Godzina dziennie z e-mail marketingiem - Helion

Tytu艂 orygina艂u: Email Marketing: An Hour a Day
T艂umaczenie: Tomasz Walczak
ISBN: 978-83-246-7750-4
stron: 344, Format: ebook
Data wydania: 2013-05-09
Ksi臋garnia: Helion
Cena ksi膮偶ki: 44,25 z艂 (poprzednio: 59,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 25% (-14,75 z艂)
Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem
Zaplanuj skuteczn膮 kampani臋 e-marketingow膮
- Jak opracowa膰 skuteczn膮 strategi臋 e-marketingow膮?
- Jak przygotowa膰 e-maile z nagraniami wideo i audio?
- Jak stosowa膰 analiz臋 danych internetowych, aby zwi臋kszy膰 skuteczno艣膰 dzia艂a艅 marketingowych?
W dzisiejszych czasach dobry e-mail jest jednym z najskuteczniejszych narz臋dzi w arsenale nowoczesnego marketingowca. Dobrze przygotowany zapewnia nie tylko spore zyski oraz lojalno艣膰 klient贸w wobec marki. W tym podr臋czniku znajdziesz najlepsze pomys艂y, najmodniejsze trendy i najskuteczniejsze metody dzia艂a艅, kt贸re pozwol膮 Ci przygotowa膰 wyj膮tkowy plan z zakresu e-mail marketingu i w konsekwencji osi膮gn膮膰 sukces w biznesie!
W ksi膮偶ce "Godzina dziennie z e-mail marketingiem" znajdziesz wszystkie niezb臋dne, najbardziej aktualne wiadomo艣ci i opisy technik e-marketingu, przygotowane w spos贸b umo偶liwiaj膮cy natychmiastowe ich wykorzystanie — niezale偶nie od specyfiki organizacji. Dzi臋ki temu podr臋cznikowi poznasz i zrozumiesz ogromny potencja艂 drzemi膮cy w komunikacji z klientem oraz jej znaczenie dla rozwoju Twojej firmy. Dowiesz si臋, jak zaplanowa膰 bud偶et lub sporz膮dzi膰 iteracyjne analizy finansowe. Przeczytasz o tym, co mo偶e zak艂贸ci膰 Twoj膮 kampani臋, a tak偶e — co wa偶niejsze — jak unikn膮膰 problem贸w i poradzi膰 sobie z r贸偶nymi wpadkami.
- Zwi臋kszanie wp艂ywu marki.
- Podstawowe elementy inteligentnych e-maili.
- Motywowanie do zakupu.
- Definiowanie sukcesu marketingu wirusowego.
- Dopasowanie narz臋dzi do strategii marketingowej.
- Planowanie bud偶etu.
- Tworzenie mapy punkt贸w wej艣cia i wyj艣cia.
- Plan analiz.
- Kluczowe czynniki kampanii e-mailowej.
- Tworzenie e-maili z nagraniami audio i wideo.
- E-maile na urz膮dzenia przeno艣ne.
Wysy艂aj e-maile i osi膮gnij sukces biznesowy
Osoby kt贸re kupowa艂y "Godzina dziennie z e-mail marketingiem", wybiera艂y tak偶e:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro偶enia 58,33 z艂, (14,00 z艂 -76%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 z艂, (8,90 z艂 -70%)
- Internet mo 48,06 z艂, (14,90 z艂 -69%)
- Elastyczne nawyki. Jak kszta 48,39 z艂, (15,00 z艂 -69%)
- Niezwyci臋偶ona firma. Jak nieustannie odkrywa膰 swoj膮 organizacj臋 na nowo i czerpa膰 z najlepszych modeli biznesowych 86,77 z艂, (26,90 z艂 -69%)
Spis tre艣ci
Godzina dziennie z e-mail marketingiem eBook -- spis tre艣ci
Przedmowa (17)
Wprowadzenie (21)
Rozdzia艂 1. E-mail marketing dzi艣 (25)
- Jak do tego dosz艂o? (26)
- Co e-mail oznacza dla Twoich odbiorc贸w? (30)
- Pi臋膰 typ贸w e-maili (30)
- 艢wiadomo艣膰 (32)
- Zainteresowanie (33)
- Konwersja (34)
- U偶ywanie produkt贸w (36)
- Lojalno艣膰 (36)
- Ekonomiczne skutki e-maili (39)
- Sprawd藕 sw膮 wiedz臋 (40)
Rozdzia艂 2. Pi臋膰 kluczowych element贸w ka偶dego e-maila (43)
