reklama - zainteresowany?

Flash MX 2004. Skuteczne rozwiÄ…zania - Helion

Flash MX 2004. Skuteczne rozwiÄ…zania
Autor: Shane Elliott
Tytuł oryginału: Flash MX 2004 Killer Tips
Tłumaczenie: Jarosław Dobrzański
ISBN: 83-7361-527-X
stron: 200, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2004-07-15
Księgarnia: Helion

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Flash MX 2004. Skuteczne rozwiÄ…zania

Tagi: Flash/ActionScript

Największy zbiór porad i trików dla Flasha MX 2004

Efektywna praca wymaga korzystania z dobrych i sprawdzonych narzędzi. Używając tak doskonałego narzędzia jak Flash MX 2004, potrzebujesz tylko właściwych wskazówek, aby rozwiązywać problemy, które mogą pojawić się podczas pracy. Narzędzie nie działa tak, jak chcesz? Skrypt nie robi tego, czego od niego oczekujesz? Nie marnuj czasu na wertowanie dokumentacji i szukanie pomocy w sieci. Posłuż się wiadomościami z tej książki.

"Flash MX 2004. Skuteczne rozwiązania" nie zawiera opisów każdego polecenia menu, opcji lub narzędzia. Książka jest zbiorem porad, trików i sposobów rozwiązania różnych, nawet najdziwniejszych problemów, jakie mogą wystąpić podczas tworzenia prezentacji we Flashu. Znajdziesz wśród nich wskazówki związane z konfiguracją środowiska roboczego, tworzeniem i animowaniem obiektów graficznych, pisaniem skryptów i optymalizowaniem filmów Flasha. Dzięki nim Twoja praca zyska na szybkości i efektywności.

  • Optymalizacja Å›rodowiska pracy
  • Nieznane możliwoÅ›ci narzÄ™dzi rysunkowych
  • PorzÄ…dkowanie zasobów prezentacji
  • Nowatorskie sposoby tworzenia animacji
  • Przyspieszanie pracy -- skróty klawiszowe
  • Import i eksport plików
  • Efektywne korzystanie z komponentów
  • Tworzenie skryptów
  • Publikowanie prezentacji

Przekonaj się, jak bardzo możesz usprawnić swoją pracę, korzystając z rozwiązań przedstawionych w książce.

Dodaj do koszyka Flash MX 2004. Skuteczne rozwiÄ…zania

 

Osoby które kupowały "Flash MX 2004. Skuteczne rozwiązania", wybierały także:

  • Tablice informatyczne. Flash MX 2004 ActionScript
  • Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5
  • Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
  • Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia
  • ActionScript 3.0. Biblia

Dodaj do koszyka Flash MX 2004. Skuteczne rozwiÄ…zania

Spis treści

Flash MX 2004. Skuteczne rozwiązania -- spis treści

Rozdział 1. Zrobię z Tobą porządek (21)

Organizacja miejsca pracy

  • Gdzie umieÅ›cić Timeline? (22)
  • PotrzebujÄ™ przestrzeni! (23)
  • Po naszemu czy po staremu (24)
  • Å»egnaj, Gienia (24)
  • Zwijane elementy (25)
  • Opuszczamy doki (26)
  • PozbÄ…dźmy siÄ™ Timeline (27)
  • Biblioteka siÄ™ panoszy (27)
  • Opisujmy warstwy (28)
  • Ukryta nazwa warstwy to... (28)
  • Porównywanie sÄ…siadów (29)
  • Efekt kaskadowy (30)
  • Szybkie wyÅ›wietlanie dokumentów (30)
  • Dokowanie i uwalnianie (31)
  • CoÅ› znajomego (31)
  • WysokoÅ›ci warstw (32)
  • Uproszczenie panelu Color Mixer (32)
  • Okno Properties - wiÄ™cej, niż widać goÅ‚ym okiem (33)
  • Nowe okno (34)
  • Gdzie moje panele? (35)
  • Droga do doskonaÅ‚oÅ›ci (35)

Rozdział 2. Moja skrzynka z narzędziami (37)

