reklama - zainteresowany?

Flash MX 2004. Skuteczne rozwiązania - Helion

Flash MX 2004. Skuteczne rozwiązania
Autor: Shane Elliott
Tytuł oryginału: Flash MX 2004 Killer Tips
Tłumaczenie: Jarosław Dobrzański
ISBN: 83-7361-527-X
stron: 200, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2004-07-15
Księgarnia: Helion

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Flash MX 2004. Skuteczne rozwiązania

Tagi: Flash/ActionScript

Największy zbiór porad i trików dla Flasha MX 2004

Efektywna praca wymaga korzystania z dobrych i sprawdzonych narzędzi. Używając tak doskonałego narzędzia jak Flash MX 2004, potrzebujesz tylko właściwych wskazówek, aby rozwiązywać problemy, które mogą pojawić się podczas pracy. Narzędzie nie działa tak, jak chcesz? Skrypt nie robi tego, czego od niego oczekujesz? Nie marnuj czasu na wertowanie dokumentacji i szukanie pomocy w sieci. Posłuż się wiadomościami z tej książki.

"Flash MX 2004. Skuteczne rozwiązania" nie zawiera opisów każdego polecenia menu, opcji lub narzędzia. Książka jest zbiorem porad, trików i sposobów rozwiązania różnych, nawet najdziwniejszych problemów, jakie mogą wystąpić podczas tworzenia prezentacji we Flashu. Znajdziesz wśród nich wskazówki związane z konfiguracją środowiska roboczego, tworzeniem i animowaniem obiektów graficznych, pisaniem skryptów i optymalizowaniem filmów Flasha. Dzięki nim Twoja praca zyska na szybkości i efektywności.

  • Optymalizacja środowiska pracy
  • Nieznane możliwości narzędzi rysunkowych
  • Porządkowanie zasobów prezentacji
  • Nowatorskie sposoby tworzenia animacji
  • Przyspieszanie pracy -- skróty klawiszowe
  • Import i eksport plików
  • Efektywne korzystanie z komponentów
  • Tworzenie skryptów
  • Publikowanie prezentacji

Przekonaj się, jak bardzo możesz usprawnić swoją pracę, korzystając z rozwiązań przedstawionych w książce.

Dodaj do koszyka Flash MX 2004. Skuteczne rozwiązania

 

Osoby które kupowały "Flash MX 2004. Skuteczne rozwiązania", wybierały także:

  • Tablice informatyczne. Flash MX 2004 ActionScript
  • Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5
  • Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
  • Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia
  • ActionScript 3.0. Biblia

Dodaj do koszyka Flash MX 2004. Skuteczne rozwiązania

Spis treści

Flash MX 2004. Skuteczne rozwiązania -- spis treści

Rozdział 1. Zrobię z Tobą porządek (21)

Organizacja miejsca pracy

  • Gdzie umieścić Timeline? (22)
  • Potrzebuję przestrzeni! (23)
  • Po naszemu czy po staremu (24)
  • Żegnaj, Gienia (24)
  • Zwijane elementy (25)
  • Opuszczamy doki (26)
  • Pozbądźmy się Timeline (27)
  • Biblioteka się panoszy (27)
  • Opisujmy warstwy (28)
  • Ukryta nazwa warstwy to... (28)
  • Porównywanie sąsiadów (29)
  • Efekt kaskadowy (30)
  • Szybkie wyświetlanie dokumentów (30)
  • Dokowanie i uwalnianie (31)
  • Coś znajomego (31)
  • Wysokości warstw (32)
  • Uproszczenie panelu Color Mixer (32)
  • Okno Properties - więcej, niż widać gołym okiem (33)
  • Nowe okno (34)
  • Gdzie moje panele? (35)
  • Droga do doskonałości (35)

Rozdział 2. Moja skrzynka z narzędziami (37)

