reklama - zainteresowany?

Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne - Helion

Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne
Autor: Daniel Bargieł
ISBN: 83-7361-449-4
stron: 144, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2004-03-30
Księgarnia: Helion

Cena książki: 14,90 zł

Dodaj do koszyka Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne

Tagi: Flash/ActionScript

Kariera programu Macromedia Flash jest fenomenem, nawet w tak szybko rozwijającej się branży, jaką jest branża oprogramowania. Flash od prostego narzędzia do animacji stał się wydajnym środowiskiem projektowym, umożliwiającym tworzenie skomplikowanych aplikacji, gier, serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Popularność Flasha nadal rośnie, czego najlepszym potwierdzeniem jest pojawianie się jego kolejnych, coraz bardziej rozbudowanych wersji.

Tworzenie aplikacji we Flashu wymaga nie tylko zdolności plastycznych, ale również wiedzy o programowaniu w języku ActionScript, o XML-u i bazach danych oraz języku HTML. Książka Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne jest wprowadzeniem w świat Flasha i związanych z nim zagadnień. W krótkich, ilustrowanych ćwiczeniach przedstawia:

  • Interfejs użytkownika programu i zasady zarzÄ…dzania projektami we Flashu
  • Sposoby korzystania z narzÄ™dzi rysunkowych i edycyjnych
  • Tworzenie obiektów tekstowych
  • Zastosowanie symboli
  • Sposoby importowania obiektów stworzonych w innych aplikacjach
  • Podstawowe zasady tworzenia animacji we Flashu
  • Tworzenie mechanizmów interakcji z użytkownikiem
  • Budowanie serwisów WWW w technologii Flasha i publikowanie gotowych dokumentów

Dodaj do koszyka Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne

 

Osoby które kupowały "Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:

  • Tablice informatyczne. Flash MX 2004 ActionScript
  • Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5
  • Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
  • Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia
  • ActionScript 3.0. Biblia

Dodaj do koszyka Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne

Spis treści

Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści

Wstęp (5)

Rozdział 1. Interfejs aplikacji (8)

  • Obszar roboczy i panele (9)
    • Panele Flasha (10)
  • Korzystanie z pomocy (17)
  • Podsumowanie (17)

Rozdział 2. Praca z projektami (18)

  • Tworzenie i zarzÄ…dzanie projektami (19)
  • Podsumowanie (26)

Rozdział 3. Rysowanie we Flashu (27)

  • NarzÄ™dzia rysunkowe (27)
  • ZÅ‚ożona modyfikacja (34)
    • WÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci ksztaÅ‚tów (34)
    • Wzajemne oddziaÅ‚ywanie ksztaÅ‚tów (36)
    • Modyfikacja struktury ksztaÅ‚tu na poziomie punktów (39)
  • Kolory we Flashu (41)
    • Kopiowanie kolorów i gradientów (41)
    • Tworzenie nowych kolorów i gradientów (43)
    • Transformacja wypeÅ‚nienia (47)
  • Transformacje ksztaÅ‚tów oraz ich wzajemne dopasowanie (48)
    • Transformacja ksztaÅ‚tów (48)
    • Wzajemne dopasowanie ksztaÅ‚tów (52)
  • Grupowanie obiektów (54)
  • Podsumowanie (57)

Rozdział 4. Tekst w animacjach (58)

  • Tworzenie pól tekstowych (58)
  • Techniki formatowania tekstu (60)
  • Transformacja i geometryczna modyfikacja tekstu (63)
  • Podsumowanie (65)

Rozdział 5. Symbole i odnośniki (66)

  • Panel biblioteki (68)
  • Symbole (72)
  • Efekty graficzne (76)
    • Efekty koloru (76)
    • Efekty panelu Timeline (79)
  • Podsumowanie (82)

Rozdział 6. Importowanie obiektów (83)

  • Bitmapy (83)
    • Importowanie popularnych formatów graficznych (84)
    • Edycja bitmapy (86)
  • DźwiÄ™k (89)
  • Pliki wideo (91)
  • Podsumowanie (94)

Rozdział 7. Tworzenie animacji (95)

  • Warstwy, ujÄ™cia kluczowe i klatki animacji (95)
    • Warstwy (95)
    • UjÄ™cia kluczowe oraz klatki animacji (99)
  • Animacja klatka po klatce (100)
  • Animacja uzupeÅ‚niana (102)
    • UzupeÅ‚nianie ruchu (102)
    • UzupeÅ‚nianie ksztaÅ‚tu (109)
  • Animacja po Å›cieżce (111)
  • Maskowanie obiektów (114)
  • Podsumowanie (116)

Rozdział 8. Interakcja z użytkownikiem (117)

  • Podstawy ActionScript (117)
  • Przyciski (118)
  • UjÄ™cia kluczowe (122)
  • Kontrola klipów filmowych (123)
  • Praca z dynamicznymi polami tekstowymi (126)
  • Biblioteka skryptów (129)
  • Podsumowanie (132)

Rozdział 9. Eksport i publikacja (133)

  • Formaty publikacji animacji (133)
  • Eksport elementów animacji (137)
  • Podsumowanie (138)

Rozdział 10. Tworzenie stron WWW (139)

  • Przygotowanie dokumentu HTML (139)
  • Stworzenie animowanego menu (141)
    • Tworzenie animacji menu (141)
    • PozostaÅ‚e dokumenty HTML (142)
  • Podsumowanie (144)

    Dodaj do koszyka Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.