Korzystanie z narzędzi i z paska narzędzi

  • Tapetowanie mapami bitowymi (38)
  • Sekretne narzÄ™dzia (38)
  • Magia wyboru (39)
  • Skasuj to! (39)
  • Kontrolowane skalowanie (40)
  • Szybkie przeÅ‚Ä…czanie widoków (40)
  • Kolory tylko dla mnie (41)
  • CoÅ› dla maluchów (41)
  • Precz z konturem! (42)
  • Kropla w kroplÄ™ (42)
  • Punkt obrotu (43)
  • Ochrona hasÅ‚em (43)
  • Wybór caÅ‚ego ksztaÅ‚tu (44)
  • ZaokrÄ…glanie rogu (44)
  • Zacznijmy od Å›rodka (45)
  • Orientuj tekst (45)
  • Zawijać czy wydÅ‚użać (46)
  • Rozprostuj lasso! (46)
  • Pojedynczo proszÄ™, drodzy panowie! (47)
  • Czarno na biaÅ‚ym (47)
  • SuperksztaÅ‚townik (48)
  • Blokujemy niesforne gradienty (48)
  • Wzajemny pociÄ…g (49)
  • Pojedynczo proszÄ™, drogie panie! (49)
  • KupÄ…, moÅ›ci panowie (50)
  • Piszemy od klikniÄ™cia lub od przeciÄ…gniÄ™cia (50)
  • WÅ‚asne kontury (51)
  • Kontury hairline (51)
  • Cwana gumka (52)
  • Do peÅ‚na (52)

Rozdział 3. Ryzyko organizacyjne (53)

Scena, biblioteka i linia czasu

  • Poza polem widzenia (54)
  • Przesiadka na siatkÄ™ (54)
  • PodkreÅ›lamy drogÄ™ na szczyt (55)
  • Zmiana ujęć (55)
  • NiezÅ‚e posuniÄ™cie (56)
  • Symboliczna droga na skróty (56)
  • Skakanie po pikselach (57)
  • DziaÅ‚alność hurtowa w bibliotece (57)
  • Foldery też siÄ™ gnieżdżą (58)
  • Symbolizm (58)
  • Pokaż maskÄ™ (59)
  • Prowadź Waść! (60)
  • Warstwa niewidzialna (60)
  • Na opak (61)
  • RozciÄ…ganie ujęć (61)
  • Na krawÄ™dzi (62)
  • PodglÄ…danie w bibliotece (62)
  • Przetasowania warstw (63)
  • Uwaga! Do wszystkich warstw! (63)
  • Kopie bezpieczeÅ„stwa (64)
  • Mniejszy podglÄ…d (65)
  • Wszystkie ujÄ™cia naraz (65)
  • Inna scena - to samo tÅ‚o (66)
  • Dodawanie ujęć do wszystkich warstw (67)
  • Biblioteka mówi wszystko (67)
  • TÄ™sknota za Flashem 5 (68)
  • Zasoby dla wszystkich (68)
  • A co z ostrzeżeniem? (69)
  • Przygotowanie do szorowania (69)

Rozdział 4. Rysujemy czy idziemy? Rysujemy! (71)

Jak tworzyć lepsze efekty i animacje

  • Gradienty wÅ‚asnej roboty (72)
  • Realistyczna kula (72)
  • PeÅ‚ny odlot (73)
  • Realistyczne cienie (74)
  • Ostrożnie z ksztaÅ‚tami (74)
  • Kwadratura koÅ‚a (75)
  • Maski włóż! (75)
  • Gotowe animacje (76)
  • Åšcieżka maski czy maska Å›cieżki (77)
  • Morfologia tekstu (77)
  • PrzeciÄ…ganie struny (78)
  • Realistyczny ruch (78)
  • Upraszczamy ksztaÅ‚ty (79)
  • WÅ‚asne schematy przyspieszania i zwalniania (80)
  • Bloki tekstowe - spokojnie, miejsca wystarczy dla wszystkich (80)
  • Pismo obrazkowe (81)
  • Zmiana rozmiaru pól tekstowych (81)
  • Ostatni gasi Å›wiatÅ‚o (82)
  • Pod naciskiem (82)
  • Superszybkie animacje ruchu (83)
  • PrzeÅ›witujÄ…ce ksztaÅ‚ty (83)
  • Niech Flash podąża Twoim tropem (84)
  • Stopnie w każdym kierunku (84)
  • W wieloÅ›ci siÅ‚a (85)
  • DoksztaÅ‚canie (85)
  • Animacja jako symbol (86)
  • Litera po literze, odstÄ™p po odstÄ™pie (86)
  • Nawet ksztaÅ‚ty potrzebujÄ… podpowiedzi (87)
  • Nie przekraczaj tych linii (88)
  • W tyÅ‚ zwrot (89)

Rozdział 5. Poczuj wiatr w żaglach (91)

