reklama - zainteresowany?

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - Helion

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
Autor: Praca zbiorowa pod redakcjÄ… Konrada Pankiewicza
ISBN: 978-83-246-2053-1
stron: 232, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2008-10-20
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

Tagi: E-biznes | Marketing

Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.
Jay Abraham

E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać!

Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać -- oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!


Konkretne informacje zamiast przydługich opisów:
  • permission marketing oraz desktop marketing,
  • kampanie wirusowe i marketing w wyszukiwarkach,
  • strategiczne planowanie mediów w internecie,
  • zarzÄ…dzanie projektami e-marketingowymi,
  • spoÅ‚ecznoÅ›ci internetowe.

Autorzy współtworzą Grupę Adv.pl -- zespół firm specjalizujących się w szeroko rozumianej komunikacji e-marketingowej. W ramach swoich wyspecjalizowanych kompetencji realizowali oni cele marketingowe dla wielu uznanych polskich oraz międzynarodowych marek.


"To specjaliści najwyższej klasy" - Daniel Myszkowski, Expander

"Są naprawdę skuteczni" - Anna Gościmska, Bank DnB NORD

"Warto z nimi pracować" - Arkadiusz Cempura, LUKAS Bank

"To innowacyjna agencja" - Agnieszka Bukwa, Nestlé Polska

"Firma o ogromnych możliwościach" - Leszek Gawron, Telekomunikacja Polska



Dodaj do koszyka E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

 

Osoby które kupowały "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Internet mo
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

Dodaj do koszyka E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

Spis treści

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji -- spis treści

Podziękowania (11)

O autorach (13)

Ważne założenia (15)

Krótka rozgrzewka, czyli o celach słów kilka (17)

Permission marketing (23)

  • Co to jest permission marketing i dlaczego jest tak skuteczny? (24)
  • Jak czÄ™sto wysyÅ‚ać biuletyny? (28)
  • Kiedy musisz zgÅ‚osić bazÄ™ danych do GIODO (Generalnego Inspektora Danych Osobowych)? (30)
  • Jak wylÄ…dować na liÅ›cie spamerów? (34)
  • Jak powinien być skonstruowany skuteczny newsletter? (37)
    • Pole [NADAWCA] (38)
    • Pole [ODBIORCA] (38)
    • Pole [TEMAT] (39)
    • Treść newslettera (40)
    • Format (43)
    • "Wypisz siÄ™" (44)
  • Jak możesz pozyskiwać bazy danych adresów e-mail do dziaÅ‚aÅ„ marketingowych? (45)
  • Jakie usÅ‚ugi powinien oferować system do obsÅ‚ugi e-mailingowych baz danych? (47)

Desktop marketing (51)

  • W jaki sposób desktop marketing może siÄ™ przyczynić do realizacji moich celów marketingowych? (52)
  • Czy desktop marketing to również tapety i wygaszacze? (53)
    • Tapeta interaktywna EMPiK (53)
    • BrandMate Agnieszka (54)
    • Aplikacja desktopowa POP (55)
    • Oriflame Info (56)
  • Jakie funkcjonalnoÅ›ci powinna zawierać aplikacja desktopmarketingowa? (58)
  • Co należy wziąć pod uwagÄ™ podczas wdrażania rozwiÄ…zania desktopmarketingowego? (59)
    • Jak motywować Klientów do instalacji rozwiÄ…zania desktopmarketingowego? (60)
    • Jak motywować do instalacji aplikacji? (61)
    • Co zrobić, aby jak najdÅ‚użej komunikować siÄ™ z Klientem? (62)
    • Co robić, aby nakÅ‚onić Klienta do pożądanej akcji? (63)
  • Jak mierzyć skuteczność rozwiÄ…zaÅ„ desktopmarketingowych? (64)

Marketing wirusowy (67)

  • Marketing wirusowy - broÅ„ masowego rażenia czy groźny niewypaÅ‚? (68)
  • Co marketing partyzancki ma wspólnego z marketingiem wirusowym? (72)
  • No dobrze, wiÄ™c jak siÄ™ do tego zabrać? (73)
  • Jak zbudować dobrego wirusa? (77)
  • Viral Spoof - co to takiego? (80)
  • W jakim stopniu czas emisji wirusa może decydować o sukcesie kampanii? (83)

Strategiczne planowanie mediów w Internecie (85)

  • Jak rozumieć affinity index i czy jest to ważny wskaźnik? (86)
  • Co to jest współoglÄ…dalność i co z niej wynika? (87)
  • Dlaczego capping nie oznacza iloÅ›ci kontaktów z kampaniÄ…? (88)
  • Czym jest Å›rednia czÄ™stotliwość? (89)
  • Co oznaczajÄ… te wszystkie 3-literowe skróty? (90)
  • OsiÄ…gnÄ…Å‚em CTR 21%! Czy powinienem być szczęśliwy? (93)
  • Jak mierzyć skuteczność kampanii? (94)
  • SkÄ…d biorÄ… siÄ™ użytkownicy na mojej stronie? (95)
  • Bonus termin: responsywność (96)
  • Czym kierować siÄ™ przy doborze formatów do kampanii? (97)
  • Modele zakupu - dlaczego znów 3-literowe terminy? (97)
  • DokÄ…d powinienem przenosić ruch z kampanii? (99)
  • O jakich zasadach muszÄ™ pamiÄ™tać, konstruujÄ…c produkcjÄ™ reklamowÄ…? (102)
  • Co wchodzi w skÅ‚ad wydatków na kampaniÄ™ i jak podzielić jej budżet? (103)
  • Jakie badania Internetu sÄ… wykorzystywane? (103)
  • Z kim współpracować przy planowaniu kampanii - z agencjÄ…, domem mediowym czy bezpoÅ›rednio z sieciÄ…, portalem, wyszukiwarkÄ…? (104)
  • Czy lepiej reklamować siÄ™ w niszowych serwisach, czy raczej w dużych wortalach i portalach? (105)

