reklama - zainteresowany?

Godzina dziennie z e-mail marketingiem - Helion

Godzina dziennie z e-mail marketingiem
ebook
Autor: Jeanniey Mullen, David Daniels
Tytuł oryginału: Email Marketing: An Hour a Day
TÅ‚umaczenie: Tomasz Walczak
ISBN: 978-83-246-7750-4
stron: 344, Format: ebook
Data wydania: 2013-05-09
Księgarnia: Helion

Cena książki: 44,25 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-14,75 zł)

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Tagi: E-biznes | Marketing

>> Możesz kupić w zestawie:
Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem



Zaplanuj skutecznÄ… kampaniÄ™ e-marketingowÄ…

  • Jak opracować skutecznÄ… strategiÄ™ e-marketingowÄ…?
  • Jak przygotować e-maile z nagraniami wideo i audio?
  • Jak stosować analizÄ™ danych internetowych, aby zwiÄ™kszyć skuteczność dziaÅ‚aÅ„ marketingowych?

W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi w arsenale nowoczesnego marketingowca. Dobrze przygotowany zapewnia nie tylko spore zyski oraz lojalność klientów wobec marki. W tym podręczniku znajdziesz najlepsze pomysły, najmodniejsze trendy i najskuteczniejsze metody działań, które pozwolą Ci przygotować wyjątkowy plan z zakresu e-mail marketingu i w konsekwencji osiągnąć sukces w biznesie!

W książce "Godzina dziennie z e-mail marketingiem" znajdziesz wszystkie niezbÄ™dne, najbardziej aktualne wiadomoÅ›ci i opisy technik e-marketingu, przygotowane w sposób umożliwiajÄ…cy natychmiastowe ich wykorzystanie — niezależnie od specyfiki organizacji. DziÄ™ki temu podrÄ™cznikowi poznasz i zrozumiesz ogromny potencjaÅ‚ drzemiÄ…cy w komunikacji z klientem oraz jej znaczenie dla rozwoju Twojej firmy. Dowiesz siÄ™, jak zaplanować budżet lub sporzÄ…dzić iteracyjne analizy finansowe. Przeczytasz o tym, co może zakłócić TwojÄ… kampaniÄ™, a także — co ważniejsze — jak uniknąć problemów i poradzić sobie z różnymi wpadkami.

  • ZwiÄ™kszanie wpÅ‚ywu marki.
  • Podstawowe elementy inteligentnych e-maili.
  • Motywowanie do zakupu.
  • Definiowanie sukcesu marketingu wirusowego.
  • Dopasowanie narzÄ™dzi do strategii marketingowej.
  • Planowanie budżetu.
  • Tworzenie mapy punktów wejÅ›cia i wyjÅ›cia.
  • Plan analiz.
  • Kluczowe czynniki kampanii e-mailowej.
  • Tworzenie e-maili z nagraniami audio i wideo.
  • E-maile na urzÄ…dzenia przenoÅ›ne.

Wysyłaj e-maile i osiągnij sukces biznesowy

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z e-mail marketingiem

 

Osoby które kupowały "Godzina dziennie z e-mail marketingiem", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Internet mo
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Spis treści

Godzina dziennie z e-mail marketingiem eBook -- spis treści

Przedmowa (17)

Wprowadzenie (21)

Rozdział 1. E-mail marketing dziś (25)

  • Jak do tego doszÅ‚o? (26)
  • Co e-mail oznacza dla Twoich odbiorców? (30)
  • Pięć typów e-maili (30)
    • Åšwiadomość (32)
    • Zainteresowanie (33)
    • Konwersja (34)
    • Używanie produktów (36)
    • Lojalność (36)
  • Ekonomiczne skutki e-maili (39)
  • Sprawdź swÄ… wiedzÄ™ (40)

Rozdział 2. Pięć kluczowych elementów każdego e-maila (43)

  • ZwiÄ™kszanie wpÅ‚ywu marki (44)
    • OkreÅ›lanie wartoÅ›ci marki w e-mailu (45)
  • Wbudowywanie inteligencji w projekt (47)
    • Podstawowe elementy inteligentnych e-maili (48)
    • Jak wykorzystać tÄ™ wiedzÄ™? (50)
  • Motywowanie do zakupu (52)
    • Wojna z e-mailowym ADD (54)
    • Poza treść e-maila - co musisz wiedzieć? (55)
  • Tworzenie wiadomoÅ›ci zwiÄ…zanych z transakcjami i obsÅ‚ugÄ… klienta (57)
  • Dodawanie elementów na potrzeby marketingu wirusowego (60)
    • Dwa sposoby na definiowanie sukcesu marketingu wirusowego (62)
    • Najlepsze praktyki zyskiwania rozgÅ‚osu przez marketing wirusowy i szeptany (63)
  • Sprawdź swÄ… wiedzÄ™ (64)