Wskazówki przyspieszające pracę

  • Szybkie przeÅ‚Ä…czanie zakÅ‚adek (92)
  • Ekspresowe panele (92)
  • To wyglÄ…da jak robota dla Superlupy! (92)
  • Droga na skróty (93)
  • Krok do przodu, krok w tyÅ‚ (93)
  • Rezygnacja z wyboru (94)
  • StrzaÅ‚ka na chwilÄ™ (94)
  • RÄ™ce, które lepiÄ… (95)
  • Klawiatura zamiast paska narzÄ™dzi (95)
  • Klawiszologia listwy czasowej (96)
  • Dużo tekstu, maÅ‚o czasu (96)
  • Przybliżanie, oddalanie (97)
  • Spacerkiem poprzez czcionki (97)
  • Ekspresowa edycja (98)
  • Lokalizator warstwowy (98)
  • Jeden panel, dwa obiekty (99)
  • Wielka piÄ…tka (99)
  • Co z klonowaniem warstw? (100)
  • Najszybszy kopista na dzikim zachodzie (100)
  • Szybki wybór grupy ujęć (101)
  • Nowy dokument w mgnieniu oka (101)
  • Szybka ucieczka (102)
  • Sterowanie trackingiem (102)
  • Wstawianie hurtowe (103)
  • Wklejanie w tym samym miejscu (103)
  • Cofam wszystko, co powiedziaÅ‚em! (104)
  • Dobieranie i odrzucanie (104)
  • Przejmij inicjatywÄ™ (105)
  • Czy to symbol? (105)

Rozdział 6. Wyspa samotnych wskazówek (107)

Wskazówki różne

  • BÅ‚Ä…d przy zapisie dokumentu (108)
  • Przerwane animacje (108)
  • Ostatnie ostrzeżenie (109)
  • Na tym skoÅ„czyÅ‚em (109)
  • Do granic możliwoÅ›ci (110)
  • GrajÄ…ce przyciski i caÅ‚y ten jazz (110)
  • Przedostatnia deska ratunku (111)
  • PodglÄ…d klipu filmowego bez testowania (111)
  • Kaskadowe arkusze stylów we Flashu? (112)
  • Niewidzialne przyciski (112)
  • Zabawa z dźwiÄ™kami (113)
  • Å»egnaj, rameczko (113)
  • Podmianka (114)
  • Inspiracja (114)
  • Aktywacja Flasha (115)
  • Actionscript.org (115)
  • Biblia (116)
  • Bez kitu (116)
  • Powrót do źródÅ‚a (117)
  • Witryna We're Here (117)
  • Odzyskiwanie utraconych plików (118)
  • Wyrzuć klucz (118)
  • Animacja we Flashu (119)

Rozdział 7. Import i eksport (121)

Wskazówki związane z importowaniem, eksportowaniem i szablonami

  • Edycja plików wideo? Nie przesÅ‚yszaÅ‚em siÄ™? (122)
  • O wyższoÅ›ci publikacji (122)
  • Importowanie (123)
  • Gdzie siÄ™ podziaÅ‚o Open as Library (123)
  • Nie mogÄ™ importować filmu w formacie QuickTime (124)
  • Åšwieża dostawa map bitowych (124)
  • RosnÄ… mi pliki (125)
  • Zilustrujmy siÄ™ (125)
  • Obrazy w szeregu (126)
  • Wymiana plików (127)
  • PodglÄ…d animacji (127)
  • TÄ™sknota za New from Template (128)
  • Projektor filmowy (128)
  • Mam tylko Flasha MX 2004 - co teraz? (129)
  • Szablony wÅ‚asnej roboty (129)
  • Zakaz wklejania? (130)
  • Zachowanie kanaÅ‚u alfa (130)
  • Eksportowanie animacji jako filmików (131)
  • BezpoÅ›rednio z Photoshopa (132)
  • Klipy filmowe w odrÄ™bnych plikach SWF (132)
  • SÅ‚usznie i prawidÅ‚owo (133)
  • ZastÄ…p ustawienia kompresji dźwiÄ™ku (134)
  • Edycja map bitowych (135)
  • Blokada (135)
  • Profile publikowania (136)
  • Wycieczka do Hollywood (137)
  • Uwaga na optymalizacjÄ™ (138)
  • IrytujÄ…cy zapis jako (139)

Rozdział 8. Bierz, co jest (141)