- Zwi臋kszanie wp艂ywu marki (44)
- Okre艣lanie warto艣ci marki w e-mailu (45)
- Wbudowywanie inteligencji w projekt (47)
- Podstawowe elementy inteligentnych e-maili (48)
- Jak wykorzysta膰 t臋 wiedz臋? (50)
- Motywowanie do zakupu (52)
- Wojna z e-mailowym ADD (54)
- Poza tre艣膰 e-maila - co musisz wiedzie膰? (55)
- Tworzenie wiadomo艣ci zwi膮zanych z transakcjami i obs艂ug膮 klienta (57)
- Dodawanie element贸w na potrzeby marketingu wirusowego (60)
- Dwa sposoby na definiowanie sukcesu marketingu wirusowego (62)
- Najlepsze praktyki zyskiwania rozg艂osu przez marketing wirusowy i szeptany (63)
- Sprawd藕 sw膮 wiedz臋 (64)
Rozdzia艂 3. Przygotowania do dzia艂a艅 w ramach e-mail marketingu (65)
- Dopasowywanie strategii do narz臋dzi (66)
- Okre艣lanie potrzebnych narz臋dzi - dziesi臋ciopunktowa strategia (66)
- Ocenianie us艂ugodawc贸w (71)
- Lista kontrolna usprawniaj膮ca proces wyboru us艂ugodawcy (72)
- Gotowo艣膰 organizacyjna - zasoby potrzebne do odniesienia sukcesu (76)
- Planowanie bud偶etu z my艣l膮 o przysz艂o艣ci (79)
- Uzasadnianie - przekonywanie szefa zwrotem z inwestycji w e-maile (80)
- Sprawd藕 sw膮 wiedz臋 (82)
Rozdzia艂 4. Co si臋 dzieje po wys艂aniu wiadomo艣ci? (83)
- Tworzenie systemu analiz (84)
- Zacznij od planu e-mail marketingu i rozszerzaj go, aby uwzgl臋dni膰 plan rozwoju firmy (84)
- Co zrobi膰, je艣li wyst膮pi膮 problemy? (90)
- Co wi臋c zrobi膰, je艣li i Tobie przytrafi si臋 wpadka? (92)
- Bud偶et po raz wt贸ry (94)
- Baza danych w e-mail marketingu i p贸藕niejsze dzia艂ania wielokana艂owe (95)
- Faza 1. 艢wiadomo艣膰 (96)
- Faza 2. Zaanga偶owanie (97)
- Faza 3. Zainteresowanie (97)
- Faza 4. Zakup (98)
- Optymalne wykorzystanie e-maili w 艣rodowisku wielokana艂owym (98)
- Jakie ma to znaczenie przy budowaniu pocz膮tkowej e-mailowej bazy danych? (98)
- Pi臋膰 sposob贸w na doprowadzenie do katastrofy (je艣li nie zachowasz ostro偶no艣ci) (100)
- Sprawd藕 sw膮 wiedz臋 (102)
Rozdzia艂 5. Osiem kluczowych czynnik贸w kampanii e-mailowej (103)
- Kluczowy czynnik numer 1. Pozyskiwanie adres贸w e-mail (104)
- Witryna (104)
- Inne kana艂y (108)
- 殴r贸d艂a niezale偶ne (110)
- Witamy w kampanii! (113)
- Kluczowy czynnik numer 2. Materia艂y i tekst (115)
- Pole "od" (115)
- Pole "temat" (115)
- Test na spam (117)
- Szeroko艣膰 szablonu wiadomo艣ci (118)
- D艂ugo艣膰 szablonu wiadomo艣ci - wykorzystaj obszar "nad zgi臋ciem" (119)
- Najlepsze praktyki z obszaru tworzenia materia艂贸w na potrzeby e-maili (119)
- Kluczowy czynnik numer 3. Skuteczne wykorzystanie danych (120)
- Kluczowy czynnik numer 4. Integracja w 艣rodowisku wielokana艂owym (122)
- Kluczowy czynnik numer 5. Technologia (dostarczanie, wdra偶anie i projektowanie) (124)
- Kluczowy czynnik numer 6. Raporty i analizy (125)
- Kluczowy czynnik numer 7. Prywatno艣膰 i regulacje prawne (127)
- Najlepsze praktyki z obszaru polityki prywatno艣ci (128)
- Kluczowy czynnik numer 8. Reaktywowanie (130)
- Sprawd藕 sw膮 wiedz臋 (131)
Rozdzia艂 6. Miesi膮c 1. Przygotowywanie strategii e-mail marketingu (133)
- Tydzie艅 1. Przygotowywanie arsena艂u zasob贸w (134)
- Poniedzia艂ek - zdobywanie wiedzy (siedem najwa偶niejszych prawd na temat e-mail marketingu) (135)
