reklama - zainteresowany?

Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane - Helion

Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane
Autor: Daniel Bargieł
ISBN: 83-7361-044-8
stron: 156, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2003-05-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 25,00 zł

Dodaj do koszyka Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane

Tagi: Flash/ActionScript

Książka "Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane" została napisana z myślą o tych osobach, które tworząc we Flashu animacje, najczęściej korzystają z języka skryptowego, jakim jest ActionScript. Zawarty w niej materiał został dobrany tak, aby po jej przeczytaniu każdy mógł stworzyć dowolnie złożony pod względem programistycznym projekt animacji. Książka ta jest przeznaczona dla osób, które nie tylko znają dobrze Flasha MX, ale także potrafią korzystać z języka skryptowego, jakim jest ActionScript.

Ćwiczenia obejmują szeroki zakres zastosowania ActionScriptu. Dzięki nim, będziesz w stanie tworzyć zaawansowane gry we Flashu (także trójwymiarowe), a także wykorzystasz możliwości w zakresie transmisji strumieniowych i aplikacji interaktywnych typu czat. Jednym słowem -- staniesz się prawdziwym ekspertem Flasha.

Omówiono:

  • Animację modelu 3D na podstawie danych zapisanych w pliku XML
  • Tworzenie i animowanie postaci w grach
  • Tworzenie plansz i edytorów plansz
  • Wykrywanie kolizji w grach
  • Tworzenie inteligentnych przeciwników
  • Wykorzystywanie w grach praw fizyki
  • Użycie Flash Communication Server MX do tworzenia transmisji wideo i aplikacji typu chat

Dodaj do koszyka Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane

 

Osoby które kupowały "Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane", wybierały także:

  • Tablice informatyczne. Flash MX 2004 ActionScript
  • Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5
  • Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
  • Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia
  • ActionScript 3.0. Biblia

Dodaj do koszyka Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane

Spis treści

Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane -- spis treści

Wprowadzenie (5)

Rozdział 1. Animacja modelu 3D (7)

  • Tworzenie sześcianu (8)
  • Podsumowanie (22)

Rozdział 2. Zapisywanie geometrii w pliku XML (23)

  • Podsumowanie (35)

Rozdział 3. Kontrola oraz animacja postaci (37)

  • Sterowanie prostą postacią (37)
  • Sterowanie złożoną postacią (42)
  • Sterowanie postacią za pomocą myszy (49)
  • Podsumowanie (57)

Rozdział 4. Tworzenie plansz w grach (59)

  • Ładowanie mapy z pliku XML (60)
  • Edytor map (64)
  • Podsumowanie (76)

Rozdział 5. Detekcja kolizji (77)

  • Prosta detekcja kolizji metodą hitTest (77)
  • Złożona detekcja kolizji metodą hitTest (83)
  • Alternatywny sposób detekcji kolizji (91)
  • Podsumowanie (96)

Rozdział 6. Inteligentni przeciwnicy (97)

  • Zachowania spontaniczne (97)
  • Algorytm odszukiwania ścieżki (102)
  • Podsumowanie (113)

Rozdział 7. Fizyka w animacjach (115)

  • Bezwładność obiektu w przestrzeni (115)
  • Grawitacja oraz zderzenie (119)
  • Podsumowanie (128)

Rozdział 8. Transmisja strumieni wideo - Flash Communication Server MX (129)

  • Co potrafi Flash Player 6 (130)
  • Serwer Flash Communication Server MX (133)
  • Wymiana strumieni wideo (136)
  • Podsumowanie (144)

Rozdział 9. Aplikacja Chat - Flash Communication Server MX (145)

  • Projekt aplikacji Chat (145)
  • Narzędzia administracyjne (152)
  • Podsumowanie (155)
  • Zakończenie (155)

Dodaj do koszyka Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.