Google Analytics dla marketingowców - Helion
ISBN: 978-83-246-8100-6
stron: 176, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2013-11-08
Księgarnia: Helion
Cena książki: 25,93 zł (poprzednio: 39,89 zł)
Oszczędzasz: 35% (-13,96 zł)
Co i dlaczego klikajÄ… ludzie, na których Ci zależy?
W Å›wiecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonaÅ„ potencjalnych klientów wydaje siÄ™ krocie. Organizowane sÄ… drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które majÄ… pomóc zajrzeć w umysÅ‚y Twoich potencjalnych odbiorców. W koÅ„cu kampania reklamowa nie poparta solidnÄ… analitycznÄ… podbudowÄ… jest wielce ryzykowna, prawda?
W internecie nie musisz uciekać siÄ™ do tak kosztownych metod – Twoi odbiorcy sami powiedzÄ… Ci, czego potrzebujÄ…, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikajÄ…c to, co ich interesuje. DziÄ™ki potężnemu, darmowemu narzÄ™dziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakÅ‚adów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytaÅ„ nurtujÄ…cych marketingowców.
MiÄ™dzy sÅ‚upkami i wierszami tabel kryjÄ… siÄ™ prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyÅ› TwojÄ… stronÄ™. ÅšledzÄ…c na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjÄ™tej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mÄ…dre decyzje biznesowe. Czy to dziaÅ‚a? Zapytaj Amazon.com, który caÅ‚Ä… swojÄ… potÄ™gÄ™ zbudowaÅ‚ na analizie i testowaniu nowych rozwiÄ…zaÅ„!
Martyna Zastrożna - entuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelkom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Posiada certyfikaty kwalifikowanego specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics IQ. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i uczestnikami szkoleń (m.in. Enea, Solar, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Media Expert).
Przeczytaj recenzję specjalistów z Future Processing >>
Osoby które kupowały "Google Analytics dla marketingowców", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
- Internet mo 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 48,39 zł, (15,00 zł -69%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
Spis treści
Google Analytics dla marketingowców -- spis treści
O autorce (7)
1. Wprowadzenie, czyli o co tak naprawdÄ™ chodzi w analityce? (9)
2. Google Analytics - witaj w krainie czarów (13)
- Zalety i ograniczenia (13)
- Dużo, szybko i tanio, czyli przepis na międzynarodowy sukces (13)
- Kilka sÅ‚ów o wadach i ograniczeniach (15)
- Google Analytics Premium (17)
- Jak działa Google Analytics? (17)
- Twoje centrum dowodzenia - kilka sÅ‚ów o interfejsie (19)
- Struktura Google Analytics (19)
- Interfejs (20)
- Podstawowe metryki (22)
- Odwiedziny (23)
- Odsłony (24)
- Unikalni użytkownicy (24)
- Åšredni czas trwania odwiedzin (25)
- Strony/odwiedziny (średnia liczba odsłon) (26)
- Nowe odwiedziny (26)
- WspóÅ‚czynnik odrzuceÅ„ (27)
- Raporty standardowe (29)
- Czas rzeczywisty (29)
- Odbiorcy (31)
- ŹródÅ‚a odwiedzin (35)
- Treść (43)
- Konwersje (50)
3. Zbuduj swój plan analityczny (57)
- KROK 1. Poznaj swój cel! (57)
- Dlaczego cel jest kluczem do sukcesu? (57)
- Jaki cel ma Twoja witryna? (59)
- Jak wybrać wskaźniki sukcesu? (61)
- Zweryfikuj swoje KPI (65)
- KROK 2. Wdrażaj! (66)
- Dlaczego instalacja to jeszcze nie wdrożenie, czyli: "śmieci na wejściu - śmieci na wyjściu" (66)
- Kod śledzenia (69)
- Åšledzenie celów (70)
- Kiedy wdrażać śledzenie zdarzeń? (77)
- Konfiguracja śledzenia e-commerce (81)
- Integracja z Google AdWords (83)
- Integracja z NarzÄ™dziami dla webmasterów (Google Webmaster Tools) (90)
- Wdrożenia niestandardowe (92)
- KROK 3. Zbieraj dane! (104)
- Dlaczego im wiÄ™cej danych, tym mniej wniosków? (104)
- Jak wybrać najważniejsze dane? (104)
- Actionable data dla różnych witryn (106)
- KROK 4. Raportuj! (106)
- Profile i filtry (106)
- Panele informacyjne - szybki dostÄ™p do danych z raportów (114)
- Raporty niestandardowe (117)
- Edycja raportów (118)
- Skróty (118)
- Sposoby prezentacji danych w raporcie (119)
- Zdarzenia inteligentne (128)
- Eksport, udostÄ™pnianie i wysyÅ‚ka raportów (130)
- KROK 5. Analizuj! (133)
- Kiedy przystąpić do analizy? (133)
- Czy warto analizować wartości średnie? (134)
- Analiza liczb vs analiza trendów (134)
- Segmentacja (135)
- Rola kontekstu (138)
- KROK 6. Działaj! (140)
- Czy Twoja strona realizuje cel? (140)
- Pola optymalizacji (141)
- Jak wprowadzać zmiany? (147)
- Wyznaczanie kolejnych KPI (152)
4. Podsumowanie (153)
- 10 przykazań analityka internetowego (153)
- Co poza Google Analytics? (155)
- Kultura analityczna w firmie (157)
- Pokaż możliwości (157)
- Pomóż innym osiÄ…gnąć sukces (158)
- Zaskocz przełożonych (159)
A. SÅ‚ownik analityka internetowego (161)
B. Skąd czerpać wiedzę? (165)
- Z internetu (165)
- Z księgarni (169)