Rozdział 3. Przygotowania do działań w ramach e-mail marketingu (65)

  • Dopasowywanie strategii do narzÄ™dzi (66)
    • OkreÅ›lanie potrzebnych narzÄ™dzi - dziesiÄ™ciopunktowa strategia (66)
  • Ocenianie usÅ‚ugodawców (71)
    • Lista kontrolna usprawniajÄ…ca proces wyboru usÅ‚ugodawcy (72)
  • Gotowość organizacyjna - zasoby potrzebne do odniesienia sukcesu (76)
  • Planowanie budżetu z myÅ›lÄ… o przyszÅ‚oÅ›ci (79)
  • Uzasadnianie - przekonywanie szefa zwrotem z inwestycji w e-maile (80)
  • Sprawdź swÄ… wiedzÄ™ (82)

Rozdział 4. Co się dzieje po wysłaniu wiadomości? (83)

  • Tworzenie systemu analiz (84)
    • Zacznij od planu e-mail marketingu i rozszerzaj go, aby uwzglÄ™dnić plan rozwoju firmy (84)
  • Co zrobić, jeÅ›li wystÄ…piÄ… problemy? (90)
    • Co wiÄ™c zrobić, jeÅ›li i Tobie przytrafi siÄ™ wpadka? (92)
  • Budżet po raz wtóry (94)
  • Baza danych w e-mail marketingu i późniejsze dziaÅ‚ania wielokanaÅ‚owe (95)
    • Faza 1. Åšwiadomość (96)
    • Faza 2. Zaangażowanie (97)
    • Faza 3. Zainteresowanie (97)
    • Faza 4. Zakup (98)
    • Optymalne wykorzystanie e-maili w Å›rodowisku wielokanaÅ‚owym (98)
    • Jakie ma to znaczenie przy budowaniu poczÄ…tkowej e-mailowej bazy danych? (98)
  • Pięć sposobów na doprowadzenie do katastrofy (jeÅ›li nie zachowasz ostrożnoÅ›ci) (100)
  • Sprawdź swÄ… wiedzÄ™ (102)

Rozdział 5. Osiem kluczowych czynników kampanii e-mailowej (103)

  • Kluczowy czynnik numer 1. Pozyskiwanie adresów e-mail (104)
    • Witryna (104)
    • Inne kanaÅ‚y (108)
    • ŹródÅ‚a niezależne (110)
    • Witamy w kampanii! (113)
  • Kluczowy czynnik numer 2. MateriaÅ‚y i tekst (115)
    • Pole "od" (115)
    • Pole "temat" (115)
    • Test na spam (117)
    • Szerokość szablonu wiadomoÅ›ci (118)
    • DÅ‚ugość szablonu wiadomoÅ›ci - wykorzystaj obszar "nad zgiÄ™ciem" (119)
    • Najlepsze praktyki z obszaru tworzenia materiałów na potrzeby e-maili (119)
  • Kluczowy czynnik numer 3. Skuteczne wykorzystanie danych (120)
  • Kluczowy czynnik numer 4. Integracja w Å›rodowisku wielokanaÅ‚owym (122)
  • Kluczowy czynnik numer 5. Technologia (dostarczanie, wdrażanie i projektowanie) (124)
  • Kluczowy czynnik numer 6. Raporty i analizy (125)
  • Kluczowy czynnik numer 7. Prywatność i regulacje prawne (127)
    • Najlepsze praktyki z obszaru polityki prywatnoÅ›ci (128)
  • Kluczowy czynnik numer 8. Reaktywowanie (130)
  • Sprawdź swÄ… wiedzÄ™ (131)

Rozdział 6. Miesiąc 1. Przygotowywanie strategii e-mail marketingu (133)

