Firma w Internecie. Poradnik subiektywny - Helion
ISBN: 978-83-246-4692-0
stron: 168, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2012-05-25
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,00 zł
Internetowy ocean korzyÅ›ci i… morze zagrożeÅ„
Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.
Duże firmy radzÄ… sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwoÅ›ci. WynajmujÄ… w tym celu zewnÄ™trznych specjalistów. Mali i Å›redni przedsiÄ™biorcy majÄ… gorzej - muszÄ… sobie radzić sami, a każda pomyÅ‚ka może ich kosztować utratÄ™ sterownoÅ›ci… czyli pÅ‚ynnoÅ›ci wÅ‚asnej firmy! WÅ‚aÅ›nie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowiÅ‚ napisać tÄ™ książkÄ™. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, czÄ™sto znacznie wiÄ™kszymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagÄ™ na zagrożenia wynikajÄ…ce z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogÄ… wiÄ…zać siÄ™ z korzystaniem z sieci.
- Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
- Z biznesu w e-biznes — jakie szanse i zagrożenia wiążą siÄ™ z handlem w sieci?
- Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
- Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
- Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji
Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym.
Osoby które kupowały "Firma w Internecie. Poradnik subiektywny", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,33 zł, (14,00 zł -85%)
- Prawa ludzkiej natury 73,68 zł, (14,00 zł -81%)
- 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 58,33 zł, (14,00 zł -76%)