Korzystanie z narzędzi i z paska narzędzi

  • Tapetowanie mapami bitowymi (38)
  • Sekretne narzędzia (38)
  • Magia wyboru (39)
  • Skasuj to! (39)
  • Kontrolowane skalowanie (40)
  • Szybkie przełączanie widoków (40)
  • Kolory tylko dla mnie (41)
  • Coś dla maluchów (41)
  • Precz z konturem! (42)
  • Kropla w kroplę (42)
  • Punkt obrotu (43)
  • Ochrona hasłem (43)
  • Wybór całego kształtu (44)
  • Zaokrąglanie rogu (44)
  • Zacznijmy od środka (45)
  • Orientuj tekst (45)
  • Zawijać czy wydłużać (46)
  • Rozprostuj lasso! (46)
  • Pojedynczo proszę, drodzy panowie! (47)
  • Czarno na białym (47)
  • Superkształtownik (48)
  • Blokujemy niesforne gradienty (48)
  • Wzajemny pociąg (49)
  • Pojedynczo proszę, drogie panie! (49)
  • Kupą, mości panowie (50)
  • Piszemy od kliknięcia lub od przeciągnięcia (50)
  • Własne kontury (51)
  • Kontury hairline (51)
  • Cwana gumka (52)
  • Do pełna (52)

Rozdział 3. Ryzyko organizacyjne (53)

Scena, biblioteka i linia czasu

  • Poza polem widzenia (54)
  • Przesiadka na siatkę (54)
  • Podkreślamy drogę na szczyt (55)
  • Zmiana ujęć (55)
  • Niezłe posunięcie (56)
  • Symboliczna droga na skróty (56)
  • Skakanie po pikselach (57)
  • Działalność hurtowa w bibliotece (57)
  • Foldery też się gnieżdżą (58)
  • Symbolizm (58)
  • Pokaż maskę (59)
  • Prowadź Waść! (60)
  • Warstwa niewidzialna (60)
  • Na opak (61)
  • Rozciąganie ujęć (61)
  • Na krawędzi (62)
  • Podglądanie w bibliotece (62)
  • Przetasowania warstw (63)
  • Uwaga! Do wszystkich warstw! (63)
  • Kopie bezpieczeństwa (64)
  • Mniejszy podgląd (65)
  • Wszystkie ujęcia naraz (65)
  • Inna scena - to samo tło (66)
  • Dodawanie ujęć do wszystkich warstw (67)
  • Biblioteka mówi wszystko (67)
  • Tęsknota za Flashem 5 (68)
  • Zasoby dla wszystkich (68)
  • A co z ostrzeżeniem? (69)
  • Przygotowanie do szorowania (69)

Rozdział 4. Rysujemy czy idziemy? Rysujemy! (71)

Jak tworzyć lepsze efekty i animacje

  • Gradienty własnej roboty (72)
  • Realistyczna kula (72)
  • Pełny odlot (73)
  • Realistyczne cienie (74)
  • Ostrożnie z kształtami (74)
  • Kwadratura koła (75)
  • Maski włóż! (75)
  • Gotowe animacje (76)
  • Ścieżka maski czy maska ścieżki (77)
  • Morfologia tekstu (77)
  • Przeciąganie struny (78)
  • Realistyczny ruch (78)
  • Upraszczamy kształty (79)
  • Własne schematy przyspieszania i zwalniania (80)
  • Bloki tekstowe - spokojnie, miejsca wystarczy dla wszystkich (80)
  • Pismo obrazkowe (81)
  • Zmiana rozmiaru pól tekstowych (81)
  • Ostatni gasi światło (82)
  • Pod naciskiem (82)
  • Superszybkie animacje ruchu (83)
  • Prześwitujące kształty (83)
  • Niech Flash podąża Twoim tropem (84)
  • Stopnie w każdym kierunku (84)
  • W wielości siła (85)
  • Dokształcanie (85)
  • Animacja jako symbol (86)
  • Litera po literze, odstęp po odstępie (86)
  • Nawet kształty potrzebują podpowiedzi (87)
  • Nie przekraczaj tych linii (88)
  • W tył zwrot (89)

Rozdział 5. Poczuj wiatr w żaglach (91)