- Wtorek - ocenianie narz臋dzi i zasob贸w (139)
- 艢roda - planowanie bud偶etu (143)
- Czwartek - pomocnicze dzia艂ania marketingowe (146)
- Pi膮tek - sk艂anianie szefa do przyznania funduszy (150)
- Tydzie艅 2. Tworzenie planu drogi do sukcesu (151)
- Poniedzia艂ek - ocenianie obecnych danych firmowych i ustalanie docelowej d艂ugo艣ci listy adres贸w (152)
- Wtorek - opracowywanie planu pozyskiwania adres贸w (154)
- 艢roda - proces zapisywania si臋 i centrum preferencji klienta (156)
- Czwartek - analiza procesu wypisywania si臋 (160)
- Pi膮tek - optymalizowanie stron wej艣ciowych (161)
- Tydzie艅 3. Wsteczne odliczanie do startu kampanii (167)
- Poniedzia艂ek - tworzenie realistycznej strategii (167)
- Wtorek - okre艣lanie procesu transferu danych (171)
- 艢roda - kontrola odno艣nik贸w 艣ledz膮cych (174)
- Czwartek - podstawowe informacje o dostarczaniu e-maili (176)
- Pi膮tek - sprawdzanie, czy e-mail umo偶liwia podejmowanie dzia艂a艅 (181)
- Tydzie艅 4. Testy na potrzeby pierwszej kampanii (182)
- Poniedzia艂ek - strategia tworzenia p贸l "od" i "temat" (182)
- Wtorek - upewnianie si臋, 偶e tre艣膰 jest czytelna (183)
- 艢roda - sprawdzanie poprawno艣ci personalizacji (187)
- Czwartek - pami臋taj, 偶e e-maile s膮 przekazywane i zapisywane (189)
- Pi膮tek - jeszcze jedno przej艣cie przez list臋 warunk贸w sukcesu (190)
- Sprawd藕 sw膮 wiedz臋 (190)
Rozdzia艂 7. Miesi膮c 2. Zapewnianie sukcesu po uruchomieniu kampanii (193)
- Tydzie艅 1. Wysy艂anie wiadomo艣ci w ramach pierwszej kampanii (194)
- Poniedzia艂ek - co robi膰 po klikni臋ciu przycisku "Wy艣lij"? (194)
- Wtorek - czytanie raport贸w (196)
- 艢roda - zarz膮dzanie odpowiedziami od dzia艂u obs艂ugi klienta (199)
- Czwartek - por贸wnywanie wsp贸艂czynnika odpowiedzi z prognozami i planem (199)
- Pi膮tek - utrzymywanie dobrej reputacji i porz膮dku w bazie danych (201)
- Tydzie艅 2. Tworzenie planu optymalizacji wynik贸w (203)
- Poniedzia艂ek - co naprawd臋 pokazuj膮 raporty? (203)
- Wtorek - analizowanie skuteczno艣ci materia艂贸w (206)
- 艢roda - tworzenie kompletnego raportu (210)
- Czwartek - optymalizowanie punkt贸w zapisywania si臋 w witrynie (213)
- Pi膮tek - przygotowywanie testu (217)
- Tydzie艅 3. Pomiar wp艂ywu e-maili na inne kana艂y (221)
- Poniedzia艂ek - pomiar wp艂ywu e-maili na zwi臋kszanie sprzeda偶y (221)
- Wtorek - okre艣lanie warto艣ci adres贸w e-mail i kampanii (226)
- 艢roda - zwi臋kszanie koszt贸w wysy艂ki e-maili w celu poprawy og贸lnych wynik贸w (230)
- Czwartek - integracja analizy danych internetowych z poczt膮 elektroniczn膮 (232)
- Pi膮tek - znajdowanie zwolennik贸w i kierowanie do nich przekazu (237)
- Tydzie艅 4. Rozpowszechnianie wynik贸w kampanii e-mailowej wewn膮trz organizacji (240)
- Poniedzia艂ek - skuteczne wykorzystanie e-maili w r贸偶nych dzia艂ach firmy (241)
- Wtorek - przedstawianie wynik贸w wsp贸艂pracownikom internetowym (244)
- 艢roda - przedstawianie wynik贸w wsp贸艂pracownikom pozainternetowym (245)
- Czwartek - wykorzystywanie wynik贸w na potrzeby PR (247)
- Pi膮tek - w kierunku dynamicznie generowanych tre艣ci (248)
- Sprawd藕 sw膮 wiedz臋 (250)
