ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch - Helion
ISBN: 978-83-012-1351-0
stron: 80, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-17
Księgarnia: Helion
Cena książki: 31,20 zł (poprzednio: 39,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-7,80 zł)
ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch to publikacja przeznaczona dla osób, które planują uzyskać Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych z modułu S10, który dotyczy podstaw programowania. Posiadanie takiego certyfikatu to nie tylko doskonałe potwierdzenie posiadanych kompetencji, ale także wzrost pozycji na rynku pracy i większa pewność utrzymania zatrudnienia. Korzyści dla posiadacza certyfikatu ECDL: potwierdzenie posiadanych kompetencji, wzrost pozycji na rynku pracy, większa pewność utrzymania zatrudnienia, wzrost mobilności, wzrost szans na rynku pracy w Europie i na świecie. ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch to również doskonała pozycja dla wszystkich, którzy są zainteresowani nauką podstaw programowania w języku Scratch. Jest to idealny język do rozpoczęcia przygody z programowaniem, zwłaszcza dla dzieci i młodzieży. Z książki skorzystają także nauczyciele informatyki w szkołach podstawowych i ich uczniowie. Albert Hodorowicz, nauczyciel informatyki i egzaminator ECDL z wieloletnim stażem, opracował pomocny materiał, zgodny z sylabusem S10 ECDL, który składa się nie tylko z pytań teoretycznych, jakie mogą pojawić się na egzaminie, ale także zadań praktycznych wraz z rozwiązaniami oraz ilustrującymi je zrzutami ekranu. Książka jest rekomendowana przez PTI jako materiał szkoleniowy.
Osoby które kupowały "ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch", wybierały także:
- Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem 36,06 zł, (11,90 zł -67%)
- Mały programista. Kurs video. Programowanie gier w Scratch 2.0 59,00 zł, (23,60 zł -60%)
- M 37,00 zł, (18,50 zł -50%)
- Scratch 3 dla najm 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
Spis treści
ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Wstęp
- Terminologia
- Słownik pojęć kluczowych
- Metody myślenia komputacyjnego
- Metody prezentacji algorytmu
- Interfejs programu
- PoczÄ…tki programowania
- Wyświetlanie komunikatów tekstowych
- Wyrażenia arytmetyczne
- Zmienne
- Typy zmiennych
- Programowanie
- Logika
- Iteracja
- Procedury i funkcje w języku Scratch
- Funkcje rekurencyjne
- Zdarzenia
- Moduł losowy w języku Scratch
- Funkcje daty i czasu
- Przykładowe pytania testowe
- Odpowiedzi na przykładowe pytania testowe
- Przykładowe zadania praktyczne wraz z rozwiązaniami
- Przypisy