  • TydzieÅ„ 1. Przygotowywanie arsenaÅ‚u zasobów (134)
    • PoniedziaÅ‚ek - zdobywanie wiedzy (siedem najważniejszych prawd na temat e-mail marketingu) (135)
    • Wtorek - ocenianie narzÄ™dzi i zasobów (139)
    • Åšroda - planowanie budżetu (143)
    • Czwartek - pomocnicze dziaÅ‚ania marketingowe (146)
    • PiÄ…tek - skÅ‚anianie szefa do przyznania funduszy (150)
  • TydzieÅ„ 2. Tworzenie planu drogi do sukcesu (151)
    • PoniedziaÅ‚ek - ocenianie obecnych danych firmowych i ustalanie docelowej dÅ‚ugoÅ›ci listy adresów (152)
    • Wtorek - opracowywanie planu pozyskiwania adresów (154)
    • Åšroda - proces zapisywania siÄ™ i centrum preferencji klienta (156)
    • Czwartek - analiza procesu wypisywania siÄ™ (160)
    • PiÄ…tek - optymalizowanie stron wejÅ›ciowych (161)
  • TydzieÅ„ 3. Wsteczne odliczanie do startu kampanii (167)
    • PoniedziaÅ‚ek - tworzenie realistycznej strategii (167)
    • Wtorek - okreÅ›lanie procesu transferu danych (171)
    • Åšroda - kontrola odnoÅ›ników Å›ledzÄ…cych (174)
    • Czwartek - podstawowe informacje o dostarczaniu e-maili (176)
    • PiÄ…tek - sprawdzanie, czy e-mail umożliwia podejmowanie dziaÅ‚aÅ„ (181)
  • TydzieÅ„ 4. Testy na potrzeby pierwszej kampanii (182)
    • PoniedziaÅ‚ek - strategia tworzenia pól "od" i "temat" (182)
    • Wtorek - upewnianie siÄ™, że treść jest czytelna (183)
    • Åšroda - sprawdzanie poprawnoÅ›ci personalizacji (187)
    • Czwartek - pamiÄ™taj, że e-maile sÄ… przekazywane i zapisywane (189)
    • PiÄ…tek - jeszcze jedno przejÅ›cie przez listÄ™ warunków sukcesu (190)
  • Sprawdź swÄ… wiedzÄ™ (190)

Rozdział 7. Miesiąc 2. Zapewnianie sukcesu po uruchomieniu kampanii (193)

  • TydzieÅ„ 1. WysyÅ‚anie wiadomoÅ›ci w ramach pierwszej kampanii (194)
    • PoniedziaÅ‚ek - co robić po klikniÄ™ciu przycisku "WyÅ›lij"? (194)
    • Wtorek - czytanie raportów (196)
    • Åšroda - zarzÄ…dzanie odpowiedziami od dziaÅ‚u obsÅ‚ugi klienta (199)
    • Czwartek - porównywanie współczynnika odpowiedzi z prognozami i planem (199)
    • PiÄ…tek - utrzymywanie dobrej reputacji i porzÄ…dku w bazie danych (201)
  • TydzieÅ„ 2. Tworzenie planu optymalizacji wyników (203)
    • PoniedziaÅ‚ek - co naprawdÄ™ pokazujÄ… raporty? (203)
    • Wtorek - analizowanie skutecznoÅ›ci materiałów (206)
    • Åšroda - tworzenie kompletnego raportu (210)
    • Czwartek - optymalizowanie punktów zapisywania siÄ™ w witrynie (213)
    • PiÄ…tek - przygotowywanie testu (217)
  • TydzieÅ„ 3. Pomiar wpÅ‚ywu e-maili na inne kanaÅ‚y (221)
    • PoniedziaÅ‚ek - pomiar wpÅ‚ywu e-maili na zwiÄ™kszanie sprzedaży (221)
    • Wtorek - okreÅ›lanie wartoÅ›ci adresów e-mail i kampanii (226)
    • Åšroda - zwiÄ™kszanie kosztów wysyÅ‚ki e-maili w celu poprawy ogólnych wyników (230)
    • Czwartek - integracja analizy danych internetowych z pocztÄ… elektronicznÄ… (232)
    • PiÄ…tek - znajdowanie zwolenników i kierowanie do nich przekazu (237)
  • TydzieÅ„ 4. Rozpowszechnianie wyników kampanii e-mailowej wewnÄ…trz organizacji (240)
    • PoniedziaÅ‚ek - skuteczne wykorzystanie e-maili w różnych dziaÅ‚ach firmy (241)
    • Wtorek - przedstawianie wyników współpracownikom internetowym (244)
    • Åšroda - przedstawianie wyników współpracownikom pozainternetowym (245)
    • Czwartek - wykorzystywanie wyników na potrzeby PR (247)
    • PiÄ…tek - w kierunku dynamicznie generowanych treÅ›ci (248)
  • Sprawdź swÄ… wiedzÄ™ (250)

Rozdział 8. Miesiąc 3. Dodawanie wodotrysków (251)