Marketing w wyszukiwarkach (107)

  • ZwariujÄ™ od tych akronimów. SEM, SEO, PPC - nie można jakoÅ› proÅ›ciej? (108)
  • Jak powinniÅ›my mierzyć skuteczność kampanii w wyszukiwarkach internetowych? (116)
    • Jak mierzyć skuteczność dziaÅ‚aÅ„ w danym okresie? (118)
  • Czy warto reklamować siÄ™ w innych wyszukiwarkach niż Google? (120)
    • Kampania sprzedażowa (121)
    • Kampania trafficowa (121)
    • Kampania wizerunkowa (121)
  • Co to sÄ… systemy reklamy kontekstowej i jak to dziaÅ‚a? (122)
    • Cechy reklamy kontekstowej (123)
  • Czy warto samemu prowadzić kampanie PPC i dziaÅ‚ania SEO? (125)
  • Od czego zależy pozycja stron w wynikach wyszukiwania (ranking Google)? (127)
  • Jakie sÄ… najczęściej spotykane puÅ‚apki w SEO/PPC? (130)
    • PuÅ‚apki SEO (130)
    • PuÅ‚apki PPC (132)
  • Jakie sÄ… powszechne bÅ‚Ä™dne przekonania dotyczÄ…ce pozycjonowania? (134)
  • Co to oznacza, że dziaÅ‚ania pozycjonujÄ…ce sÄ… prowadzone etycznie? (137)
  • Czego powinieneÅ› oczekiwać od firmy zajmujÄ…cej siÄ™ marketingiem w wyszukiwarkach? (140)
    • Case Studies (141)

Społeczności internetowe (151)

  • Co da mi wiedza na temat rodzajów spoÅ‚ecznoÅ›ci internetowych? (152)
  • Czy wspólne generowanie contentu to jedyna cecha serwisów Web 2.0? (155)
  • Jakie narzÄ™dzia sprzyjajÄ… tworzeniu wirtualnych spoÅ‚ecznoÅ›ci? (157)
  • Jak możesz wykorzystać wirtualne spoÅ‚ecznoÅ›ci w swojej pracy? (158)
  • O czym musisz pamiÄ™tać, tworzÄ…c spoÅ‚eczność wokół marki? (160)
  • Czy warto wydawać pieniÄ…dze na kampanie w serwisach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych? (161)
  • Na czym polega potÄ™ga blogów i jak możesz wykorzystać jÄ… w swojej pracy? (163)

Użyteczność rozwiązań e-marketingowych (167)

  • Czy wszystko za wszelkÄ… cenÄ™ musi być użyteczne? (168)
  • Jakie sÄ… podstawowe zasady redagowania treÅ›ci dla stron internetowych? (169)
  • Jak flash, wideo oraz multimedia majÄ… siÄ™ do użytecznoÅ›ci? (172)
  • Co to jest prototyp i czy zawsze należy go tworzyć? (176)
  • Czy testować serwis na użytkownikach? A może zaufać swojej wiedzy? (178)
  • Jak konstruować użyteczne formularze? (180)
  • Jak reklamy wpÅ‚ywajÄ… na użyteczność serwisu? (182)
  • Jak modele mentalne wpÅ‚ywajÄ… na użyteczność rozwiÄ…zaÅ„ interaktywnych? (184)
  • Dlaczego musisz zwracać bacznÄ… uwagÄ™ na dobór kolorystyki? (187)
  • W jaki sposób udostÄ™pnić witrynÄ™ osobom niepeÅ‚nosprawnym? Na co zwrócić uwagÄ™? (190)
  • Jak wykonać szybki i skuteczny test użytecznoÅ›ci? (193)

ZarzÄ…dzanie projektami e-marketingowymi (195)

  • Co zrobić, aby kampania e-marketingowa przygotowywana i obsÅ‚ugiwana przez kilka agencji zakoÅ„czyÅ‚a siÄ™ powodzeniem? (196)
  • Dlaczego zawsze warto zapoznać siÄ™ ze specyfikacjÄ…, zanim Agencja rozpocznie pracÄ™? (198)
  • Dlaczego warto rozumieć i monitorować harmonogram realizacji projektu e-marketingowego? (199)
  • Dlaczego Agencja, znajÄ…c od poczÄ…tku datÄ™ publikacji, dopiero po zaakceptowaniu przez nas oferty stwierdza, że termin jest nierealny? (204)
  • Co zrobić, aby nie zostać w ostatniej chwili postawionym przez AgencjÄ™ "pod Å›cianÄ…" koniecznoÅ›ci przesuniÄ™cia publikacji projektu? (206)
  • O gustach siÄ™ nie dyskutuje... a jednak... Z jakiego powodu projekty graficzne mogÄ… stać siÄ™ przyczynÄ… niedotrzymania terminu realizacji? (208)
  • Na co zwrócić uwagÄ™ i komu powierzyć prace, aby projekt e-marketingowy zakoÅ„czyÅ‚ siÄ™ sukcesem? (211)
  • Jak uchronić siÄ™ przed zbyt dużym wzrostem kosztów projektu e-marketingowego? (215)

Kilka słów na koniec (217)

Skorowidz (219)

Dodaj do koszyka E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.