Wskazówki przyspieszające pracę

  • Szybkie przełączanie zakładek (92)
  • Ekspresowe panele (92)
  • To wygląda jak robota dla Superlupy! (92)
  • Droga na skróty (93)
  • Krok do przodu, krok w tył (93)
  • Rezygnacja z wyboru (94)
  • Strzałka na chwilę (94)
  • Ręce, które lepią (95)
  • Klawiatura zamiast paska narzędzi (95)
  • Klawiszologia listwy czasowej (96)
  • Dużo tekstu, mało czasu (96)
  • Przybliżanie, oddalanie (97)
  • Spacerkiem poprzez czcionki (97)
  • Ekspresowa edycja (98)
  • Lokalizator warstwowy (98)
  • Jeden panel, dwa obiekty (99)
  • Wielka piątka (99)
  • Co z klonowaniem warstw? (100)
  • Najszybszy kopista na dzikim zachodzie (100)
  • Szybki wybór grupy ujęć (101)
  • Nowy dokument w mgnieniu oka (101)
  • Szybka ucieczka (102)
  • Sterowanie trackingiem (102)
  • Wstawianie hurtowe (103)
  • Wklejanie w tym samym miejscu (103)
  • Cofam wszystko, co powiedziałem! (104)
  • Dobieranie i odrzucanie (104)
  • Przejmij inicjatywę (105)
  • Czy to symbol? (105)

Rozdział 6. Wyspa samotnych wskazówek (107)

Wskazówki różne

  • Błąd przy zapisie dokumentu (108)
  • Przerwane animacje (108)
  • Ostatnie ostrzeżenie (109)
  • Na tym skończyłem (109)
  • Do granic możliwości (110)
  • Grające przyciski i cały ten jazz (110)
  • Przedostatnia deska ratunku (111)
  • Podgląd klipu filmowego bez testowania (111)
  • Kaskadowe arkusze stylów we Flashu? (112)
  • Niewidzialne przyciski (112)
  • Zabawa z dźwiękami (113)
  • Żegnaj, rameczko (113)
  • Podmianka (114)
  • Inspiracja (114)
  • Aktywacja Flasha (115)
  • Actionscript.org (115)
  • Biblia (116)
  • Bez kitu (116)
  • Powrót do źródła (117)
  • Witryna We're Here (117)
  • Odzyskiwanie utraconych plików (118)
  • Wyrzuć klucz (118)
  • Animacja we Flashu (119)

Rozdział 7. Import i eksport (121)

Wskazówki związane z importowaniem, eksportowaniem i szablonami

  • Edycja plików wideo? Nie przesłyszałem się? (122)
  • O wyższości publikacji (122)
  • Importowanie (123)
  • Gdzie się podziało Open as Library (123)
  • Nie mogę importować filmu w formacie QuickTime (124)
  • Świeża dostawa map bitowych (124)
  • Rosną mi pliki (125)
  • Zilustrujmy się (125)
  • Obrazy w szeregu (126)
  • Wymiana plików (127)
  • Podgląd animacji (127)
  • Tęsknota za New from Template (128)
  • Projektor filmowy (128)
  • Mam tylko Flasha MX 2004 - co teraz? (129)
  • Szablony własnej roboty (129)
  • Zakaz wklejania? (130)
  • Zachowanie kanału alfa (130)
  • Eksportowanie animacji jako filmików (131)
  • Bezpośrednio z Photoshopa (132)
  • Klipy filmowe w odrębnych plikach SWF (132)
  • Słusznie i prawidłowo (133)
  • Zastąp ustawienia kompresji dźwięku (134)
  • Edycja map bitowych (135)
  • Blokada (135)
  • Profile publikowania (136)
  • Wycieczka do Hollywood (137)
  • Uwaga na optymalizację (138)
  • Irytujący zapis jako (139)

Rozdział 8. Bierz, co jest (141)

