reklama - zainteresowany?

Google Analytics dla marketingowców - Helion

Google Analytics dla marketingowców
Autor: Martyna Zastrożna
ISBN: 978-83-246-8100-6
stron: 176, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2013-11-08
Księgarnia: Helion

Cena książki: 25,93 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 35% (-13,96 zł)

Dodaj do koszyka Google Analytics dla marketingowców

Tagi: E-biznes | Marketing

Co i dlaczego klikajÄ… ludzie, na których Ci zależy?

W Å›wiecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonaÅ„ potencjalnych klientów wydaje siÄ™ krocie. Organizowane sÄ… drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które majÄ… pomóc zajrzeć w umysÅ‚y Twoich potencjalnych odbiorców. W koÅ„cu kampania reklamowa nie poparta solidnÄ… analitycznÄ… podbudowÄ… jest wielce ryzykowna, prawda?

W internecie nie musisz uciekać siÄ™ do tak kosztownych metod – Twoi odbiorcy sami powiedzÄ… Ci, czego potrzebujÄ…, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikajÄ…c to, co ich interesuje. DziÄ™ki potężnemu, darmowemu narzÄ™dziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakÅ‚adów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytaÅ„ nurtujÄ…cych marketingowców.

MiÄ™dzy sÅ‚upkami i wierszami tabel kryjÄ… siÄ™ prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyÅ› TwojÄ… stronÄ™. ÅšledzÄ…c na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjÄ™tej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mÄ…dre decyzje biznesowe. Czy to dziaÅ‚a? Zapytaj Amazon.com, który caÅ‚Ä… swojÄ… potÄ™gÄ™ zbudowaÅ‚ na analizie i testowaniu nowych rozwiÄ…zaÅ„!

 

Martyna Zastrożna - entuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelkom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Posiada certyfikaty kwalifikowanego specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics IQ. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i uczestnikami szkoleń (m.in. Enea, Solar, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Media Expert).


Przeczytaj recenzję specjalistów z Future Processing >>


Dodaj do koszyka Google Analytics dla marketingowców

 

Osoby które kupowały "Google Analytics dla marketingowców", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Internet mo
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

Dodaj do koszyka Google Analytics dla marketingowców

Spis treści

Google Analytics dla marketingowców -- spis treści

O autorce (7)

1. Wprowadzenie, czyli o co tak naprawdÄ™ chodzi w analityce? (9)

2. Google Analytics - witaj w krainie czarów (13)

  • Zalety i ograniczenia (13)
    • Dużo, szybko i tanio, czyli przepis na miÄ™dzynarodowy sukces (13)
    • Kilka sÅ‚ów o wadach i ograniczeniach (15)
    • Google Analytics Premium (17)
    • Jak dziaÅ‚a Google Analytics? (17)
  • Twoje centrum dowodzenia - kilka sÅ‚ów o interfejsie (19)
    • Struktura Google Analytics (19)
    • Interfejs (20)
  • Podstawowe metryki (22)
    • Odwiedziny (23)
    • OdsÅ‚ony (24)
    • Unikalni użytkownicy (24)
    • Åšredni czas trwania odwiedzin (25)
    • Strony/odwiedziny (Å›rednia liczba odsÅ‚on) (26)
    • Nowe odwiedziny (26)
    • WspóÅ‚czynnik odrzuceÅ„ (27)
  • Raporty standardowe (29)
    • Czas rzeczywisty (29)
    • Odbiorcy (31)
    • ŹródÅ‚a odwiedzin (35)
    • Treść (43)
    • Konwersje (50)

3. Zbuduj swój plan analityczny (57)

  • KROK 1. Poznaj swój cel! (57)
    • Dlaczego cel jest kluczem do sukcesu? (57)
    • Jaki cel ma Twoja witryna? (59)
    • Jak wybrać wskaźniki sukcesu? (61)
    • Zweryfikuj swoje KPI (65)
  • KROK 2. Wdrażaj! (66)
    • Dlaczego instalacja to jeszcze nie wdrożenie, czyli: "Å›mieci na wejÅ›ciu - Å›mieci na wyjÅ›ciu" (66)
    • Kod Å›ledzenia (69)
    • Åšledzenie celów (70)
    • Kiedy wdrażać Å›ledzenie zdarzeÅ„? (77)
    • Konfiguracja Å›ledzenia e-commerce (81)
    • Integracja z Google AdWords (83)
    • Integracja z NarzÄ™dziami dla webmasterów (Google Webmaster Tools) (90)
    • Wdrożenia niestandardowe (92)
  • KROK 3. Zbieraj dane! (104)
    • Dlaczego im wiÄ™cej danych, tym mniej wniosków? (104)
    • Jak wybrać najważniejsze dane? (104)
    • Actionable data dla różnych witryn (106)
  • KROK 4. Raportuj! (106)
    • Profile i filtry (106)
    • Panele informacyjne - szybki dostÄ™p do danych z raportów (114)
    • Raporty niestandardowe (117)
    • Edycja raportów (118)
    • Skróty (118)
    • Sposoby prezentacji danych w raporcie (119)
    • Zdarzenia inteligentne (128)
    • Eksport, udostÄ™pnianie i wysyÅ‚ka raportów (130)
  • KROK 5. Analizuj! (133)
    • Kiedy przystÄ…pić do analizy? (133)
    • Czy warto analizować wartoÅ›ci Å›rednie? (134)
    • Analiza liczb vs analiza trendów (134)
    • Segmentacja (135)
    • Rola kontekstu (138)
  • KROK 6. DziaÅ‚aj! (140)
    • Czy Twoja strona realizuje cel? (140)
    • Pola optymalizacji (141)
    • Jak wprowadzać zmiany? (147)
    • Wyznaczanie kolejnych KPI (152)

4. Podsumowanie (153)

  • 10 przykazaÅ„ analityka internetowego (153)
  • Co poza Google Analytics? (155)
  • Kultura analityczna w firmie (157)
    • Pokaż możliwoÅ›ci (157)
    • Pomóż innym osiÄ…gnąć sukces (158)
    • Zaskocz przeÅ‚ożonych (159)

A. SÅ‚ownik analityka internetowego (161)

B. Skąd czerpać wiedzę? (165)

  • Z internetu (165)
  • Z ksiÄ™garni (169)

Dodaj do koszyka Google Analytics dla marketingowców

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.