Rozdzia艂 8. Miesi膮c 3. Dodawanie wodotrysk贸w (251)
- Tydzie艅 1. Wykorzystanie e-maili do zbierania informacji zwrotnych (252)
- Poniedzia艂ek - wykorzystanie kwestionariuszy w e-mailach (252)
- Wtorek - projektowanie kwestionariuszy pod k膮tem e-maili (253)
- 艢roda - ankiety w e-mailach (255)
- Czwartek - grupy fokusowe prowadzone za pomoc膮 e-maili (258)
- Pi膮tek - zbieranie dowod贸w uznania za pomoc膮 e-maili (259)
- Tydzie艅 2. Tworzenie e-maili z nagraniami wideo i audio (263)
- Poniedzia艂ek - czy powiniene艣 stosowa膰 nagrania audio i wideo w e-mailach? (264)
- Wtorek - budowanie pi臋ciowarstwowych e-maili (264)
- 艢roda - tworzenie wirusowych e-maili z filmami (266)
- Czwartek - integrowanie e-maili z filmami z wi臋ksz膮 kampani膮 (269)
- Pi膮tek - umo偶liwianie odbiorcom tworzenia w艂asnych e-maili z filmami (269)
- Tydzie艅 3. Tworzenie e-maili na urz膮dzenia przeno艣ne (271)
- Poniedzia艂ek - dlaczego powiniene艣 tworzy膰 "mobilne" e-maile? (272)
- Wtorek - materia艂y do e-maili na urz膮dzenia przeno艣ne (273)
- 艢roda - ilu czytelnik贸w z bazy danych czyta e-maile w biegu? (276)
- Czwartek - tworzenie centrum preferencji na potrzeby u偶ytkownik贸w urz膮dze艅 przeno艣nych (278)
- Pi膮tek - dopasowywanie obecnej strategii e-mailowej do 艣wiata urz膮dze艅 przeno艣nych (279)
- Tydzie艅 4. Tworzenie e-maili w sieciach spo艂eczno艣ciowych (282)
- Poniedzia艂ek - kiedy e-maile s膮 u偶ywane w sieciach spo艂eczno艣ciowych? (282)
- Wtorek - wytyczne dotycz膮ce odpowiedzi na e-maile spo艂eczno艣ciowe (283)
- 艢roda - przegl膮d efekt贸w rozsy艂ania e-maili spo艂eczno艣ciowych (286)
- Czwartek - wiadomo艣ci spo艂eczno艣ciowe, czyli jak my艣le膰 niestandardowo (288)
- Pi膮tek - kontrolowanie u偶ywania e-maili spo艂eczno艣ciowych (290)
- Sprawd藕 sw膮 wiedz臋 (291)
Rozdzia艂 9. Przygotowania do drugiego roku i dalszej przysz艂o艣ci (293)
- Iteracyjne analizy finansowe - analizy obejmuj膮ce d艂u偶szy okres (294)
- Spojrzenie g贸ra - d贸艂 na roczne wyniki (294)
- Analizowanie wynik贸w pojedynczych subskrybent贸w (295)
- "Zdrowie" listy (295)
- Wyniki finansowe i realizowanie bud偶etu (295)
- Konieczno艣膰 wprowadzenia zmian w bud偶ecie (296)
- "Od艣wie偶anie" ESP - ocenianie dostawcy ESP i partner贸w z obszaru technologii (297)
- Szacowanie przysz艂ych trend贸w (300)
- Dalsza podr贸偶 (302)
Dodatek A: Lista dostawc贸w i zasob贸w (305)
- Stowarzyszenia, wydarzenia i publikacje (306)
- Dostawcy us艂ug z obszaru poczty elektronicznej (306)
- Dostawcy us艂ug zwi膮zanych z dostarczaniem poczty oraz firmy zarz膮dzaj膮ce reputacj膮 i akredytacyjne (307)
- Badania rynku, agencje i firmy konsultingowe (307)
- Dostawcy technologii (308)
- Firmy od analizy danych internetowych (308)
Dodatek B: Listy kontrolne z obszaru poczty elektronicznej (309)
- Projektowanie e-maili (310)
- Zawarto艣膰 (310)
- Temat (310)
- Nag艂贸wek i poprzedzaj膮ce go elementy (310)
- Panel podgl膮du (310)
- Budowa wiadomo艣ci (311)
- Modu艂 rezerwowy (311)
- Stopka (311)
- Kontrola jako艣ci kodu (311)
- Wst臋pne sprawdzanie pliku HTML (312)
- Wst臋pne sprawdzanie pliku tekstowego (313)
- Przeprowad藕 testy wy艣wietlania (313)
S艂owniczek (315)
Skorowidz (331)