi (401)
  • Książki (402)
  • Ogólne łącza do najważniejszych definicji (403)
  • Dokumentacja i wsparcie techniczne oferowane przez firmę Google (403)
  • Pozostałe publikacje zespołu FutureNow (404)

Skorowidz (405)

Dodaj do koszyka Google Website Optimizer. Przewodnik

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.