Korzystanie z wewnętrznych komponentów i gotowych elementów

  • Komponenty zjadajÄ… mnie żywcem (142)
  • BrakujÄ…ce Å‚Ä…cze (142)
  • Czcionki dla wszystkich i do wszystkiego (143)
  • Precz ze starymi komponentami (143)
  • Pliki puchnÄ…ce od komponentów (144)
  • Transformacja - tam siÄ™gaj, gdzie wzrok nie siÄ™ga (144)
  • Media Player we Flashu (145)
  • Trzymaj dystans (145)
  • Inspektor komponentów kontra panel wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci (146)
  • Zegarmistrzowska robota (146)
  • Wydaj polecenie, a Flash je wykona (147)
  • Eksploracja animacji (147)
  • Wspólne biblioteki (148)
  • Search przychodzi na ratunek (148)
  • Idealnie na Å›rodku (149)
  • Prosta interaktywność (149)
  • W szeregu zbiórka! (150)
  • ZarzÄ…dzanie scenami (150)
  • Dezynsekcja kodu (151)
  • Entliczek-pÄ™tliczek (151)
  • Rozgrupować czy rozbić? (152)
  • Odwzorowania czcionek (152)
  • Sprawdzanie pisowni (153)
  • Ratunku, pomocy! (153)
  • Ikony dla wszystkich (154)
  • Podziel siÄ™ z innymi (155)
  • Tylko te, które chcesz (155)

Rozdział 9. To nie sanskryt (157)

Wskazówki dotyczące języka ActionScript

  • Programowanie poprzez przeciÄ…ganie (158)
  • UzewnÄ™trznienie skryptu (158)
  • Różne wyróżnienia (159)
  • Który to wiersz? (159)
  • Podpowiedzi (160)
  • Koniec klikania prawym! (161)
  • Co siÄ™ patrzysz? Nas tu nie ma! (161)
  • Do wszystkich skryptów JavaScript (162)
  • A teraz skoczÄ™ na pocztÄ™ (162)
  • PrzestaÅ„ siÄ™ powtarzać (163)
  • Przyszpilić skrypt (163)
  • Ignoruj ten kod (164)
  • Autoformatowanie kodu (164)
  • Okna typu popup (165)
  • Blokowanie odwoÅ‚aÅ„ _root (165)
  • Nie jestem jeszcze gotów (166)
  • Przewijany tekst (166)
  • JakieÅ› sugestie? (167)
  • LoadMovie nie Å‚aduje plików JPEG (167)
  • Nieoczekiwana nadwrażliwość (168)
  • ChciaÅ‚bym to skomentować (168)
  • Zakaz drukowania! (169)
  • Åšledzenie akcji (169)
  • Najlepszy sposób na ukrycie menu (170)
  • DziaÅ‚ania lokalne (170)
  • Gdzie siÄ™ podziaÅ‚y akcje przycisków? (171)

Rozdział 10. Z Flashem do ludzi (173)

Wskazówki dotyczące zamieszczania animacji na witrynach internetowych

  • Szacowana wydajność (174)
  • Odrzucone litery (174)
  • Przezroczysty Flash (175)
  • Web-safe wczoraj i dziÅ› (176)
  • Dostosowanie rozmiaru (176)
  • Rozmiary dokumentu (177)
  • Spowolnione odtwarzanie na "makach" (177)
  • Jasność też wygasza (178)
  • Flash to narzÄ™dzie internetowe? (178)
  • Dlaczego mój plik jest taki duży? (179)
  • NieszczÄ™sne klatki na sekundÄ™ (180)
  • Zapisuj, bo pożaÅ‚ujesz (181)
  • Prognozowanie we Flashu (182)
  • Indywidualne jakoÅ›ci (183)
  • Braki sprzÄ™towe (183)
  • Uszkodzone mapy bitowe (184)
  • WÅ‚asne cofniÄ™cia (184)
  • Dalej i wstecz (185)
  • "Fleszowanie" obrazu (186)
  • KÅ‚opoty ze skalowaniem (187)
  • Czcionki pikselowe (187)
  • 10 000 cofnięć (188)
  • PorzÄ…dki w bibliotece (188)
  • Usuwanie tkanki tÅ‚uszczowej (189)
  • Zbyt gÅ‚adko (190)
  • DźwiÄ™k pusty (190)
  • Zredukuj krzywe (191)
  • Nie bÄ…dź taki ruchliwy (192)
  • Zsynchronizujmy odgÅ‚osy! (193)
  • Egzekucja Flasha (193)

Skorowidz (195)

Dodaj do koszyka Flash MX 2004. Skuteczne rozwiÄ…zania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.