Korzystanie z wewnętrznych komponentów i gotowych elementów

  • Komponenty zjadają mnie żywcem (142)
  • Brakujące łącze (142)
  • Czcionki dla wszystkich i do wszystkiego (143)
  • Precz ze starymi komponentami (143)
  • Pliki puchnące od komponentów (144)
  • Transformacja - tam sięgaj, gdzie wzrok nie sięga (144)
  • Media Player we Flashu (145)
  • Trzymaj dystans (145)
  • Inspektor komponentów kontra panel właściwości (146)
  • Zegarmistrzowska robota (146)
  • Wydaj polecenie, a Flash je wykona (147)
  • Eksploracja animacji (147)
  • Wspólne biblioteki (148)
  • Search przychodzi na ratunek (148)
  • Idealnie na środku (149)
  • Prosta interaktywność (149)
  • W szeregu zbiórka! (150)
  • Zarządzanie scenami (150)
  • Dezynsekcja kodu (151)
  • Entliczek-pętliczek (151)
  • Rozgrupować czy rozbić? (152)
  • Odwzorowania czcionek (152)
  • Sprawdzanie pisowni (153)
  • Ratunku, pomocy! (153)
  • Ikony dla wszystkich (154)
  • Podziel się z innymi (155)
  • Tylko te, które chcesz (155)

Rozdział 9. To nie sanskryt (157)

Wskazówki dotyczące języka ActionScript

  • Programowanie poprzez przeciąganie (158)
  • Uzewnętrznienie skryptu (158)
  • Różne wyróżnienia (159)
  • Który to wiersz? (159)
  • Podpowiedzi (160)
  • Koniec klikania prawym! (161)
  • Co się patrzysz? Nas tu nie ma! (161)
  • Do wszystkich skryptów JavaScript (162)
  • A teraz skoczę na pocztę (162)
  • Przestań się powtarzać (163)
  • Przyszpilić skrypt (163)
  • Ignoruj ten kod (164)
  • Autoformatowanie kodu (164)
  • Okna typu popup (165)
  • Blokowanie odwołań _root (165)
  • Nie jestem jeszcze gotów (166)
  • Przewijany tekst (166)
  • Jakieś sugestie? (167)
  • LoadMovie nie ładuje plików JPEG (167)
  • Nieoczekiwana nadwrażliwość (168)
  • Chciałbym to skomentować (168)
  • Zakaz drukowania! (169)
  • Śledzenie akcji (169)
  • Najlepszy sposób na ukrycie menu (170)
  • Działania lokalne (170)
  • Gdzie się podziały akcje przycisków? (171)

Rozdział 10. Z Flashem do ludzi (173)

Wskazówki dotyczące zamieszczania animacji na witrynach internetowych

  • Szacowana wydajność (174)
  • Odrzucone litery (174)
  • Przezroczysty Flash (175)
  • Web-safe wczoraj i dziś (176)
  • Dostosowanie rozmiaru (176)
  • Rozmiary dokumentu (177)
  • Spowolnione odtwarzanie na "makach" (177)
  • Jasność też wygasza (178)
  • Flash to narzędzie internetowe? (178)
  • Dlaczego mój plik jest taki duży? (179)
  • Nieszczęsne klatki na sekundę (180)
  • Zapisuj, bo pożałujesz (181)
  • Prognozowanie we Flashu (182)
  • Indywidualne jakości (183)
  • Braki sprzętowe (183)
  • Uszkodzone mapy bitowe (184)
  • Własne cofnięcia (184)
  • Dalej i wstecz (185)
  • "Fleszowanie" obrazu (186)
  • Kłopoty ze skalowaniem (187)
  • Czcionki pikselowe (187)
  • 10 000 cofnięć (188)
  • Porządki w bibliotece (188)
  • Usuwanie tkanki tłuszczowej (189)
  • Zbyt gładko (190)
  • Dźwięk pusty (190)
  • Zredukuj krzywe (191)
  • Nie bądź taki ruchliwy (192)
  • Zsynchronizujmy odgłosy! (193)
  • Egzekucja Flasha (193)

Skorowidz (195)

Dodaj do koszyka Flash MX 2004. Skuteczne rozwiązania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.