reklama - zainteresowany?

Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II - Helion

Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II
Autor: Clara Shih
Tytuł oryginału: The Facebook Era: Tapping Online Social Networks to Market, Sell, and Innovate (2nd Edition)
ISBN: 978-83-246-3631-0
stron: 392, Format: 158x235 , okładka: miękka
Data wydania: 2012-03-23
Księgarnia: Helion

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II

Tagi: E-biznes | Marketing | Social Media

Nowe wydanie bestsellera - Dodatkowe omówienie serwisów Twitter i LinkedIn!

Polub tę książkę!

  • Wpływ serwisów społecznościowych na przemiany społeczne i kulturowe
  • Tworzenie profili i stron na Facebooku, kont na Twitterze i LinkedIn, zarządzanie nimi oraz optymalizacja
  • Prowadzenie hipertargetowanych kampanii reklamowych
  • Nowe studia przypadków, wyniki badań i aktualne zadania dla każdego marketera, menedżera i przedsiębiorcy
  • Gościnne wypowiedzi światowej klasy ekspertów
  • Listy zadań do wykonania

Sieci społecznościowe w biznesie

  • O czym musisz wiedzieć?
    O nowych normach społecznych, relacjach z klientami, sposobach gromadzenia i wykorzystywania kapitału społecznego.

  • Od czego warto zacząć?
    Najlepiej od autentycznych przykładów z dziedzin sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, innowacji i rekrutacji.

  • Co robić?
    Krok po kroku rozgryzać techniki planowania, aktywizacji, reklamowania, promocji i analizy wskaźników.

  • Jak wygrać?
    Poznać strategie dla korporacji, małych i średnich przedsiębiorstw, organizacji non profit, a także instytucji służby zdrowia i oświaty.

  • Dokąd zmierzać?
    W kierunku zwiększania skali działalności i przyszłości sieci społecznościowych.

Masowe używanie mediów społecznościowych to z pewnością jedno z najważniejszych wydarzeń w marketingu i komunikacji ostatnich lat. Pojawienie się Facebooka stanowi rewolucję podobną do tej, która wiązała się z upowszechnieniem poczty elektronicznej. Jak podają oficjalne statystyki, na FB zarejestrowanych jest ponad 800 milionów aktywnych użytkowników, z których około połowa loguje się na portalu praktycznie codziennie. Przeciętny użytkownik Facebooka deklaruje posiadanie 130 przyjaciół oraz sympatię wobec kilku firm. Co zrobić, by wśród jego ulubionych stron nie zabrakło także Twojej firmy? Jak wykorzystać potencjał Facebooka i włączyć go do szerokiego wachlarza działań promocyjnych? Jak sprawić, by czas i pieniądze zainwestowane w takie działania przynosiły efekty?

Jakąkolwiek prowadzisz firmę i jakiekolwiek nie byłyby jej cele, ta książka pomoże Ci je osiągnąć, pozwalając wykorzystać potencjał sieci społecznościowych. Znana ekspertka i innowatorka Clara Shih przedstawia nowe informacje, najlepsze praktyki i listy łatwych do wykonania czynności, opartych na sprawdzonych rozwiązaniach.

Era Facebooka jest światowym bestsellerem, traktującym o wykorzystaniu tego portalu przez firmy i instytucje w celu dotarcia do nowych grup odbiorców, ulepszenia produktów i usług, zwiększenia lojalności klientów i nawiązania korzystnych relacji w sieciach społecznościowych. Pozycja ta jest skierowana do przedsiębiorców i profesjonalistów z dziedzin marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, opracowania produktów i rekrutacji. Pokazuje, jak przejść od taktycznego, reakcyjnego stosowania sieci społecznościowych do wykorzystania strategicznego i aktywnego podejścia oraz w jaki sposób to wszystko zmierzyć. Wykorzystywana jest także jako podręcznik w szkołach wyższych na całym świecie, m.in. w Harvard Business School. Znajdziesz tu porady dla korporacji, małych i średnich firm, instytucji służby zdrowia i oświaty, organizacji non profit i osób prowadzących kampanie wyborcze. Jest to jedyny nieodzowny przewodnik po sieciach społecznościowych dla każdej organizacji!



Clara Shih - to jedna z najbardziej wpływowych kobiet w branży technologicznej. Jest założycielką i dyrektorką Hearsay Labs, dostawcy oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami w sieciach społecznościowych. W 2007 roku zainicjowała powstanie dziedziny "społecznościowego CRM", tworząc Faceconnector, pierwszą aplikację biznesową na Facebooku. Wcześniej była dyrektorem do spraw marketingu i współpracy Salesforce.com, gdzie zajmowała się partnerstwem firmy z Facebookiem i LinkedIn. Była również odpowiedzialna za strategię korporacyjną i opracowanie oprogramowania w Google i Microsofcie. Skończyła studia z zakresu informatyki i nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Stanforda oraz zdobyła magisterium z nauk o internecie na Uniwersytecie Oksfordzkim w ramach Stypendium Marshalla.



