reklama - zainteresowany?

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań - Helion

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań
ebook
Autor: Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robert Wolny
ISBN: 978-83-246-8321-5
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2013-11-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 26,17 zł (poprzednio: 34,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-8,72 zł)

Dodaj do koszyka E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

Tagi: Wydawnictwo Naukowe Helion

Kraje Europy rozwijajÄ… siÄ™ w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależnoÅ›ci od czynników ekonomicznych, demograficznych, spoÅ‚ecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz wiÄ™ksze znaczenie dla rozwoju danego paÅ„stwa, ponieważ przekÅ‚ada siÄ™ na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej innowacyjnoÅ›ci jest wirtualizacja życia spoÅ‚eczno-gospodarczego, o okreÅ›lonych skutkach dla handlu miÄ™dzynarodowego. Książka uzupeÅ‚nia wiedzÄ™ w zakresie zachowaÅ„ e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiajÄ… siÄ™ przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowaÅ„ nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i WÅ‚oszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na SÅ‚owacji). Zawarto w niej także informacje, które mogÄ… pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiÄ™biorstwom prowadzÄ…cym dziaÅ‚alność w Internecie i kierujÄ…cym ofertÄ™ do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu.

Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat zachowaÅ„ e-konsumentów w Europie, pozwala zidentyfikować ich profil demograficzno-psychograficzny oraz wskazać, jak zachowujÄ… siÄ™ dokonujÄ…c zakupów w Internecie. To powoduje, że jest ona rzetelnym źródÅ‚em wiedzy w zakresie zachowaÅ„ nabywczych mÅ‚odych e-konsumentów a przez to może stanowić inspiracjÄ™ dla pracowników naukowych czy studentów prowadzÄ…cych badania o takiej lub zbliżonej tematyce.
prof. US dr hab. EDYTA RUDAWSKA,
Uniwersytet Szczeciński (fragment recenzji książki)
Analizy dokonane przez autorów pozwalajÄ… czytelnikowi zaktualizować swojÄ… wiedzÄ™ na temat nowych wyzwaÅ„ i możliwoÅ›ci, jakie stwarzajÄ… globalizacja i technologie internetowe. Styl pisania i struktura książki - mimo iż mamy do czynienia z pracÄ… naukowÄ… - sÄ… przyjazne czytelnikowi. KsiążkÄ™ czyta siÄ™ przyjemnie. Jest ona zarówno podrÄ™cznikiem, jak i „przewodnikiem” po zagadnieniach marketingu miÄ™dzynarodowego i miÄ™dzynarodowych badaÅ„ rynku. GorÄ…co polecam.
doc. Ing. PAVOL KITA,
PhD, Ekonomická univerzita v Bratislave (fragment recenzji książki)

 


 

MAGDALENA JACIOW - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ekspert Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu marketingu, badań i analizy rynku.

ROBERT WOLNY - doktor nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, dyrektor Centrum BadaÅ„ i Ekspertyz UE w Katowicach, czÅ‚onek Sieci Badawczej Krajów Grupy Wyszehradzkiej - Réseau PGV, czÅ‚onek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, wykÅ‚adowca na studiach podyplomowych z zakresu handlu, marketingu i badaÅ„ rynku.

AGATA STOLECKA-MAKOWSKA - magister nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, asystent w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ekspert w Centrum BadaÅ„ i Ekspertyz UE w Katowicach, czÅ‚onek Sieci Badawczej Krajów Grupy Wyszehradzkiej - Réseau PGV, wykÅ‚adowca na Uniwersytecie Ekonomicznym z zakresu marketingu, zachowaÅ„ podmiotów rynkowych i badaÅ„ rynku.

Dodaj do koszyka E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

 

Osoby które kupowały "E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarzÄ…dzać w XXI wieku
  • Bioksi
  • Skuteczne social media. Prowadź dziaÅ‚ania, osiÄ…gaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
  • Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentycznÄ… markÄ™ osobistÄ…
  • Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta

Dodaj do koszyka E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

Spis treści

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań eBook -- spis treści

Wstęp (5)

RozdziaÅ‚ 1. Komparatywna analiza zachowaÅ„ e-konsumentów - podstawy teoretyczno-metodologiczne (9)

  • E-konsument jako podmiot badaÅ„ (10)
  • Zachowania nabywcze e-konsumentów (17)
  • Metodologia miÄ™dzynarodowych badaÅ„ zachowaÅ„ e-konsumentów (26)

RozdziaÅ‚ 2. Uwarunkowania zachowaÅ„ nabywczych e-konsumentów w Europie (41)

  • Demograficzne uwarunkowania zachowaÅ„ e-konsumentów (42)
  • Kulturowe uwarunkowania zachowaÅ„ e-konsumentów (45)
  • Uwarunkowania ekonomiczne i prawne zachowaÅ„ e-konsumentów (54)
  • Technologiczne uwarunkowania zachowaÅ„ e-konsumentów (67)

RozdziaÅ‚ 3. Profil e-konsumentów w wybranych krajach Europy (85)

  • Charakterystyka demograficzno-spoÅ‚eczna badanych e-konsumentów (86)
  • Portret psychograficzny e-konsumentów z wybranych krajów Europy (95)
  • Postawy e-konsumentów wobec zakupów (103)

RozdziaÅ‚ 4. Zachowania nabywcze e-konsumentów z wybranych krajów Europy (115)

  • CzÄ™stotliwość zakupów i wydatki na zakupy online (117)
  • Sposoby dokonywania zakupów online (128)
  • Determinanty zakupów online (138)
  • Miejsca i warunki zakupów online (147)

Podsumowanie (159)

Bibliografia (165)

Dodaj do koszyka E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.