reklama - zainteresowany?

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch - Helion

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch
ebook
Autor: Albert Hodorowicz
ISBN: 978-83-01-21351-0
stron: 80, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-17
Księgarnia: Helion

Cena książki: 25,90 zł (poprzednio: 43,90 zł)
Oszczędzasz: 41% (-18,00 zł)

Dodaj do koszyka ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch

Tagi: Scratch

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch to publikacja przeznaczona dla osób, które planują uzyskać Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych z modułu S10, który dotyczy podstaw programowania. Posiadanie takiego certyfikatu to nie tylko doskonałe potwierdzenie posiadanych kompetencji, ale także wzrost pozycji na rynku pracy i większa pewność utrzymania zatrudnienia. Korzyści dla posiadacza certyfikatu ECDL: potwierdzenie posiadanych kompetencji, wzrost pozycji na rynku pracy, większa pewność utrzymania zatrudnienia, wzrost mobilności, wzrost szans na rynku pracy w Europie i na świecie. ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch to również doskonała pozycja dla wszystkich, którzy są zainteresowani nauką podstaw programowania w języku Scratch. Jest to idealny język do rozpoczęcia przygody z programowaniem, zwłaszcza dla dzieci i młodzieży. Z książki skorzystają także nauczyciele informatyki w szkołach podstawowych i ich uczniowie. Albert Hodorowicz, nauczyciel informatyki i egzaminator ECDL z wieloletnim stażem, opracował pomocny materiał, zgodny z sylabusem S10 ECDL, który składa się nie tylko z pytań teoretycznych, jakie mogą pojawić się na egzaminie, ale także zadań praktycznych wraz z rozwiązaniami oraz ilustrującymi je zrzutami ekranu. Książka jest rekomendowana przez PTI jako materiał szkoleniowy.

Dodaj do koszyka ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch

 

Osoby które kupowały "ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch", wybierały także:

  • Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem
  • Róża, a co chcesz wiedzieć? Komiks edukacyjny o technologiach dla dzieci
  • Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw
  • MÅ‚odzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II
  • Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem. Wydanie II

Dodaj do koszyka ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch

Spis treści

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch eBook -- spis treści

Wstęp 5 Terminologia 7 Słownik pojęć kluczowych 7 Metody myślenia komputacyjnego 10 Metody prezentacji algorytmu 12 Interfejs programu 14 Początki programowania 16 Wyświetlanie komunikatów tekstowych 16 Wyrażenia arytmetyczne 16 Zmienne 19 Typy zmiennych 21 Programowanie 31 Logika 31 Iteracja 36 Procedury i funkcje w języku Scratch 46 Funkcje rekurencyjne 51 Zdarzenia 54 Moduł losowy w języku Scratch 58 Funkcje daty i czasu 59 Przykładowe pytania testowe 60 Odpowiedzi na przykładowe pytania testowe 66 Przykładowe zadania praktyczne wraz z rozwiązaniami

Dodaj do koszyka ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.