Dodaj do koszyka Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II", wybierały także:

  • Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
  • Prawa ludzkiej natury
  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II

Spis treści

Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II -- spis treści

Przedmowa (11)

Podziękowania (13)

O autorce (16)

Wprowadzenie (17)

CZĘŚĆ I: DLACZEGO SIECI SPOŁECZNOŚCIOWE SĄ WAŻNE DLA BIZNESU

1. Czwarta rewolucja (31)

  • Współczesny klient społecznościowy (34)
  • Facebook, Twitter i LinkedIn (38)
  • Dlaczego Facebook zwyciężył (41)
  • Google Buzz (43)
  • Prywatne sieci społecznościowe (43)
  • Platformy społecznościowe (45)
  • Nowa, obiecująca era (52)

2. Nowe normy społeczne (55)

  • Tożsamość, dzielenie się i wpływ w internecie społecznościowym (56)
  • Znaczenie klientocentryzmu (65)
  • Przechodnie zaufanie (66)

3. Przeobrażenia relacji międzyludzkich i kapitału społecznego (71)

  • Czym jest kapitał społeczny? (72)
  • Nowe tryby komunikacji w internecie społecznościowym (74)
  • Siła luźnych więzi (77)
  • Usprawnianie networkingu poza aktywnością w sieci (83)
  • Egalitaryzacja (85)
  • Wartość generowana przez efekty sieciowe (86)

CZĘŚĆ II: SIEĆ SPOŁECZNOŚCIOWA W ORGANIZACJI

4. Sprzedaż w erze Facebooka (95)

  • Przekształcenia cyklu sprzedaży (97)
  • Społecznościowy CRM (114)

5. Obsługa klienta w erze Facebooka (121)

  • Holistyczne podejście do doświadczenia klienta (122)
  • Pięć etapów sprawnego obsłużenia klienta (125)
  • Szacowanie oszczędności (135)

6. Marketing w erze Facebooka (139)

  • Nowe zasady marketingu (140)
  • Hipertargetowanie (141)
  • Dystrybucja społecznościowa i marketing szeptany (150)
  • Bez interakcji ani rusz (159)
  • Wyzwania i ograniczenia (164)

7. Innowacja i współpraca w erze Facebooka (169)

  • Tworzenie pomysłów (170)
  • Prototypowanie (180)
  • Komercyjna implementacja (183)
  • Kontynuacja ulepszeń (189)

8. Rekrutacja w erze Facebooka (193)

  • Która sieć społecznościowa sprawdza się w rekrutacji najlepiej? (194)
  • Pozyskiwanie i prześwietlanie kandydatów (199)
  • Referencje kandydatów (207)
  • Reputacja pracodawcy i rekrutera (209)
  • Utrzymywanie kontaktu (210)
  • Rady dla kandydatów (214)
  • Strzeż się kłusowników (215)

CZĘŚĆ III: ZASTOSOWANIE SIECI SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTW - PRZEWODNIK

9. Jak opracować plan działania i wskaźniki pomiaru w erze Facebooka (221)

  • Nadstaw ucha (221)
  • Ustalenie celów biznesowych (222)
  • Wybór wskaźników pomiaru (225)
  • Mobilizacja zespołu (229)
  • Odniesienie strategii do klienta (231)
  • Rozpoczęcie działalności na Facebooku i Twitterze (232)

10. Jak nawiązywać relacje w internecie społecznościowym i nimi zarządzać (237)

  • Tożsamość osobista a zawodowa (238)
  • Interakcja na Facebooku i Twitterze (242)
  • Networking w internecie społecznościowym (249)
  • Poznawanie nowych ludzi (250)

11. Jak komunikować się z klientami na stronach facebookowych i Twitterze (255)

  • Omówienie Twittera i stron facebookowych (257)
  • Utworzenie strony facebookowej (263)
  • Zdobywanie fanów oraz zatrzymywanie ich przy sobie (269)
  • Zaawansowane praktyki (276)
  • Najlepsze strony na Facebooku i konta na Twitterze (285)

12. Jak prowadzić kampanie reklamowe i promocyjne w internecie społecznościowym (293)

  • Prowadzenie kampanii reklamowej DirectAds na LinkedIn (295)
  • Prowadzenie kampanii reklamowej na Facebooku (300)
  • Jakie kryteria wykorzystać w hipertargetowaniu? (309)
  • Redagowanie materiałów promocyjnych i wezwań do działania (310)
  • Cele są najważniejsze (311)
  • Reklamy interaktywne (313)
  • Promowane tweety na Twitterze (314)

CZĘŚĆ IV: STRATEGIA DZIAŁANIA W SIECIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

13. Porady dla małych firm (319)

  • 1. Zacznij skromnie (319)
  • 2. Rozważ wykorzystanie swojego osobistego profilu zamiast strony (321)
  • 3. Wykorzystaj targetowanie według lokalizacji i funkcje geolokalizacyjne (323)
  • 4. Stwórz społeczność (323)
  • 5. Poszerz swoją strefę wpływów (324)
  • 6. Rozważ pozbycie się swojej zwykłej strony internetowej (326)
  • 7. Pokaż się z ludzkiej strony (329)
  • 8. Prowadź networking (329)
  • 9. Szanuj swój czas (329)
  • 10. Znajdź pomocników (331)

14. Porady dla organizacji non profit, instytucji służby zdrowia, oświaty i prowadzących kampanie polityczne (333)

  • Organizacje non profit (333)
  • Służba zdrowia (340)
  • Oświata (343)
  • Kampanie wyborcze (347)

15. Zarządzanie, strategia i wdrażanie technologii w korporacji (355)

  • Poparcie dla mediów społecznościowych (355)
  • Polityka społecznościowa i powiązane procesy (361)
  • Systemy i technologie społecznościowe (370)

16. Przyszłość biznesu społecznościowego (377)

  • Uspołecznienie, personalizacja i czas rzeczywisty (378)
  • Zwrot z inwestycji w internet społecznościowy (379)
  • Trendy (380)
  • Zakończenie (381)

Skorowidz (383)

Dodaj do koszyka Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.