reklama - zainteresowany?

Flash ActionScript. Ćwiczenia praktyczne - Helion

Flash ActionScript. Ćwiczenia praktyczne
Autor: Daniel Bargieł
ISBN: 83-7197-547-3
stron: 76, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2001-09-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 9,00 zł

Dodaj do koszyka Flash ActionScript. Ćwiczenia praktyczne

Tagi: Flash/ActionScript

ActionScript to wewnętrzny język programowania Flash'a, dzięki któremu jesteśmy w stanie kontrolować zachowanie animacji oraz zawartych w niej obiektów. Możemy tworzyć skrypty, które dołączone do odpowiednich odnośników potrafią stworzyć interaktywne elementy interfejsu graficznego, takie jak przyciski, paski przewijania, rozwijane menu itp. Zaawansowanie języka ActionScript w piątej wersji Flash'a pozwala na tworzenie złożonych aplikacji internetowych, np. gier, formularzy itp.

W tej oto książce chciałbym w sposób praktyczny przekazać przynajmniej część swojej wiedzy o ActionScript, tak aby Czytelnik mógł później sam wykorzystać z powodzeniem to, czego się dzięki tej publikacji nauczy. Ze względu na objętość książki nie jestem oczywiście w stanie opisać wszystkich szczegółów, dlatego też podczas omawiania poszczególnych ćwiczeń będę zachęcał do dalszego eksperymentowania z danym zagadnieniem. Ponadto do książki dołączona jest dyskietka, na której znajdują się przykłady i ćwiczenia, wykorzystywane w tej książce. Ponieważ tematyką tej pozycji jest ActionScript, zakładam, iż Czytelnik potrafi już tworzyć animacje we Flashu, wie, czym są symbole, odnośniki, ujęcia, animacja uzupełniana, pliki SWF i FLA. Wiedza ta jest niezbędna, aby móc bez problemów przeczytać tę książkę i wykonać zawarte w niej ćwiczenia.

Dodaj do koszyka Flash ActionScript. Ćwiczenia praktyczne

 

Osoby które kupowały "Flash ActionScript. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:

  • Tablice informatyczne. Flash MX 2004 ActionScript
  • Flash i Wallaby. Projektowanie animacji zgodnych z HTML5
  • Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw
  • Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia
  • ActionScript 3.0. Biblia

Dodaj do koszyka Flash ActionScript. Ćwiczenia praktyczne

Spis treści

Flash ActionScript. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści

Wstęp (5)

Wprowadzenie (7)

  • Co daje ActionScript? (7)
  • Gdzie dołączać skrypty (8)
  • Prosta interaktywna animacja (9)
  • Podsumowanie (12)

Rozdział 1. Detektory zdarzeń (13)

  • Detektor on - On Mouse Event (13)
  • Detektor onClipEvent (18)
  • Podsumowanie (23)

Rozdział 2. Programowanie obiektowe w ActionScript (25)

  • Zmienne w ActionScript (25)
  • Tworzenie akcji (funkcji) w ActionScript (26)
  • Obiekty, ich właściwości oraz metody (28)
  • Składnia kropki (30)
  • Podsumowanie (30)

Rozdział 3. Najciekawsze obiekty ActionScript (31)

  • Obiekt tablicowy - Array (32)
  • Obiekt koloru - Color (33)
  • Obiekt daty - Date (35)
  • Obiekt klawiatury - Key (37)
  • Obiekt matematyczny - Math (38)
  • Obiekt myszy - Mouse (39)
  • Obiekt łańcucha tekstowego - String (39)
  • Podsumowanie (42)

Rozdział 4. Klip filmowy jako obiekt ActionScript (43)

  • Właściwości klipu filmowego (43)
  • Metody klipu filmowego (46)
  • Podsumowanie (50)

Rozdział 5. Komunikacja ze światem (51)

  • Ładowanie dokumentów HTML do okna przeglądarki (51)
  • Ładowanie zmiennych z zewnętrznego źródła (53)
  • Podsumowanie (58)

Rozdział 6. Inteligentne klipy filmowe (59)

  • Przyciski (59)
  • Pasek przewijania (62)
  • Podsumowanie (66)

Rozdział 7. Preloader (67)

  • Podsumowanie (76)
  • Zakończenie (76)

Dodaj do koszyka Flash ActionScript. Ćwiczenia praktyczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.