  • TydzieÅ„ 1. Wykorzystanie e-maili do zbierania informacji zwrotnych (252)
    • PoniedziaÅ‚ek - wykorzystanie kwestionariuszy w e-mailach (252)
    • Wtorek - projektowanie kwestionariuszy pod kÄ…tem e-maili (253)
    • Åšroda - ankiety w e-mailach (255)
    • Czwartek - grupy fokusowe prowadzone za pomocÄ… e-maili (258)
    • PiÄ…tek - zbieranie dowodów uznania za pomocÄ… e-maili (259)
  • TydzieÅ„ 2. Tworzenie e-maili z nagraniami wideo i audio (263)
    • PoniedziaÅ‚ek - czy powinieneÅ› stosować nagrania audio i wideo w e-mailach? (264)
    • Wtorek - budowanie piÄ™ciowarstwowych e-maili (264)
    • Åšroda - tworzenie wirusowych e-maili z filmami (266)
    • Czwartek - integrowanie e-maili z filmami z wiÄ™kszÄ… kampaniÄ… (269)
    • PiÄ…tek - umożliwianie odbiorcom tworzenia wÅ‚asnych e-maili z filmami (269)
  • TydzieÅ„ 3. Tworzenie e-maili na urzÄ…dzenia przenoÅ›ne (271)
    • PoniedziaÅ‚ek - dlaczego powinieneÅ› tworzyć "mobilne" e-maile? (272)
    • Wtorek - materiaÅ‚y do e-maili na urzÄ…dzenia przenoÅ›ne (273)
    • Åšroda - ilu czytelników z bazy danych czyta e-maile w biegu? (276)
    • Czwartek - tworzenie centrum preferencji na potrzeby użytkowników urzÄ…dzeÅ„ przenoÅ›nych (278)
    • PiÄ…tek - dopasowywanie obecnej strategii e-mailowej do Å›wiata urzÄ…dzeÅ„ przenoÅ›nych (279)
  • TydzieÅ„ 4. Tworzenie e-maili w sieciach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (282)
    • PoniedziaÅ‚ek - kiedy e-maile sÄ… używane w sieciach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych? (282)
    • Wtorek - wytyczne dotyczÄ…ce odpowiedzi na e-maile spoÅ‚ecznoÅ›ciowe (283)
    • Åšroda - przeglÄ…d efektów rozsyÅ‚ania e-maili spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (286)
    • Czwartek - wiadomoÅ›ci spoÅ‚ecznoÅ›ciowe, czyli jak myÅ›leć niestandardowo (288)
    • PiÄ…tek - kontrolowanie używania e-maili spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (290)
  • Sprawdź swÄ… wiedzÄ™ (291)

Rozdział 9. Przygotowania do drugiego roku i dalszej przyszłości (293)

  • Iteracyjne analizy finansowe - analizy obejmujÄ…ce dÅ‚uższy okres (294)
    • Spojrzenie góra - dół na roczne wyniki (294)
    • Analizowanie wyników pojedynczych subskrybentów (295)
    • "Zdrowie" listy (295)
    • Wyniki finansowe i realizowanie budżetu (295)
    • Konieczność wprowadzenia zmian w budżecie (296)
  • "OdÅ›wieżanie" ESP - ocenianie dostawcy ESP i partnerów z obszaru technologii (297)
  • Szacowanie przyszÅ‚ych trendów (300)
  • Dalsza podróż (302)

Dodatek A: Lista dostawców i zasobów (305)

  • Stowarzyszenia, wydarzenia i publikacje (306)
  • Dostawcy usÅ‚ug z obszaru poczty elektronicznej (306)
  • Dostawcy usÅ‚ug zwiÄ…zanych z dostarczaniem poczty oraz firmy zarzÄ…dzajÄ…ce reputacjÄ… i akredytacyjne (307)
  • Badania rynku, agencje i firmy konsultingowe (307)
  • Dostawcy technologii (308)
  • Firmy od analizy danych internetowych (308)

Dodatek B: Listy kontrolne z obszaru poczty elektronicznej (309)

  • Projektowanie e-maili (310)
    • Zawartość (310)
    • Temat (310)
    • Nagłówek i poprzedzajÄ…ce go elementy (310)
    • Panel podglÄ…du (310)
    • Budowa wiadomoÅ›ci (311)
    • ModuÅ‚ rezerwowy (311)
    • Stopka (311)
  • Kontrola jakoÅ›ci kodu (311)
    • WstÄ™pne sprawdzanie pliku HTML (312)
    • WstÄ™pne sprawdzanie pliku tekstowego (313)
    • Przeprowadź testy wyÅ›wietlania (313)

SÅ‚owniczek (315)

Skorowidz (331)

Dodaj do koszyka Godzina dziennie z e-mail marketingiem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.